Ervaring? Je hebt gasten als Zayn, Graves, Ohno rondlopen die meer dan genoeg ervaring hebben. Big E doet het gewoon goed nu zonder heel veel ervaring, de match tegen Orton was gewoon een goed niveau net als zn wedstrijd tegen Ambrosequote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Je doet er nu wel beetje te makkelijk over. TNA heeft goede worstelaars die een toevoeging zijn in de midcard van WWE. Probleem met NXT is vaak ook ervaring. En deel TNA Guys heeft dat heus wel.
[..]
Big E kan geen fuck, het zoveelste geval van muscles en geen mic skills. Zijn move set is zeer beperkt, en is technisch NOG minder dan een Ryback. Ryback wordt in een match als tegen Punk volledig gedragen door Punk. Dat je iemand als AJ styles geen toevoeging vindt, en tegelijkertijd zegt dat Big E het goed doet, geeft precies aan hoe donker gekleurd jouw WWE bril is waardoor je alles ziet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ervaring? Je hebt gasten als Zayn, Graves, Ohno rondlopen die meer dan genoeg ervaring hebben. Big E doet het gewoon goed nu zonder heel veel ervaring, de match tegen Orton was gewoon een goed niveau net als zn wedstrijd tegen Ambrose
Nee TNA worstelaars voegen echt niks toe aan de midcard als wat dit soort gasten ook kunnen toevoegen
Dat heb je wel heel mooi gezegd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:09 schreef tja77 het volgende:
[knip]
Dat jij als WWE fanboy kotst op alles wat naar TNA ruikt moet je zelf weten. Maar enig realisme zou wel gepast zijn. Want een flapdrol als Big E, mag de veters van een Angle, of Styles niet eens strikken.
Kijk je gaat van het ene extreme naar het andere je vergelijkt ze met gasten die amper op TV zijn en geen storyline hebben en dan wil je ze in een wedstrijd op WM30 hebben met Punk en Bryanquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Itisbangin het volgende:
Ik kan wel enigszins meegaan in het verhaal van tja77.
Snap niet helemaal waarom je de TNA-mensen zo afschrijft en de NXT-mensen ophemelt. Ik heb in een deel van de NXT-talents ook veel vertrouwen maar de doortocht naar Raw of Smackdown duurt mij wat lang. Als ik dan bv. de diva's zie waar dames zonder echte skills nog altijd een 'rol' hebben en talentvolle NXT-dames maar niet doorbreken: raar! En die chicks van TNA...
Qua wrestlers heeft TNA denk ik echt wel iets te bieden. Als je kijkt dat Khali, Mahal, Slater, Truth, Ryback, Del Rio, Los Matadores, Santino, Fandango, Kofi allemaal een plek op tv hebben. Dan kan ik mij niet voorstellen dat Mr. Anderson, Styles, Roode, Kazarian, Aries, Samoa Joe het 'slechter' zouden doen.
Ik zou echt geld geven voor een fatal fourway op WM30: Punk, Bryan, Joe en Aries.
Voor de zoveelste keer; snap het verschil van een over the top gimmick personnage en draag dan niet Khali voor als voorbeeld van de verschil in kwaliteit van het roster. Tuurlijk kan Khali niet worstelen, zelfs een blinde ziet dat Lucile Werner nog vloeiender beweegt dan hij. Maar hij is, net als Santino, een gimmic. Er is niemand die een pop geeft voor een Giant Shop en 1-2-3, maar wel voor de gimmick, het dansje en zijn mini-me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:04 schreef Itisbangin het volgende:
Ik kan wel enigszins meegaan in het verhaal van tja77.
Snap niet helemaal waarom je de TNA-mensen zo afschrijft en de NXT-mensen ophemelt. Ik heb in een deel van de NXT-talents ook veel vertrouwen maar de doortocht naar Raw of Smackdown duurt mij wat lang. Als ik dan bv. de diva's zie waar dames zonder echte skills nog altijd een 'rol' hebben en talentvolle NXT-dames maar niet doorbreken: raar! En die chicks van TNA...
Qua wrestlers heeft TNA denk ik echt wel iets te bieden. Als je kijkt dat Khali, Mahal, Slater, Truth, Ryback, Del Rio, Los Matadores, Santino, Fandango, Kofi allemaal een plek op tv hebben. Dan kan ik mij niet voorstellen dat Mr. Anderson, Styles, Roode, Kazarian, Aries, Samoa Joe het 'slechter' zouden doen.
Ik zou echt geld geven voor een fatal fourway op WM30: Punk, Bryan, Joe en Aries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer terug, maar voor hoe lang![]()
We heard from more than one fan at last night's RAW Country in Nashville who reported thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was seen limping around the ring and up the ramp after last night's RAW went off the air.
Geen spectaculaire matchcard, maar de show viel me alles behalve tegen. Beste match was die survivor 5v5 match, Roman Reignsquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:40 schreef Iwanius het volgende:
Zo! even iets anders als het kan. Wat vonden jullie van de Survivor Series?
[ afbeelding ]
Beter dat het voorgaande Hell in the Cell?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de rest van de show wel vermakelijk, maar niks heel onvoorspelbaars helaasOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Vind het altijd grappig hoe je denkt dat Cena dit persoonlijk eist/wilt, misschien wilt Vince dit wel (of HHH). Misschien wint Orton ze wel alle 2, misschien is er wel een andere situatie die de kop op steekt. Zoals bijvoorbeeld dat ze beide een titel pakken (Cena de WWE, Orton de World).quote:Op woensdag 27 november 2013 04:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een drama de laatste tijd zeg, niet te geloven. Cena injured, megapush voor Bryan, en dan alles in een paar weken verwoesten om weer lekker terug te gaan naar Super Cena, die niet genoeg heeft aan 1 titel dus maar gelijk weer 2 moet
En ondertussen heb je al die momentum van Bryan weggegooit en laat je hem met punk en tag team maken... ok.
Maar goed. Doet er niks tegen. Survivor Series 1 van de saaiste PPV's in jaren. Raw was ook niet echt wat. Gaat hard achteruit. Hopelijk met WM season dat het nog wat wordt maar de main event zal wel Cena die alle titels tegelijk wilt zijn(en natuurlijk wint)
Men zal wel een masterplan achter de hand hebben met die twee belts on the line tijdens TLC. Maar als je ziet hoe tijdens de eerste 20min van Raw, het publiek tekeer gaat, is dat wel weer prachtig. Hopelijk levert het ook iets op voor Bryan.quote:Op woensdag 27 november 2013 04:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een drama de laatste tijd zeg, niet te geloven. Cena injured, megapush voor Bryan, en dan alles in een paar weken verwoesten om weer lekker terug te gaan naar Super Cena, die niet genoeg heeft aan 1 titel dus maar gelijk weer 2 moet
En ondertussen heb je al die momentum van Bryan weggegooit en laat je hem met punk en tag team maken... ok.
Maar goed. Doet er niks tegen. Survivor Series 1 van de saaiste PPV's in jaren. Raw was ook niet echt wat. Gaat hard achteruit. Hopelijk met WM season dat het nog wat wordt maar de main event zal wel Cena die alle titels tegelijk wilt zijn(en natuurlijk wint)
1 vd toekomstige sterren waar ik het dus over hebquote:
Vond dat echt mooi toen die samen met Mark Henry in de ring stond.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
1 vd toekomstige sterren waar ik het dus over heb
Roman Reignsquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef kidkash19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
WWE weer naar Ahoy Rotterdam op zaterdag 24 mei 2014![]()
![]()
![]()
Ringside tickets zijn van mij. Ook gunstig dat het op zaterdag is ivm met wonen in Groningen
Straks de start vd verkoopquote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
![]()
![]()
Ringside tickets zijn van mij. Ook gunstig dat het op zaterdag is ivm met wonen in Groningen
quote:
quote:Kaarten voor WWE Live zijn vanaf 29 november om 10.00 uur verkrijgbaar via www.ticketmaster.nl, 0900 – 300 1250 (¤ 0,45 p/m) en de Kassa van Ahoy.
Ik zie die potentie in elk lid van The Shield, iets minder in Rollins dan de andere twee, maar alsnog hebben alle 3 main event singles potentie.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:39 schreef superniger het volgende:
Roman Reigns is echt een beest. Toekomstige WWE champ
Ik hoop op een tag team van Rollins en Ziggler!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:20 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik zie die potentie in elk lid van The Shield, iets minder in Rollins dan de andere twee, maar alsnog hebben alle 3 main event singles potentie.
Ik heb Ambrose in CZW gezien. Die is echt heel goed hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik hoop op een tag team van Rollins en Ziggler!
Ambrose vind ik de minste van de groep, maar dat komt door zijn achterlijke rol en zijn muizengezicht.
Goh...dat ze nog Nederland,Rotterdam aandoen. Apart.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
![]()
![]()
quote:Unless something changes over the next few days, AJ Styles will be leaving TNA for the first time since the company was founded in 2002 next week.
Styles' current contract extension expires on 12/16, PWInsider.com has confirmed. As of 12/17, he is a free agent and has already begun to accept independent bookings via his long-time agent Bill Behrens at Showbis@aol.com.
As PWInsider.com has reported for months, Styles and TNA have been far apart on money. The two sides did not really begin negotiating until Styles' last long-term deal was close to expiring and signed a two month extension in order to continue working together while they attempted to seal a new deal.
Unfortunately, the two sides remained far apart on money. We have heard that it was a situation where TNA just wasn't able to offer Styles what he had been earning and he, feeling correctly that he had been a big part of the heart and soul of the company, would not agree to take a lesser deal. The situation put both sides in between a rock and a hard place, leading to the breakdown between sides.
Styles officially finished up with the company last week at the Impact tapings in Orlando, Florida with appearances for episodes that will air in early 2014.
Styles is already moving forward with outside projects. He has an autobiography set to be released in the first quarter of 2014 and will be making an appearance next year as part of a talking tour in the UK. Initial dates for that tour had been announced but the tour will be pushed back as Diamond Dallas Page had already scheduled a similar tour for the same time period and the decision was made that it wasn't right to compete with something already scheduled.
Chikara ;-)quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef JennaSometimes het volgende:
Meest illegale worstelaanval ooit!!
Sinds Dixie is er afgezien wat willekeurige storylines, sowieso weinig goeds over TNA te lezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef kidkash19 het volgende:
Oh nee alles is goed in TNA hoor
[..]
Die promo van Cena was werelds! Had weinig interesse in hun TLC match maar nu wel.quote:
Kijk RAWquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:56 schreef Sick-my-duck het volgende:
Teeeering TLC was een teleurstellende ppv zeg!
Staat voor straks op de planningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
Heh.....funnyquote:Op woensdag 27 november 2013 04:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Beter dan de PPV hèquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Staat voor straks op de planning
Zeker, Orton tegen Bryan is altijd goud, en Real Americans tegen World's Strongest Tag Team was ook heel cool.quote:
quote:It would appear that this week's report from the Wrestling Observer Newsletter of Batista possibly returning to WWE is legitimate as he is advertised to appear at a non-televised event in February.
On Sunday, February 16, 2014, WWE will hold a live event at the Thomas & Mack Center in Las Vegas, Nevada. Tickets to the show are being sold via www.unlvtickets.com, and Batista advertised to appear at the event (he is also featured on a graphic on the front page of the website promoting the event).
Advertised details are as follows: "WWE’s Road to Wrestlemania will make a stop at Las Vegas’ Thomas and Mack Center on Sunday, February 16. Don’t miss your favorite WWE Superstars including: CM Punk, The Shield, Big Show, Kane, the WWE Divas and much more!Plus, see the special return of “The Animal” Batista, LIVE!
"WWE offers the best value in entertainment, with tickets starting at $20. Also, don’t miss your chance to take part in the Ultimate WWE FAN EXPERIENCE!
It should be noted that "lineup subject to change."
Visit www.unlvtickets.com for complete event information.
Surprise entry bij de RRquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Zou het nu dan toch echt gebeuren?
Batista Returning To WWE In February?
[..]
Maybe.quote:
Die moet nu wel echt terug komen.quote:- Representatives from The Phoenix Suns have revealed that Batista will also be appearing at the WWE live event from the US Airways Center on February 15th, the night before the live event in Las Vegas that was reported on last night.
Als er 1 superstar was die totaal ongeinteresseerd over kwam was het Batista wel. Na z'n eerste World Title run nauwelijks iets goeds van hem gezien. Undertaker heeft volgens mij met een breekijzer iets van talent uit hem weten te trekken, maar tegen Edge, Cena etc. was hij echt een kansloze vertoning.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maybe.
Weer wat nieuws.
[..]
Die moet nu wel echt terug komen.
Ik zou het niet erg vinden. Veel mensen willen hem niet meer terug zien, maar ik vond hem altijd wel gaaf. Zeker als die muziek opkwam
En toch schat ik ene Goldberg hoger in.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:52 schreef tja77 het volgende:
Lesnar en Bautista in dezelfde zin durven noemen...
Bautista mag de veters niet eens strikken van Lesnar. Bautista opgepompte spierbundel met amper skills....
Lesnar daarentegen heeft echt wel talent en kunde, tevens is en blijft het een imposante verschijning.
Golberg hoger inschatten dan Batista? Jaquote:Op maandag 23 december 2013 15:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch schat ik ene Goldberg hoger in.
Batista en Goldberg zijn beide talentloos. Allebei doen ze drie moves, waarvan twee half-assed, beide piekten vroeg en waren daarna niets meer. Ik kan me geen enkele reden bedenken om Batista en Goldberg aan te nemen waar je goed zit met de grote gasten: Sheamus, Wyatts, Show, Reigns, Henry, Big E, Kane voor zover hij nog in de ring werkt...quote:Op maandag 23 december 2013 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Golberg hoger inschatten dan Batista? Ja
Goldberg hoger inschatten dan Lesnar? No way, maar das mijn mening.
Ik neuq jou de moeder!quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Batista en Goldberg zijn beide talentloos. Allebei doen ze drie moves, waarvan twee half-assed, beide piekten vroeg en waren daarna niets meer. Ik kan me geen enkele reden bedenken om Batista en Goldberg aan te nemen waar je goed zit met de grote gasten: Sheamus, Wyatts, Show, Reigns, Henry, Big E, Kane voor zover hij nog in de ring werkt...
En Lesnar is een beest.
Ik zie absoluut geen ruimte. Zeker als je ziet dat op dit moment talenten als ADR, Christian, Ziggler e.d. in de wachtrij staan voor een redelijke match / storyline.
Totaal geen toevoeging
Koop een schep en begin met gravenquote:
Niet reagerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 00:57 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Koop een schep en begin met graven
ADR een talent? Nee, echt niet. Het is constant hetzelfde omdat hij niet zo veel kent/kan. Al zijn vetes draaien uit op het breken van de arm van zijn tegenstanders voor zijn enige finisher.quote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Batista en Goldberg zijn beide talentloos. Allebei doen ze drie moves, waarvan twee half-assed, beide piekten vroeg en waren daarna niets meer. Ik kan me geen enkele reden bedenken om Batista en Goldberg aan te nemen waar je goed zit met de grote gasten: Sheamus, Wyatts, Show, Reigns, Henry, Big E, Kane voor zover hij nog in de ring werkt...
En Lesnar is een beest.
Ik zie absoluut geen ruimte. Zeker als je ziet dat op dit moment talenten als ADR, Christian, Ziggler e.d. in de wachtrij staan voor een redelijke match / storyline.
Totaal geen toevoeging
Dat je veel moves kent betekent niet meteen dat je talent hebt, je moet ook kunnen connecten met het publiek, een verhaal kunnen vertellen in de ring, een goede promo kunnen leveren etc etcquote:Op maandag 23 december 2013 21:10 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
En Lesnar is een beest.
Totaal geen toevoeging
Dan zijn wij het over twee superstars totaal niet eens. Kan gebeuren. Ik vind Batista 1 van de meest waardeloze main eventers ooit. Promo's kon hij niet, het Ultimate Warrior touwtje trekken is slecht gejat en zijn Sit-Out Powerbom is ronduit lelijk. Wat verhaal vertellen in de ring... hangt het er bij hem naar mijn idee te veel van af wie hij tegenover hem heeft staan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dat je veel moves kent betekent niet meteen dat je talent hebt, je moet ook kunnen connecten met het publiek, een verhaal kunnen vertellen in de ring, een goede promo kunnen leveren etc etc
Batista kon dat allemaal ook en worstelen is nou eenmaal een tak waar groot tot de verbeelding spreekt dat heeft het altijd al gedaan. Niemand wil naar 2 gasten van 70 kg en 1.75 groot kijken constant, de freaks zijn juist uit het beginsel van het worstelen.
Batista was een betere worstelaar / performer dan men krediet voor geeft
ADR vind ik geen talent, kan geen verhaal vertellen en heeft weinig charisma ook.
Dat kan inderdaadquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Dan zijn wij het over twee superstars totaal niet eens. Kan gebeuren. Ik vind Batista 1 van de meest waardeloze main eventers ooit. Promo's kon hij niet, het Ultimate Warrior touwtje trekken is slecht gejat en zijn Sit-Out Powerbom is ronduit lelijk. Wat verhaal vertellen in de ring... hangt het er bij hem naar mijn idee te veel van af wie hij tegenover hem heeft staan.
quote:PWInsider reports that TNA is not scheduled to return to Universal Studios to tape Impact Wrestling episodes any time soon. Word is that TNA was unable to secure any dates for 2014 due to the soundstages being booked out for other productions already.
You may remember when TNA returned to Universal in late 2013, they touted Universal as being the hub of their new #IMPACT365 campaign and said the company would have a training facility there also.
TNA's last Impact episode from Universal will air this coming Thursday. They will tape several episodes in Huntsville, Alabama later this month before going to the UK to tape a few episodes. After that, there's no word yet on where they will tape Impact.
Hopelijk pakken ze die beter aan dan Raw Country en komen er een paar echte verrassingen de ramp afquote:Op maandag 6 januari 2014 12:44 schreef Itisbangin het volgende:
Jeff Jarrett heeft zich ook niet zo handig uitgelaten over de status van TNA.
Zinkend schip?
Voor de mensen die heel erg houden van 'vroegâh' er staat vanavond een Old School Raw op het programma.
Tja zou er niet wakker van liggen hoor. Ik volg het wel een klein beetje, maar het pakt me gewoon niet zoals WWE dat wel doet. Voor mij voelt TNA nog steeds amateuristisch aanquote:
Heb je de trailer meegekregen?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Hopelijk pakken ze die beter aan dan Raw Country en komen er een paar echte verrassingen de ramp af
quote:WWE Universe, come to WWE.com this Wednesday (Jan. 8) at 9:30 p.m. ET for a groundbreaking announcement.
Join WWE Chairman & CEO Vince McMahon — along with WWE COO Triple H, 11-time WWE Champion John Cena, and WWE Hall of Famers "Stone Cold" Steve Austin and Shawn Michaels — for the announcement, which will be streamed LIVE from Las Vegas.
Watch LIVE this Wednesday at 9:30 p.m. ET on WWE.com, the WWE App, YouTube, Facebook, Twitter, Yahoo!, Google+, Pinterest and Pheed. Mark your calendar and get ready for the biggest revolution in sports-entertainment history.
Stay with WWE.com for more regarding this blockbuster announcement that will change WWE forever.
Ja precies dat vroeg ik me ook af. Krijgt wellicht een show op het WWE Network ofzo?quote:
Zat er aan te komen met die Clotheslines van hem.quote:As noted, Dolph Ziggler suffered a concussion in the match against Ryback at Monday night’s WWE Superstars taping.
WWE.com has followed up with Dr. Amann. Amann noted that Ziggler’s concussion symptoms are starting to improve some today. Ziggler will be seeing a neuropsychologist in Pittsburgh later this week for further evaluation. Ziggler’s status will be day-to-day as his symptoms improve.
We noted before that there was heat on Ryback for injuring Ziggler with the stiff clothesline. Word is that Ryback is taking full responsibility for what happened. The fact that Ziggler is being sent to Pittsburgh to see a neuropsychologist could be a bad sign.
quote:WWE® NETWORK LAUNCHES FEBRUARY 24
STAMFORD, Conn., January 8, 2014 WWE Network, the first-ever 24/7 streaming network, will launch live in the U.S. on Monday, February 24, featuring all 12 WWE live pay-per-view events including WrestleMania® valued at more than $600 per year for $9.99 per month with a 6-month commitment. WWE Network will also include groundbreaking original programming, reality shows, documentaries, classic matches and more than 1,500 hours of video on demand at launch.
Fans can subscribe to WWE Network beginning at 9 am ET on Monday, February 24 at WWE.com, and for a limited time will be offered a free one week trial. WWE Network, the first 24/7 network delivered directly to fans through over-the-top digital distribution, will be available on desktops and laptops via WWE.com. WWE Network will also be available through the WWE App on: Amazons Kindle Fire devices; Android devices such as Samsung Galaxy; iOS devices such as Apple iPad and iPhone; Roku streaming devices; Sony PlayStation® 3 and Sony PlayStation® 4; and Xbox 360. Availability on additional devices, including Xbox One and select Smart TVs, will follow this summer.
Today is a historic day for WWE as we transform and reimagine how we deliver our premium live content and 24/7 programming directly to our fans around the world, said Vince McMahon, WWE Chairman & Chief Executive Officer. WWE Network will provide transformative growth for our company and unprecedented value for our fans.
WWE Network will also offer fans a revolutionary second screen experience for all original programming and live events via the WWE App, similar to the interactive fan experience currently available for flagship TV programs Raw® and SmackDown®
WWE collaborated with MLB Advanced Media (MLBAM) to build a powerful solution for delivering 24/7 WWE content to fans. MLBAM will provide its industry-leading technology services, including video streaming infrastructure, application development and operational support for reliable cross-platform distribution.
MLBAM has been at the forefront of streaming technology for more than a decade, powering its own live video subscription product since 2002. Last year, MLBAM managed live video content for more than 25,000 events, covering 80,000 hours of broadcast programming, across its sports and entertainment partners.
We applaud WWE for this bold, timely and strategic move to fully optimize the power and potential of live entertainment, said Bob Bowman, President and CEO, MLBAM. We are proud to work with WWE to help provide its millions of loyal fans with unencumbered access to distinctive and engaging live content across the devices they use most.
WWE Network is scheduled to launch in the United Kingdom, Canada, Australia, New Zealand, Singapore, Hong Kong and the Nordics by the end of 2014/early 2015.
Programming Highlights
WWE Network will officially launch with the live Monday Night Raw Post-Show on Monday, February 24 at 11:06 pm ET, and fans will instantly have access to the most comprehensive WWE video-on-demand library upon signing up. In addition to live Raw and SmackDown pre- and post-shows every week, new programming including a live studio show and additional on-demand content will be added in the future.
At launch, WWE Network will include:
All 12 Live Pay-Per-View Events
All 12 current WWE pay-per-view events including WrestleMania will be available to subscribers live, as well as on demand.
Live pay-per-view 30 minute pre- and post-shows.
Original Programming
Every Monday and Friday night, WWE Network will air 30 minute pre- and post-shows for WWEs weekly cable programs Monday Night Raw and Friday Night SmackDown.
The Monday Night War a series exploring the shocking real-life stories that fueled the mid-90s rivalry between WWE and WCW®. Battling for ratings dominance, WWEs Vince McMahon and WCWs Ted Turner engaged in a masterful game of one-upmanship, and in the process, elevated WWE Monday Night Raw and WCW Monday Nitro to all-new levels of pop-culture relevance.
WrestleMania Rewind a comprehensive look back at the most groundbreaking matches and dramatic moments in WrestleMania history, including never-before-seen footage and in-depth interviews.
WWE Countdown a one hour, groundbreaking, interactive, countdown series that puts the power squarely in viewers hands by giving the audience the chance to discuss and rank WWEs most spectacular Superstars, unexpected moments, best catch phrases and more through digital polling and social media interaction.
Coming in April: WWE Legends House WWEs greatest Legends reunite for a new title only this time, theyre competing outside of the ring. Imagine a beautiful house in the suburbs perfectly furnished, with gorgeous landscaping, a lovely pool and quiet, respectable neighbors. WWE Superstars from the past including Rowdy Roddy Piper, Tony Atlas and Hacksaw Jim Duggan will turn the neighborhood upside down as the house staff tries their best to keep these Legends on time, on speaking terms, and out of trouble in this new reality show.
WWE NXT® WWE Superstars and Divas of tomorrow face off every week on WWE NXT, a one-hour weekly show that features the brightest and best of WWEs rising stars. WWE NXT showcases the Superstars and Divas from WWEs Performance Center as well as appearances from WWE Superstars and Legends in an intimate setting. WWE NXT broadcasts from the state-of-the-art Full Sail LIVE venue on the Full Sail University in campus in Orlando, Florida.
WWE Superstars® a one-hour weekly show highlighting the best of WWE Superstars and Divas in heart-pounding matches. Features highlights from all WWE programming, as well as a special glimpse at everything going on in the WWE Universe.
Video On Demand
WWE Network will offer all WWE, WCW and ECW pay-per-views as well as classic matches uncut and uncensored, encores of Raw, SmackDown and WWE Main Event totaling more than 1,500 hours of video on demand at launch.
All episodes of original programming on WWE Network will be available on demand immediately after they premiere, allowing viewers to watch on their schedule.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
WWE Network
10 dollar per maand voor alle content incl PPV, benieuwd of dit ook naar Europa komt
[..]
SPOILER: Samenvatting van de announcementOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de FAQ staat dat het eind 2014 naar andere een stuk of 6 andere landen buiten de US komt, Nederland staat daar niet tussen
[ Bericht 1% gewijzigd door Champy op 09-01-2014 09:10:43 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Zoon van 1 van de wild Samoans en neef van the rockquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:59 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Zat er aan te komen met die Clotheslines van hem.
Ik vond Old School RAW ook best vet. Ik kwam er gisteren pas achter dat Roman Reigns achternaam Anoa'i is. Dat verklaard zijn talent. Top match gisteren tegen Punk. Ik wordt steeds meer fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |