Dat past toch niet bij het plaatje wat van deze man wordt geschetst.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Misschien wilde hij niet weglopen voor zijn stiefvaderlijke verantwoordelijkheid.
Ik snap nog wel dat ie 'm vroeg, ik snap niet dat ie 'm kreeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Tja op zich een terechte vraag.
Aan de andere kant, een meisje van 3 jaar wat al 2 jaar lang je stiefdochter is, kan me er iets bij voorstellen dat je dat meisje niet laat vallen.
Misschien wilde hij niet weglopen voor zijn stiefvaderlijke verantwoordelijkheid.
Mea culpa,quote:Op donderdag 7 november 2013 18:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat past toch niet bij het plaatje wat van deze man wordt geschetst.
Dat zullen de doldwaze moeders in dit topic waarderen, dank je.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Mea culpa,![]()
Ik zal me voortaan klakkeloos conformeren aan het algeheel aangenomen beeld.
Nogmaals sorry, zal niet nog een keer gebeuren
Je lult toch echt zelf over misschien dit en misschien dat, dramaqueenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Mea culpa,![]()
Ik zal me voortaan klakkeloos conformeren aan het algeheel aangenomen beeld.
Nogmaals sorry, zal niet nog een keer gebeuren
Owh, ze zat voor een verslaving in een blijf-van-mijn-lijf-huis??quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terwijl er steeds meer boven komt borrelen over de verslaving van de moeder. Verschrikkelijk.
Dagblad De Limburger had dat prominent op zijn voorpagina staan..quote:Op donderdag 7 november 2013 18:53 schreef Geralt het volgende:
Toch wel een dikke faal dat eerder naar buiten werd gebracht dat die kerel gepakt was en dat kind veilig zou zijn.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Zucht, als je het topic leest, in plaats van een virtuele catfight.
Kind was uit een eerdere relatie van de moeder.
De schutter/gijzelnemer, die had zelf twee zonen van 15 en 17 uit een vorige relatie.
De schutter en neergeschoten moeder, die hadden samen geen kinderen, de relatie was 2 jaar, en het kind was 3 jaar.
Hoe verwek je samen een kind met terugwerkende kracht van leeftijd?
edit, de neergeschoten vrouw is 26 jaar oud, of 27 zelfs. Dus 23 minimaal toen het meisje werd geboren.
Dramaqueen.![]()
Op de persconferentie werd duidelijk benadrukt dat het 3-jarig meisje de dochter van de dader was. En tuurlijk, er werd niet letterlijk gesproken over 'natuurlijke dochter', dus theoretisch kan dit dan gaan om een stiefdochter. Maar de vader-dochter relatie werd zo duidelijk benadrukt, dat ik zeer sterk vermoed dat het gaat om zijn natuurlijke dochter.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het moet wel zijn eigen kind zijn anders krijg je echt niet zomaar een omgangsregeling toegewezen, zeker niet als je ex vriendin daar tegen is.
Ik krijg er ook rillingen van...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:48 schreef krokusje31 het volgende:
Een kind wat doodsbang is geweest en uiteindelijk is vermoord.
Jawel, politie informeert altijd eerst familie.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook rillingen van...
Weet moeder nog van niks?
Op het moment van de persconferentie wist de moeder nog van niks ivm operatie.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel, politie informeert altijd eerst familie.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op het moment van de persconferentie wist de moeder nog van niks ivm operatie.
Dat weet ik niet, normaal is dat wel gebruikelijk, lijkt me trouwens ook wel vreselijk dat zo'n persoon tegen die moeder moet gaan zeggen dat haar kind overleden is. Zo'n iemand van de politie gaat dat ook niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Op het moment van de persconferentie wist de moeder nog van niks ivm operatie.
lees dit nieuws nu pas en zit ook echt met kippenvel te lezen, wat een vaderquote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook rillingen van...
Weet moeder nog van niks?
Die verdient het niet om 'vader' genoemd te worden.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
lees dit nieuws nu pas en zit ook echt met kippenvel te lezen, wat een vader![]()
Ik denk dat die moeder dat wel al vermoedt zodra ze bijkomt van de narcose. Zij was het immers die aan de politie aangaf dat ze bang was dat er in huis meer slachtoffers zouden vallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, normaal is dat wel gebruikelijk, lijkt me trouwens ook wel vreselijk dat zo'n persoon tegen die moeder moet gaan zeggen dat haar kind overleden is. Zo'n iemand van de politie gaat dat ook niet in de koude kleren zitten.
nou inderdaad ja, jammer dat die buurman niet een dikke shotgun in ze hal had staan dat die gelijk die knakker voor ze harses had kunnen schietenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Die verdient het niet om 'vader' genoemd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |