't was d'r eigen huis of iig van d'r ouders... maar ok, ik baseer me op berichten dat hij nogal losse handjes had, kan het verkeerd hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt al snel aangeraden als je geen ander onderkomen hebt. Sterker, bij maatschappelijk werk werd ik zelfs onder druk gezet om naar een blijf van mn lijf huis te gaan terwijl ik dat zelf helemaal niet wilde/nodig vond. (Ik weet natuurlijk niet hoe dat normaal gaat, maar het is dus niet zo dat je daar alleen heen mag als je regelmatig bijns in het ziekenhuis belandt, dat wil ik er maar mee zeggen)
Je had het toch over een blijf van mn lijf huis?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Re het volgende:
[..]
't was d'r eigen huis of iig van d'r ouders... maar ok, ik baseer me op berichten dat hij nogal losse handjes had, kan het verkeerd hebben
Men was anders behoorlijk serieus over de verantwoordelijkheid van de moeder in de zaak waar de vader zijn zoontjes Ruben en Julian vermoordde en de lichaam verstopte..quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Re het volgende:
[..]
[fok-sarcasme] ze zal die kogel wel verdiend hebben [/fok-sarcasme]
naar mijn weten was daar geen sprake van huiselijk geweld al weet ik dat niet helemaal zeker meer...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Men was anders behoorlijk serieus over de verantwoordelijkheid van de moeder in de zaak waar de vader zijn zoontjes Ruben en Julian vermoordde en de lichaam verstopte..
aangeraden als er geen ander onderkomen is...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je had het toch over een blijf van mn lijf huis?
Ik begrijp ff niet wat je bedoelt met deze post.
Ja want zo'n straatverbod had hem zo afgeschriktquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Als ik me niet vergis was er hier sprake van een omgangsverbod voor die vader, iets wat de rechter alleen in uitzonderingsgevallen - bijvoorbeeld een stevige geschiedenis van ernstig huislijk geweld, waarbij (ook) het kind grote risico's loopt - oplegt.
Had die rechter nou ook maar een stevig straatverbod opgelegd...
Ik hoorde alleen iets over een omgangsregeling. Geen verbod. Heb je bronnen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Als ik me niet vergis was er hier sprake van een omgangsverbod voor die vader, iets wat de rechter alleen in uitzonderingsgevallen - bijvoorbeeld een stevige geschiedenis van ernstig huislijk geweld, waarbij (ook) het kind grote risico's loopt - oplegt.
Had die rechter nou ook maar een stevig straatverbod opgelegd...
quote:De politie sluit uit dat de vader en het kind zijn gedood, terwijl het arrestatieteam de woning binnentrad. Volgens korpschef Gery Veldhuis blijkt dat uit de toestand waarin de lichamen zijn aangetroffen.
'Sta mij toe niet in details te treden, maar uit het beeld dat wij aantroffen blijkt dat de schutter in alle rust zijn daad heeft begaan'. De twee lichamen zijn op bed in de slaapkamer aangetroffen.
Veldhuis gaat er nu vanuit dat de gehoorde doffe klappen, rond de klok van 13uur, geen geweerschoten waren. 'Met de kennis van nu vermoed ik dat het klappen waren van omgevallen meubilair, dat de schutter gebruikte om de deur te barricaderen'.
Naast het feit dat veel vrouwen op een of andere manier vallen voor dit soort lui. Op je 16e zwanger van zo'n vent, sorry hoor maar dan is er iets mis gegaan ergens in je leven al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak Re, waar haal je vandaan dat hij haar regelmatig kapot mepte?
Er was sprake van huiselijk geweld, ja, er wordt gesproken over 'hier en daar een klap', ja.
Maar dat is niet kapot meppen. Niet overdrijven en dingen erger maken dan ze al zijn, jij doet het nu overkomen alsof ze regelmatig bij de dokter zat omdat ze weer tegen een trapleuning was aangelopen.
quote:Op zondag 10 november 2013 02:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En als vader nog even een half uur knuffelen en dan een politiecel instappen zeker. Politie begrijpt niet helemaal hoe een vader-dochter band vaak is op die leeftijd is denk ik.
De moeder van het 3-jarige meisje is 26.quote:Op zondag 10 november 2013 02:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Naast het feit dat veel vrouwen op een of andere manier vallen voor dit soort lui. Op je 16e zwanger van zo'n vent, sorry hoor maar dan is er iets mis gegaan ergens in je leven al.
De berichtgeving was daar inderdaad nogal warrig over.quote:Op zondag 10 november 2013 09:27 schreef WRH het volgende:
ik begrijp de verwarring, ik las ook eerst overal dat de moeder 20 was.
Ik denk dat iedereen met een beetje rondvragen daar wel aan weet te komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is al niet zuivere koffie als je als vader aan een handgranaat en uzi kan komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |