abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:05:50 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133042589
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat wordt al snel aangeraden als je geen ander onderkomen hebt. Sterker, bij maatschappelijk werk werd ik zelfs onder druk gezet om naar een blijf van mn lijf huis te gaan terwijl ik dat zelf helemaal niet wilde/nodig vond. (Ik weet natuurlijk niet hoe dat normaal gaat, maar het is dus niet zo dat je daar alleen heen mag als je regelmatig bijns in het ziekenhuis belandt, dat wil ik er maar mee zeggen)
't was d'r eigen huis of iig van d'r ouders... maar ok, ik baseer me op berichten dat hij nogal losse handjes had, kan het verkeerd hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133042652
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Re het volgende:

[..]

't was d'r eigen huis of iig van d'r ouders... maar ok, ik baseer me op berichten dat hij nogal losse handjes had, kan het verkeerd hebben
Je had het toch over een blijf van mn lijf huis?
Ik begrijp ff niet wat je bedoelt met deze post.
compact en kleverig.
pi_133042672
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef Re het volgende:

[..]

[fok-sarcasme] ze zal die kogel wel verdiend hebben [/fok-sarcasme]
Men was anders behoorlijk serieus over de verantwoordelijkheid van de moeder in de zaak waar de vader zijn zoontjes Ruben en Julian vermoordde en de lichaam verstopte..
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:05:15 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133044942
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Men was anders behoorlijk serieus over de verantwoordelijkheid van de moeder in de zaak waar de vader zijn zoontjes Ruben en Julian vermoordde en de lichaam verstopte..
naar mijn weten was daar geen sprake van huiselijk geweld al weet ik dat niet helemaal zeker meer...

zoals ik het nu lees is hier sprake van een scheiding nav o.a. huiselijk geweld en een omgangsregeling die niet geaccepteerd werd door de vader. of er wederzijdse verantwoordelijkheid is kan ik verder weinig zeggen maar een explosie van agressie is er geweest, wat op zich niet vreemd is als je het verleden van de vader meeneemt in het geheel.

Verder was de andere zaak een ingecalculeerde wraakactie, in dit geval had de dader de moeder dood willen maken, wat niet lukte omdat zij voortijdig gered werd. Misschien dat dat dan weer juist de trigger was op deze manier wraak te nemen
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:06:38 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133044983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je had het toch over een blijf van mn lijf huis?
Ik begrijp ff niet wat je bedoelt met deze post.
aangeraden als er geen ander onderkomen is...
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:11:35 #131
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133047407
Als ik me niet vergis was er hier sprake van een omgangsverbod voor die vader, iets wat de rechter alleen in uitzonderingsgevallen - bijvoorbeeld een stevige geschiedenis van ernstig huislijk geweld, waarbij (ook) het kind grote risico's loopt - oplegt.

Had die rechter nou ook maar een stevig straatverbod opgelegd... :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133047596
Het is al niet zuivere koffie als je als vader aan een handgranaat en uzi kan komen.
pi_133047719
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Als ik me niet vergis was er hier sprake van een omgangsverbod voor die vader, iets wat de rechter alleen in uitzonderingsgevallen - bijvoorbeeld een stevige geschiedenis van ernstig huislijk geweld, waarbij (ook) het kind grote risico's loopt - oplegt.

Ja want zo'n straatverbod had hem zo afgeschrikt
pi_133048019
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Ik hoorde alleen iets over een omgangsregeling. Geen verbod. Heb je bronnen?
dag
pi_133091196
quote:
De politie sluit uit dat de vader en het kind zijn gedood, terwijl het arrestatieteam de woning binnentrad. Volgens korpschef Gery Veldhuis blijkt dat uit de toestand waarin de lichamen zijn aangetroffen.

'Sta mij toe niet in details te treden, maar uit het beeld dat wij aantroffen blijkt dat de schutter in alle rust zijn daad heeft begaan'. De twee lichamen zijn op bed in de slaapkamer aangetroffen.

Veldhuis gaat er nu vanuit dat de gehoorde doffe klappen, rond de klok van 13uur, geen geweerschoten waren. 'Met de kennis van nu vermoed ik dat het klappen waren van omgevallen meubilair, dat de schutter gebruikte om de deur te barricaderen'.
  zondag 10 november 2013 @ 02:17:15 #136
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_133099543
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak Re, waar haal je vandaan dat hij haar regelmatig kapot mepte?

Er was sprake van huiselijk geweld, ja, er wordt gesproken over 'hier en daar een klap', ja.

Maar dat is niet kapot meppen. Niet overdrijven en dingen erger maken dan ze al zijn, jij doet het nu overkomen alsof ze regelmatig bij de dokter zat omdat ze weer tegen een trapleuning was aangelopen.
Naast het feit dat veel vrouwen op een of andere manier vallen voor dit soort lui. Op je 16e zwanger van zo'n vent, sorry hoor maar dan is er iets mis gegaan ergens in je leven al.

En als vader nog even een half uur knuffelen en dan een politiecel instappen zeker. Politie begrijpt niet helemaal hoe een vader-dochter band vaak is op die leeftijd is denk ik.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_133100671
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 02:17 schreef Bayswater het volgende:

[..]

En als vader nog even een half uur knuffelen en dan een politiecel instappen zeker. Politie begrijpt niet helemaal hoe een vader-dochter band vaak is op die leeftijd is denk ik.
:?
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 09:03:50 #138
184769 crew  Deisyy
pi_133101848
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 02:17 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Naast het feit dat veel vrouwen op een of andere manier vallen voor dit soort lui. Op je 16e zwanger van zo'n vent, sorry hoor maar dan is er iets mis gegaan ergens in je leven al.

De moeder van het 3-jarige meisje is 26.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133101981
ik begrijp de verwarring, ik las ook eerst overal dat de moeder 20 was.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 09:36:34 #140
184769 crew  Deisyy
pi_133102053
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 09:27 schreef WRH het volgende:
ik begrijp de verwarring, ik las ook eerst overal dat de moeder 20 was.
De berichtgeving was daar inderdaad nogal warrig over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_133103498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is al niet zuivere koffie als je als vader aan een handgranaat en uzi kan komen.
Ik denk dat iedereen met een beetje rondvragen daar wel aan weet te komen.

Ps: ik denk dat he, ik heb er geen ervaring mee en ik zou het niet weten verder, maar heel erg moeilijk lijkt me dat niet.

Gewoon wat foute/gevaarlijke figuren vragen; die weten je wel de juiste richting in te wijzen lijkt me. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_133248474
Uzi's zijn gewoon te koop bij de Lidl/Aldi in Roermond. Lijkt me tenminste, als je ziet wat daar voor volk altijd aanwezig is.
pi_133282694

Vader doodde dochtertje 1,5 uur eerder

REUVER/ROERMOND -
De man die vorige week in Reuver zijn dochtertje vermoordde, heeft het meisje vermoedelijk om het leven gebracht anderhalf uur voordat hij de hand aan zichzelf sloeg. Dat is gebleken uit lijkschouw op beide lichamen, maakte het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag bekend.

De Roermondenaar handelde uit onvrede met een omgangsregeling. Hij schoot op straat zijn ex-partner neer en sleurde het kind mee naar binnen in de woning van zijn voormalige schoonouders. Daar verschanste hij zich op een gebarricadeerde slaapkamer boven.

Toen de politie na vergeefse onderhandelingen een tijd lang geen contact meer met hem kreeg en daarop binnenviel, vonden de agenten de twee levenloze lichamen op een bed in de slaapkamer.

De man zei tijdens de onderhandelingen met de politie zijn dochtertje nog een tijdje te willen knuffelen en zich dan rond 12.30 uur over te geven. Rond dat tijdstip gebeurde echter niets, en het contact viel weg. Daarop besloot de politie rond 14.45 uur tot een inval en werden de levenloze lichamen gevonden. Volgens het OM zijn beiden niet vlak voor de inval overleden, maar waren zij al een tijdje dood.

De vrouw ging bij de man weg na huiselijk geweld op 12 en 13 september. Het gezin woonde tot dan toe op de Plutolaan in Roermond. De vrouw vertrok met haar kind naar haar ouders in Reuver. Sinds oktober waren er afspraken over de omgangsregeling. De man erkende de fout in te zijn gegaan, aldus het OM. Sinds september was hij niet meer agressief tegen zijn ex-partner, totdat hij haar vorige week ernstig verwondde door schoten uit zijn uzi en een dodelijk drama veroorzaakte.

bron

Mafkees, hij had lekker alleen een kogel door zijn kop moet schieten

[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 15-11-2013 13:45:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')