Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon wordenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:49 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
nou inderdaad ja, jammer dat die buurman niet een dikke shotgun in ze hal had staan dat die gelijk die knakker voor ze harses had kunnen schieten
zo echt wel, dit zijn nou de mensen die een lintje verdienen, niet die joling figuren enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon worden
En die ze dan niet krijgen, want Joling en kompanen zijn belangrijker...quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
zo echt wel, dit zijn nou de mensen die een lintje verdienen, niet die joling figuren enzo
Dat werd in ieder geval door de burgemeester zo gezegd. Dit omdat de moeder nog op de herstelkamer lag en dus niet bij bewustzijn was.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, normaal is dat wel gebruikelijk, lijkt me trouwens ook wel vreselijk dat zo'n persoon tegen die moeder moet gaan zeggen dat haar kind overleden is. Zo'n iemand van de politie gaat dat ook niet in de koude kleren zitten.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja, als je er van overtuigd bent dat er een hiernamaals is, is er best wat voor te zeggen..
Ik vraag mij wel eens af hoe dit soort zaken in verband staan met geloofsovertuigingen.
Oh ja? Dit is gemiddeld familiedrama-nieuws. Ruben en Julian waren weken vermist. Groot verschil.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vreemd dat hier relatief weinig aandacht aan wordt besteed in de journaals, in vergelijking met bv. Ruben en Julian.
Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...
![]()
![]()
1 schutter uitschakelen, is dat écht zo moeilijk?
Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.
Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Er kleeft bloed aan de politie's handen in deze. Van een 3-jarige.
Volgens mij heeft politie een trainig gehad hoe hier mee om te gaan...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...
Dat reken ik de agenten op straat niet aan. Die mogen pas iets doen als de hoge pief in het gemeentehuis Ja zegt.. Die lui die normaal op kantoor zitten en alleen bij hele erge dingen ineens zulke beslissingen moeten maken..quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft politie een trainig gehad hoe hier mee om te gaan...
1 uur nog contact en om 3 uur pas de inval..
Juist. En die is netjes nageleefd. Het is naar, maar je kunt niet gewoon even tien agenten een gun geven en "succes" roepen en ze naar binnen duwen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...
![]()
![]()
Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.
Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Dát dus!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Zelf had ik ook een wrange smaak in mijn mond toen ik het fijne ervan vernam. Vooral hoe de dader de politie twee uur lang aan het lijntje heeft kunnen houden. Waarbij de bemiddelaar het idee had dat het ergste was voorkomen, omdat de dader inzag dat hij overdreven gereageerd had.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Precies. De politie heeft hier training voor gehad. JIJ niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moeder na het verliezen van haar kind nog blij is dat zij wel leeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon worden
Ik heb het vermoeden dat het niet veel uit had gemaakt of ze nou om 3 uur of om half 2 waren binnen gevallen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:
Inderdaad, noem hem gewoon bij zijn naam net zoals Jeroen Denis.quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Telegraaf kopt overigens verwacht met "Antilliaan doodt zijn dochtertje en zichzelf". Wat is daar nou eigenlijk de relevantie van en niet te geloven dat ze dat altijd maar weer doen. Wat een baggerkrant is het toch ook.
1 schutter met een uzi en een handgranaat. Dan wordt het voor een arrestatieteam ook wat tandjes gevaarlijker dan gewoonlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
Schijnt een huilbaby te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Leipo666 het volgende:
ah zo te zien heefd iedereen hier alweer de schuld gehad
- vader
- moeder
- jeugdzorg
- politie
niemand die het kind de schuld geeft? want dan zijn we weer compleet
ja dan zou ik ook zo'n actie uithalenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt een huilbaby te zijn geweest.
Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef Mgolovic het volgende:
Ik vraag me af als wat ze die knallen dan hebben geïdentificeerd. Magnetron popcorn? Waterballonnen?
Je weet dat een man met een uzi en een handgranaat een kind gijzelt, je hoort 2 doffe knallen, maar toch is er iemand die dan beslist "ah joh, dat waren geen geweerschoten hoor. Dat was gewoon iets anders".
Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".
Tuurlijk, dat is de telegraaf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is de telegraaf.
Natuurlijk. De enige verklaring voor doffe geluiden is dat hij zijn kind heeft omgebracht. Hij kan niet verder zijn gegaan met het blokkeren van het trapgat, spelen met zijn kind, iets laten vallen, etc etc. Het is allemaal nogal captain hindsight dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef Mgolovic het volgende:
[..]![]()
Kom op hee. Al waren het doffe "geluiden" dan zou er nog een lampje moeten gaan branden.
Ik weet niet op welke bron je deze suggestie baseert, maar zelfs al zou het waar zijn: pa heeft een historie van geweld. Logisch dat ma een omgangsregeling probeert te blokkeren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:01 schreef speedcore het volgende:
het valt me trouwens op dat het woord omgangsregeling maar weer eens is gevallen. ongewtijfeld weer een gevalletje " ma saboteert en traineert de regeling tot pa gek werd"
Je mag met dit matige getroll ook wel naar een ander topic gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:01 schreef speedcore het volgende:
het valt me trouwens op dat het woord omgangsregeling maar weer eens is gevallen. ongewtijfeld weer een gevalletje " ma saboteert en traineert de regeling tot pa gek werd"
Hoezo is het trollen? Er zijn tal van gevallen bekend waarbij de moeder de boel zo traineert (met behulp van instanties) dat vaders niet meer weten wat ze doen. Tuurlijk, het zijn dan al niet de stabielste maar waarom denk je dat de meeste ontvoerde kinderen meegenomen zijn door één van de ouders? Dat de familiedrama's waarbij kinderen vermoord worden altijd het gevolg zijn van een scheiding met veel problemen bij de omgangsregeling?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je mag met dit matige getroll ook wel naar een ander topic gaan.
Of een heel ander forum zelfs.
Ook op fok kiest men altijd de kant van de moedersquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo is het trollen? Er zijn tal van gevallen bekend waarbij de moeder de boel zo traineert (met behulp van instanties) dat vaders niet meer weten wat ze doen. Tuurlijk, het zijn dan al niet de stabielste maar waarom denk je dat de meeste ontvoerde kinderen meegenomen zijn door één van de ouders? Dat de familiedrama's waarbij kinderen vermoord worden altijd het gevolg zijn van een scheiding met veel problemen bij de omgangsregeling?
Alleen spreekt in dit geval het verleden vader niet zijn voordeel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoezo is het trollen? Er zijn tal van gevallen bekend waarbij de moeder de boel zo traineert (met behulp van instanties) dat vaders niet meer weten wat ze doen. Tuurlijk, het zijn dan al niet de stabielste maar waarom denk je dat de meeste ontvoerde kinderen meegenomen zijn door één van de ouders? Dat de familiedrama's waarbij kinderen vermoord worden altijd het gevolg zijn van een scheiding met veel problemen bij de omgangsregeling?
Is het de schuld van de moeder dat hij haar probeerde te vermoorden en haar kind en zichzelf doodschoot? Nee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook op fok kiest men altijd de kant van de moeders
Ja, dus? Dan nog is het geen trollen om te zeggen dat de voorgeschiedenis een rol speelt bij de totstandkoming van dit hele drama. Als dat wel zo is mag je me dat even uitleggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen spreekt in dit geval het verleden vader niet zijn voordeel.
Hier ligt het probleem inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Dagonet het volgende:
Minimaal zeven kinderen die dit jaar al vermoord zijn door één van de ouders.
In 2005 113 ontvoeringen met in totaal 172 kinderen ontvoerd. Vier keer was het níet één van de ouders.
Er is een probleem bij scheidingen en het is veel te makkelijk om de dader elke keer als een slechte slechterik die slecht doet af te schilderen en dan weer over te gaan tot de orde van de dag. Tot de volgende keer waarbij het hele circus zich weer afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |