abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133016768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:49 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

nou inderdaad ja, jammer dat die buurman niet een dikke shotgun in ze hal had staan dat die gelijk die knakker voor ze harses had kunnen schieten :r
Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon worden
pi_133016844
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Vind het wel echt super knap van die buurman dat ie niet in paniek is geraakt. Hij heeft toch het leven van die moeder gered met de kans dat hij ook vermoord kon worden
zo echt wel, dit zijn nou de mensen die een lintje verdienen, niet die joling figuren enzo
Funkmode!
  donderdag 7 november 2013 @ 19:54:43 #203
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_133016884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

zo echt wel, dit zijn nou de mensen die een lintje verdienen, niet die joling figuren enzo
En die ze dan niet krijgen, want Joling en kompanen zijn belangrijker...
The Art Of Lying
pi_133017025
Het is trouwens best dicht bij mij in de buurt. Paar dorpen verder. Hele dag over niks anders gehad op het werk. Ook veel collega's die daar wonen. Pfffff
  donderdag 7 november 2013 @ 20:28:33 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_133018554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef TLC het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, normaal is dat wel gebruikelijk, lijkt me trouwens ook wel vreselijk dat zo'n persoon tegen die moeder moet gaan zeggen dat haar kind overleden is. Zo'n iemand van de politie gaat dat ook niet in de koude kleren zitten.
Dat werd in ieder geval door de burgemeester zo gezegd. Dit omdat de moeder nog op de herstelkamer lag en dus niet bij bewustzijn was.
Krekker is de bom!
  donderdag 7 november 2013 @ 21:10:27 #206
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_133020902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja, als je er van overtuigd bent dat er een hiernamaals is, is er best wat voor te zeggen..
Ik vraag mij wel eens af hoe dit soort zaken in verband staan met geloofsovertuigingen.
:') x 1000, hij was fan van VVV Venlo; denk dat dat er mee te maken heeft. Ben benieuwd hoe dat in verband staat.

Geen 1 geloof heeft de regel je moet je kind van 3 overhoop schieten.
pi_133022750
RIP kleintje. :'( :'( :'(

[ Bericht 14% gewijzigd door krokusje31 op 07-11-2013 22:32:29 ]
pi_133023738
Vreemd dat hier relatief weinig aandacht aan wordt besteed in de journaals, in vergelijking met bv. Ruben en Julian.
pi_133023881
ik kan hier echt boos om worden...
Young bloods everywhere....
pi_133024699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vreemd dat hier relatief weinig aandacht aan wordt besteed in de journaals, in vergelijking met bv. Ruben en Julian.
Oh ja? Dit is gemiddeld familiedrama-nieuws. Ruben en Julian waren weken vermist. Groot verschil.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133024837
Vreselijk.
pi_133024996
Donder toch op met die privé foto's :{
  donderdag 7 november 2013 @ 23:44:30 #213
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133028572
Diep respect voor die buurman.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  Admin donderdag 7 november 2013 @ 23:48:09 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133028760
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...
|:( |:(

1 schutter uitschakelen, is dat écht zo moeilijk?
Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.

Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Er kleeft bloed aan de politie's handen in deze. Van een 3-jarige.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133029045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef yvonne het volgende:
Rond 1 uur is er geen contact meer met de vader, en pas om 3 uur valt men de woning binnen...

Dit doet me denken aan een moord in Spijkenisse, een gast werd vreselijk gemarteld en werd gehoord in de hele straat. De gealarmeerde politie deed pas wat toen alles voorbij was.

Als je *&^*)&^(*% een stapeltje boetes hebt vallen ze je huis binnen midden in de nacht met wel 20 man, en hier kan níet 1 schutter uitgeschakeld worden.
Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...
  Admin donderdag 7 november 2013 @ 23:57:08 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_133029162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Messina het volgende:

[..]

Mooi allemaal hoor, maar deze man had een wapen. Stel je even voor, zij vallen binnen en hij schiet daardoor dat kind door d'r koppetje. Het is zo makkelijk praten voor ons buitenstaanders...
Volgens mij heeft politie een trainig gehad hoe hier mee om te gaan...
1 uur nog contact en om 3 uur pas de inval..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_133029255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat reken ik de agenten op straat niet aan. Die mogen pas iets doen als de hoge pief in het gemeentehuis Ja zegt.. Die lui die normaal op kantoor zitten en alleen bij hele erge dingen ineens zulke beslissingen moeten maken..
dag
pi_133029265
quote:

[..]

Juist. En die is netjes nageleefd. Het is naar, maar je kunt niet gewoon even tien agenten een gun geven en "succes" roepen en ze naar binnen duwen.

Overigens, rond 1 uur zijn de 'knallen' gehoord. Grote kans dat ze toen dus ook... overleden zijn.
pi_133030527
quote:

;( x1000
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:56:30 #220
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133030741
Afschuwelijk drama. RIP, en vooral ook sterke voor die arme moeder, die haar kind heeft verloren.

Bespaar me alsjeblieft de huilie-huilie excuses dat die moeder zo'n vreselijke 'bitch' was en dergelijke. Hoogstwaarschijnlijk had die moeder heel goede redenen om de relatie te verbreken, zoals nu overduidelijk is geworden.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133031242
-edit- ONZ is een deurtje verder

[ Bericht 86% gewijzigd door paddy op 08-11-2013 04:01:04 ]
pi_133031689
quote:

Dát dus!
;(
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_133032128
quote:

Zelf had ik ook een wrange smaak in mijn mond toen ik het fijne ervan vernam. Vooral hoe de dader de politie twee uur lang aan het lijntje heeft kunnen houden. Waarbij de bemiddelaar het idee had dat het ergste was voorkomen, omdat de dader inzag dat hij overdreven gereageerd had.
Achteraf gezien was het allemaal spel om de politie zolang mogelijk afzijdig te houden en in die is dat gelukt. Maar ik begrijp uiteraard dat dit een uiterst delicate kwestie is, maar dan nog daar hebben die arrestatieteams jarenlang training voor gehad.
pi_133032255
De man was bekend Hoorde op tv iets over geweldsdelicten drugsdelicten en vermogensdelicten.

Arm kind. Die angst die ze moet hebben gevoeld. Arme moeder.

-O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 8 november 2013 @ 05:09:57 #225
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_133032470
quote:

[..]

Precies. De politie heeft hier training voor gehad. JIJ niet.
Wie zou het beste weten wat te doen?
pi_133032551
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:

[..]

Ik weet niet of de moeder na het verliezen van haar kind nog blij is dat zij wel leeft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_133032624
quote:

Ik heb het vermoeden dat het niet veel uit had gemaakt of ze nou om 3 uur of om half 2 waren binnen gevallen.

De Telegraaf kopt overigens verwacht met "Antilliaan doodt zijn dochtertje en zichzelf". Wat is daar nou eigenlijk de relevantie van en niet te geloven dat ze dat altijd maar weer doen. Wat een baggerkrant is het toch ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133032897
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 06:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De Telegraaf kopt overigens verwacht met "Antilliaan doodt zijn dochtertje en zichzelf". Wat is daar nou eigenlijk de relevantie van en niet te geloven dat ze dat altijd maar weer doen. Wat een baggerkrant is het toch ook.
Inderdaad, noem hem gewoon bij zijn naam net zoals Jeroen Denis.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:58:51 #229
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_133033055
quote:

1 schutter met een uzi en een handgranaat. Dan wordt het voor een arrestatieteam ook wat tandjes gevaarlijker dan gewoonlijk
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:01:30 #230
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_133033081
het valt me trouwens op dat het woord omgangsregeling maar weer eens is gevallen. ongewtijfeld weer een gevalletje " ma saboteert en traineert de regeling tot pa gek werd"
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_133033204
ah zo te zien heefd iedereen hier alweer de schuld gehad
- vader
- moeder
- jeugdzorg
- politie

niemand die het kind de schuld geeft? want dan zijn we weer compleet :)

:')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_133033244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:13 schreef Leipo666 het volgende:
ah zo te zien heefd iedereen hier alweer de schuld gehad
- vader
- moeder
- jeugdzorg
- politie

niemand die het kind de schuld geeft? want dan zijn we weer compleet :)

Schijnt een huilbaby te zijn geweest.
pi_133033253
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Schijnt een huilbaby te zijn geweest.
ja dan zou ik ook zo'n actie uithalen :D
pi_133033593
Ik vraag me af als wat ze die knallen dan hebben geïdentificeerd. Magnetron popcorn? Waterballonnen?

Je weet dat een man met een uzi en een handgranaat een kind gijzelt, je hoort 2 doffe knallen, maar toch is er iemand die dan beslist "ah joh, dat waren geen geweerschoten hoor. Dat was gewoon iets anders".
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_133033746
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:49 schreef Mgolovic het volgende:
Ik vraag me af als wat ze die knallen dan hebben geïdentificeerd. Magnetron popcorn? Waterballonnen?

Je weet dat een man met een uzi en een handgranaat een kind gijzelt, je hoort 2 doffe knallen, maar toch is er iemand die dan beslist "ah joh, dat waren geen geweerschoten hoor. Dat was gewoon iets anders".
Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".
pi_133033853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Niemand heeft het over knallen, het waren "doffe geluiden".
Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.
pi_133033866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Artikel spreekt wel degelijk over doffe knallen.
Tuurlijk, dat is de telegraaf.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 08-11-2013 10:03:43 ]
pi_133033876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat is de telegraaf.

Kom op hee. Al waren het doffe "geluiden" dan zou er nog een lampje moeten gaan branden.
pi_133033880
waarschijnlijk dus een demper/kussen/aardappel gebruikt...
pi_133033931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Kom op hee. Al waren het doffe "geluiden" dan zou er nog een lampje moeten gaan branden.
Natuurlijk. De enige verklaring voor doffe geluiden is dat hij zijn kind heeft omgebracht. Hij kan niet verder zijn gegaan met het blokkeren van het trapgat, spelen met zijn kind, iets laten vallen, etc etc. Het is allemaal nogal captain hindsight dit.

Bovendien maakte het toch geen ruk uit.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:09:55 #241
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_133033932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:01 schreef speedcore het volgende:
het valt me trouwens op dat het woord omgangsregeling maar weer eens is gevallen. ongewtijfeld weer een gevalletje " ma saboteert en traineert de regeling tot pa gek werd"
Ik weet niet op welke bron je deze suggestie baseert, maar zelfs al zou het waar zijn: pa heeft een historie van geweld. Logisch dat ma een omgangsregeling probeert te blokkeren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_133033956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:01 schreef speedcore het volgende:
Je mag met dit matige getroll ook wel naar een ander topic gaan.

Of een heel ander forum zelfs.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:13:56 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133033995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je mag met dit matige getroll ook wel naar een ander topic gaan.

Of een heel ander forum zelfs.
Hoezo is het trollen? Er zijn tal van gevallen bekend waarbij de moeder de boel zo traineert (met behulp van instanties) dat vaders niet meer weten wat ze doen. Tuurlijk, het zijn dan al niet de stabielste maar waarom denk je dat de meeste ontvoerde kinderen meegenomen zijn door één van de ouders? Dat de familiedrama's waarbij kinderen vermoord worden altijd het gevolg zijn van een scheiding met veel problemen bij de omgangsregeling?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_133034017
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoezo is het trollen? Er zijn tal van gevallen bekend waarbij de moeder de boel zo traineert (met behulp van instanties) dat vaders niet meer weten wat ze doen. Tuurlijk, het zijn dan al niet de stabielste maar waarom denk je dat de meeste ontvoerde kinderen meegenomen zijn door één van de ouders? Dat de familiedrama's waarbij kinderen vermoord worden altijd het gevolg zijn van een scheiding met veel problemen bij de omgangsregeling?
Ook op fok kiest men altijd de kant van de moeders :N
pi_133034027
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Alleen spreekt in dit geval het verleden vader niet zijn voordeel.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:18:10 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133034058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ook op fok kiest men altijd de kant van de moeders :N
Is het de schuld van de moeder dat hij haar probeerde te vermoorden en haar kind en zichzelf doodschoot? Nee.

Is de voorgeschiedenis van belang om te bepalen hoe hij tot z'n daad kwam? Ja.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:20:08 #247
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133034092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Alleen spreekt in dit geval het verleden vader niet zijn voordeel.
Ja, dus? Dan nog is het geen trollen om te zeggen dat de voorgeschiedenis een rol speelt bij de totstandkoming van dit hele drama. Als dat wel zo is mag je me dat even uitleggen.

Of mag je hier alleen maar zeggen hoe zielig het is en hoe slecht van die man? Want dan is het topic snel klaar. Er zijn jaarlijks genoeg gevallen van kidnapping en andere familiedrama's bekend als gevolg van scheidingen waarbij de kinderen de inzet zijn en het wordt tijd dat we als gemeenschap daar wat structureel aan doen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:25:16 #248
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_133034186
Minimaal zeven kinderen die dit jaar al vermoord zijn door één van de ouders.

In 2005 113 ontvoeringen met in totaal 172 kinderen ontvoerd. Vier keer was het níet één van de ouders.

Er is een probleem bij scheidingen en het is veel te makkelijk om de dader elke keer als een slechte slechterik die slecht doet af te schilderen en dan weer over te gaan tot de orde van de dag. Tot de volgende keer waarbij het hele circus zich weer afspeelt.
pi_133034248
Zwaarbewapend als een commando en 'je krijgt je dochter nooit meer te zien' geven toch wel aan dat hij met voorbedachte rade met iets bezig is.
Om hem dan te geloven als hij zegt: ik heb een domme streek uit gehaald, nog een halfuur knuffelen' is weer typisch inspelen op de Nederlandse naïviteit.

Aan de andere kant had eerder ingrijpen ook tot bloedvergieten geleid en waarschijnlijk ook tot de dood van het dochtertje.
pi_133034266
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:25 schreef Dagonet het volgende:
Minimaal zeven kinderen die dit jaar al vermoord zijn door één van de ouders.

In 2005 113 ontvoeringen met in totaal 172 kinderen ontvoerd. Vier keer was het níet één van de ouders.

Er is een probleem bij scheidingen en het is veel te makkelijk om de dader elke keer als een slechte slechterik die slecht doet af te schilderen en dan weer over te gaan tot de orde van de dag. Tot de volgende keer waarbij het hele circus zich weer afspeelt.
Hier ligt het probleem inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')