oh fuck, ik keek RTL7 of zo, en die zijn al opgehouden met uitzenden.quote:
Maar ze zeiden toch dat ze binnenkomst 2 lichamen aantroffen? Dan lijkt me niet dat een agent heeft geschoten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien een politie kogel? Ik zeg maar wat hoor.
Je weet op dit moment gewoon helemaal niks.
aha. Dank.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze gaan je vraag nu beantwoorden: ze hebben 2 doffe geluiden gehoord maar dat werd niet gezien als schoten
Het kind is inderdaad gedood door haar vader, alleen geen idee hoe hij zijn kind en zichzelf heeft gedood. Bij schoten zou men dit buiten toch moeten hebben gehoord lijkt mij.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef xzaz het volgende:
Kind is gewoon geëxecuteerd door haar vader
Ah zelfde hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oh fuck, ik keek RTL7 of zo, en die zijn al opgehouden met uitzenden.
Ik keek hierquote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oh fuck, ik keek RTL7 of zo, en die zijn al opgehouden met uitzenden.
Ze hebben al 'toegegeven' dat ze door kogels zijn gedood. Beiden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het kind is inderdaad gedood door haar vader, alleen geen idee hoe hij zijn kind en zichzelf heeft gedood. Bij schoten zou men dit buiten toch moeten hebben gehoord lijkt mij.
Of het kind heeft haar vader overhoop geknald en zag vervolgens geen andere uitweg meer...quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef xzaz het volgende:
Kind is gewoon geëxecuteerd door haar vader
Het kind was 3 jaar toch? Lijkt me niet danquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Wootism het volgende:
[..]
Of het kind heeft haar vader overhoop geknald en zag vervolgens geen andere uitweg meer...
Natuurlijk, snap ik, maar om andermans leven dan te beëindigen gaat er bij mij nooit in. Heel apart vind ik het.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
True, maar ik kan me best voorstellen dat het je wanhopig kan maken.
De ultieme wraak.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef Interv het volgende:
Natuurlijk, snap ik, maar om andermans leven dan te beëindigen gaat er bij mij nooit in. Heel apart vind ik het.
Tsja, als je er van overtuigd bent dat er een hiernamaals is, is er best wat voor te zeggen..quote:Op donderdag 7 november 2013 17:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Natuurlijk, snap ik, maar om andermans leven dan te beëindigen gaat er bij mij nooit in. Heel apart vind ik het.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:fokkesukke twitterde op donderdag 07-11-2013 om 16:29:30Zo! Nu eerst ff een goeie Reuver grap maken voor morgen. reageer retweet
Hier serieus op in gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het kind was 3 jaar toch? Lijkt me niet dan
Omdat hij misschien haar ouders het kind ook niet 'gunde'.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap ook niet waarom je, wanneer je als motivatie hebt ' als ik mijn dochter niet mag zien dan zij ook niet', niet gewoon je ex-vriendin afknalt en je dochter gewoon met rust laat.
Inderdaad, vond het wel wat storend.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Die man bleef dat zó benadrukken. Zeg dan 'vader' of zo.
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dit soort zaken tonen ook aan dat het niet goed geregeld is in Nederland met de rechten die een vader heeft.
Zie hier in 2 posts met welk dilemma de kinderbescherming elke keer te maken heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom krijgt zo'n 'vader' in vredesnaam een omgangsregeling...
Had hij dat maar gekregen dan hadden ze nog geleefd.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
Waarom krijgt zo'n 'vader' in vredesnaam een omgangsregeling...
Voor ze met elkaar gingen hadden beide kinderen uit vorige relaties.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toch eerder vandaag ergens gelezen dat de gijzelnemer niet de vader van het meisje was.
Maar ja, er werd ook gezegd dat ze in veiligheid was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |