SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
? - ? - Olavius020
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Chef1889 - Chef_M - Chef1889
Cryothic NL - Cryothic - cryothic
DaMook82 - DaMook - DaMook82
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - FerryBB
EinschteinNL - einschtein - einschtein
Exentric90 - Exentric90 - Exentric90
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
Jessah - Jessah - Jessah88
JostiNSD - Kale - JostiNSD
Kaiman62 - liveevil - DosiNL
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
lipinsky - house_is_a_feeling - lipinsky
Mandamo - Mandamo - Mandamo
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
MetionedDCMJ - Sjonnie1990 - MentionedDCMJ
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
RefIy - / - iDigitzz
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
RuffRyder NL - MMGYMCMB - RuffRyder_NL
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Thizzlor - iGenyus - iGenyus
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
Toek85 - Toekito - Toek85
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman![]()
Mijne was ook gratis... even wezen halen tijdens "Titan of a Job". Zo gepiept. Kun je er zelfs 3 meenemen. Maar evengoed weggedaan wegens onhandig en ruimtegebrekquote:Op donderdag 7 november 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die mesa was gratis die kwamen ze zo voor de deur afleveren
ah, top, bedankt!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij sommigen. Gaat 2 dagen duren voor iedereen het heeft aldus R*
Bij de meeste wel ja.quote:
Vanavond maar eens kijkenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bij sommigen. Gaat 2 dagen duren voor iedereen het heeft aldus R*
ik heb screens gezien met:quote:Op donderdag 7 november 2013 11:06 schreef Shadeauw het volgende:
Als ik zo lees zijn er veel mensen die 1,25 of zelf 1,75 miljoen hebben gekregen (geen idee hoe).
Zou mij ook niet verkeerd uitkomen, ik heb die 500k nu alweer bijna opgemaakt
Waar je tegenwoordig ook nog rekening mee kan houden zijn de hackers. Die lui zetten soms een bounty van 2,1 BILLION dollars op je kopquote:Op donderdag 7 november 2013 11:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb screens gezien met:
250.000
500.000
500.001
1.000.000
1.000.001
1.250.000
3.000.001
Crossen doe ik toch meestal met die kever eigenlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mijne was ook gratis... even wezen halen tijdens "Titan of a Job". Zo gepiept. Kun je er zelfs 3 meenemen. Maar evengoed weggedaan wegens onhandig en ruimtegebrek
Gisteren kwam ik erachter dat in LSC je geld echt hard gaat zegquote:Op donderdag 7 november 2013 11:06 schreef Shadeauw het volgende:
Zou mij ook niet verkeerd uitkomen, ik heb die 500k nu alweer bijna opgemaakt
Invited.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wegens school een hele tijd geen GTA gedaan en zie dat ik niet meer in de crew zit, maar ik ben van plan nu online te gaan dus wil er wel weer in!
XBL: Gizmootje
Social: Gizmootje
Heb invite gestuurd, Joe
True...quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteren kwam ik erachter dat in LSC je geld echt hard gaat zeg
Kan je die in je garage zetten?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Fuck de Feltzer, ik ga sparen voor een Tank
Daar heb ik een sanchez voor, maar kan best dat daar een kever/injection voor in de plaats gaat komen ja. Aan de andere kant... ik ben klaar met die roest-autosquote:Op donderdag 7 november 2013 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Crossen doe ik toch meestal met die kever eigenlijk
Vertel me niet dat ik mijn kever niet gifgroen kan makenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar heb ik een sanchez voor, maar kan best dat daar een kever/injection voor in de plaats gaat komen ja. Aan de andere kant... ik ben klaar met die roest-autos
Volgens mij kan dat wel... maar die roest komt er doorheen op sommige plekken. Net als met (de meeste) Rebels, en de Ratloaderquote:Op donderdag 7 november 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel me niet dat ik mijn kever niet gifgroen kan maken
kleinigheidje!quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel... maar die roest komt er doorheen op sommige plekken. Net als met (de meeste) Rebels, en de Ratloader
Foute groenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm, kan aan de kleur liggen, maar hier zie je er niet veel van
British Racing Greenquote:
Nee helaas niet, je moet hem laten afleveren. Net zoals je een auto bij je mechanic opvraagt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je die in je garage zetten?
Dat zou gaaf zijn... Met een bounty de lobby inkomen. Mensen gaan je direct opwachten bij je garage.
En dan kom je met die tank naar buiten
Jammerquote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helaas niet, je moet hem laten afleveren. Net zoals je een auto bij je mechanic opvraagt bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee helaas niet, je moet hem laten afleveren. Net zoals je een auto bij je mechanic opvraagt bijvoorbeeld.
stuck foreverquote:Op donderdag 7 november 2013 12:02 schreef Cryothic het volgende:
Ook ideaal, want die dingen passen niet door je garagedeur. Dus zodra je de uitrij-animatie krijgt ontploft dat ding. Handig voor campers bij je garage. Daarna spawn je er weer in.
nee, ik bedoel... je spawnt na de ontploffing buiten je garage, maar in je (nieuwe) tankquote:
Oh dan ga ik zo'n ding erin proppen als ik die hebquote:Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nee, ik bedoel... je spawnt na de ontploffing buiten je garage, maar in je (nieuwe) tank
success, tot nu toe met een politiewagen en een riot-van geprobeert. Ziet er op youtube zo makkelijk uit, maar mij lukt t nietquote:Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan ga ik zo'n ding erin proppen als ik die heb
Inderdaad. En hij ziet er moeilijk dik uit zoquote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Cryothic het volgende:
Ziet er uit als een Vapid Sherrif Cruiser idd
[ afbeelding ]
Maar dat zijn niet de juiste velgen, en de bullbar is ook weg :/
zal me niks verbazen als die erin gehacked is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad. En hij ziet er moeilijk dik uit zoIk wil 'm
Dat is een unmarked cruiser welke in singleplayer in 3 kleurvarianten kan spawnen, en derhalve online geduped is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Shadeauw het volgende:
Wat is dit voor auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een unmarked police, dat zie ik. Maar ik dacht dat je die dingen niet kon customizen?
En die achterlichten, zijn die standaard op die unmarked dingen? Want op de gewone auto's zitten andere achterlichten
De unmarked cruisers die ik tot nu toe online (dus op internet) tegen kom hebben allemaal zo'n stootblokje vooropquote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dat is een unmarked cruiser welke in singleplayer in 3 kleurvarianten kan spawnen, en derhalve online geduped is.
Overigens net mijn stimulus gekregen, 500.001 was het. Komt het dus toch allemaal in 1 keer?
Nou je het zegt..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
De unmarked cruisers die ik tot nu toe online (dus op internet) tegen kom hebben allemaal zo'n stootblokje voorop
Yes. Enigste reden die ik kan bedenken om een duurder apartement te kopen is voor de ligging ten opzichte van plaatsen die je vaak bezoekt, of het uitzicht.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Thizzlor het volgende:
Eindelijk, de stimulus is binnen! Straks maar even mij weer online wagen en lekker alles uitgeven. Ik neem aan dat het verstandiger is om zo'n 200K appartement te kopen met een 10-car garage en dan van de rest nog een leuk autotje of twee te halen?
Haha zie nu pas dat plaatje in de OP, wanneer gaan we weer een FOK-session houden? Regel ik voor die tijd even een nieuwe mic.
Thanks! Ga zo wel even wat vergelijkend waren onderzoek uitvoeren ingamequote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Vendris het volgende:
[..]
Yes. Enigste reden die ik kan bedenken om een duurder apartement te kopen is voor de ligging ten opzichte van plaatsen die je vaak bezoekt, of het uitzicht.
Niet echt de moeite waard dus, bespaar jezelf lekker een ton uit..
En anders is 3 alta street apt 57 best een goed apartement, goedkoop en als je de route kent ben je in no time bij pay en spray in t centrum, en je ligt vlakbij de snelweg.
Ik heb gisteren m'n 6-garage ingeruild voor een 10-garage.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Thizzlor het volgende:
Eindelijk, de stimulus is binnen! Straks maar even mij weer online wagen en lekker alles uitgeven. Ik neem aan dat het verstandiger is om zo'n 200K appartement te kopen met een 10-car garage en dan van de rest nog een leuk autotje of twee te halen?
Haha zie nu pas dat plaatje in de OP, wanneer gaan we weer een FOK-session houden? Regel ik voor die tijd even een nieuwe mic.
Bij mij wordt het denk ik de coupe.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
Wat voor auto zal ik eens gaan kopen?
Denk dat ik voor een 9f cabrio ga
alle appartementen met 10-car-garages erbij, het uitzicht althans.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks! Ga zo wel even wat vergelijkend waren onderzoek uitvoeren ingameKan niet wachten om eindelijk ook in een fatsoenlijke wagen te rijden.
Leuk auto'tje trouwens, welke is dat?
Inderdaad, nog geen keuze gemaakt wat er uiteindelijk op komt..quote:
Stinger GTquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks! Ga zo wel even wat vergelijkend waren onderzoek uitvoeren ingameKan niet wachten om eindelijk ook in een fatsoenlijke wagen te rijden.
Leuk auto'tje trouwens, welke is dat?
Geinig, ik heb die van 205k gekocht volgens mij. Vond het een beetje zonde om er veel geld aan uit te geven, al vind ik die van 235k toch een iets leuker uitzicht hebben voor niet al te veel extra.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alle appartementen met 10-car-garages erbij, het uitzicht althans.
Ik wilde Richards Majestic 51 kopen. $250,000, geweldig uitzicht (strand, stad, golfbaan enzo). En toen bedacht ik me wat het nut van het appartement was, en of me dat 100.000 waard was.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geinig, ik heb die van 205k gekocht volgens mij. Vond het een beetje zonde om er veel geld aan uit te geven, al vind ik die van 235k toch een iets leuker uitzicht hebben voor niet al te veel extra.
Dan helemaal... ik spawn al meteen in m'n garagequote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
Ik kijk dus nooit uit het raam van mijn app. he
Ik spawn daar en loop meteen naar de garage
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
Ik kijk dus nooit uit het raam van mijn app. he
Ik spawn daar en loop meteen naar de garage
Tja, wat is nou 100k, dat is 30-60 minuten gamen. Ik doe niet zo moeilijk over geld, net al 200k van mijn stimulus pack uitgegeven aan verf en velgen. Maar ik zal ook niet zo snel dat appartement van 400k, al is leuk uitzicht wel geinig... je hebt er inderdaad bijzonder weinig aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wilde Richards Majestic 51 kopen. $250,000, geweldig uitzicht (strand, stad, golfbaan enzo). En toen bedacht ik me wat het nut van het appartement was, en of me dat 100.000 waard was.
En dat was het niet. In een losse 10-car-garage heb je ook een tv. En ruimte voor je auto's. Zo heel veel tijd heb ik niet om online te spelen, dus met vrienden op de bank gaan zitten in een appartement vind ik zonde van de tijd. Dan ga ik liever bij ze irl op de bank zitten. En een heist plannen... tja, heists zijn er voorlopig niet, en er zijn zoveel mensen met een appartement dat er altijd wel iemand in je crew/groepje zit die zo'n planningsruimte heeft.
100K is voor mij best veel. Eigenlijk. Ik ben niet zo van het grinden, en vind freeroamen en aanklooien ook leuk. Dus ik ben best lang bezig om 100K bij elkaar te sparen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, wat is nou 100k, dat is 30-60 minuten gamen. Ik doe niet zo moeilijk over geld, net al 200k van mijn stimulus pack uitgegeven aan verf en velgen. Maar ik zal ook niet zo snel dat appartement van 400k, al is leuk uitzicht wel geinig... je hebt er inderdaad bijzonder weinig aan.
Ik vind racen wel leuk dus voor mij is het geen grinden. 10 races van anderhalve minuut en dan zit je al vaak aan de ton.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
100K is voor mij best veel. Eigenlijk. Ik ben niet zo van het grinden, en vind freeroamen en aanklooien ook leuk. Dus ik ben best lang bezig om 100K bij elkaar te sparen.
Doe je netjes. Ik ben nog amper races tegen gekomen die (zelfs als je wint) meer dan 10K opleveren. Meestal is het 4 of 5 ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind racen wel leuk dus voor mij is het geen grinden. 10 races van anderhalve minuut en dan zit je al vaak aan de ton.
Down the drain, winnaar krijgt 13.6k als je met 4+ man bent. Zelf hosten, motorcycles, custom vehicles on, catch-up uit. Easy money!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je netjes. Ik ben nog amper races tegen gekomen die (zelfs als je wint) meer dan 10K opleveren. Meestal is het 4 of 5 ofzo.
Ah, zit in een crew waarvan we eigenlijk meestal met z'n 3en zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Down the drain, winnaar krijgt 13.6k als je met 4+ man bent. Zelf hosten, motorcycles, custom vehicles on, catch-up uit. Easy money!
Ik doe dit bijna nooit met mijn crew, gewoon met random tegenstanders. Er kan immers maar 1 iemand de hoofdprijs pakken. Met de crew ga ik lekker kloten, beetje missies doen en ruzie zoeken etc..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, zit in een crew waarvan we eigenlijk meestal met z'n 3en zijn
Ik ben tot nu toe een paar keer in een gunstige groep beland om te racen. Maar ik join dan ook eigenlijk altijd ipv host.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik doe dit bijna nooit met mijn crew, gewoon met random tegenstanders. Er kan immers maar 1 iemand de hoofdprijs pakken. Met de crew ga ik lekker kloten, beetje missies doen en ruzie zoeken etc..
Daarom race ik bijna alleen met motoren. Bij auto's is het inderdaad bijna altijd chaos, met een beetje geluk kom je ongeschonden de 1e bocht door maar als catch-up aan staat dan ben je alsnog fucked. Ook zijn motoren niet zo duur (Akuma kost 9k ofzo) en het tunen is ook niet al te duur.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe een paar keer in een gunstige groep beland om te racen. Maar ik join dan ook eigenlijk altijd ipv host.
Gisteren toevallig nog The Comute gedaan, met 15 supercars. Wat een ellende. Er wordt zoveel gelagd dat alleen die laatste 2 bruggen normaal te rijden zijn
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarom race ik bijna alleen met motoren. Bij auto's is het inderdaad bijna altijd chaos, met een beetje geluk kom je ongeschonden de 1e bocht door maar als catch-up aan staat dan ben je alsnog fucked. Ook zijn motoren niet zo duur (Akuma kost 9k ofzo) en het tunen is ook niet al te duur.
Vind motoren sowieso leuker dan auto's, alleen is de kans dat je jezelf doodrijdt op weg naar een missie toch iets te groot.
Waarom voelt men zich altijd verplicht je eigen auto bij races te gebruiken?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.
Nice! Heb ook de Western Bagger, zonder zakjes en voorkant is het echt een mooie motor. Maar daar ga je geen races mee winnen. Volgens mij de traagste motor in het spelquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.
Ik heb hem ook zonder die lompe voorkant, en zonder koffers. zit nog wel even te twijfelen over de leren tasjes achterop. Das wel tofquote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice! Heb ook de Western Bagger, zonder zakjes en voorkant is het echt een mooie motor. Maar daar ga je geen races mee winnen. Volgens mij de traagste motor in het spel
Akuma of Bati zijn de snelste motoren. Je ziet de Akuma wel iets vaker.
Hoe heb je ze in die volgorde gekregen? Bij mij staat alles een beetje door elkaar...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Racerblade het volgende:
Helemaal klaar met mijn garage.
Crew auto's:
[ afbeelding ]
Akuma (motorcycle)
Surano (sports)
Buccaneer (muscle)
Surfer (van)
Youga (van)
Auto's voor mezelf:
[ afbeelding ]
Exemplar (coupe)
Stinger GT (sports classic)
Vacca (super)
Rat-Loader (muscle)
Rebel (off-road)
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe heb je ze in die volgorde gekregen? Bij mij staat alles een beetje door elkaar...
Hmmm was al bang dat het veel werk zou zijn... Heb nu 7 auto's/motoren die ik echt wil houden, maar daar zitten allemaal voor 100-200k aan upgrades in. Ik denk dat ik het gewoon maar zo laat staan. Ziet er wel erg vet uit bij jou!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.
Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.
Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt.Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
bonus tip:quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.
Kan dus alleen als je maximaal 9 auto's hebt die je echt wil houden. En iedere auto die je vervangt zal zijn insurance verliezen, dus het zal je een behoorlijke duit kosten. Zorg er ook voor dat je alleen in de sessie zit, want als iemand je auto jat die je net "vervangen" hebt, ben je hem voorgoed kwijt.
Ik ben ook niet verantwoordelijk voor als je je auto kwijtraakt.Het heeft bij mij gewerkt, maar er zijn inmiddels aardig wat updates bij gekomen, dus ik weet niet of dat nog steeds zo werkt.
je moet dat soort dingen idd alleen doen als je je autolijst redelijk compleet hebt. Anders blijf je aan de gangquote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm was al bang dat het veel werk zou zijn... Heb nu 7 auto's/motoren die ik echt wil houden, maar daar zitten allemaal voor 100-200k aan upgrades in. Ik denk dat ik het gewoon maar zo laat staan. Ziet er wel erg vet uit bij jou!
Spawnt op/rond de stranden. Je hebt alleen een oude roestige versie en een nieuwe schone versie. Die laatste is behoorlijk zeldzaam, dus moet je geluk mee hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:15 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Waar kun je die ergens vinden?
Ik dacht er ook aan die Bison te kopen, zes spelers capaciteit lijkt me tof. Maar nu zit mijn garage vol.quote:
vriend van me is er helemaal weg van sinds ie hem geupgrade heeftquote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Damn die penumbra sucked echt met racen
ow? interessante dingen te dupen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:16 schreef Shadeauw het volgende:
OMFG, volgens mij heb ik een nieuwe duplication glitch gevonden per ongeluk
Je eigen auto's?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vriend van me is er helemaal weg van sinds ie hem geupgrade heeft
[..]
ow? interessante dingen te dupen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Je eigen auto's?
Die kun je dan opnieuw in je garage zetten en verkopen denk ik? Een andere reden zie ik nog niet...
Ik zag dat al eens tijdens het farmen van de missie Coveted. Die container staat langs het water. 1 keer toen het ingame stormde stonden de tegenstanders aan de linker kant op een gegeven moment tot hun middel in het water. Erg apart om te zien was dat.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef Cryothic het volgende:
er zit gewoon eb en vloed in gta... wtf?
Nog zo'n detail waar normaal niemand naar kijkt, maar op deze manier opeens heel duidelijk wordt
Kan je een blikje eCola van kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
I'M IN, 1 EXTRA DOLLAR!
Same. Liep ik over de stoep, rijdt zo'n gast mij omver. Why man, whyyy.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Sommige mensen schieten echt op alles wat beweegt zonder eerst even na te denken. Vlieg ik zo vredelievend met een Buzzard helikopter omdat ik op weg ben naar zo'n Crate Drop... schiet er opeens vanaf de weg een jochie met een uzi uit z'n auto naar me. Dat pik ik niet dus ik blaas hem op... en de twee anderen die in de auto zaten ook. Pech gehad.
Beginnen ze boos te schreeuwen naar mij alsof ik de boosdoener ben.
[..]
Kan je een blikje eCola van kopen.
Ik schiet op alles en iedereen voordat ze mij neerschieten. In Den Beginne was er een Rickokun die eerst "HALlLLLlLOOOOquote:Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef Desunoto het volgende:
Sommige mensen schieten echt op alles wat beweegt zonder eerst even na te denken. Vlieg ik zo vredelievend met een Buzzard helikopter omdat ik op weg ben naar zo'n Crate Drop... schiet er opeens vanaf de weg een jochie met een uzi uit z'n auto naar me. Dat pik ik niet dus ik blaas hem op... en de twee anderen die in de auto zaten ook. Pech gehad.
Beginnen ze boos te schreeuwen naar mij alsof ik de boosdoener ben.
[..]
Kan je een blikje eCola van kopen.
Beide.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's.
groot huis, een busquote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's.
Hmm, geen slecht planquote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Beide.
Heb een Carbonizzare gekocht, geupgrade naar wat ik nu kan, turbos en armor op de rest van m'n muscle cars gedaan. Nu nog 200,000 over..
Hardop gelachen om de bus, een airport bus?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
groot huis, een busen een banshee.
Ik ga denk ik onorigineel sparen voor een adderquote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik wacht met uitgeven tot dat de villa's eventueel uitkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet ikquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Kamikaas het volgende:
Ik heb mijn Feltzer weer terug door die 500k
En nu misschien de rest van mijn garage wat pimpen.
Shadeauw, die velgen onder je Sandking zijn echt lelijk
omdat het kon, zo'n shuttle rental busquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, geen slecht plan.
[..]
Hardop gelachen om de bus, een airport bus?Waarom in hemelsnaam?
Misschien ook wel leuk om een boot te kopen, voor de heb, maar dat is volgens mij het meest nutteloze.
Ik ga voor een volticquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
Wat voor auto zal ik eens gaan kopen?
Denk dat ik voor een 9f cabrio ga
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.quote:
Mij lukt t nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:20 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren eens die glitch uitgeprobeerd waarbij je auto's in je garage kunt zetten die er normaal niet in kunnen. Nu staan er een stretch limo en brandweerwagen op de voorste twee plaatsen.
Hoe de andere auto's ooit buiten gereden kunnen worden is me een raadsel
[ afbeelding ]
Niet dat je er iets aan hebt verder, maar grappig is het wel
Op die manier lukte het bij mij wel iig. Misschien lukt het niet bij elke garage?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mij lukt t niet
Met diezelfde police cruiser geprobeerd. Deur eraf rijden, ding tegen m'n garagedeur aanzetten (of bijna), achter de auto gaan staan. mikken met een wapen, naar achteren naar je auto lopen, en bij de deur op Y drukken... dan stapt ie bij mij in de auto en zegt ie dat politievoertuigen niet in de garage mogen
Het lukte mij niet bij m'n 6-car-garage, en ook niet bij m'n 10-car garage. Ik heb geen appartement.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op die manier lukte het bij mij wel iig. Misschien lukt het niet bij elke garage?
Ik heb zelf het duurste appartement
Ik ben er ook nog niet achter wanneer het wel en niet kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
Gisteren een Sanchez genakt in de woestijn, maar die kan ik niet in m'n garage zetten?
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb 50k uitgegeven, van de 500k die ik heb gekregen. :p
Nu alleen nog die verdomde Sultan vinden en helemaal pimpen. Dan heb ik nog 1 plek over volgens mij, dan denk ik aan een... hmm.. geen idee eigenlijk.
Ligt heel erg aan het type auto waarin je rijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!
Bij dat 24/7 bord op Joshua Road, en op het parkeerterrein van de gevangenis stonden ook een heleboel. Mocht je dan nog niks vinden wil ik je vanavond wel even helpen.
(Crappy) plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Ik reed de eerste keer in een Schwartzer, en de tweede keer in een Oracle 1. Beide keren spawnden ze.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het type auto waarin je rijd.
Maar goed, volgens mij kan je de Sandking XL alleen maar kopen (de andere is hot), en de SWB is niet zo tof
ow, nice, dat wist ik niet. Ik liet die XL steeds links liggen om die redenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik reed de eerste keer in een Schwartzer, en de tweede keer in een Oracle 1. Beide keren spawnden ze.
En een Sandking XL kun je gewoon de garage in rijden, heb dat namelijk al eens eerder gedaan. Alle auto's onder de 95.000 dollar zijn niet hot dacht ik. De Sandking XL was 45.000
Ben nu op zoek naar een non-rusty Rebelquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, nice, dat wist ik niet. Ik liet die XL steeds links liggen om die reden
maar goed, voor offroad ga ik voor een injection denk ik
Even als waarschuwing, de schone versie heeft veel minder upgrades. Zo'n Baja kap kan je er bijvoorbeeld niet op zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:56 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ben nu op zoek naar een non-rusty Rebel![]()
Nergens te vinden dat ding
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zienquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Even als waarschuwing, de schone versie heeft veel minder upgrades. Zo'n Baja kap kan je er bijvorbeeld niet op zetten.
Spawns more often when driving a Bobcat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zien
Plus, die cleane ziet er zoveel beter uit, en is ook sneller
En deze heb ik ook voorbij zien komen op fora.quote:'Clean' = Raton Canyon bridge and especially Raton Canyon beach(just north of the bridge) in my experience
Ratloader heb ik niet meer helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Spawns more often when driving a Bobcat.
Spawns much more often when driving a Rat Loader.
[..]
En deze heb ik ook voorbij zien komen op fora.
[ afbeelding ]
ooit, als ik een tweede garage heb, dan wel misschien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef Shadeauw het volgende:
Haha wtf
Ik bracht net een auto naar Simeon, stond daar een Weazel news busje. Ik denk ik probeer het toch even om naar dat strand te rijden.
Wat staat daar? Niet 1, maar 2 non-rusty Rebels
Nog iemand interesse in 1?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef rival het volgende:
Gister speelde ik met iemand uit mijn lijst die wist tanks te kopiëren...
Lekker avondje rellen met tanks.
Ik ben weer bad sport, 3 dagen dit keer
Beterschap aan die kleine!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik zag gisteren volgens mij een uitnodiging van jou voorbij komen... was je net weer uit de badsport zeker.Maar toen kreeg de jongste een hoest-aanval (benauwd enzo, veel hoesten, tevens de reden dat de nachtrust non-existend is momenteel). Dus toen ben ik maar de rest van de avond offline wezen rellen/rijden/testen met het geluid uit. Kon ik er iig snel naartoe als er wat was.
Maar goed... nu dus alweer bad sport? Je schijnt t sneller te krijgen als je het eerder geweest bent geloof ik
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap aan die kleine!
Ja hallo ik zat de hele avond in een tank.
Zoveel personal vehikels heb ik nog nooit stuk gemaakt
Nu heb ik het er tenminste zelf naar gemaakt nu kan ik het hebben
Niet sneller, wel langer. Eerste keer was 2 dagen, daarna 4 dagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
ik zag gisteren volgens mij een uitnodiging van jou voorbij komen... was je net weer uit de badsport zeker.Maar toen kreeg de jongste een hoest-aanval (benauwd enzo, veel hoesten, tevens de reden dat de nachtrust non-existend is momenteel). Dus toen ben ik maar de rest van de avond offline wezen rellen/rijden/testen met het geluid uit. Kon ik er iig snel naartoe als er wat was.
Maar goed... nu dus alweer bad sport? Je schijnt t sneller te krijgen als je het eerder geweest bent geloof ik
ik verzamel goodsport punten...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Niet sneller, wel langer. Eerste keer was 2 dagen, daarna 4 dagen.
quote:
Dan doe je maar lekker niet mee met Dakar-races die ik ga maken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind die Baja rommel er sowieso niet uit zien
Plus, die cleane ziet er zoveel beter uit, en is ook sneller
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dan doe je maar lekker niet mee met Dakar-races die ik ga maken.
Baja kap is een vereiste.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Mijn clean Rebel rijdt jullie er toch allemaal wel uit
Vooruit, die telt dan als truck.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
En een Sandking XL met oversized bed?
Kan niet wachtenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Vooruit, die telt dan als truck.Sanchez als motor en zo'n quad als... quad. Dan zijn alle klasses aanwezig.
Daar was ik gister ook uren wezen zoeken, zag geen enkele.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!
Bij dat 24/7 bord op Joshua Road, en op het parkeerterrein van de gevangenis stonden ook een heleboel. Mocht je dan nog niks vinden wil ik je vanavond wel even helpen.
(Crappy) plaatje erbij:
[ afbeelding ]
ja, maar wel in-game dagen he. Beekers Garage (paleto bay) schijnt ook Sultans te spawnen. Donderdag nacht tot vrijdag nachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar was ik gister ook uren wezen zoeken, zag geen enkele.Vanavond nog maar eens, want heb ook gehoord dat het kan zijn op bepaalde dagen.
Ik vrees dat dat ijdele hoop is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nu een doorgeroeste Voodoo in mijn garage opgeslagen in de hoop dat Rockstar het ooit mogelijk maakt om hem te herstellen naar nieuwstaat.
Er bestaan geen goed uitziende Voodoo's.
Ik wilde die niet kopen omdat ik dacht dat die ook een parkeerplek in zouden nemen....quote:
De duurste die ik heb, een racefiets van $10,000, heb ik bij Sandy Shores gestolen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wilde die niet kopen omdat ik dacht dat die ook een parkeerplek in zouden nemen....
Ook maar ff halen dan
Daar durf ik niet te komen.quote:
Ik heb letterlijk nog nooit een fiets gezien online op 1 random speler na die een BMX reed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:00 schreef Racerblade het volgende:
Ik vond een racefiets een keer in de bergen. Helemaal naar huis gefietst, word ik voor mijn huis doodgeschoten door een tank. Fiets weg.
Toevallig op het strand? Er zat gister in mijn server ook iemand te boenderen met een tank.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Beterschap aan die kleine!
Ja hallo ik zat de hele avond in een tank.
Zoveel personal vehikels heb ik nog nooit stuk gemaakt
Nu heb ik het er tenminste zelf naar gemaakt nu kan ik het hebben
Duh, natuurlijk in game dagen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, maar wel in-game dagen he. Beekers Garage (paleto bay) schijnt ook Sultans te spawnen. Donderdag nacht tot vrijdag nacht
Ik kom straks online. Altijd wel zin om te racen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Shadeauw het volgende:
Ik moet nog even twee levels omhoog voor een heavy sniper. Wie zin om even te racen?
Vreemd, ik heb juist het idee dat de mijne wat soepeler looptquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef Shadeauw het volgende:
Wat loopt mijn Xbox/spel trouwens onmogelijk vaak vast na die laatste patch
Die verhalen zijn helaas waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.
Gisteren in SP een 9F gekocht om te checken. Kon alleen geen cabrio vinden. Maar die Feltzer is ook een mooi idee
Gaat per klasse, als je het voor supercars heb geunlocked werkt het nog niet voor sedans bijv.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mat zwart en oranje
Hoe zit het met de engine upgraden? Kan met sommige auto's wel de eerste kopen, maar met mijn Futo niet.
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaat per klasse, als je het voor supercars heb geunlocked werkt het nog niet voor sedans bijv.
Die verhalen zijn helaas waarquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.
Gisteren in SP een 9F gekocht om te checken. Kon alleen geen cabrio vinden. Maar die Feltzer is ook een mooi idee
Ik heb dat militaire ding er bij mij ingekregen door hem op de parkeerplaats langs mijn apt te zettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mij lukt t niet
Met diezelfde police cruiser geprobeerd. Deur eraf rijden, ding tegen m'n garagedeur aanzetten (of bijna), achter de auto gaan staan. mikken met een wapen, naar achteren naar je auto lopen, en bij de deur op Y drukken... dan stapt ie bij mij in de auto en zegt ie dat politievoertuigen niet in de garage mogen
Volgens mij was er een bug (misschien inmiddels al gefixed) dat het niet uitmaakte met welke klasse je racet. De mods unlocken voor elke klasse. Dat was bij mij wel het gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.
Moet je maar net van houden he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
Trouwens veel auto's zie ik waar geen pearlescent is gekozen bij de metallic lak. Mijn wagens zijn zwart met een rode pearlescent erdoor heen, onder elke hoek een andere rode waas over de wagens.
Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:08 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Moet je maar net van houden he.
Zwart metallic vind ik sowieso niks. Als ik zwart wil, wil ik een pikzwarte auto.
Als ik pearlescent wil, wil ik iets speciaals (blauw/groen/creme, weet ik veel wat)
Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is ook zo je moet er wel van houden. Heb ook een wit met rood pearlescent, die valt nauwelijks op , maar toch zie je het. Die zwart rode valt wel veel meer op. Ik vind het er wel classy uitzien
.
Volgens mij heb ik in de SP alle combi's al wel geprobeerdquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:12 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb je wel eens cream met ice white pearl geprobeerd?![]()
Of die donkerblauwe kleur (onder midnight blue, ben de naam vergeten) met sea green pearl
Wist niet dat je dan ook echt zat kon worden, nicequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren in een bijna volle race in de lobby met zijn alleen pisswater gaan drinken als een gek en als dan de race start is iedereen totaal dronken. Probeer dan maar eens geen ongelukken te maken in de eerste bocht. Je ziet gvd niet eens meer waar je heen rijdEcht geweldig.
zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Mooi kut, elke mongool gaat voor supercars...dan vanaf nu alles zelf gaan hosten.
Ik moest nog 1 wedstrijd winnen...heb toen 2x gewonnen in supercar en alsnog kan ik um niet kopen op Futo. Maar bijvoorbeeld wel op sandking XL...na het werk nog maar eens kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zoals Schadeaw zegt, dat is onzin. Label is verkeerd. Er moet niet staan 'win x more races in this class of car', maar 'this class of vehicle'
Boot of vlieg races tellen niet mee voor upgrades op je auto. Maar elke auto overwinning telt mee voor elke class.
Pak je futo, ga naar LSC, selecteer de eerste engine upgrade, en kijk ff tussen de selecties en de stats. Daar staat wat je nodig hebt om hem te unlocken.
Hoe zit dat met die bommen? Heb ooit de goedkope van de twee in een auto gezet maar daar heb ik volgens mij nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren een mooi moment met die car bomb.
Een kerel sniped mij uit het niets uit mijn auto. Toen ik weer gespwand was had hij mijn auto gestolen dus ik meteen bellen. BOOM, auto kapot, hij uiteraard dood en een 9000 bounty die was voor mijDat wist ik niet eens.
Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.quote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.quote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
Ik speel teveel GTA
Weekendje weg met m'n vriendin, en ik verbaas me over de hoeveelheid Issy's (mini) ik ziet. Verder ook een clean-rebel (toyota ding) gezien, een fusilade (crossfire), een tailgater (A6), en meerdere Dubsta's (Mercedes G)
Maar de topper was wel deze Sandking SWB.
[ afbeelding ]
(ook zelf een foto gemaakt, maar nog niet de camera leeggetrokken).
Deze Ford F150 SVT Raptor reed gewoon op straat, en ook in deze kleuren/bestickering. Zo'n waanzinnig brute bak. Moet je laten importeren want die verkopen ze hier niet zomaar. 211cm breed ZONDER de buite spiegels. Dit is net zo groot als een Hummer H2, maar dan veel mooier. 411PK, alles erop en eraan.Wat een beest
quote:Op maandag 11 november 2013 12:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als ik naar uni ga loop ik altijd langs een pand waar een f150 raptor voor de deur staat...zwart en verhoogd, bruut ding.
quote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ben bang dat Rockstar zichzelf in de vingers aan het snijden is. Steeds meer mensen beginnen de interesse in GTA V online te verliezen, terwijl die heists nog moeten komen.
Dat idd... met nieuwe dingen komen op het moment dat de interesse minder wordt. En zeker met spellen als BF4 en CoDG. Laat mensen die maar ff spelen, daarna komt iedereen weer ff terug voor de DLC.quote:Op maandag 11 november 2013 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Juist daarom introduceren ze die pas later, om mensen weer GTA online te laten spelen wanneer er steeds meer mensen afhaken.
Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.quote:Op maandag 11 november 2013 12:22 schreef rival het volgende:
Zondagochtend liep gta vast.
Na opstarten xbox niet kunnen inloggen.
Bleek mijn Profiel corrupt?!!? Ik ff googlen hoe dat op te lossen.
Profiel verwijderd.. lukt het opnieuw downloaden van mijn live profiel niet
grrr
Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.quote:Op maandag 11 november 2013 13:13 schreef Cryothic het volgende:
Ow boy, dat prut. Hopen dat t een tijdelijke storing is.
Ik weet niet of meer mensen dat hebben trouwens, maar sinds de 1.05 update heb ik af en toe van die hele korte freezes. Staat alles even een halve seconden stil ofzo. Heel bizar. Ook omdat bijvoorbeeld traffic daarna heel even vooruit schiet omdat online de tijd wel verder ging natuurlijk.
dat is mooi kut ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog..... Als ik savegames kwijt ben oid dan ga ik dood.
Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.
ik zag wel dat in de character-select-wheel, en ook op socialclub, mijn ventje opeens een headset op z'n hoofd had... geen idee waar dat nou weer vandaan komt
Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.quote:Op maandag 11 november 2013 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik ook ineens gehad tijdje terug... misschien van een missie met heli oid dat je die opgehouden hebt?
oh ik heb er ook daadwerkelijk een paar dagen mee rondgelopenquote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou je het zegt, toen ik afsloot was een Buzzard het laatste waar ik in heb gezeten ja.
Maar toen ik afsloot (doe ik altijd door te switchen naar franklin ofzo), zag ik het in dat wheel, en keek direct naar m'n character, die had het niet. Maar dat wheel zal dan niet zo vaak updaten misschien
Persoonlijk ben ik een beetje de interesse in GTA Online verloren. Zijn niet echt leuke missies om te doen, en money farmen is de moeite niet meer...quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:12 schreef Cryothic het volgende:
Owja, en wat heb ik gemist?
Waarom is het hier sinds eind vorige week zo debiel rustig?
gebruik ik ook, anders kan ik t nietquote:
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.quote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat is mooi kut ja.
hebben ze juist met geld gestrooid omdat die character-wipes opgelost waren, krijg je dit.
Je character progress is toch sowieso aan social club gekoppeld...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.
Nu ben ik al mijn data kwijt.
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Is je character progress niet aan social club gekoppeld?
Ja dan is het best kut jaquote:Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagen
... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt
niet echt ontopic i know
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
ja zeker! Online heb ik dus niks te klagen
... Maar offline en andere games, uitbreidingen. Naast gta baal ik eigenlijk het meest dat ik alle Forza data kwijt ben.. honderden getunede auto's kwijt
niet echt ontopic i know
Daarom altijd cloudsave van Xboxquote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
HDD corrupt. format heeft niks geholpen. Heb mijn oude 20gig schijf erin gedaan en de xbox werkte weer.
Nu ben ik al mijn data kwijt.
Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Daarom altijd cloudsave van Xbox
Helaas...quote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zegt me niets maar staat dat niet misschien stiekem automatisch aan?
Helaas.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:21 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Helaas...
Je kunt bij opslaan kiezen voor 'Cloud' in plaats van 'HDD'. Moet je wel per se Gold voor hebben, maar dat heeft iedereen hier natuurlijk wel
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....quote:
soortgelijk iets gebeurde met mij. Maar na het verwijderen van mijn profiel kon ik geen nieuwe downloaden. een dag later was "ineens" de hele hdd corrupt.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:05 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem ondervonden tijdens het spelen van GTA V. Het spel liep vast, mijn internet knalde er op de xbox uit en toen ik weer wilde inloggen was mijn gehele xbox profiel verdwenen. Die moest ik dus opnieuw downloaden wat in eerste instantie niet ging maar later wel lukte. Ik ben gelukkig niets kwijt geraakt. Als ik alles was kwijt geweest had ik een dag later mijn xbox verkocht....
Sowieso dat zoiets kan gebeuren tijdens het spelen van een spel.
Heb een geldbesparende tip.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Gisteravond eens 2 keer op rij de grap om een ignition bomb in een high priority vehicle te zetten uitgehaald. En wat zijn mensen dan toch enorm stom.
De eerste keer reed ik richting een groepje spelers dat zich in de tegenovergestelde richting bevond als waar de haven is. Dus waarom ze me neerschoten om die auto te jatten.
Vervolgens in een andere sessie kom ik direct weer een high priority vehicle op dezelfde plek tegen. Jat dat ding, mod hem bij de LSC in het zuiden (vlakbij die helipads), vervolgens komt er een gozer op me afgereden, ik stap uit, hij mikt met z'n geweer op mij, stapt in; boom. High priority vehicle weg, en een paar personal vehicles.
Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt?.
Domme mensenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:56 schreef OMG het volgende:
Wie jat er nou zo'n wagen van iemand die de verkeerde kant opgaat met geen LSC in de buurt, of die vrijwillig uitstapt?.
Da's geldbesparend, alleen ging ik de eerste keer dood. En ik geloof niet dat je stickybombs nog af kunt zetten als je dood bent gegaan. Net zoals het me opviel dat ik 1 sticky bomb verloor toen ik eens doodging als je die equipped hebt, want je mannetje houdt ze in z'n hand (of ik moet verkeerd hebben geteld).quote:Op woensdag 13 november 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb een geldbesparende tip.
Zet er een sticky bomb op
Geen idee eigenlijk. Laatst was ik wat aan het kloten met wat gasten, en 1 van die knakkers plakt voor de lol een sticky bomb op het dak van m'n auto. Toen ik m'n garage inreed bleeft dat ding buiten aan de deur plakken / zweven. Geen idee hoe dat bij LSCs werkt.quote:Het liefst doe ik het vlak voor Simeon maar ik weet niet of ze bom eraf gaat als ze de LSC binnen gaan
Ja hij is kwijt bij doodgaan. en je moet op blijven letten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef OMG het volgende:
[..]
Da's geldbesparend, alleen ging ik de eerste keer dood. En ik geloof niet dat je stickybombs nog af kunt zetten als je dood bent gegaan. Net zoals het me opviel dat ik 1 sticky bomb verloor toen ik eens doodging als je die equipped hebt, want je mannetje houdt ze in z'n hand (of ik moet verkeerd hebben geteld).
[..]
Geen idee eigenlijk. Laatst was ik wat aan het kloten met wat gasten, en 1 van die knakkers plakt voor de lol een sticky bomb op het dak van m'n auto. Toen ik m'n garage inreed bleeft dat ding buiten aan de deur plakken / zweven. Geen idee hoe dat bij LSCs werkt.
Sinds wanneer is 19 november "early november"?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef Freire het volgende:
http://www.rockstargames.(...)ew-weapons-vehi.html
Nog geen heists.....................
Wel broken bottles
Ik zou naar je dns en/of NAT instellingen kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 17:25 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit het nou met dat online? Ik keek gister even en ik kwam in een lege server met een temp character omdat de Rockstar servers nog steeds offline zijn? Uiteindelijk zag ik 1 speler die een race wilde, na heel lang laden begon het potje, en na 2 sec stopte het, wilde die gast iets anders doen blijkbaar. Laden laden laden. Kom ik een of andere lobby met die speler, hoor een kind krijsen door de mic. Toen maar weer naar singeplayer gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die test kijkt alleen of je met xbox live goed verbonden bent. Niet of je ook nog naar de rockstar servers kunt.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:04 schreef Racerblade het volgende:
100 races gewonnen.
Nog prima statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Golf vind ik de leukste minigame in GTA. Misschien wel de leukste activiteit in GTA Online.quote:
Net als dat jij dan ook beter Forza kunt gaan spelen bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef Racerblade het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd niet zo als je de hele tijd gaat golfen of tennissen in GTA. Kan je dan niet beter Tiger Woods of Top Spin kopen?
Touché.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat jij dan ook beter Forza kunt gaan spelen bedoel je?
Ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik vind dat soort activiteiten simpelweg te repetitief. Er zit geen progressie in en te weinig ruimte voor verbetering. Dan geeft het me weinig plezier of voldoening.
Weinig ruimte voor verbetering? Sla jij op elke hole al een hole in one dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Touché.
Maar ik vind dat soort activiteiten simpelweg te repetitief. Er zit geen progressie in en te weinig ruimte voor verbetering. Dan geeft het me weinig plezier of voldoening.
Echt niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Cryothic het volgende:
In ieder geval een stuk leuker dan eindeloos op auto's rammen.
Ik doel meer op het truukje om iemand in een auto te laten zitten, en op de auto in te rammen (melee attack). Om op die manier je strength te verhogen. Of alternatief, de juiste vrachtwagen zoeken (met zo'n houten opbouw achter) en daar in de bak gaan staan en blijven meppen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Echt niet!
Andermans auto slopen blijft leuk(of andere mannen natuurlijk
)
Kost me een vermogen elke keer dat wel
Jullie allemaal met die truukjes en valsspelerijquote:Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doel meer op het truukje om iemand in een auto te laten zitten, en op de auto in te rammen (melee attack). Om op die manier je strength te verhogen. Of alternatief, de juiste vrachtwagen zoeken (met zo'n houten opbouw achter) en daar in de bak gaan staan en blijven meppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ben geen geweldige golfer.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Weinig ruimte voor verbetering? Sla jij op elke hole al een hole in one dan?
Ook in dat golfen kun je beter worden. En het is geloof ik ook nog eens goed voor je strength. In ieder geval een stuk leuker dan eindeloos op auto's rammen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:44 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee, ben geen geweldige golfer.Maar als ik in een race in GTA of Forza een bocht perfect aansnijd heb ik het gevoel dat ik dat gedaan heb. En dat geldt absoluut ook wanneer ik een bal in het gaatje sla vanuit de bunker in Tiger Woods. Wanneer dat gebeurt in GTA heb ik echter het gevoel dat het geluk een keer aan mijn zijde stond.
nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racenquote:
In het geval van racen is Losses misschien een ongelukkige woordkeuze.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racenvind alleen wel scheef dat er niks word bijgehouden over welke plaats je daarnaast vaak word... want stel je verliest heel veel... maar word wel elke keer 2e of 3e... als je het zegt zal iedereen jaaaahhhhh hooooorr zeggen... terwijl je miss wel erg goed bent
zelfde geld overigens ook met deathmatches etc... daar vind ik k.d. ook best iets... zeker als je heists gaat krijgen... heb ik toch liever iemand die langer leeft en miss iets minder kills maakt dan iemand die na elke kill sterft... waar ik bijvoorbeeld erg goed in ben...
Hmm nou ja het blijft een zoethouder.quote:
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm nou ja het blijft een zoethouder.
Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken. En bij die update zijn er nou niet echt veel nieuwe spectaculaire dingen. Hij mag dan wel gratis zijn maar meer dan 1 euro had ik er ook niet aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
komt van al dat farmen/glitchen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken.
dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel.quote:
idd. Waarom moeite stoppen in een job als je heel simpel veel meer kan verdienen.... zo raak je de zin wel kwijt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel.
Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
Het komt toch? Maak je niet zo druk. Hebben ze expliciet gezegd dat het vanaf de launch beschikbaar zou zijn? Nee... Je kunt er echter wel normaal gesproken vanuit gaan, dat ben ik met je eens. Maar dan nog is het beachbum pakket geen zoethoudertje, maar gewoon gratis DLC. Die er compleet los van staat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:01 schreef Racerblade het volgende:
Het duurt mij anders ook veel te lang. Aangezien Rockstar nog steeds geen datum heeft gegeven voor fatsoenlijke content, lijkt het me sterk dat ik tegen die tijd nog de moeite neem om het te proberen.
SPOILER: BeachBum auto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt
Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt
Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.
Wil je nog wat redenen om te zeuren? Moet je even op Reddit kijken wat mensen roepen. Sinds de 1.06 update roepen mensen dat zij hun politiewagens kwijt zijn (en andere voertuigen die de garage in ge-glitched zijn), en dat de races minder geld opleveren. Je krijgt nu betaald voor de tijd dat de race duurde. Dus farmen met 1 rondje Criminal Records zit er dan niet meer in.
Ik heb geen idee wat hier waar van is, aangezien ik vanavond pas kan kijken. Maar dit gaat voor genoeg mensen weer zorgen voor een te hoge bloeddruk.
Die nieuwe autotjes zien er trouwens wel leuk uit. Al zal de komende dagen de helft wel in die buggy rijden. Dat busje heeft leuke liveries, en van dat soort volkswagen/jeep combi-dingetje heb ik nog weinig gezien.Sheriff SUV ben ik inderdaad ook kwijtSPOILER: BeachBum auto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Ik ben van plan om GTA Online wel weer op te pakken om verder door te levelen en zo (want level 100 achievement), maar de afgelopen week heb ik alleen maar storymode gespeeld om die op 100% te krijgen. Waarom? Omdat alle activities hetzelfde zijn als je ze veel gespeeld hebt, en ik had even zin een break van het eindeloos racen en al die fetch quests van Lester, Simeon, etc.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
Maar dat geldt voor wel meer games. Bij de release is iedereen gehyped en vol afwachting. Na een tijdje neemt dat af. En DLC bezorgd dan de game weer een nieuwe impuls. In dat opzicht is elke DLC een zoethoudertje. "Hier, heb je nog wat extra's om mijn spelletje nog even te spelen". Ongeacht welke game, welk genre. Nieuwe auto's voor Forza? Zoethoudertje voor hen die alle auto's al gereden hebben. Sterker nog... in het geval van Forza bied het weinig nieuws voor het geld dat je er voor betaald. Hier krijg je nog nieuwe auto's, wapens, kleding en jobs. En voorlopig nog even gratis in tegenstelling tot een 15 euro kostende 'season pass'. En valt Forza na een maand tegen? En valt ie minder tegen als je weer 6 auto's erbij krijgt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
Tof, het blijft nog even wachten op de specs in de vergelijkingstabellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk wagentje om door de stad mee te crossen!
Zitten mooie verbeteringen tussen, en nu eindelijk die Dune Buggy gewoon te koopquote:• Added 4 new Beach Bum vehicles (BF Bifta, Canis Kalahari, Bravado Paradise, Speeder Speedboat. All free)
• Added 2 new weapons (SNS Pistol, Broken bottle. All Free)
• Added new glasses (For me these are already in my inventory)
• Added new clothes (Tank tops, flip-flops, shoes, shorts)
• Made new off-road vehicles available to purchase (Canis Bodhi, BF Dune Buggy, Karin Rebel, Vapid Sadler, 2-door Sandking)
• Added Pictures for all purchasable vehicles
• Removed glitched vehicles from garages (Tanks, riot vans, unmarked cruisers etc. but not spacedocker)
• Reduced race cash and rp payouts
• Tow truck has been removed from all garages.
• Added MMI as a quick GPS waypoint
• You now no longer lose you hair after wearing a mask
• It is now $200 to have a vehicle delivered rather than $1000
• The price of removing your wanted level now depends on how many Stars you have. ($200-$1000)
• LSC Glitch is now patched (Not fully confirmed)
• You can now buy a sanchez without a livery
• Changed "Pegassi Faggio" to "Principe Faggio"
Ik zit al onder de tatoagesquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Desunoto het volgende:
Tip: je kan nu heel gemakkelijk de platina award voor 'The Human Canvas' krijgen, daarvoor moet je elk deel van het lichaam verpesten met een tatoeage. Voorheen was het een heel moeilijke award omdat je 500 headshots o.i.d. tegen andere spelers nodig had voor een tatoeage op het hoofd. Nu is er een gratis tatoeage bijgekomen voor dat gebied.
Ik geloof dat je slechts één keer iets van $2000 moet betalen voor iets op je linkerbeen of zo. De rest is gratis en kan je ook gratis weer weghalen.
Ze moeten het natuurlijk wel stimuleren dat mensen hun geldpakketjes kopenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin dar de payouts van races zijn veranderd, dat was net de enige manier om niet tergend langzaam je geld te verdienen.
Volgens mij, zoals ik het op reddit las, zijn ze nu gekoppeld aan de duur van de race. Dus niet meer 1 rondje criminal records voor 5 of 6 duizend dollar. Daarbij, als je met z'n 2en racede op criminal records, in custom auto's met traffic en wanted aan, kreeg je als winnaard soms gewoon 10.000 RP (niet in dat window zelf, maar als je na de race je RP van ervoor vergeleek met de RP van erna. Snel levellen, maar misschien dat ze dat ook aangepakt hebben?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin dar de payouts van races zijn veranderd, dat was net de enige manier om niet tergend langzaam je geld te verdienen.
Vandaar dat ik nog steeds gasten met een auto dr in zie rijden, uit zie loggen en weer in zie loggen met de zelfde auto..quote:• LSC Glitch is now patched (Not fully confirmed)
Ik bel eerst naar de verzekering en laat dan mijn mechanic de auto daar ophalenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef rival het volgende:
"Added MMI as a quick GPS waypoint!"
Mensen als je auto of motor nou kapot gaat. niet meteen de verzekering bellen. Eerst je mechanic een ander voertuig laten brengen.
Als je dan MMI belt zetten ze het gesloopte voertuig meteen in je garage.
Scheelt een ritje naar de verzekeraar.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:31 schreef rival het volgende:
"Added MMI as a quick GPS waypoint!"
Mensen als je auto of motor nou kapot gaat. niet meteen de verzekering bellen. Eerst je mechanic een ander voertuig laten brengen.
Als je dan MMI belt zetten ze het gesloopte voertuig meteen in je garage.
Scheelt een ritje naar de verzekeraar.
Dat idd. Een vernietigde auto blijft vernietigd als je een andere auto uit je garage trekt. Eerst MM bellen, daarna een andere personal car pakken. (kan ook zelf uit je garage rijden als je daar toch bent).quote:Op woensdag 20 november 2013 07:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik bel eerst naar de verzekering en laat dan mijn mechanic de auto daar ophalen.
Ja, die kreeg ik gisteren ook. Misschien dat auto's die je nu buiten laat staan direct in beslag genomen worden en vernietigd worden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:28 schreef Desunoto het volgende:
Ik krijg nu elke keer als ik weer in de open wereld terecht kom (einde missie, uitrijden garage, etc) de melding dat één van mijn wagens vernietigd is, terwijl dat niet zo is. Beetje vreemd.
Durfde het met de comet niet te proberen maar nu ik een goed gevulde garage heb welquote:Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Cryothic het volgende:
Maar Rival, ik gaf je die tip een paar weken terug al, alleen toen durfde je het niet aan.Nou toch maar op gewaagd?
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Durfde het met de comet niet te proberen maar nu ik een goed gevulde garage heb wel
Ja ik wil dat nieuwe ding van het beachpack gebruiken om mee te gaan crossen maar hij is wel erg open zeg... makkelijk doelwit ben je danquote:Op woensdag 20 november 2013 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog steeds lege plekken in m'n garage. Staan nog een paar "placeholders" in... en momenteel zo'n nieuwe Bifta en een volledig gemodde Rebel. Ik twijfel even in de categorie offroad tussen die 2
En nu die Dune Buggy ook gewoon online te koop is... wordt dat ook nog lastig. Want die is ook wel tof.
Je kan er een dakje op zetten. Nog steeds open van de zijkanten maar je hebt in elk geval een beetje bescherming tegen helikopters.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik wil dat nieuwe ding van het beachpack gebruiken om mee te gaan crossen maar hij is wel erg open zeg... makkelijk doelwit ben je dan
Dat ding is wendbaar genoeg om het helikopters lastig te maken. En rakketen doe je ook met een dakje vrij weinig tegenquote:Op woensdag 20 november 2013 09:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan er een dakje op zetten. Nog steeds open van de zijkanten maar je hebt in elk geval een beetje bescherming tegen helikopters.
dat iddquote:Op woensdag 20 november 2013 09:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat ding is wendbaar genoeg om het helikopters lastig te maken. En rakketen doe je ook met een dakje vrij weinig tegen
Ik wacht nog heel even tot de Bifta en DuneBuggy in de performance-lijstjes zijn opgenomen
Daarna kijk ik wel weer verder. Al zeggen die lijstjes ook niet alles, aangezien na upgrades alle statistieken er weer anders uitzien.
Na mods hoeft dat ook niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
dat idd
topsnelheid blijft wel hetzelfde daar kies ik meestal een auto op...
ik let goed op de balkjes en die gaan echt niet omhoog bij topspeed.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Na mods hoeft dat ook niet meer.
Ik las een verhaaltje van iemand die getest had met een stock-Adder tegen een stock-Entity (hihi, tittie)... Adder is sneller als je alleen naar topsnelheid kijkt begreep ik. Maar na alle mods erop gegooid te hebben gaat die Entitiy harder. Kennelijk zijn de mods dus niet voor elke auto hetzelfde.
Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef TryX het volgende:
Hehe, benieuwd of die criminal records nog werkt.. wie o wie wilt vanavond mee testen?
Ze hebben het racen volledig verziekt. Ik heb gisteren behoorlijk veel geraced waarna ik meestal ruim ander halve ton kan beschrijven aan het einde van de avond. Dat was nu 36.000quote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat wil je testen? Je krijgt voor 1 ronde geloof ik nog geen 1000$, en 200RP ofzo van wat ik gehoord heb..
Ik werd gisteren 4de in een point-to-point race (comute) met 12 man. 750$, 250RP
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ze hebben het racen volledig verziekt. Ik heb gisteren behoorlijk veel geraced waarna ik meestal ruim ander halve ton kan beschrijven aan het einde van de avond. Dat was nu 36.000
Die langste race van 11 mile speelde ik met 14 man, ik werd eerste met 1 minuut voorsprong en krijg maar 8400,- maar als je 4e wordt krijg je nog maar net 900,- laatste plaats 100,- Het slaat helemaal nergens meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |