Hmm, geen slecht planquote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Beide.
Heb een Carbonizzare gekocht, geupgrade naar wat ik nu kan, turbos en armor op de rest van m'n muscle cars gedaan. Nu nog 200,000 over..
Hardop gelachen om de bus, een airport bus?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
groot huis, een busen een banshee.
Ik ga denk ik onorigineel sparen voor een adderquote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's.
Ik wacht met uitgeven tot dat de villa's eventueel uitkomen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat hebben jullie gekocht met die 500k eigenlijk? Twijfel of ik een dikke bak zal kopen of het zal investeren in het tunen van m'n andere reeds gestashde auto's.
Weet ikquote:Op donderdag 7 november 2013 23:41 schreef Kamikaas het volgende:
Ik heb mijn Feltzer weer terug door die 500k
En nu misschien de rest van mijn garage wat pimpen.
Shadeauw, die velgen onder je Sandking zijn echt lelijk
omdat het kon, zo'n shuttle rental busquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, geen slecht plan.
[..]
Hardop gelachen om de bus, een airport bus?Waarom in hemelsnaam?
Misschien ook wel leuk om een boot te kopen, voor de heb, maar dat is volgens mij het meest nutteloze.
Ik ga voor een volticquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
Wat voor auto zal ik eens gaan kopen?
Denk dat ik voor een 9f cabrio ga
leek me ook leuk, tot ik verhalen las dat dat ding nogal snel de lucht in geslingerd kan worden over kleine randjes. Vooral als je auto beschadigd is.quote:
Mij lukt t nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:20 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren eens die glitch uitgeprobeerd waarbij je auto's in je garage kunt zetten die er normaal niet in kunnen. Nu staan er een stretch limo en brandweerwagen op de voorste twee plaatsen.
Hoe de andere auto's ooit buiten gereden kunnen worden is me een raadsel
[ afbeelding ]
Niet dat je er iets aan hebt verder, maar grappig is het wel
Op die manier lukte het bij mij wel iig. Misschien lukt het niet bij elke garage?quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mij lukt t niet
Met diezelfde police cruiser geprobeerd. Deur eraf rijden, ding tegen m'n garagedeur aanzetten (of bijna), achter de auto gaan staan. mikken met een wapen, naar achteren naar je auto lopen, en bij de deur op Y drukken... dan stapt ie bij mij in de auto en zegt ie dat politievoertuigen niet in de garage mogen
Het lukte mij niet bij m'n 6-car-garage, en ook niet bij m'n 10-car garage. Ik heb geen appartement.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op die manier lukte het bij mij wel iig. Misschien lukt het niet bij elke garage?
Ik heb zelf het duurste appartement
Ik ben er ook nog niet achter wanneer het wel en niet kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
Gisteren een Sanchez genakt in de woestijn, maar die kan ik niet in m'n garage zetten?
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb 50k uitgegeven, van de 500k die ik heb gekregen. :p
Nu alleen nog die verdomde Sultan vinden en helemaal pimpen. Dan heb ik nog 1 plek over volgens mij, dan denk ik aan een... hmm.. geen idee eigenlijk.
Ligt heel erg aan het type auto waarin je rijd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:16 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Toen ik gister op zoek was naar m'n Sandking (niet kunnen vinden overigens, dus maar gekocht) kwam ik in Sandy Shores letterlijk 100 van die krengen tegen. Ze reden overal!
Bij dat 24/7 bord op Joshua Road, en op het parkeerterrein van de gevangenis stonden ook een heleboel. Mocht je dan nog niks vinden wil ik je vanavond wel even helpen.
(Crappy) plaatje erbij:
[ afbeelding ]
Ik reed de eerste keer in een Schwartzer, en de tweede keer in een Oracle 1. Beide keren spawnden ze.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het type auto waarin je rijd.
Maar goed, volgens mij kan je de Sandking XL alleen maar kopen (de andere is hot), en de SWB is niet zo tof
ow, nice, dat wist ik niet. Ik liet die XL steeds links liggen om die redenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:45 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik reed de eerste keer in een Schwartzer, en de tweede keer in een Oracle 1. Beide keren spawnden ze.
En een Sandking XL kun je gewoon de garage in rijden, heb dat namelijk al eens eerder gedaan. Alle auto's onder de 95.000 dollar zijn niet hot dacht ik. De Sandking XL was 45.000
Ben nu op zoek naar een non-rusty Rebelquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow, nice, dat wist ik niet. Ik liet die XL steeds links liggen om die reden
maar goed, voor offroad ga ik voor een injection denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |