nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racenquote:
In het geval van racen is Losses misschien een ongelukkige woordkeuze.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racenvind alleen wel scheef dat er niks word bijgehouden over welke plaats je daarnaast vaak word... want stel je verliest heel veel... maar word wel elke keer 2e of 3e... als je het zegt zal iedereen jaaaahhhhh hooooorr zeggen... terwijl je miss wel erg goed bent
zelfde geld overigens ook met deathmatches etc... daar vind ik k.d. ook best iets... zeker als je heists gaat krijgen... heb ik toch liever iemand die langer leeft en miss iets minder kills maakt dan iemand die na elke kill sterft... waar ik bijvoorbeeld erg goed in ben...
Hmm nou ja het blijft een zoethouder.quote:
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm nou ja het blijft een zoethouder.
Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken. En bij die update zijn er nou niet echt veel nieuwe spectaculaire dingen. Hij mag dan wel gratis zijn maar meer dan 1 euro had ik er ook niet aan uitgegeven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
komt van al dat farmen/glitchen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken.
dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel.quote:
idd. Waarom moeite stoppen in een job als je heel simpel veel meer kan verdienen.... zo raak je de zin wel kwijt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel.
Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
Het komt toch? Maak je niet zo druk. Hebben ze expliciet gezegd dat het vanaf de launch beschikbaar zou zijn? Nee... Je kunt er echter wel normaal gesproken vanuit gaan, dat ben ik met je eens. Maar dan nog is het beachbum pakket geen zoethoudertje, maar gewoon gratis DLC. Die er compleet los van staat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordtquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:01 schreef Racerblade het volgende:
Het duurt mij anders ook veel te lang. Aangezien Rockstar nog steeds geen datum heeft gegeven voor fatsoenlijke content, lijkt het me sterk dat ik tegen die tijd nog de moeite neem om het te proberen.
SPOILER: BeachBum auto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt
Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt
Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.
Wil je nog wat redenen om te zeuren? Moet je even op Reddit kijken wat mensen roepen. Sinds de 1.06 update roepen mensen dat zij hun politiewagens kwijt zijn (en andere voertuigen die de garage in ge-glitched zijn), en dat de races minder geld opleveren. Je krijgt nu betaald voor de tijd dat de race duurde. Dus farmen met 1 rondje Criminal Records zit er dan niet meer in.
Ik heb geen idee wat hier waar van is, aangezien ik vanavond pas kan kijken. Maar dit gaat voor genoeg mensen weer zorgen voor een te hoge bloeddruk.
Die nieuwe autotjes zien er trouwens wel leuk uit. Al zal de komende dagen de helft wel in die buggy rijden. Dat busje heeft leuke liveries, en van dat soort volkswagen/jeep combi-dingetje heb ik nog weinig gezien.Sheriff SUV ben ik inderdaad ook kwijtSPOILER: BeachBum auto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus. Ik ben van plan om GTA Online wel weer op te pakken om verder door te levelen en zo (want level 100 achievement), maar de afgelopen week heb ik alleen maar storymode gespeeld om die op 100% te krijgen. Waarom? Omdat alle activities hetzelfde zijn als je ze veel gespeeld hebt, en ik had even zin een break van het eindeloos racen en al die fetch quests van Lester, Simeon, etc.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
Maar dat geldt voor wel meer games. Bij de release is iedereen gehyped en vol afwachting. Na een tijdje neemt dat af. En DLC bezorgd dan de game weer een nieuwe impuls. In dat opzicht is elke DLC een zoethoudertje. "Hier, heb je nog wat extra's om mijn spelletje nog even te spelen". Ongeacht welke game, welk genre. Nieuwe auto's voor Forza? Zoethoudertje voor hen die alle auto's al gereden hebben. Sterker nog... in het geval van Forza bied het weinig nieuws voor het geld dat je er voor betaald. Hier krijg je nog nieuwe auto's, wapens, kleding en jobs. En voorlopig nog even gratis in tegenstelling tot een 15 euro kostende 'season pass'. En valt Forza na een maand tegen? En valt ie minder tegen als je weer 6 auto's erbij krijgt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |