abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 november 2013 @ 13:46:25 #251
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_133316146
Zat net een Amerikaantje te fucken, ging hij dreigen met dat hij mijn xbx zou laten vast lopen. Fucker deed het ook nog wtf :D
pi_133329505
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nog prima stats
nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racen :P vind alleen wel scheef dat er niks word bijgehouden over welke plaats je daarnaast vaak word... want stel je verliest heel veel... maar word wel elke keer 2e of 3e... als je het zegt zal iedereen jaaaahhhhh hooooorr zeggen... terwijl je miss wel erg goed bent :P zelfde geld overigens ook met deathmatches etc... daar vind ik k.d. ook best iets... zeker als je heists gaat krijgen... heb ik toch liever iemand die langer leeft en miss iets minder kills maakt dan iemand die na elke kill sterft... waar ik bijvoorbeeld erg goed in ben...
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:30:45 #253
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133331584
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef LeoKrupps het volgende:

[..]

nah als je andere races doet dan alleen maar die criminal records is het best mogelijk mooie stats te halen met dat racen :P vind alleen wel scheef dat er niks word bijgehouden over welke plaats je daarnaast vaak word... want stel je verliest heel veel... maar word wel elke keer 2e of 3e... als je het zegt zal iedereen jaaaahhhhh hooooorr zeggen... terwijl je miss wel erg goed bent :P zelfde geld overigens ook met deathmatches etc... daar vind ik k.d. ook best iets... zeker als je heists gaat krijgen... heb ik toch liever iemand die langer leeft en miss iets minder kills maakt dan iemand die na elke kill sterft... waar ik bijvoorbeeld erg goed in ben...
In het geval van racen is Losses misschien een ongelukkige woordkeuze.
Je hebt gewoon X races gewonnen van de in totaal Y gereden races.
NIEUW: Foto's!
pi_133390851
Hallo.

Is wel heel dood hier...
pi_133391808
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:18 schreef Kamikaas het volgende:
Hallo.

Is wel heel dood hier...
Morgen weer een update ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:07:05 #256
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133403287
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

vanavond weer eens m'n character anders aankleden dus :P
pi_133403554
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Is dat zo?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:31:25 #258
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133403621
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Is dat zo?
Beachbum komt vandaag ja :Y
pi_133403738
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:31 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Beachbum komt vandaag ja :Y
Hmm nou ja het blijft een zoethouder.
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:44:05 #260
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133403835
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hmm nou ja het blijft een zoethouder.
niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
pi_133403884
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

niks zoethouder... eerste deel van de DLC. Nee, er zijn nog geen heists als je dat bedoeld... maar zo kun je elke DLC voor elke willekeurige game bij voorbaad afkraken. Het is gratis... die heists komen er ook wel aan. Als ze alles in 1x geven raakt iedereen er te snel op uitgekeken.
Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken. En bij die update zijn er nou niet echt veel nieuwe spectaculaire dingen. Hij mag dan wel gratis zijn maar meer dan 1 euro had ik er ook niet aan uitgegeven.
pi_133403934
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik heb nu al het idee dat mensen erop uitgekeken raken.
komt van al dat farmen/glitchen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:00:30 #263
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133404147
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:49 schreef rival het volgende:

[..]

komt van al dat farmen/glitchen.
dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel. :)
pi_133404289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:00 schreef Cryothic het volgende:

[..]

dat vooral ja. Waarom zou je de missies nog doen als je een auto onbeperkt voor 2 ton kunt verkopen? Ik vind dat wel jammer. Ik vermaak me nog steeds wel. :)
idd. Waarom moeite stoppen in een job als je heel simpel veel meer kan verdienen.... zo raak je de zin wel kwijt.

Lekker freeroamen online ik blijf me vermaken :)
pi_133408895
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:21:40 #266
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133408951
Ze riepen in het begin ook dat er 500/700 missies inzaten. Dus iedereen heel psyched. Als blijkt dat onder die missies ook alle races, parachutejumps en deathmatches onder vallen dan valt de game toch tegen.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 19 november 2013 @ 13:34:51 #267
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133409342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:19 schreef Kamikaas het volgende:

[..]

Mwah, niet echt mee eens. Ze hadden gewoon niet vanaf het begin moeten roepen dat er heists inzaten.
Het komt toch? Maak je niet zo druk. Hebben ze expliciet gezegd dat het vanaf de launch beschikbaar zou zijn? Nee... Je kunt er echter wel normaal gesproken vanuit gaan, dat ben ik met je eens. Maar dan nog is het beachbum pakket geen zoethoudertje, maar gewoon gratis DLC. Die er compleet los van staat.

En kijk eens wat er nog meer is (via reddit):

foto's bij alle autos!
  Redactie Games dinsdag 19 november 2013 @ 14:01:51 #268
206706 crew  Racerblade
pi_133410248
Het duurt mij anders ook veel te lang. Aangezien Rockstar nog steeds geen datum heeft gegeven voor fatsoenlijke content, lijkt het me sterk dat ik tegen die tijd nog de moeite neem om het te proberen.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:10:28 #269
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133410488
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:01 schreef Racerblade het volgende:
Het duurt mij anders ook veel te lang. Aangezien Rockstar nog steeds geen datum heeft gegeven voor fatsoenlijke content, lijkt het me sterk dat ik tegen die tijd nog de moeite neem om het te proberen.
volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt :P

Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.

Wil je nog wat redenen om te zeuren? Moet je even op Reddit kijken wat mensen roepen. Sinds de 1.06 update roepen mensen dat zij hun politiewagens kwijt zijn (en andere voertuigen die de garage in ge-glitched zijn), en dat de races minder geld opleveren. Je krijgt nu betaald voor de tijd dat de race duurde. Dus farmen met 1 rondje Criminal Records zit er dan niet meer in.

Ik heb geen idee wat hier waar van is, aangezien ik vanavond pas kan kijken. Maar dit gaat voor genoeg mensen weer zorgen voor een te hoge bloeddruk.

Die nieuwe autotjes zien er trouwens wel leuk uit. Al zal de komende dagen de helft wel in die buggy rijden. Dat busje heeft leuke liveries, en van dat soort volkswagen/jeep combi-dingetje heb ik nog weinig gezien.

SPOILER: BeachBum auto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:14:09 #270
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_133410594
Die rapevan moet ik hebben.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Games dinsdag 19 november 2013 @ 14:20:00 #271
206706 crew  Racerblade
pi_133410750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

volgens mij zeiden ze 19 november voor BeachBum vorige week. En dat is gelukt. Eind november zeiden ze voor de Heists, maar ik denk dat dat 19 december wordt :P

Er is meer te doen dan alleen GTA he... al dat gelul om niks. Ja, we moeten wat langer wachten... boeiend.
Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
pi_133411192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:10 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wil je nog wat redenen om te zeuren? Moet je even op Reddit kijken wat mensen roepen. Sinds de 1.06 update roepen mensen dat zij hun politiewagens kwijt zijn (en andere voertuigen die de garage in ge-glitched zijn), en dat de races minder geld opleveren. Je krijgt nu betaald voor de tijd dat de race duurde. Dus farmen met 1 rondje Criminal Records zit er dan niet meer in.

Ik heb geen idee wat hier waar van is, aangezien ik vanavond pas kan kijken. Maar dit gaat voor genoeg mensen weer zorgen voor een te hoge bloeddruk.

Die nieuwe autotjes zien er trouwens wel leuk uit. Al zal de komende dagen de helft wel in die buggy rijden. Dat busje heeft leuke liveries, en van dat soort volkswagen/jeep combi-dingetje heb ik nog weinig gezien.

SPOILER: BeachBum auto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sheriff SUV ben ik inderdaad ook kwijt
pi_133411371
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Het is geen zeuren. Je ziet het aan de activiteit in dit topic, Rockstar is er niet in geslaagd om zijn community geïnteresseerd te houden. In die zin kan dit pakketje opgevat worden als een zoethoudertje, ik kan me ook geen andere reden bedenken waarom Rockstar hier liever aan werkt dan aan content die al maanden geleden is aangekondigd. Ik ben gewoon teleurgesteld in wat GTA Online nu biedt.
Dit dus. Ik ben van plan om GTA Online wel weer op te pakken om verder door te levelen en zo (want level 100 achievement), maar de afgelopen week heb ik alleen maar storymode gespeeld om die op 100% te krijgen. Waarom? Omdat alle activities hetzelfde zijn als je ze veel gespeeld hebt, en ik had even zin een break van het eindeloos racen en al die fetch quests van Lester, Simeon, etc.

Die Beach Bum DLC is ook wat mij betreft een zoethoudertje. En misschien zelfs dat niet eens, want het zijn dezelfde missies / modes, maar dan op een ander plekje op de map. Weer races. Weer deathmatch. Weer survival. Misschien dat ik die nieuwe survival ooit eens uitprobeer, maar Boneyard blijft lekker makkelijk en leuk. Deathmatch boeit me geen reet. Parachute springen is leuk, maar die nieuwe sprongen ga ik geen 34209824 keer doen.

Een deadline halen voor een stuk DLC waar eigenlijk niks nieuws in zit is dan ook niet zo moeilijk. Nieuwe content, dat moet er komen als Rockstar me nog voor langere tijd geinteresseerd wil houden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:57:05 #274
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_133411860
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:20 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Maar dat geldt voor wel meer games. Bij de release is iedereen gehyped en vol afwachting. Na een tijdje neemt dat af. En DLC bezorgd dan de game weer een nieuwe impuls. In dat opzicht is elke DLC een zoethoudertje. "Hier, heb je nog wat extra's om mijn spelletje nog even te spelen". Ongeacht welke game, welk genre. Nieuwe auto's voor Forza? Zoethoudertje voor hen die alle auto's al gereden hebben. Sterker nog... in het geval van Forza bied het weinig nieuws voor het geld dat je er voor betaald. Hier krijg je nog nieuwe auto's, wapens, kleding en jobs. En voorlopig nog even gratis in tegenstelling tot een 15 euro kostende 'season pass'. En valt Forza na een maand tegen? En valt ie minder tegen als je weer 6 auto's erbij krijgt?

Het grootste verschil zit hem erin dat hier dingen zijn aangekondigd die (om welke reden dan ook) niet bij launch in de game zaten. Dat doen de meeste games niet. En ik ben opzich best benieuwd wat de reden daarvan kan zijn. R* kennende zit er een belachelijk marketing-team achter. Ik denk niet dat die van te voren hebben geroepen "ow, verkondig ook meteen even, zonder te zeggen dat ze erop moeten wachten, wat er later dit jaar nog komt".

Ik heb zelf het vermoede dat het release-schema er begin september nog heel anders uit zag. En dat ze de hoeveelheid bugs in Online serieus hebben onderschat. Misschien dat ze de Heists er bij het begin wel in hadden willen hebben, maar niet op tijd af dreigde te krijgen. Even een weekje opschuiven. Daarna overdonderd door de bugs en de tijd die nodig was om ze op te lossen, en dat daardoor alles vertraging heeft opgelopen. Maar goed, dat is zoals het in mijn hoofd gebeurd is. Of dat ook is wat er in het echt gebeurd is zullen we denk ik nooit te weten komen.

Ze hadden ook de complete game nog met een maand of 3 kunnen uitstellen. Maar dan hadden we nu helemaal niks gehad.

Ik ben misschien heel naief hierin... maar ik ben blij met de game. Ik heb me tot nu toe enorm vermaakt met de SP, en die heb ik nog niet uit. Ondertussen vermaakt ik me ook nog steeds Online. Tuurlijk, het wordt ook bij mij wat minder. Maar dan nog... ik zag dat ik de afgelopen 2 maanden (sinds de release dus) 60+ uur in SP en 60+ uur in Online heb zitten. Dat is voor sommige mensen (die-hard-gamers die nog op school zitten, of in ieder geval meer tijd hebben dan ik tegenwoordig) misschien niet veel, maar ik kan me geen game herinneren waarbij ik die uren klokte in de eerste 2 maanden. En zoals mijn opa wel eens riep... "wat in het vat zit, verzuurt niet". Het komt wel. Heus waar. En misschien moeten we er nog 2 weken op wachten. Misschien nog 4, misschien meer. Maar dat geldt uiteindelijk voor alle DLC van elke game.
pi_133412318

Leuk wagentje om door de stad mee te crossen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')