Tja de garage is niet om de hoek, is voor mij toch zeker iets van 40 euro aan benzine kosten alleen al. Is dit niet eenvoudig te verhelpen bij een willekeurige andere garage die wel in de buurt is?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Terug gaan, geluiden ed zijn niet te beoordelen van achter een scherm.
geluiden gaan niet achter een pc vandaan maar ik zelf denk aan een remklauw zo afgaand op je beschrijving maar rij gewoon een willekeurige garage in en ze helpen je verder ( geen bandenzaak die bij beunt)quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja de garage is niet om de hoek, is voor mij toch zeker iets van 40 euro aan benzine kosten alleen al. Is dit niet eenvoudig te verhelpen bij een willekeurige andere garage die wel in de buurt is?
De garage waar ik de grote beurt heb gedaan zei 't zelfde als wat ik hoorde van een vriend van mij. Paar keer goed remmen, maarja die remmen zijn dus prima (als in ze remmen goed!).
Wat mij ook opviel, maar dit kan iets anders betekenen is dat als ik ergens sta
en het rempedaal ingetrapt houdt dat het soms even trilt. (Kort) trilling gaat sowieso altijd weg als ik mijn voet van het rempedaal haal.
Tja het is een auto van 18 jaar, maar dat gepiep, argh
Dat schoonmaken van de achterremmen, hoe zou ik dat kunnen doen? Hoe doet een leek dat?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Enige wat ik zo kan bedenken is het schuren van de remsegmenten over de ankerplaat aan de achterzijde. Dwz achterremmen schoonmaken. Maar het blijft speculeren.
Wbv de trillen echt niet te zeggen zonder het te voelen. En ja een goede universeel om de hoek kan er ook aan werken.
Rempedaal piept alleen tijdens het intrappen, en dan niet eens altijd. Vanochtend onderweg naar het werk hoorde ik het in eerste instantie niet en later werd het toch weer af en toe wat harder en dan weer even weg. Kans op het piepende geluid is er alleen als ik dus het rempedaal intrap.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef 2cv het volgende:
Piept het rempedaal ook als je stil staat ? En piept het alleen tijdens het intrappen ? Dus op het moment dat het pedaal beweegt ?
Remklauw zal ik eens googl'n, ik heb dat begrip ook wel gezien in bijvoorbeeld de BMW reeks. Wellicht even langs de Citroën garage. Ze geven 't altijd wel netjes aan wat de verwachte kosten zijn, als ze zeggen van "ja dan doen we dit, dit en dit en ik denk dat 't onzin is dan weiger ik dat gewoon"quote:Op woensdag 6 november 2013 23:09 schreef klawie het volgende:
[..]
geluiden gaan niet achter een pc vandaan maar ik zelf denk aan een remklauw zo afgaand op je beschrijving maar rij gewoon een willekeurige garage in en ze helpen je verder ( geen bandenzaak die bij beunt)
Klinkt gewoon als een auto die slecht onderhouden is. Vuil luchtfilter? Gare bougies? Valse lucht ergens?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:58 schreef De-Hamster het volgende:
Beste Fokkers,
Ik twijfel of dit een eenvoudig autoprobleempje is, maar ik gok het erop.
Ik heb een VW Polo uit '98 met 190k op de teller. Als ik 's ochtends vertrek naar mijn werk en ik wil de auto starten dan moet ik in de 1e versnelling gas bijgeven tijdens het omhoog laten komen van de koppeling. (Voor mijn gevoel overdreven veel) Nu kan het zijn dat ik weer moet afremmen voor de rotonde 200 meter verder, vrijwel iedere keer als ik dan moet afremmen slaat mijn auto af. Dit gebeurd vrijwel iedere keer als ik ergens moet stoppen. Voor mijn gevoel is dit het vaakst bij een koude motor maar dat durf ik niet echt te zeggen.
Als mijn auto afslaat en hij staat nog in de 2e versnelling dan kan ik hem soms nog 'reanimeren' door enkel de koppeling in te trappen en op te laten komen. Dit leidt alleen soms tot hakkelen wat mij niet al te geweldig lijkt.
Het is vooral heel vervelend met een rit waar je veel start-stop momenten hebt, want dan valt die 8 van de 10 keer uit.
Waar zou dit aan kunnen liggen? 😕
Hmm, binnenkort bij de pre-winterbeurt maar eens even laten nakijken.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klinkt gewoon als een auto die slecht onderhouden is. Vuil luchtfilter? Gare bougies? Valse lucht ergens?
Ik heb daar werkelijk geen idee van behalve dat het een 1.6 is.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:43 schreef 2cv het volgende:
Wat voor motor ligt er in ? Lijkt me ook wel relevante informatie.
Top! Je weet ook niet of het een diesel of benzine isquote:Op donderdag 7 november 2013 08:04 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hmm, binnenkort bij de pre-winterbeurt maar eens even laten nakijken.
[..]
Ik heb daar werkelijk geen idee van behalve dat het een 1.6 is.
Haha jawel dat weet ik nog het is een benzine.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Top! Je weet ook niet of het een diesel of benzine is
Even gegoogled, maar is zoiets een duur grapje om te laten repareren?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Uitvallen bij remmen klinkt als carter ventilatie
Gewoon even de carterventilatieslangen nalopen op scheuren e.d.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Haha jawel dat weet ik nog het is een benzine.
[..]
Even gegoogled, maar is zoiets een duur grapje om te laten repareren?
Niks persoonlijks maar ik vind als professional dat je als een leek niet aan remmen moet gaan werken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat schoonmaken van de achterremmen, hoe zou ik dat kunnen doen? Hoe doet een leek dat?
+1quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Niks persoonlijks maar ik vind als professional dat je als een leek niet aan remmen moet gaan werken.
ben ik 't eigenlijk wel mee eens, nouja ik kijk 't ff aan en anders wel naar de garage!quote:Op donderdag 7 november 2013 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Niks persoonlijks maar ik vind als professional dat je als een leek niet aan remmen moet gaan werken.
Ligt eraan hoeveel die gelopen heeft, ik zou zeggen gewoon even een flush van Forte.quote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef x3ro het volgende:
Gezien het probleem met mijn 206 kreeg ik een tip van een GTi specialist. De problemen met de koude start zouden nog wel eens door te dikke olie kunnen komen. Het is kennelijk een known probleem dat de klepstoters van een EW blok icm 10W40 problemen geven. Volgens Leeuwenservice zou dit zijn op te lossen met een goede 5W40 olie(niet een 5W30 zoals de dealer aanraad). Raden jullie aan het blok te laten flushen oid alvorens ik de olie en filter laat doen?
115kkm gelopen en heb 'm sinds 100kkm. baat het niet dan schaad het niet, denk dat ik 'm meteen laat flushen voor er verse olie in gaat. Ik weiger sowieso al te besparen op zaken als olie, dus die flush doen we dan ook maarquote:Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel die gelopen heeft, ik zou zeggen gewoon even een flush van Forte.
Of een halve liter ATF erin knikkeren, werkt ongeveer hetzelfde.
Met goede olie zijn beurten.. Dat is 't m nou. Volgens de boekjes is 't 10W40, volgens de dealer 5W30 en de juiste olie zit er precies tussen in met z'n 5W40. Gewoon de komende week flushen, nieuwe oliefilter en vervolgens vullen met Castrol Edge 5W40.quote:Op zondag 10 november 2013 13:11 schreef bokkepoot het volgende:
Zeker en alleen met oude auto's of auto's die hoge kmstanden met een smerig blok hebben zou ik het afraden..
Al is het effect van een flush te verwaarlozen als de auto netjes zijn beurten met een goede olie gehad heeft..
Je kunt 5W40 proberen, hoewel je het probleem al houd met 5W30. Dan is het verstandiger de klepstoters te vervangen voor de gemodificeerde.quote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef x3ro het volgende:
Gezien het probleem met mijn 206 kreeg ik een tip van een GTi specialist. De problemen met de koude start zouden nog wel eens door te dikke olie kunnen komen. Het is kennelijk een known probleem dat de klepstoters van een EW blok icm 10W40 problemen geven. Volgens Leeuwenservice zou dit zijn op te lossen met een goede 5W40 olie(niet een 5W30 zoals de dealer aanraad). Raden jullie aan het blok te laten flushen oid alvorens ik de olie en filter laat doen?
Zit sinds ik 'm heb 10W40 in zodoende ga ik nu naar 5W40 zoals aangeraden door Leeuwenservice ivm de klepstoters. Hun geven aan dat de olie welke de dealer in dit geval wil gebruiken (5W30) te dun is voor mijn gebruik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je kunt 5W40 proberen, hoewel je het probleem al houd met 5W30. Dan is het verstandiger de klepstoters te vervangen voor de gemodificeerde.
Accu testen, vorstbestendigheid meten van het koelvloeistof, banden spanning, verlichting, winterruitensproeiervloeistof. Oliepijl. deurrubbers in spuiten met siliconen spray, profieldiepte van de banden meten.quote:Op maandag 11 november 2013 19:55 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Even een wintervraagje: waar moet ik op letten als ik mijn fiat punto uit 1999 winterklaar wil maken? Eerste jaar dat ik deze auto heb. Zijn er echte do's en dont's? Heb sinds de aanschaf (1600,-) er in een half jaar al bijna 1000,- inzitten qua onderhoud dus wil het niet te duur maken maar wil wel dat 'ie de winter door komtIn oktober nog een grote beurt gehad.
Bandjes zijn gelukkig al helemaal op orde, olie ook. De rest ga ik naar kijken. Thnx! En die wintercheck ga ik zeker even laten doen!quote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Accu testen, vorstbestendigheid meten van het koelvloeistof, banden spanning, verlichting, winterruitensproeiervloeistof. Oliepijl. deurrubbers in spuiten met siliconen spray, profieldiepte van de banden meten.
PS, 22 en 23 november heeft de fiat dealer een wintercheck dag. Welke gratis is.![]()
Np yw!quote:Op maandag 11 november 2013 20:12 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Bandjes zijn gelukkig al helemaal op orde, olie ook. De rest ga ik naar kijken. Thnx! En die wintercheck ga ik zeker even laten doen!
van allesquote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef marcooooow het volgende:
Mijn 1.6i loopt onregelmatig op een warme motor, staat vaak een week stil of meer.
Wat kan dit allemaal zijn?
Ditquote:Op maandag 11 november 2013 21:08 schreef klawie het volgende:
[..]
van alles
Wat voor een auto is het en uit welk jaar?
Je bood toch zelf hulp aan bij storingen?quote:Op maandag 11 november 2013 21:03 schreef marcooooow het volgende:
Mijn 1.6i loopt onregelmatig op een warme motor, staat vaak een week stil of meer.
Wat kan dit allemaal zijn?
Jup. Ik ben echt geen eerste monteur. Half jaar ervaring in 2 bedrijven totaal, en 1 jaar school. Ik was doorgegaan maar automonteur zijn is héél anders dan ik het voor ogen had.quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je bood toch zelf hulp aan bij storingen?
Zijn de kleppen al eens gesteld? Koelwater tempsensor door gemeten? is het trouwens een 16 klepper?quote:Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Jup. Ik ben echt geen eerste monteur. Half jaar ervaring in 2 bedrijven totaal, en 1 jaar school. Ik was doorgegaan maar automonteur zijn is héél anders dan ik het voor ogen had.
Suzuki Swift 1992
Het is een 16v met 1 bovenliggende nokkenas.quote:Op maandag 11 november 2013 21:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zijn de kleppen al eens gesteld? Koelwater tempsensor door gemeten? is het trouwens een 16 klepper?
Dan moet je naar de garage.quote:Op maandag 11 november 2013 21:42 schreef marcooooow het volgende:
Ik heb verder niks doorgemeten/om door te meten.
Onder de kap kijken in het donker met draaiende motor en meer van dat soort simpele dingetjes kan welquote:
Klopt, maar ik gok dat de vraagsteller het benodige know how niet meer heeft want -correct me if i'm wrong- maar je kunt geen 16 kleppen bedienen met 1 nokkenas. Een aantal moderne systemen daar gelaten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Onder de kap kijken in het donker met draaiende motor en meer van dat soort simpele dingetjes kan wel
Ik snap, maar met dat soort truucjes kan je al dingen uitsluiten.quote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gok dat de vraagsteller het benodige know how niet meer heeft want -correct me if i'm wrong- maar je kunt geen 16 kleppen bedienen met 1 nokkenas. Een aantal moderne systemen daar gelaten.
Het is echt waar hoor! Het gaat om een G16B motor.quote:Op maandag 11 november 2013 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gok dat de vraagsteller het benodige know how niet meer heeft want -correct me if i'm wrong- maar je kunt geen 16 kleppen bedienen met 1 nokkenas. Een aantal moderne systemen daar gelaten.
meestal 30dkm als je er normale indraaid elke grote beurt vervang je zequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om de hoeveel kilometer moet je de bougies vervangen van een benzine wagen?
Bij aankoop 3 jaar geleden heb ik ze nog nooit vervangen.
Het gaat om een Nissan Micra uit 1996 40 kw vermogen K11
60k of 5 jrquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om de hoeveel kilometer moet je de bougies vervangen van een benzine wagen?
Bij aankoop 3 jaar geleden heb ik ze nog nooit vervangen.
Het gaat om een Nissan Micra uit 1996 40 kw vermogen K11
ik was nog op tijd met mijn edit voordat jij posttequote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Leuk verhaal koop een dagboek. Of post nou eens voertuig info ik ben niet helderziend
Dus het ligt echt aan een draadje? Het is onmogelijk dat er een bepaald lampje kapot is?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:46 schreef 2cv het volgende:
Kortsluiting. Een lampje lijkt wel wat op een zekering. Alleen geeft een zekering geen licht. Wanneer ze stuk zijn is (een stuk van) het stroomcircuit onderbroken. Een doorgebrand lampje kan dus niet de oorzaak zijn.
mobiel is traagquote:Op donderdag 14 november 2013 17:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik was nog op tijd met mijn edit voordat jij postte
Is dit de nieuwe sc.quote:Op maandag 25 november 2013 05:14 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, lief zijn voor elkaar, en niet zeiken.
Is het inmiddels nog opgelost? Wat was het? Ik had je nog gevraagd gisteren of je niet beter op een franse auto forums kon vragen omdat daar natuurlijk veel meer 206 sleutelaars zitten die je probleem misschien sneller herkennen maar blijkbaar is dit "verboten".quote:Op donderdag 14 november 2013 17:39 schreef Grielen het volgende:
Mijn zekering F4 van de stuurzekeringenbox knalt er telkens uit (20A). Volgens m'n garagehandleiding is dit de zekering voor "Light for: Multifunction screen, navigation, boot."
Houdt dit in dat er een lampje ergens is doorgebrand?
Of moet ik aan iets ergers denken (kabelbreuk, com2000 vervangen (¤250)
Oja:
Peugeot 206
bouwdag: 29 aug 2003
2.0 HDI 90 pk
Quiksilver hatchback
mét boordcomputer, zonder navigatie.
Nee heeft alleen makkelijker droog te maken met krantquote:Op maandag 25 november 2013 10:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, waar ik oorspronkelijk eigenlijk voor kwam: is het waar als je je autoruiten met glassex en proppen krant schoonmaakt ipv doekjes dat je dan veel minder last hebt van condens?
Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. Dus het is opgelost om in franse autotermen te blijvenquote:Op maandag 25 november 2013 10:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is het inmiddels nog opgelost? Wat was het? Ik had je nog gevraagd gisteren of je niet beter op een franse auto forums kon vragen omdat daar natuurlijk veel meer 206 sleutelaars zitten die je probleem misschien sneller herkennen maar blijkbaar is dit "verboten".
Bedank voor je antwoord! Blijkbaar gebruikt dat dus geen remvloeistof? Anders was die wel leeg geweest neem ik aan? Klinkt wel als een een duur grapje...quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef 2cv het volgende:
Het kan. Maar ik vermoed dat je master-cilinder heftig lek is. Niet je leiding.
Dat wordt dus het wereldrecord leren dubbel-klutsen verbeterenverpulveren en zonder koppeling naar huis rijden. Of de auto af laten slepen.
Ik VERMOED dat het een interne lekkage is. Dus dat je de zuiger wel indrukt, maar dat de vloeistof er langs/omheen stroomt. Daarmee zet je de vloeistof niet onder druk en heb je dis ook geen druk om de koppeling zelf te bedienen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef kepler het volgende:
[..]
Bedank voor je antwoord! Blijkbaar gebruikt dat dus geen remvloeistof? Anders was die wel leeg geweest neem ik aan? Klinkt wel als een een duur grapje...
Ik heb nu mijn adres gewijzigd bij de ANWB (ben met OV naar huis gegaan), dus morgen maar weer even bellen of ze me gelijk kunnen helpen of dat ik die acht dagen moet wachten...
Het klopt inderdaad dat het remvloeistof resorvoir ook gebruikt wordt voor de koppeling. Als deze nog netjes tussen min en max staat, is er in principe geen lekkage en is zeer waarschijnlijk de koppeling versleten.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:30 schreef kepler het volgende:
Ik denk dat dit wel het goede topic is voor mijn vraag. Mijn koppeling is er vanavond mee opgehouden. Het gebeurde echt in 1 minuut, het pedaal ging steeds makkelijker en ik kon hem net op tijd aan de kant zetten voordat de koppeling er helemaal mee ophield. Er is nu niet meer mee te rijden.
Ik heb de remvloeistof gecheckt (ANWB zei dat de koppeling dit ook gebruikt?), maar die was nog vol. Mijn gevoel zegt dat er iets met de koppeling-leiding is, kan dit? Het is een redelijk oude auto (marktplaats waarde iets van 600-700 euro), dus ik benieuwd of dit een heel duur probleem is
Auto is een Mitsubishi Carisma uit 1998.
Grootste probleem is dat de ANWB mij niet wil/kan helpen, omdat PostNL blijkbaar mijn recente adreswijziging niet heeft doorgegeven aan de ANWB. Auto staat in Den Haag, mijn oude woonplaats en ik heb geen woonplaats service. Voor hulp vroegen ze 75 euro, nou dan laat ik hem wel ff staan daar en bel ik na mn adreswijziging weer voor hulp
Niet iedereen (quote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef 2cv het volgende:
Je bedoelt dat het druklager door de vingers gevreten is ? Dan zou je vantevoren toch vanalles horen gillen ?
Ah ok, ga ik daar maar ff achteraan. Ik heb het reservoir bovenin, aan de bestuurder kant gecheckt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn Carisma. Hulpkoppelingcilinder revisiesetje a 20 eur bij de dealer en idd een potje remvloeistof. Vulling ervan is wel een ander reservoir, wellicht controleer je de verkeerde?
Ik heb niks gehoord en hij deed het nog prima voor dit probleemquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Niet iedereen () hoort dat, ook kan de drukgroep zijn aanlegdruk (
) kwijt zijn tgv slijtage.
Chuck zegt hierboven dat het hetzelfde potje is, ik kan het me anders herinneren maar begin nu toch te twijfelen. Ik kan morgen nog eens kijken onder de kap. In elk geval zag ik bij die cilinder dus lekkage en troep. Kwestie van het spul er uit draaien, schoonmaken, plunjer vervangen en er weer op. Ontluchten en hervullen en klaar! Mits je precies hetzelfde probleem hebt iig.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Ah ok, ga ik daar maar ff achteraan. Ik heb het reservoir bovenin, aan de bestuurder kant gecheckt.
Maar is dus makkelijk zelf te doen?
Ik kan het in een zeldzaam geval ook een keer verkeerd hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Chuck zegt hierboven dat het hetzelfde potje is, ik kan het me anders herinneren maar begin nu toch te twijfelen. Ik kan morgen nog eens kijken onder de kap. In elk geval zag ik bij die cilinder dus lekkage en troep. Kwestie van het spul er uit draaien, schoonmaken, plunjer vervangen en er weer op. Ontluchten en hervullen en klaar! Mits je precies hetzelfde probleem hebt iig.
Ik wacht eerst de ANWB af, ik betaal ze niet voor niksquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Chuck zegt hierboven dat het hetzelfde potje is, ik kan het me anders herinneren maar begin nu toch te twijfelen. Ik kan morgen nog eens kijken onder de kap. In elk geval zag ik bij die cilinder dus lekkage en troep. Kwestie van het spul er uit draaien, schoonmaken, plunjer vervangen en er weer op. Ontluchten en hervullen en klaar! Mits je precies hetzelfde probleem hebt iig.
Ze moeten allemaal tegelijkertijd afgaan en 1 toon hoogte hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:45 schreef Kiprollade het volgende:
Is hier toevallig iemand die weet of het (voor de APK) toegestaan is om 2 verschillende claxons onder je motorkap te hebben?
De één is de fabrieksclaxon, de ander is een scheepshoorn met beide een aparte schakelaar. De scheepshoorn is overigens legaal (2 toeters, maar ééntonig en zonder melodie).
Toonhoogte is in orde, echter zijn ze door de 2 verschillende schakelaars niet tegelijkertijd te bedienen. Als ik hiermee door de APK wil komen, zou het dan voldoende zijn om de compressor van de scheepshoorn eruit te halen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal tegelijkertijd afgaan en 1 toon hoogte hebben.
Weet niet waar de schakelaar zit maar anders haal die er effe uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Toonhoogte is in orde, echter zijn ze door de 2 verschillende schakelaars niet tegelijkertijd te bedienen. Als ik hiermee door de APK wil komen, zou het dan voldoende zijn om de compressor van de scheepshoorn eruit te halen?
Als ze gemonteerd zijn moeten ze werkenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Toonhoogte is in orde, echter zijn ze door de 2 verschillende schakelaars niet tegelijkertijd te bedienen. Als ik hiermee door de APK wil komen, zou het dan voldoende zijn om de compressor van de scheepshoorn eruit te halen?
Oké, dat houdt dus in dat ik alles in z'n geheel eruit moet halen wil ik door de APK komen? Het kan dus niet door alleen de schakelaar eruit te halen?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als ze gemonteerd zijn moeten ze werken
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef janzjanz het volgende:
Ik heb een LPG installatie in mijn auto , maar weet niet welk merk
[ afbeelding ]
weet iemand welke installatie dit is?
en hoeveel zou het kosten om de defecte pomp erin te vervangen?
thx!
Daar weet je toch al te melden welk systeem je hebt, en wat het kost om de pomp te vervangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef janzjanz het volgende:
[..]
volgens mij is het nummer van de AG installatie (zie foto) WVM 89615
kun je daar iets mee?
ik heb een garage gebeld. Kan een pomp zijn (reparatiekosten ¤550) of ik kan de LPG tank eruit laten halen en opnieuw keuren (¤350)
de auto is van 97
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |