abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130614619
Ik rook een brandlucht in mijn auto en de lpg installatie deed het niet meer, ik moest door rijden op benzine

De zekering is doorgebrand denk ik , en ik weet niet wat er aan mijn installatie mankeert.

Dit is een foto van de tank:

http://s11.postimg.org/7liz2w14z/lpg_installatie.jpg
pi_130615369
Dat zie je meteen, die is kapot.
pi_130615409
Als je maar iets twijfel hebt niet aan zitten, en naar de garage/ gasboer!
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 22:43:28 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_130616075
Ermee heen. Wil je niet zelf mee klooien :N
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_130616134
Hoorden jullie ook een knal?
  Moderator donderdag 29 augustus 2013 @ 22:44:55 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_130616165
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef Sloggi het volgende:
Hoorden jullie ook een knal?
Even mijn eigen gastank checken :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_130617304
Laten checken bij een garage; ws een relais of iets dergelijks doorgefikt. niet zelf aan klooien als je er geen verstand van hebt, en dat heb je niet :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:27:03 #8
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130622710
Als je een brandlucht ruikt, is er iets anders dan een zekering doorgebrand.

Enneh, inderdaad, dit is een garageklusje.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_130626671
welke AG installatie heb je?
life happens while you're pusing the throttle.
pi_130626846
Ik heb gehoord dat vuur en LPG tanks niet zo goed samengaan.
pi_130644763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:22 schreef eXplorer1 het volgende:
welke AG installatie heb je?
volgens mij is het nummer van de AG installatie (zie foto) WVM 89615
kun je daar iets mee?
ik heb een garage gebeld. Kan een pomp zijn (reparatiekosten ¤550) of ik kan de LPG tank eruit laten halen en opnieuw keuren (¤350)
de auto is van 97
pi_130650572
AG heeft geen pomp, alleen Vialle LPi toch?

Denk eerder dat je stuurcomputer het loodje heeft gelegd door een kortsluiting ergens.
.
pi_130660554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef Fer het volgende:
AG heeft geen pomp, alleen Vialle LPi toch?

Denk eerder dat je stuurcomputer het loodje heeft gelegd door een kortsluiting ergens.
Kun je het op de foto zien die ik gemaakt heb (zie start van dit topic)?
pi_130676103
Maak/zoek een foto van je keuzeschakelaar, dan weet ik welke installatie jij hebt
life happens while you're pusing the throttle.
pi_130684719
dag Explorer

ik heb de oorzaak gevonden!
Het was niet de lpg installatie. Het koelwater was weggelekt
ik heb het weer met water bijgevuld, en toen deed hij het weer.
Omdat ik korte stukjes rijdt, viel het niet op dat de temperatuur van de motor sterk stijgt.
Doordat de ventilator van de auto langer bleef draaien als de auto stil stond, viel het me op dat ik wel eens naar het koelvloeistof peil mocht kijken....

thx in ieder geval
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 01:36:47 #16
25682 2cv
Niet subtiel
pi_130732033
Water ? En heb je ook ontlucht ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_131040416
nee , ik heb niet ontlucht.
hoe doe je dat??
pi_131040680
Als je geen koelvloeistof meer hebt, werkt je metertje ook niet goed meer. Kans is dus dat je motor te heet gelopen is.

Maar stop er maar koelvloeistof in, of wat antivries erbij mikken.

Ontluchten is met het doppie eraf een tijdje stationair laten rochelen.
.
pi_131041163
Tot de koelvin op de hoogste stand heeft gedraait.
pi_131055553
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:46 schreef janzjanz het volgende:
dag Explorer

ik heb de oorzaak gevonden!
Het was niet de lpg installatie. Het koelwater was weggelekt
ik heb het weer met water bijgevuld, en toen deed hij het weer.
Omdat ik korte stukjes rijdt, viel het niet op dat de temperatuur van de motor sterk stijgt.
Doordat de ventilator van de auto langer bleef draaien als de auto stil stond, viel het me op dat ik wel eens naar het koelvloeistof peil mocht kijken....

thx in ieder geval
dat verklaart je probleem inderdaad, een verdamper heeft warme KVS nodig om fatsoenlijk te kunnen functioneren.
life happens while you're pusing the throttle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')