Wij proberen bij VBL ook regelmatig in het hoofd van 15 jarigen te kruipen, maar het lukt zelden.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je 15 bent moet je de playboy lezen of zo.
Ik las Vampirella en dat soort boekjesquote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Ik las Mad-magazine en pocket boekjes toen....
Ja, ik geloof niks van dat verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef BlueMage het volgende:
Joost zat op z'n zolderkamertje te lezen over Amerika terwijl de rest uitging enzo.
Ik las toen de Terdege Junior.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je 15 bent moet je de playboy lezen of zo.
MAD Magazine.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Ik las Mad-magazine en pocket boekjes toen....
Joost maakt inderdaad de indruk dat hij vroeger een ruige boy was.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niks van dat verhaal.
Nou ja, was natuurlijk pré-Fok! Tijdperkquote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach volgende week heeft hij heel Tolstoi door gespit op zijn 14e....blaaskaak is het...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal te digitaal te krijgen voor op de tablet...via de bekende kanalen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
MAD Magazine.![]()
Spy vs Spy vooral.
Nee was lucht dat ontsnapte denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Sylvana zegt iets!
Edit: Oh nee, toch niet.
Hier is het ook wel aardig: http://loldutchpeople.nl/quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou naar Amerika gaan alleen al om dit te ervaren in het echt
http://www.peopleofwalmart.com/
Uh, oké.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet 't.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal te digitaal te krijgen voor op de tablet...via de bekende kanalen...
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.
Nee, toen heette ze nog Joy Division of WARSAWquote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.
De versie van Orgy is stukken harderquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pepernoot noemen met Sylvana aan tafel.
Lullig.
Sylvana? Is die er ook weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lullig.
Closer en Unknown Pleasures, daar loop ik inderdaad wel warmer voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee, toen heette ze nog Joy Division of WARSAW
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lullig.
quote:
Altijd erbij rondgehangen zodat hij nu kan zeggen dat hij erbij hoorde... En hij maakt zoals heel DWDD Bril en Scholten groter dan ze zijn...quote:
Ik moet bekennen dat ik van New Order nog veel te ontdekken heb, maar tot nu toe steekt Blue Monday er voor mij wel met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Closer en Unknown Pleasures, daar loop ik inderdaad wel warmer voor.
Maar bijvoorbeeld True Faith vind ik veel fijner. Kan aan de clip liggen.
Dit ja. Gaat eigenlijk nergens over.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Niemand geeft een neuk.
Topitem weer.
De zoon van Cherquote:
Ik noem het gewoon een klassiekerquote:
Je hebt het belangrijke punt gemist van het item 'Koop mijn boek! 'quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Wow, een verhaal zonder plot. Dit was toch wel het slechtste item ooit.
Kom net thuis. Zeg me dat het niet zo is.quote:
Als ie ze nou kon strooien, had ie er nog een carriere mee kunnen beginnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Wire het volgende:
[..]
Hij is wel goed in pepernoten oprapen.
ja en Amanda Seyfriedquote:
Frank Boeien, ben jij het?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis. Zeg me dat het niet zo is.
Gister was ik niet op FOK meer toen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die grap had ik gisteren al gemaakt.
Leuke grap.
Net zoiets als Akcent met Kyliequote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Dragosta din tei is wel een guilty pleasure ja.
De cameraman van Alberto?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje uit het publiek dat na elk fragment in beeld komt.
Wel lekker ja.quote:
Ik ben ook lang niet zo goed bekend met New Order als met Joy Division, geef ik meteen toe.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik van New Order nog veel te ontdekken heb, maar tot nu toe steekt Blue Monday er voor mij wel met kop en schouders bovenuit
tong! Ja!quote:
Blue Monday speelde net op de achtergrond bij een filmpje van Joost Zwagermansquote:
New Order.quote:
Ik heb wel dezelfde stem en dialect.quote:
Zo voorspelbaar.quote:
Nu heeft hij een fantastische carrière bij DWDD.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ie ze nou kon strooien, had ie er nog een carriere mee kunnen beginnen.
Om het ijs te breken..quote:Op woensdag 6 november 2013 19:54 schreef BlueMage het volgende:
Dat "Enjoy Coke" was idd ook opvallend.
Nog beter dan kwartjes zoeken op de Discovloer in de jaren 80quote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
tong! Ja!
Zie hierboven voor een betere versie
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Flauw, Flauw, Flauw, Flauw, oud, Mwao.
je zat in de buurt _o-quote:
Haha, precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
zwagerman denkt is hiervoor mijn itempje zo abrupt gestopt .. en terecht.
Dan kom je vast geen artikelen tegen over dance muziek.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Leuk, oude kranten lezen. Doe ik ook weleens. Online.
Ja wat was dat nou weer?quote:
Ziet er echt doodeng uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Haar weaves zitten zo strak dat het haar gezicht naar achter trekt
Vroeger toen hij het altijd zei ook echt nog nooitquote:Op woensdag 6 november 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
Nog nooit iemand bij de koffieautomaat op kunnen betrappen.
Ook leuk voorpagina's inlijsten van geboortedagen en bij verjaardagen jado geven.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Leuk, oude kranten lezen. Doe ik ook weleens. Online.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
Ik vond het origineel van Glee beter
Kom nou je hebt vast ook wel een guilty pleasure man.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef wdn het volgende:
Nee mathijs ik heb GEEN guilty pleasures.
En Jeany hoort niet bij guilty pleasures.
De rest is puin...en altijd geweest.
Je was me net voorquote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Justin Bieber en One Direction ook.
Die man snapt een Guilty Pleasure!quote:
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Justin Bieber en One Direction ook.
Maar wel goed betaald wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef danos het volgende:
Haha Sylvana gelukkig nog geen kut gezegd.
Nee, ik heb een zeer ruime smaak. Plus als ik het goed vind kom ik daar voor uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom nou je hebt vast ook wel een guilty pleasure man.
Dan is huilen voor jou veel te laat!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee over welk nummer hij het nu heeft.
Doe nou niet. Lekker gezellig, lekker gemoedelijk met elkaar hihi. Die lieve Matthijs is toch zo'n gekkiequote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het nog steeds 'n onzinconcept "Guilty Pleasures" zat mensen die Backstreet Boys geweldig vinden, over smaak valt niet te twisten.
OK je vindt dus alles wat je goed vindt niet guilty (of zoietsquote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, ik heb een zeer ruime smaak. Plus als ik het goed vind kom ik daar voor uit.
Dat is absoluut een feit wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is huilen voor jou veel te laat!
Oh god.....nachtmerries van dat nummerquote:
quote:
En dat voor een kuthoer.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef danos het volgende:
Haha Sylvana gelukkig nog geen kut gezegd.
Ben er te jong voor denk ik.quote:
Ik ben nog een tienerquote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat jij als tiener niet je Backstreet Boys poster aan het poetsen was.
Ik ben het ook even kwijt nu.quote:
Watquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Daar waar veel mensen hem maar onhandig en pijnlijk in bed vinden weet ik er genoeg plezier uit te halen.
Ja. Dat is het punt net. Ik kan alle muziek van Prince opzetten en genieten. Maar ik zal dat niet voor me houden. Bij geen enkele muziek. Metallica, Bach, Bowie, Within Temptation, Caro Emerald en ga maar door (heb iets van 5000 cds hierquote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
OK je vindt dus alles wat je goed vindt niet guilty (of zoiets).
Ik heb gewoon slechte smaak dus alles is guilty denk ik
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef marcodej het volgende:
De vijfde van Beethoven is mijn guilty pleasure.
Dat is gewoon een meesterwerk.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:00 schreef marcodej het volgende:
De vijfde van Beethoven is mijn guilty pleasure.
Een beetje jammer dat je me als object ziet, maar inhoudelijk feitelijk juist.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
Mijn guilty pleasure is johannes_vermeer
Daar waar veel mensen hem maar onhandig en pijnlijk in bed vinden weet ik er genoeg plezier uit te halen.
Oh nee hequote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.
Kijk uit anders stuur ik Littlerabbit achter je aan.
zelfmoord is altijd een oplossing.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef waxmask het volgende:
Had nou niemand in zijn vriendenkring een keer kunnen zeggen dat zelfmoord wel een oplossing is?
CUNTRY????
Leuk johquote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Dat is het punt net. Ik kan alle muziek van Prince opzetten en genieten. Maar ik zal dat niet voor me houden. Bij geen enkele muziek. Metallica, Bach, Bowie, Within Temptation, Caro Emerald en ga maar door (heb iets van 5000 cds hier)
Presenteerde laatst nog Nevermind the Buzzcocks, geniale aflevering.quote:
Vergeet niet dat hij uit Stadskanaal komt!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek genoeg één van de weinige bands waar geen excuusneger inzit
Typisch weer.
Ik ken haar ook niet. Voel me wel buitengesloten vanavondquote:
Ja in de jaren 80 en 90 was er nog geen downloaden hequote:
Kut, had ik de context fout? Sta ik even voor lulquote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij uit Stadskanaal komt!
Dit krijg je er van paxcon als je de Backstreet Boys niet wil adoreren.
Niemand kent haar, dus dat hoeft niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet. Voel me wel buitengesloten vanavond
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom verkrachten ze al die kut nummers...
Ik speelde verstoppertje.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
Deed ik ook altijd met de buurmeisjes. Ik speelde dan Peter Andre.
Met een viltstift een 6pack op blubberbuik tekenen?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef marcodej het volgende:
Deed ik ook altijd met de buurmeisjes. Ik speelde dan Peter Andre.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Tem het volgende:
Sylvana lijkt op Snoop dogg in transformatie naar een dobermann in de clip Who am I.
Die nummers worden opnieuw verkracht.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom verkrachten ze al die kut nummers...
Dat was niet mijn intentie.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut, had ik de context fout? Sta ik even voor lul![]()
Lekkere man die Peter André
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |