Wij proberen bij VBL ook regelmatig in het hoofd van 15 jarigen te kruipen, maar het lukt zelden.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je 15 bent moet je de playboy lezen of zo.
Ik las Vampirella en dat soort boekjesquote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Ik las Mad-magazine en pocket boekjes toen....
Ja, ik geloof niks van dat verhaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef BlueMage het volgende:
Joost zat op z'n zolderkamertje te lezen over Amerika terwijl de rest uitging enzo.
Ik las toen de Terdege Junior.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je 15 bent moet je de playboy lezen of zo.
MAD Magazine.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef waxmask het volgende:
Ik las Mad-magazine en pocket boekjes toen....
Joost maakt inderdaad de indruk dat hij vroeger een ruige boy was.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niks van dat verhaal.
Nou ja, was natuurlijk pré-Fok! Tijdperkquote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach volgende week heeft hij heel Tolstoi door gespit op zijn 14e....blaaskaak is het...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal te digitaal te krijgen voor op de tablet...via de bekende kanalen...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
MAD Magazine.![]()
Spy vs Spy vooral.
Nee was lucht dat ontsnapte denk ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Sylvana zegt iets!
Edit: Oh nee, toch niet.
Hier is het ook wel aardig: http://loldutchpeople.nl/quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou naar Amerika gaan alleen al om dit te ervaren in het echt
http://www.peopleofwalmart.com/
Uh, oké.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Ik weet 't.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal te digitaal te krijgen voor op de tablet...via de bekende kanalen...
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.
Nee, toen heette ze nog Joy Division of WARSAWquote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben wel betere nummers dan dat hitje.
De versie van Orgy is stukken harderquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pepernoot noemen met Sylvana aan tafel.
Lullig.
Sylvana? Is die er ook weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lullig.
Closer en Unknown Pleasures, daar loop ik inderdaad wel warmer voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nee, toen heette ze nog Joy Division of WARSAW
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lullig.
quote:
Altijd erbij rondgehangen zodat hij nu kan zeggen dat hij erbij hoorde... En hij maakt zoals heel DWDD Bril en Scholten groter dan ze zijn...quote:
Ik moet bekennen dat ik van New Order nog veel te ontdekken heb, maar tot nu toe steekt Blue Monday er voor mij wel met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Closer en Unknown Pleasures, daar loop ik inderdaad wel warmer voor.
Maar bijvoorbeeld True Faith vind ik veel fijner. Kan aan de clip liggen.
Dit ja. Gaat eigenlijk nergens over.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Niemand geeft een neuk.
Topitem weer.
De zoon van Cherquote:
Ik noem het gewoon een klassiekerquote:
Je hebt het belangrijke punt gemist van het item 'Koop mijn boek! 'quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Wow, een verhaal zonder plot. Dit was toch wel het slechtste item ooit.
Kom net thuis. Zeg me dat het niet zo is.quote:
Als ie ze nou kon strooien, had ie er nog een carriere mee kunnen beginnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Wire het volgende:
[..]
Hij is wel goed in pepernoten oprapen.
ja en Amanda Seyfriedquote:
Frank Boeien, ben jij het?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net thuis. Zeg me dat het niet zo is.
Gister was ik niet op FOK meer toen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die grap had ik gisteren al gemaakt.
Leuke grap.
Net zoiets als Akcent met Kyliequote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Dragosta din tei is wel een guilty pleasure ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |