abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 11:06:33 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_132954475
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 november 2013 @ 11:10:54 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132954631
En nu koffie... c_/
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_132954826
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:17:15 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_132954863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan :Y
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald :D
disclaimer
pi_132954882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.
Dat hoeft inderdaad niet, maar de kans is niet groot dat jij een uitzonderlijk geval bent met een enorm laag BMR. Als dat wel het geval is wordt het tijd je schildklier te laten checken of in ieder geval een bezoekje aan de huisarts te brengen. Ook met een lager BMR kan je nog steeds afvallen, zeker met 800kcal per dag. Qua vocht vasthouden zie je dan de eerste week misschien geen verschil, maar na twee weken ongetwijfeld. Tenzij je verkeerd telt.

Maar sowieso is 800kcal geen goed idee. :X Gewoon 500 onder je onderhoud gaan zitten. Als jouw BMR laag is, dan heb je een lager onderhoud, maar het principe blijft hetzelfde. Aan jou om erachter te komen wanneer je een hoeveelheid hebt gevonden waarmee je een halve kilo tot een kilo per week afvalt.
pi_132954889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt _O-
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster. ;(
  woensdag 6 november 2013 @ 11:19:18 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_132954922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster. ;(
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
disclaimer
pi_132955144
Rauwe kwark :D

Ik zit hier bij een of ander vaag bandencentrum warme chocomel te drinken. Ik durfde de thee niet aan maar de choco is echt geniaal lekker. Mijn vader heeft geregeld dat ze een nieuwe accu in mn auto zetten maar ze weten van niets. Ben benieuwd...
Spoilers!
pi_132955262
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
Rauw :D
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
  woensdag 6 november 2013 @ 11:31:40 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_132955319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Rauw :D
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling :Y)
disclaimer
pi_132955384
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling :Y)
Heb ik ook al een tijd gedaan, werkte ook niet.. :'(

Ik word ook altijd wakker met honger. :') Terwijl ik 's avonds wel gewoon normaal eet.
Het is ook niet dat m'n maag is opgerekt want ik ben dik geworden door chips en snoep en niet door te veel opscheppen.

Heb trouwens ook alleen maar 's morgens honger hoor. Als ik 's middags eet ben ik wel gewoon normaal vol.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:35:56 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132955443
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen! *O* :D :W 580kcal!
  woensdag 6 november 2013 @ 11:36:06 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132955447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
_O_
disclaimer
pi_132955774
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
*O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132956014
Be jij bikkel!
  woensdag 6 november 2013 @ 11:56:08 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_132956035
Godsamme, al voor de derde dag op rij dat het om 12:00 begint te regenen hier voor de rest van de dag :') Mijn lunchwandeling :'(
disclaimer
pi_132956065
BE! Heldin!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132957599
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
pi_132957611
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
quote ipv edit...
pi_132957717
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan :Y
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald :D
ja jij hebt echt superveel gelopen
ik ga nu voor 50km voor het eind van het jaar
  woensdag 6 november 2013 @ 12:56:54 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132958077
quote:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
Goed dat je wel gaat dan! :Y Tijd om het tij te keren. :)
  woensdag 6 november 2013 @ 13:07:01 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_132958369
quote:
Stoer hoor! En misschien valt het mee!

Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad :')
disclaimer
pi_132958377
BE, bikkel.

K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.

Ik ben beurs..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:08:07 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_132958402
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.

Ik ben beurs..
SPOILER
Is dit een been?
Ziet er niet al te gezond uit :o
disclaimer
pi_132958437
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Stoer hoor! En misschien valt het mee!

Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad :')
Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekker :P)
  woensdag 6 november 2013 @ 13:09:58 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132958469
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.

Ik ben beurs..
SPOILER
Ai!
Ik heb ook zo'n behandeling liggen. Moet nog een afspraak maken, deed het zeer? En deden ze maar 1 plek?
pi_132958472
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is dit een been?
Ziet er niet al te gezond uit :o
yep.. links. Rechts is iets minder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:10:56 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_132958503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekker :P)
da's dan wel jammer :')
disclaimer
pi_132958515
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ai!
Ik heb ook zo'n behandeling liggen. Moet nog een afspraak maken, deed het zeer? En deden ze maar 1 plek?
ik heb mijn bovenbenen laten doen. Dat deed behoorlijk zeer. Eerst met een platte schijf en toen ging ze los met 3 van die stompe bollen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 november 2013 @ 13:12:22 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_132958555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb mijn bovenbenen laten doen. Dat deed behoorlijk zeer. Eerst met een platte schijf en toen ging ze los met 3 van die stompe bollen..
ik heb nu een visual van een soort Rotex die op je been wordt gezet :')
disclaimer
pi_132958818
Hoe werkt dat dan Vicky? Gaat er echt vet weg, of maken ze het gebied minder hobbelig? Klinkt best heftig!
pi_132958903

Zo'n ding maar dan mer 3 punt dingen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 november 2013 @ 13:24:42 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132959039
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef Zeester het volgende:
Hoe werkt dat dan Vicky? Gaat er echt vet weg, of maken ze het gebied minder hobbelig? Klinkt best heftig!
Het idee is dat het vet lostrillen met geluidsgolven waardoor het makkelijker door je lichaam afgebroken kan worden.

Normaal kosten die behandelingen 250 euro per keer, natuurlijk heb je meerdere behandelingen nodig. ;)
Ik heb mijn behandeling voor 2 euro gewonnen op vakantieveilingen, plus 5 euro kosten.
Voor 7 euro wilde ik die BS wel aanhoren, maar als ik zo Vicky d'r benen zie! :o

Was jij ook in Arnhem Vicky?

Ik zou heel graag de binnenkant van mijn knieeen gedaan willen hebben. :@
pi_132959211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Het idee is dat het vet lostrillen met geluidsgolven waardoor het makkelijker door je lichaam afgebroken kan worden.

Normaal kosten die behandelingen 250 euro per keer, natuurlijk heb je meerdere behandelingen nodig. ;)
Ik heb mijn behandeling voor 2 euro gewonnen op vakantieveilingen, plus 5 euro kosten.
Voor 7 euro wilde ik die BS wel aanhoren, maar als ik zo Vicky d'r benen zie! :o

Dat klinkt wel interessant, want dan kun je dus vet verlies meer op een speciaal gebied focussen?
  woensdag 6 november 2013 @ 13:30:43 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132959280
Ja, dat lijkt me wel. Net als liposuctie kan je aangeven welke delen je graag behandeld zou willen hebben. Alleen zou ik er nooit 250 euro voor overhebben. ;) :D
pi_132959518
Trouwens, mijn brood voor ontbijt smaakte net alsof het gefrituurd was. Zo'n zoetige oliebollensmaak. Eerst dacht ik dat het aan mijn boterham met hummus lag, want heb andere hummus dan normaal, maar de boterham met kaas erna smaakte net zo! Heel raar. Het is gewoon een twents donker volkoren van de AH, wat ik heel regelmatig eet!
pi_132960163
Weet iemand misschien hier wat dit is?

Onze honden waren net aan het vechten op onze oprit (200 meter verderop) dus ik een sprint trekken om ze natuurlijk zo snel mogelijk los te halen. Toen weer 200 meter sprinten om er eentje in huis te gooien zodat ze niet weer gingen vechten.

Maar als ik dat doe doet mijn keel echt heel zeer. Allemaal slijm heb ik dan. Ik moet ook echt 15 minuten op adem komen en het doet allemaal pijn van binnen. Nu is het ongeveer een half uur geleden maar als ik diep adem haal hoor ik ook allemaal nog slijm zitten en voelt m'n keel heel ruw aan.

Ik heb dit altijd al gehad, eerder bij gym had ik ook altijd er last van bijvoorbeeld met spellen waar je ineens moest rennen.

Mijn conditie is op zich best goed en ik heb er ook geen last van als ik al 10 minuten hardloop/fiets ofzo. Het is alleen als ik vanuit stilstaand ineens hard moet rennen/fietsen.

Heb al wat op internet gezocht maar daar komt een heleboel op roken uit wat ik dus niet doe..
pi_132960400
Ik denk (door gewoon na te denken en niet gebaseerd op enige kennis hoor), dat het komt omdat je vanuit stilstand naar hard rennen gaat ipv met een redelijke warming up, en daardoor verkeerd ademhaalt. En als je in de sportschool bent faseer je dat, en dan gaat het beter.
pi_132962005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik was in Rdam.

Kreeg ook al tehoren datijn putjes nog wel 3 behandelingen nodig hadden. Dan 2 voor de binnenkant en nog eens 2 voor mijn benen van top tot teen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 6 november 2013 @ 14:58:54 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_132962457
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik was in Rdam.

Kreeg ook al tehoren datijn putjes nog wel 3 behandelingen nodig hadden. Dan 2 voor de binnenkant en nog eens 2 voor mijn benen van top tot teen.
ja, natuurlijk zeggen ze dat :D
Ik geloof daar totaal niet in :')
disclaimer
pi_132962540
Het ziet er vooral heel pijnlijk uit, en volgens mij is het ook niet bewezen dat het iets doet. Ik bedoel, als ze zo hard raggen dat je bloedvaatjes knappen, kan dat toch niet goed zijn?
pi_132965516
Anderhalve week buiten de lijntjes eten en ik ben exact gelijk gebleven! Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik niet echt een realistisch beeld van 'heel erg stout' meer heb, want ik heb in totaal anderhalve reep chocola gehad in die tijd, een x afhaalnasi na een dat keihard werken en iets meer kaas dan ik gewoonlijk eet. En een zakje suikervrije dropjes. En dat is kennelijk precies teveel zodat ik gelijk blijf.
pi_132965572
Fijn zeester!
Nu weer in the zone of is het wel goed nu?
pi_132965718
Ik ga wel proberen terug in de zone te komen, in ieder geval de komende 2 weken. Al ga ik deze week wrslk wel 2x aan het bier, maar ga verder wel gewoon eten dan.
pi_132969824
Als lunch twee stukjes pizza op :@ weer een dagje geklust bij mijn ouders.
Zometeen een uur danstraining en dan later vanavond nog paella.
pi_132971132
Even op die discussie van vanochtend. Ik heb in mijn leven twee keer een flink gewicht verloren. De eerste keer ongeveer 35 kg, waardoor mijn gewicht omlaag ging naar 72kg waar het toen ook pakweg 5 jaar is gebleven totdat ik keihard tegen een burnout aanliep en vervolgens binnen 6 maanden 50 kg ben aangekomen.

De tweede keer ben heb ik mijn gewicht over een periode van 8 maanden omlaag gebracht van 140 naar 100. Toen had ik de pech dat ik bij een kleine operatie een bacteriële infectie opliep waardoor ik een paar maanden niet kon lopen en mijn gewicht binnen de kortste keren weer omhoogschoot naar 125.

In beide gevallen heb ik heel bewust ervaren dat ik niet afviel als ik mijn dieet niet zwaar ondersteunde door meer te bewegen. De hoeveelheid die ik at leek nauwelijk verband te houden met mijn gewichtsverlies. Kleine toenames in activiteit (lopen-meer lopen-harder lopen) hadden echter altijd dramatische verschillen tot gevolg. Alleen weinig eten daarentegen had tot gevolg dat ik koude handen en voeten kreeg, een smerige smaak in mijn mond en op de weegschaal géén verschil.

Nou kunnen de wijsneuzen hier mij gaan vertellen dat dat niet waar is, of weer gaan zitten miepen over een citroensapkuur die ik ooit 30 jaar geleden heb gedaan en hier als voorbeeld heb gegeven dat energie in != energie uit, maar feit blijft dat het bij mij in de praktijk, niet in theorie zo werkt.

Maar als iemand me wil vertellen dat wat ik aan den lijve heb meegemaakt niet kan, be my guest, ik ben heel goed in het niet meer ingaan op getrol.
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 november 2013 @ 18:33:27 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132971577
Medisch wonder... Nee, zonder gekheid, doe vooral waar jezelf zin in hebt, maar post gewoon niet als je geen zin hebt in reactie.
pi_132971980
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef Sjeen het volgende:
Medisch wonder... Nee, zonder gekheid, doe vooral waar jezelf zin in hebt, maar post gewoon niet als je geen zin hebt in reactie.
Dat dus.

Je bent alleen maar bezig om de hele tijd te vertellen dat het niet klopt wat een ander zegt.
  woensdag 6 november 2013 @ 18:48:19 #49
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132972091
Misschien dat we er over een tijd wel achter komen dat er meerdere subtypen van dikte zijn met hun eigen behandeling, he.

Ik merk bij mezelf bijvoorbeeld dat bewegen juist weer minder belangrijk lijkt dan eten. Ik heb een tijd goed bewogen maar geen kcal geteld: niets eraf. Als ik goed eet maar niet beweeg: wél gewicht eraf. In ieder geval werkt het de afgelopen zomer zo. Misschien slaat het op gegeven moment om, als ik een kritieke grens bereik waardoor puur kcal tellen en een beetje fietsen/lopen niet meer werkt... (ik vrees van wel)

Anyway ik hou eet-zondes, bewegingen en gewicht bij, dus als ik straks dun ben zal ik wel wat regressies uitvoeren en het ultieme oordeel geven (voor mij).
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132972231
Maarja wat is goed bewegen? Daar zal ook iedereen een andere betekenis aan hangen. Net zoals gezond of goed eten. Vergelijken blijft altijd moeilijk.
pi_132973182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat dus.

Je bent alleen maar bezig om de hele tijd te vertellen dat het niet klopt wat een ander zegt.
Whatever
pi_132973223
Met bewegen/sporten erbij moet je ook niet de fout gaan maken om je alleen maar op gewichtsverlies te blijven focussen. Spieropbouw, vetpercentage dat naar beneden gaat, centimeters krimpen > dat zijn ook meetbare punten waar je op zou moeten letten.

En HiZ, ik mag voor jou hopen dat je een levensstijl kunt vinden waarmee je kunt voorkomen dat je weer aankomt nadat je bent afgevallen. Dat lijkt mij momenteel belangrijker onderhand dan het gewicht al verliezen.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:17:45 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_132973271
Wat eend zegt.
disclaimer
  woensdag 6 november 2013 @ 19:19:43 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_132973371
Ik ben ook wel wat aangekomen toen ik door mijn rugaids lange tijd plat lag, maar voor 25 kilo in een paar maanden moet je echt stevig dooreten hoor. Dat is echt niet alleen door niet lopen er bij gekomen.
disclaimer
pi_132973459
quote:
17s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
Met bewegen/sporten erbij moet je ook niet de fout gaan maken om je alleen maar op gewichtsverlies te blijven focussen. Spieropbouw, vetpercentage dat naar beneden gaat, centimeters krimpen > dat zijn ook meetbare punten waar je op zou moeten letten.

En HiZ, ik mag voor jou hopen dat je een levensstijl kunt vinden waarmee je kunt voorkomen dat je weer aankomt nadat je bent afgevallen. Dat lijkt mij momenteel belangrijker onderhand dan het gewicht al verliezen.
Natuurlijk is dat veel belangrijker, wat ook de reden is dat ik al die korte termijn 'tips' gewoon negeer :D
  woensdag 6 november 2013 @ 19:26:45 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_132973673
Mijn spruitjes smaakten overigens weer prima :Y)
disclaimer
pi_132974385
Spruiten, ik eet die dingen enkel met spek of kaas en dan nog maar 5 ofzo :P Ik heb een salade met eend gegeten :9
pi_132974521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik heb een salade met eend gegeten :9
Ik weet van niks :? Ik had auberginecurry.
pi_132974601
quote:
12s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik weet van niks :? Ik had auberginecurry.
Je was althans lekker mals :D
pi_132974696
ik had jachtschotel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 november 2013 @ 20:07:33 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132975798
Zuurkool hier, de spruitjes zijn vrijdag aan de beurt. Ik hou van spruitjes!
pi_132975922
Ik had weer een prima dag!! Heerlijkheid! Keurig gegeten, lekker bewogen, megabolus. All is well *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 6 november 2013 @ 20:55:41 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132978013
Mega-bak sla m tomaatjes, paprika, walnoten, roquefort, bieslook, balsamico en olie. :9
En daarbij 2 mueslibroodjes m kaas.

Morgen dagje sauna m mijn zus. *O*
pi_132978097
Lekker een uur gesport nu tijd voor eten!
pi_132978316
Ik heb vega wraps gegeten bij mijn oppas adres. Was niet het gezondste ooit, maar volgens mij best prima. Zaten bruine bonen, mais, paprika en tomatensaus in en wat gesmolten kaas erop.

Ik ben trouwens het voorbeeld van veel afvallen zonder bewegen. Nou beweeg ik wel redelijk wat, maar ik sport nog steeds niet. Ben wel in het algemeen actiever geworden.
pi_132979110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vega wraps gegeten bij mijn oppas adres. Was niet het gezondste ooit, maar volgens mij best prima. Zaten bruine bonen, mais, paprika en tomatensaus in en wat gesmolten kaas erop.

Ik ben trouwens het voorbeeld van veel afvallen zonder bewegen. Nou beweeg ik wel redelijk wat, maar ik sport nog steeds niet. Ben wel in het algemeen actiever geworden.
Lekker Zeester, ken je nagaan als je je ook nog eens echt op bewegen toelegt :Y Dat zou mij dan wel nieuwsgierig maken :D Maar ik vind experimenten tijdens het afvallen sowieso altijd grappig. En dan helemaal extatisch als ik iets ontdekt dat megascoret!
pi_132979279
Er is best een grote groep mensen die op een onveranderde hoeveelheid calorieën van een andere samenstelling, afvalt. Afgelopen weken heb ik het bij mijn tedergeliefde zien gebeuren. Die eet als een bootwerker, maar tegenwoordig geen graan meer. Geen brood, geen muesli, geen paste. Wel roomboter, vette yoghurt, gebakken eieren. En die verliest zonder moeite opeens vet - terwijl dat de afgelopen jaren alleen met heel veel moeite en veel hardlopen en een tijdje erg opletten op de hoeveelheid calorieën ietswat lukte.
Calorie in = calorie uit is gewoon veel te symplistisch. Een mens is geen verbrandingsoven. Wat een product aan verbrandingswaarde (is calorieen) heeft, is niet de energie die een mensenlichaam eruit kan halen. Hoeveel procent van de energie dan wel? Verschilt per persoon en ook van wat die persoon daarnaast eet. Het idee dat iedereen fysiek gelijk is is nog symplistischer. Neem alleen al de lichaamstemperatuur - daar zit nogal een paar graden verschil tussen de een en de ander. Dat maakt uit, voor verbranding. Maar allergieen -en het verschil daarin tussen personen zegt ook al wel iets over het verschik in verdraagzaamheid tov voedsel, of de verwerkingscapaciteit, of de giftigheid. Hoe iemand dan kan denken dan mensen fysiek gelijk zijn gaat mij boven de pet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132980026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Lekker Zeester, ken je nagaan als je je ook nog eens echt op bewegen toelegt :Y Dat zou mij dan wel nieuwsgierig maken :D Maar ik vind experimenten tijdens het afvallen sowieso altijd grappig. En dan helemaal extatisch als ik iets ontdekt dat megascoret!
Ja, dat heb ik ook wel, maar daar kan mijn haat voor sporten niet tegenop. Ik ben wel veel bezig met denken over welke sport ik moet gaan doen hoor, maar er is gewoon vrij weinig wat me echt tot bewegen aan kan zetten. Maar dat komt echt nog wel een x, maar dan gewoon iets wat ik echt leuk vind.
pi_132981836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef sigme het volgende:
Er is best een grote groep mensen die op een onveranderde hoeveelheid calorieën van een andere samenstelling, afvalt. Afgelopen weken heb ik het bij mijn tedergeliefde zien gebeuren. Die eet als een bootwerker, maar tegenwoordig geen graan meer. Geen brood, geen muesli, geen paste. Wel roomboter, vette yoghurt, gebakken eieren. En die verliest zonder moeite opeens vet - terwijl dat de afgelopen jaren alleen met heel veel moeite en veel hardlopen en een tijdje erg opletten op de hoeveelheid calorieën ietswat lukte.
Calorie in = calorie uit is gewoon veel te symplistisch. Een mens is geen verbrandingsoven. Wat een product aan verbrandingswaarde (is calorieen) heeft, is niet de energie die een mensenlichaam eruit kan halen. Hoeveel procent van de energie dan wel? Verschilt per persoon en ook van wat die persoon daarnaast eet. Het idee dat iedereen fysiek gelijk is is nog symplistischer. Neem alleen al de lichaamstemperatuur - daar zit nogal een paar graden verschil tussen de een en de ander. Dat maakt uit, voor verbranding. Maar allergieen -en het verschil daarin tussen personen zegt ook al wel iets over het verschik in verdraagzaamheid tov voedsel, of de verwerkingscapaciteit, of de giftigheid. Hoe iemand dan kan denken dan mensen fysiek gelijk zijn gaat mij boven de pet.
Kwaliteitspost! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132982001
quote:
Nee, dat is het niet. Je BMR bepaalt hoeveel je kcal je lichaam nodig heeft om te overleven en als je daar onder zit zal je altijd afvallen. En bij sommige ligt dat getal hoger dan bij anderen en het hangt af van meerdere factoren zoals bijvoorbeeld je geslacht, lengte/gewicht, dagelijkse activiteit, vet vrije massa en zo zijn er nog een aantal op te noemen. Alles wat je doet kost energie, al doe je niks. En die energie moet ergens vandaan komen en je lichaam heeft twee opties; vet reserves en je voedsel.

Als je jong bent dan is je lichaam volop in de groei en gieren de hormonen door je lichaam. Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.

Als jij dat niet wilt geloven dan is dat prima natuurlijk. Maar je kan onmogelijk stellen dat het onzin is zonder dat je ooit je BMR berekent hebt en consequent alle kcal hebt geteld die je dagelijks inneemt en dan 3/4/500 kcal eronder zitten. Als je dat hebt gedaan voor een langere periode dan heb je recht van spreken. Maar ik heb niet het idee dat je dat hebt gedaan en zo ja; goed hebt gedaan. Anders was je er wel van afgevallen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_132982153
Bleh, net tapas gegeten maar helemaal niet bevredigd. Het was met een grote groep, dus arrangement, maar et bestond voornamelijk uit vette happen. Daarnaast was ik later, dus heb ook gewoon te weinig gegeten. Nu zit ik tegenover de Mac cravings te negeren :'). Straks thuis maar even een snelle salade maken, ik hoef toch niet vroeg naar bed.
pi_132982364
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Kiid het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Je BMR bepaalt hoeveel je kcal je lichaam nodig heeft om te overleven en als je daar onder zit zal je altijd afvallen. En bij sommige ligt dat getal hoger dan bij anderen en het hangt af van meerdere factoren zoals bijvoorbeeld je geslacht, lengte/gewicht, dagelijkse activiteit, vet vrije massa en zo zijn er nog een aantal op te noemen. Alles wat je doet kost energie, al doe je niks. En die energie moet ergens vandaan komen en je lichaam heeft twee opties; vet reserves en je voedsel.

Als je jong bent dan is je lichaam volop in de groei en gieren de hormonen door je lichaam. Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.

Als jij dat niet wilt geloven dan is dat prima natuurlijk. Maar je kan onmogelijk stellen dat het onzin is zonder dat je ooit je BMR berekent hebt en consequent alle kcal hebt geteld die je dagelijks inneemt en dan 3/4/500 kcal eronder zitten. Als je dat hebt gedaan voor een langere periode dan heb je recht van spreken. Maar ik heb niet het idee dat je dat hebt gedaan en zo ja; goed hebt gedaan. Anders was je er wel van afgevallen.
_O- doen alsof Sigme en n00b is :') doen alsof Sigme dik is _O- heb je die kont op haar profielfoto gezien? :+

Onder je bmr gaan zitten is doorgaans een slecht idee overigens, als dat ding al betrouwbaar te berekenen is. Juist per persoon is dat heel verschillend afgesteld. Het menselijk lichaam is echt geen calculator, hoeveel energie er uit bepaalde voeding wordt gehaald verschilt ook per persoon.

Dat is precies wat Sigme zegt: het gaat er niet om dat je niet afvalt als je minder binnenkrijgt dan je verbruikt, het gaat erom dat je niet precies kunt uitrekenen hoeveel je zult verbruiken en hoeveel energie je precies uit je voer zult halen. Daar zit de individuele ruimte en dat maakt afvallen per persoon zo verschillend.
Kwak
  Vis een optie? woensdag 6 november 2013 @ 22:08:48 #73
70532 loveli
N
pi_132982582
quote:
Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.
Pas een artikel gelezen dat dikke mensen andere darmbbacterien hebben en daarmee meer kcals uit hun voedsel halen dan dunne mensen.

Groot onderzoek onder gevangenen waarbij een groep over een jaar een verhoging van x kcals/dag kreeg, dus iedereen dezelfde portie bovenop hun normale voedsel. Aan het einde van het onderzoek was iedereen aangekomen, maar het minimum was zo'n 2 kilo en de grootste gainer had zo'n 30 kilo extra.

Bepaalde basismechanismen gelden voor iedereen, maar zeker niet in dezelfde mate, maar met persoonlijke uitschieters.

Er is een hoop diversiteit en de een moet er harder voor werken dan de ander.
crap in = crap out
pi_132982761
quote:
_O- doen alsof Sigme en n00b is :') doen alsof Sigme dik is _O- heb je die kont op haar profielfoto gezien? :+

Onder je bmr gaan zitten is doorgaans een slecht idee overigens, als dat ding al betrouwbaar te berekenen is. Juist per persoon is dat heel verschillend afgesteld. Het menselijk lichaam is echt geen calculator, hoeveel energie er uit bepaalde voeding wordt gehaald verschilt ook per persoon.

Dat is precies wat Sigme zegt: het gaat er niet om dat je niet afvalt als je minder binnenkrijgt dan je verbruikt, het gaat erom dat je niet precies kunt uitrekenen hoeveel je zult verbruiken en hoeveel energie je precies uit je voer zult halen. Daar zit de individuele ruimte en dat maakt afvallen per persoon zo verschillend.
Jij bent 1 van de bro's begrijp ik hier uit? Iemand is dun, dus degene moet wel weten waar degene het over heeft, niet? Zoek een keer op: IIFYM, daar zal je een hoop informatie vinden over mensen die weten waar ze over praten. Kcal in vs. Kcal uit werkt voor iedereen, maar hoeveel kcal je dagelijks nodig hebt verschilt voor iedereen. Dat moet je uitrekenen en met trial and error kom je daar vanzelf achter.

Je kan ook je kcal bij houden. Hoe denk je dat BB's dat allemaal doen? Die houden niet alleen het aantal kcal bij, maar ook de macro's en vaak tot op de gram af. Dus het kan makkelijk, maar je wilt het niet of je weet niet hoe. Dat maakt het nog niet onzin natuurlijk.

Ik ben hier niet om een wellus nietus discussie te voeren. Doe ermee wat je wilt

[ Bericht 100% gewijzigd door Kiid op 06-11-2013 22:17:29 ]
Dag knapste man van FOK!
  Vis een optie? woensdag 6 november 2013 @ 22:18:55 #75
70532 loveli
N
pi_132983253
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef Kiid het volgende:
Hoe denk je dat BB's dat allemaal doen?
God dankend voor genetische aanleg.
crap in = crap out
pi_132983376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Als jij denkt dat al die mensen hun gespierde fysiek te danken hebben aan genetisch potentieel dan blijkt daar wel uit dat je daar niet veel over weet. Al zit er wel een kern van waarheid natuurlijk, maar er gaan een hoop jaren aan streng letten op je voeding en fitness voordat je aan een genetisch potentieel begint te denken.

Zij beginnen vaak ook dik, of heel dun. Komt niet uit de lucht vallen
Dag knapste man van FOK!
pi_132983705
Dat dacht ik ook altijd. Tot ik zelf in de sportschool kwam. Ik kwam op wisselende tijden en de echte hardbody's die waren er echt _AL_TIJD_ en ook _AL_TIJD_ echt aan het trainen.
pi_132983895
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh, net tapas gegeten maar helemaal niet bevredigd. Het was met een grote groep, dus arrangement, maar et bestond voornamelijk uit vette happen. Daarnaast was ik later, dus heb ook gewoon te weinig gegeten. Nu zit ik tegenover de Mac cravings te negeren :'). Straks thuis maar even een snelle salade maken, ik hoef toch niet vroeg naar bed.
Ik kook as we speak groentes :') Omdat ik weer niet thuis at, ik een klein beleefdheidsbordje nam en mijn maag knort als een malle :')
pi_132986314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Meh, dat ben ik niet met je eens. Daar zit een hoop training en discipline in.

Genetische aanleg voor een bepaalde lichaamsbouw is niet te ontkennen, wat mij betreft. Je ziet al bij jonge kinderen dat de één als een gek aankomt en de ander er nooit op zal hoeven te letten. Ik was 5 kilo bij geboorte, en ben nooit, echt nooit dun geweest, en dat is niet omdat ik als kind al mezelf volvrat. Toch denk ik dat nurture, en dus gewoon wat je in je smoel stopt, uiteindelijk de beslissende factor is voor overgewicht. Ik ben aangekomen omdat ik een eetverslaving heb ontwikkeld, waarbij ik ook nog eens minimaal bewoog. Simpel als dat. Ik geloof dan ook dat het lichaam wél een verbrandingsoven is. Tuurlijk, er zijn verschillen tussen ieder lichaam, maar uiteindelijk komt het neer op cellen die energie aanmaken, en het overschot opslaan in de vorm van vet. Gaat er minder in dan er nodig is, dan worden die reserves aangesproken.

Maar ja, het is hartstikke leuk om te weten waarom ik dik ben, nu nog even af zien te vallen :').

Ik heb écht heel veel moeite met discipline. Niet alleen met eten, maar op alle vlakken van m'n leven. Ik probeer nu dus maar supergaye dagtaaklijstjes te maken, in de hoop dat het de komende tijd wat beter gaat als ik er bewust mee bezig ben.
pi_132987933
Ik zie het hele afval-ding ook totaal niet als iets wat ingewikkeld of moeilijk is in theorie. Je moet gewoon minder eten dan je verbrand, en dat kun je doen door je inname te verkleinen, of je verbranding te vergroten. Ik geloof heilig dat je op 2 bigmacs per dag prima afvalt, als dat alles is wat je eet. Of je daar gelukkiger en gezonder van wordt is een 2e, maar het kan wel. Maar voor jezelf moet je zorgen dat je dat comfortabel doet, en op een houdbare en gezonde manier. En dat is voor iedereen verschillend. Voor mij is het echt niet een strijd met 'hoe', alleen een strijd met mezelf tegen alle verleidingen en voor de gezondheid. Lange termijn denken ipv korte termijn, enzovoorts.

Is toch niet iets waar we heel veel over hoeven te discussieren, iedereen bedoelt uiteindelijk hetzelfde.
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 00:07:07 #81
70532 loveli
N
pi_132988414
Ik denk niet dat een stevige BB-er daar niets voor hoeft te doen, maar ik denk weet wel dat er mensen zijn die (veel) meer aanleg hebben voor spiergroei of vetverbranding dan anderen. Net als dat er mensen zijn die meer aanleg hebben voor het ontwikkelen van een substantiele bilpartij dan anderen.

Serieus, ik heb in mijn tijd de nodige potten B&J weggetikt. En dozen chocola (niet iets om trots op te zijn). Iemand met andere aanleg dan ik had daar een stel goede heupen aan over kunnen houden. Ik weet dat dik worden een gevolg is van wat je in je hoofd stopt, maar ik geloof ook dat er verscheidenheid is in hoe dik je daarvan wordt.

Dus ik ben er zo eentje onze lieve heer wel degelijk dankbaar mag zijn voor genetische aanleg.

Dat gezegd hebbende, als er minder simpele koolhydraten in de wereld zouden zijn en iedereen goed voer at, zou de wereld een stuk makkelijker slank blijven :P
crap in = crap out
  donderdag 7 november 2013 @ 00:59:09 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_132990066
mooie discussie, dat kostte elke deelnemer zeker 50 kcal
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_132991869
quote:

[..]

Stel: jij blijft op constant gewicht bij 2500kcal. Nu voer ik jou een maand lang elke dag 2500kcal. In de vorm van gras. Blijf jij dan op gewicht?
Daar zit overigens geen individuele ruimte - het vermogen om calorieen uit gras te halen is bij mensen gelijk.
Ik kan je in een ander experiment ook wel 2500 kcal voeren middels een paar slokjes benzine. Geeft weer een ander resultaat.

Mijn lichaam hoeft trouwens lang niet alle verbrandingswaarde die ik binnenkrijg ook te benutten. Een deel poep ik uit. Welk deel ik uitpoep hangt weer erg af van wat ik eet - niet de hoeveelheid calorieen die er aan de voorkant ingaat bepaalt hoeveel er aan de achterkant uitkomt. Van 1000 kcal patat komt er een andere verbrandingswaardevolle drol uit dan van 1000kcal bleekselderij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_132991969
*O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O**O* *O* *O* *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 07:03:17 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132991986
quote:
Vertel? What's up?
pi_132991987
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vertel? What's up?
Hiephoi blij met de weegschaal *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 07:09:03 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132991997
^O^
Je gaat lekker he! :Y
pi_132992008
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:09 schreef Brighteyes het volgende:
^O^
Je gaat lekker he! :Y
:Y. Ik heb mezelf een aantal weken geleden toegesproken en even een piekerperiode gehad. Toen gewoon afgesproken, of je gaat het doen, of je houdt op met er over piepen. Aangezien ik me van mijn patroon op dat moment eigenlijk totaal niet prettig voelde was de keuze makkelijk en nu ben ik het maar gewoon aan het doen. Ook al vind ik het best vaak stom :')

En toch voel ik me 1000 keer lekkerder dan die paar weken geleden *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 07:14:46 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132992022
Wat vind je stom dan?
pi_132992041
Geen chocola, geen kfc, geen sloten wijn, geen pepernoten, geen feestontbijtjes, geen gebakken aardappels, geen kapsalons, geen chips met joppiesaus, geen kroketten.

Wel al meerdere keren mijzelf en mijn kleren kunnen uitwringen omdat ik TOCH naar buiten ging, ondanks het slechte weer.

Dat soort dingen :')
pi_132992043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef Kiid het volgende:

[..]

Jij bent 1 van de bro's begrijp ik hier uit? Iemand is dun, dus degene moet wel weten waar degene het over heeft, niet? Zoek een keer op: IIFYM, daar zal je een hoop informatie vinden over mensen die weten waar ze over praten. Kcal in vs. Kcal uit werkt voor iedereen, maar hoeveel kcal je dagelijks nodig hebt verschilt voor iedereen. Dat moet je uitrekenen en met trial and error kom je daar vanzelf achter.

Je kan ook je kcal bij houden. Hoe denk je dat BB's dat allemaal doen? Die houden niet alleen het aantal kcal bij, maar ook de macro's en vaak tot op de gram af. Dus het kan makkelijk, maar je wilt het niet of je weet niet hoe. Dat maakt het nog niet onzin natuurlijk.

Ik ben hier niet om een wellus nietus discussie te voeren. Doe ermee wat je wilt
Dude, die trial en error is precies waar ik het over heb! Je komt er alleen door uitproberen achter wat je onderhoud is, dat kun je niet uitrekenen op een website. Daarbij verschilt het ook nog eens per persoon hoeveel energie je opneemt uit de voeding die je inneemt (iemand met gluten intolerantie vernielt zijn darmen door tarwe te eten en neemt vervolgens nog nauwelijks voedingsstoffen op, bijvoorbeeld) Dus de kcal op het pakje zeggen niet altijd alles, en ja, die experimenteren kun je daar ook achter komen.

Sigme loopt hier al wat jaren rond en heeft wel meer merites dan dun zijn. De reden dat ik het aanhaal is dat jíj zei dat ze dik was.

Wie begint er nou met een welles nietes spelletje?
Kwak
pi_132992047
Zullen we allemaal weer doen wat we zelf wijs achten?

Resultaten uit het verleden leren dat beide partijen toch niet nader tot elkaar komen en dat beide partijen zullen aangeven nu niet meer te reageren, maar dat beide partijen er dan rustig nog 30 posts aan wijden.
  donderdag 7 november 2013 @ 07:22:37 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132992054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen chocola, geen kfc, geen sloten wijn, geen pepernoten, geen feestontbijtjes, geen gebakken aardappels, geen kapsalons, geen chips met joppiesaus, geen kroketten.

Wel al meerdere keren mijzelf en mijn kleren kunnen uitwringen omdat ik TOCH naar buiten ging, ondanks het slechte weer.

Gek blijft het hè, wekenlang kutten en het niet voor elkaar krijgen, en dan ineens die knop om kunnen zetten.
En nu voor heeeeeeel lang weer vast houden. :*
pi_132992060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zullen we allemaal weer doen wat we zelf wijs achten?

Resultaten uit het verleden leren dat beide partijen toch niet nader tot elkaar komen en dat beide partijen zullen aangeven nu niet meer te reageren, maar dat beide partijen er dan rustig nog 30 posts aan wijden.
Ja maar, mijn pleziertje, wat doe je... Ik was niet van plan om te stoppen... someone on the Internet is wrong!
Kwak
pi_132992061
Mijn knop is kwijt. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_132992065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

supergoed!!!
Kwak
  donderdag 7 november 2013 @ 07:24:53 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_132992067
Kwak, heb je aandelen in sigme? :D
Verder eens met phoebe.

Ik zit af te vallen :9
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 07:27:09 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132992074
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, heb je aandelen in sigme? :D
Verder eens met phoebe.

Ik zit af te vallen :9
Srsly? *vork in oog steekt... ;(
  donderdag 7 november 2013 @ 07:29:29 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_132992082
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Srsly? *vork in oog steekt... ;(
ideaal bijleesmoment :{w en efficiënt! *O*
disclaimer
pi_132992121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gek blijft het hè, wekenlang kutten en het niet voor elkaar krijgen, en dan ineens die knop om kunnen zetten.
En nu voor heeeeeeel lang weer vast houden. :*
:Y :')

Bij mij i afvallen veel meer iets psychisch dan iets lichamelijks. Daarom ageer ik ook altijd zo tegen die je moet iets doen wat je je hele leven vol kunt houden, want dat is het enige dat werkt mores hier.

Mijn hersens maken soms (regelmatig) (vaak) ruzie met mij :') Dat ik in die periodes schijt aan alles en vooral aan mezelf heb. En ik er dan even niet uitkom, moet niet hoeven beteken dat ik dus nooit zal kunnen afvallen, omdat ik dat wat ik nu doe, in die periodes niet zal kunnen volhouden. Het lukt me NU, nu maximaliseer ik het en haal ik er uit wat er in zit. Hoe lang het duurt? Fuck knows :')
  donderdag 7 november 2013 @ 07:47:56 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_132992161
Fijn phoebe! O+
disclaimer
pi_132992205
quote:
Het gaat mij dan weer de pet te boven hoe iemand kan doen alsof we allemaal zo van elkaar verschillen. :Y) Maar ik ben het verder met je eens, hoor. Al moet ik er wel bij aantekenen dat dit anekdotisch bewijs is en uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat mensen helemaal niet zo goed van zichzelf weten hoeveel ze nou werkelijk naar binnen krijgen. Je mag verhalen als 'ja maar dan eet ik minder en val ik nog steeds niet af' dus vrijwel altijd met een korrel zout nemen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:03:34 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_132992278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het gaat mij dan weer de pet te boven hoe iemand kan doen alsof we allemaal zo van elkaar verschillen. :Y) Maar ik ben het verder met je eens, hoor. Al moet ik er wel bij aantekenen dat dit anekdotisch bewijs is en uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat mensen helemaal niet zo goed van zichzelf weten hoeveel ze nou werkelijk naar binnen krijgen. Je mag verhalen als 'ja maar dan eet ik minder en val ik nog steeds niet af' dus vrijwel altijd met een korrel zout nemen.
Ja, dit.
Ik heb ooit ook beweerd dat ik " al dik werd van een glas water" , tot ik op ging schrijven wat ik nou echt at :D
disclaimer
pi_132992389
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:23 schreef Lonaa het volgende:
Mijn knop is kwijt. ;(
Hier is hij ook altijd zoek. Zullen we gaan zoeken?

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 07-11-2013 08:37:26 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:27:36 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_132992518
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
2 keer voor 11 uur 's ochtends is trouwens wel impressive.
Ik heb mezelf verbeterd *D
disclaimer
pi_132992549
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hier is hij ook altijd zoek. Zullen we ga zoeken?
Ja. ;(
pi_132992696
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. ;(
Ik denk dat ik vandaag wel weer ga sporten. Sport jij nog?
pi_132992805
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik vandaag wel weer ga sporten. Sport jij nog?
Seks is ook sport, toch?

Nah, het is hier gewoon echt bagger. Ik voel me wel ietsje beter, de laatste tijd, dat is dan weer positief.
pi_132992872
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Seks is ook sport, toch?

Nah, het is hier gewoon echt bagger. Ik voel me wel ietsje beter, de laatste tijd, dat is dan weer positief.
Mijn vriend zegt van wel :p

Hier ook hoor. Gewoonweg bagger.. En hoe ik mezelf terug kan vinden, geen idee.
pi_132992911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn vriend zegt van wel :p

Hier ook hoor. Gewoonweg bagger.. En hoe ik mezelf terug kan vinden, geen idee.
Ik heb natuurlijk mijn major dip gehad. Die gaat iets beter. Het lijf daarentegen niet want het wordt herfst. Daar word je ook niet vrolijk van.

Anderzijds is Jonas geadopteerd en verhuist vandaag, en heb ik een leuk en druk weekend voor de boeg met feestjes en werk.
pi_132993036
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk mijn major dip gehad. Die gaat iets beter. Het lijf daarentegen niet want het wordt herfst. Daar word je ook niet vrolijk van.

Anderzijds is Jonas geadopteerd en verhuist vandaag, en heb ik een leuk en druk weekend voor de boeg met feestjes en werk.
Anja ik heb geen major dip gehad, maar meerdere kleine dipjes. Heb ook erg last van de herfst, van mij mag het gat vriezen.

Hier is het ook druk, maar das niet erg. Veel werken, dus lekker wat geld in het laatje..
Komt goed uit want ik moet aan de bril...
pi_132993080
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Anja ik heb geen major dip gehad, maar meerdere kleine dipjes. Heb ook erg last van de herfst, van mij mag het gat vriezen.

Hier is het ook druk, maar das niet erg. Veel werken, dus lekker wat geld in het laatje..
Niks mis met een bril. :P

Vandaag wordt trouwens wel butt, want jarig en wijn.
pi_132993247
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!

Ik ben blij dat ik heel goed niet kan drinken. Dat voordeel heb ik..

Nee ik vind de bril die ik heb uitgezocht ook echt leuk! Alleen heb er al gemengde reacties op gehad. De een vind hem te groot, maar goedik moet hem dragen ;)
pi_132993268
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!

Ik ben blij dat ik heel goed niet kan drinken. Dat voordeel heb ik..

Nee ik vind de bril die ik heb uitgezocht ook echt leuk! Alleen heb er al gemengde reacties op gehad. De een vind hem te groot, maar goedik moet hem dragen ;)
Binnen no time zijn mensen aan jou met bril gewend. :)

Ik drink niet meer heel veel en heel vaak. Dat scheelt.
pi_132993275
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb mezelf verbeterd *D
Nondeju.
pi_132993380
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Binnen no time zijn mensen aan jou met bril gewend. :)

Ik drink niet meer heel veel en heel vaak. Dat scheelt.
Ik denk ook dat je gewoon lekker van het jarig zijn moet genieten.

Komt allemaal wel goed!
  donderdag 7 november 2013 @ 09:19:50 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_132993404
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

geveeliciteerd!
disclaimer
pi_132993422
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geveeliciteerd!
Godver. :')
pi_132993593
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je vitamine D3 neemt? Maar dat helpt echt bij winterdipjes :Y

Vooral met de donkere dagen zorgde het bij mij dat ik beter mijn bed uit kwam en me gewoon beter voelde.

Ik haalde altijd deze en nam de dubbele dosis. Spul smaakt naar sinasappel dus het is geen aanslag op je leven :P En het kost <5 euro.

SPOILER
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_132993624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik weet niet of je vitamine D3 neemt? Maar dat helpt echt bij winterdipjes :Y

Vooral met de donkere dagen zorgde het bij mij dat ik beter mijn bed uit kwam en me gewoon beter voelde.

Ik haalde altijd deze en nam de dubbele dosis. Spul smaakt naar sinasappel dus het is geen aanslag op je leven :P En het kost <5 euro.

SPOILER
Goede tip, ik ga hem straks gelijk halen! Gewoon de kids-versie gebruiken?
pi_132993662
Gebruiken wij thuis allemaal in de winter, extra vitamine D. Ik heb wel echt het gevoel dat het helpt.

Loona gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 november 2013 @ 09:35:40 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_132993680
ohja, die pot D heb ik ook nog liggen van toen ik zwanger was, misschien maar es er bij pakken :D
disclaimer
pi_132993698
Ik gebruik wel een multivitamine. Maar ik denk niet dat daar voldoende vitamine d inzit..
pi_132993783
Daar moet ik misschien ook aan dan!
pi_132993869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik gebruik wel een multivitamine. Maar ik denk niet dat daar voldoende vitamine d inzit..
Ligt er aan welke en hoeveel je er van slikt.
pi_132993908
Vitamine D3: 4 microgram per dag..
pi_132994045
Godver, heb ik toch het verkeerde spul gehaald. Ik zit hier aan de B12. Goed voor je energieniveau zegt het potje :')
Spoilers!
  Vis een optie? donderdag 7 november 2013 @ 10:05:48 #128
70532 loveli
N
pi_132994415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:45 schreef J0ycie88 het volgende:
Vitamine D3: 4 microgram per dag..
Dat mag rustig maal 5.
crap in = crap out
pi_132994450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat mag rustig maal 5.
Ok dan ga ik de druppels erbij halen!
pi_132994510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godver, heb ik toch het verkeerde spul gehaald. Ik zit hier aan de B12. Goed voor je energieniveau zegt het potje :')
B12 haal je op zich voldoende uit je eten, tenzij je een maag/darm-probleem hebt. De kans is groot dat je die hele pil weer uitpiest :P. Vit D-tekort komt wel heel veel voor in NL. Ik slik ze ook weer, nu ik praktisch geen zonlicht meer zie :').
pi_132994523
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

B12 haal je op zich voldoende uit je eten, tenzij je een maag/darm-probleem hebt. De kans is groot dat je die hele pil weer uitpiest :P. Vit D-tekort komt wel heel veel voor in NL. Ik slik ze ook weer, nu ik praktisch geen zonlicht meer zie :').
Ik twijfelde in de winkel nog. En heb dus de verkeerde gekozen. Nou ja, ik kom nog wel eens bij een drogist ofzo binnenkort.
Spoilers!
pi_132994575
En meer makreel eten he jongens! Das het vitamine D rijkste eten!
pi_132994626
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:13 schreef Zeester het volgende:
En meer makreel eten he jongens! Das het vitamine D rijkste eten!
blegh :@.

De weegschaal was lief, vanochtend. Zou ik dan ein-de-lijk weer een dalende lijn in kunnen zetten? *O*.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:30:07 #134
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132994965
Wat een heerlijke bijleesdiscussie :)

Ik had vanochtend een impressive halve kilo minder dan eerder deze week. Ik hou van paardrijden en lekker m'n ding blijven doen enzo. Zaterdag housewarming, dus komende dagen nog lekker veel poetsen, vanmiddag uitgebreid naar de kapper en morgenmiddag vrij, morgenavond paardrijden en dan lekker voorbereiden.

Heb best wat ongezonde zooi in huis voor zaterdag, maar kan met gemak van de zakken chips in de kast afblijven. Zaterdag mag ik best wat glaasjes wijn, maar die smaken ook prima met worteltjes, tomaatjes, komkommers, een beetje knoflookdip en een paar pigs in blankets.

Heb er iig zin in :D Nu snel nog even 1,5 uur werken en dan naar de kapper. Voor de meeters: Lengte ongeveer gelijk houden, maar dan meer model/laagjes/warrigheid erin lijkt mij een goed plan. Eensch?

En edit: Ik slik de vrouw vitaal van de Kruidvat, omdat ik door weinig melkproducten enzo ook nog wat andere dingetjes tekort kom. Werkt als een tiet, zit extra vitamine D in. Druppeltjes vind ik zum kotsen :N
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132995167
Een tip wat vitamine D betreft: zoek even op internet welke dosering geadviseerd wordt. Nederlandse voorschriften schijnen heel terughoudend te zijn terwijl de meest recente inzichten zijn dat meer beter is. Ik heb een potje vitamine D van het Kruidvat en daar slik ik vier (!) pilletjes van per dag, naast een multivitamine.
pi_132995168
Na een paar dagen de knop kwijt te zijn geweest gaan we hier ook weer gewoon goed verder *O*
Vanmorgen al een half uur gehoepeld.
Nu beginnen met de plank challenge http://30dayfitnesschalle(...)y-plank-challenge/#_
En straks voor het eerst naar mijn werk wandelen....
  donderdag 7 november 2013 @ 10:37:30 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132995191
Hoe veel zouden een dikke panty, boxershort, beha en spaghettitopje samen wegen? Die had ik vanochtend op de weegschaal al aan namelijk...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_132995280
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Hoe veel zouden een dikke panty, boxershort, beha en spaghettitopje samen wegen? Die had ik vanochtend op de weegschaal al aan namelijk...
Ik denk nog geen pond eigenlijk.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:40:47 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_132995298
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
een pond ongeveer :)
disclaimer
pi_132995309
Wat is jullie ervaring met shapewear eigenlijk?
pi_132995320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk nog geen pond eigenlijk.
Niet zo veel inderdaad.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:41:40 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_132995330
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
positief mits lang hemdje.
Die broekjes zijn kut.
disclaimer
pi_132995516
quote:
Ik heb een broekje.. en die kan echt kut zitten.
Omhoog kruipen en dat soort dingen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132995541
Oeh goede tip van de vitamine D, straks ook maar eens halen.
Al paar dagen wat depri.
pi_132995550
quote:
Ik ben wel fan. Alleen is het wel een lastig ding als je verschillende maten draagt zoals ik. Ik droeg meestal corrigerende bodies toen ik nog op mijn dikst was. Heb nu een corrigerend jurkje wat zo onder je borsten begint, en een corrigerend broekje wat je tot onder je borsten kunt optrekken. Ik had ze laatst samen aan en toen heb ik gemeten en het scheelt 4 cm, zowel op mijn heupen als op mijn taille. Met een dubbele laag dus ;)!
pi_132995559
quote:
Ik heb een geweldige slip van 3 of 4 euro van de Action. Daar hebben ze ook topjes en body's.
Spoilers!
pi_132995588
Shapewear blijft bij mij nooit goed zitten, dus zal waarschijnlijk wel de verkeerde maat kopen....
pi_132995661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben wel fan. Alleen is het wel een lastig ding als je verschillende maten draagt zoals ik. Ik droeg meestal corrigerende bodies toen ik nog op mijn dikst was. Heb nu een corrigerend jurkje wat zo onder je borsten begint, en een corrigerend broekje wat je tot onder je borsten kunt optrekken. Ik had ze laatst samen aan en toen heb ik gemeten en het scheelt 4 cm, zowel op mijn heupen als op mijn taille. Met een dubbele laag dus ;)!
Ik heb echt een mini- maar o zo stuitend- rolletje onder mijn prinsesjes :') ben bang dat zo'n ding tot net onder de prammers tot quadrupleboobsyndrome gaat leiden :')
pi_132995790
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb echt een mini- maar o zo stuitend- rolletje onder mijn prinsesjes :') ben bang dat zo'n ding tot net onder de prammers tot quadrupleboobsyndrome gaat leiden :')
Dat valt dus wel mee. Alleen ik ging vrijdag all you can eat eten, en voor ik ging zat het allemaal heeeerlijk, maar erna wist ik niet hoe snel ik naar huis moest om me uit te kleden ;)!
pi_132995827
Maar wat voor maat koop je dan? Hoe werkt dit? :')
  donderdag 7 november 2013 @ 10:56:24 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_132995832
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

dat heb ik wel met gewone shape hemdjes, die dus over je boobs lopen. Die zijn gevaarlijk.
disclaimer
pi_132995849
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb de mijne bij de Shoeby gekocht..
  donderdag 7 november 2013 @ 10:56:52 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_132995855
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
je gewone kledingmaat. Het afslankende effect is alreeds verwerkt,
disclaimer
pi_132995921
Ik voel me een noob. :')

En uhm, is een bepaald merk aan te raden, ofzo?
pi_132995925
Ik heb dat jurkje onder je borsten laatst bij kruidvat gekocht, in een speciale actie. Ik heb toen L gekocht, terwijl er ook XL was, in de hoop dat het ook mijn taille een beetje zou corrigeren, maar helaas, dat doet het niet. Maar goed, met 44 is L is de juiste maat.
pi_132996023
Ik heb hempjes van miss etam. Die corrigeren alleen bij de buik.. Zo heb ik in ieder geval nog het idee dat er iets van mijn borsten overblijft ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:03:24 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132996120
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

een pond ongeveer :)
Een pond? Da's een halve kilo! Dan zit ik onder de 74. Morgenvroeg nog maar een keertje in m'n nakie op de weegschaal en ga m'n ticker niet aanpassen nu, maar toch word ik er blij van :D

quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik voel me een noob. :')

En uhm, is een bepaald merk aan te raden, ofzo?
Ik heb een L van de H&M en die zit bijzonder fijn. Ik ben wel nog op zoek naar een onderjurkje. Vind het bijzonder irritant dat die broekjes niet altijd perfect tot onder m'n borstel blijven zitten, omdat ik een slanke taille heb.
pi_132996267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb hempjes van miss etam. Die corrigeren alleen bij de buik.. Zo heb ik in ieder geval nog het idee dat er iets van mijn borsten overblijft ;)
Is dat deze?
http://www.missetam.nl/shapewear-top-zwart/nl/product/20479/

Corrigeert ie ook love handles?
pi_132996404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:06 schreef roos85 het volgende:

[..]

Is dat deze?
http://www.missetam.nl/shapewear-top-zwart/nl/product/20479/

Corrigeert ie ook love handles?
Hmm het corrigeert niet super.. Bij mij kruipt het ook altijd op.. Ik vind shapewear een verschrikking!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:10:34 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_132996431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:09 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Hmm het corrigeert niet super.. Bij mij kruipt het ook altijd op.. Ik vind shapewear een verschrikking!
Je moet je over je kont trekken en dan het liefst nog een panty / broek er over heen, dan blijft het wel zitten :Y
disclaimer
pi_132996526
Van die hemdjes zijn bij mijn geen succes. Dan duizend x liever een corrigerende body, en die dan over je panty. Dan zakt je panty niet af en ben je goed gecorrigeerd!
pi_132996549

Deze heb ik dus laatst bij de kruidvat voor een 10tje gekocht.
pi_132996550
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je moet je over je kont trekken en dan het liefst nog een panty / broek er over heen, dan blijft het wel zitten :Y
Deze zijn daar net de kort voor.. Misschien toch eens op zoek naar langere hemdjes..
  donderdag 7 november 2013 @ 11:14:05 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_132996575
please, please, taalergernis #3..... het zijn hemDDDDjes, geen hempjes :'(
disclaimer
pi_132996585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:13 schreef Zeester het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik dus laatst bij de kruidvat voor een 10tje gekocht.
Die kan ik wel eens onder mijn jurkjes proberen. :) Al vraag ik me af of een xl groot genoeg is voor maat 48..
pi_132996628
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
O-)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:15:54 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_132996636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

O-)
O+
disclaimer
pi_132996668
Ik vraag me wel altijd af hoe het moet met shapewear in een relatie. Ik voel me echt zo intens onsexy als ik voor de spiegel sta in een driedubbele laag shapewear ;). Of in een panty met een onderbroek erover ;)!
pi_132996732
Ik heb dus deze:
http://www.shoeby.nl/dame(...)apepants-ladies.html

Maar bij mijn bovenbenen kruipt ie regelmatig omhoog en ik heb het gevoel dat ie bij mijn taille al het vet naar bovendrukt en onder mijn boobies een vetrol creëert :(
pi_132996744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef Zeester het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe het moet met shapewear in een relatie. Ik voel me echt zo intens onsexy als ik voor de spiegel sta in een driedubbele laag shapewear ;). Of in een panty met een onderbroek erover ;)!
Haha nou ja die hemDjes die ik heb zien er uit als gewone spaghettitopjes. Dus dat is niet zo heel onsexy.. Maar de onderbroek over de panty.. Ja... Uhm.....
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:25 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132996756
quote:
Alsie van je houdt, boeit het 'm niks :) Mnr. Tink zal het worst wezen. Een onderjurkje is dan wel iets anders dan zo'n lelijke Hema-bridget jones-onderbroek btw.

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
:6
  donderdag 7 november 2013 @ 11:19:31 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_132996761
quote:
In een relatie geeft dat niet. In een ONS however ;(
disclaimer
pi_132996781
quote:
Ik voel me ook zwaar onsexy.. maar gelukkig trekt mijn O+ zich er niks van aan.
pi_132996865
Mijn mr. ziet me ook gewoon in mijn geweldige huiskloffie, dat is ook totaal niet sexy. Maar hij heeft er geen moeite mee, en anders had hij pech O+
pi_132996905
quote:
Die denkt vooral fuuu, extra laag. Of iets in die geest. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132996932
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik weleens mezelf uit de 2e onderbroek/de shapewear heb gewurmd op het toilet bij een ONS ;)!
pi_132996952
Ik ben op zich ook wel fan van shapewear, als ik indruk wil maken ofzo B-). Het is alleen zo allejezus warm :').

Ik zit nu trouwens bij de tandarts m'n moeder bij te staan, waarbij 4 tanden en een brug getrokken worden. Ik hoef voorlopig niet te eten :r. ;(.
pi_132996972
Ik ga richting zwembad :W
Even wat baantjes trekken.
pi_132997009
Vanmiddag 3 uurtjes werken. Dus red het niet meer om te sporten daarvoor.. En daarna is ook kut. Want 6 uur klaar kwart over 7 aan het sporten, pas om 9 uur eten..

Wat ben ik blij dat ik de komende weken een vast rooster heb!

Morgen tot 4 uur werken en dan kan ik om kwart v oor 5 in de sportschool staan, dan doen we dat maar!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:26:13 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_132997071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn mr. ziet me ook gewoon in mijn geweldige huiskloffie, dat is ook totaal niet sexy. Maar hij heeft er geen moeite mee, en anders had hij pech O+
mijn mr. heeft twee onesies. En die draagt ie. Dusja.
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 11:26:26 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_132997080
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef Zeester het volgende:
Ik moet ook wel eerlijk toegeven dat ik weleens mezelf uit de 2e onderbroek/de shapewear heb gewurmd op het toilet bij een ONS ;)!
:@
disclaimer
pi_132997210
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sportbroeken. Velen sportbroeken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_132997461
Hmm niet lopend naar mijn werk, moet daarna meteen naar mijn ouders -O-
Eens kijken of mijn vriend vanavond een rondje mee wil lopen.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:52:56 #184
319308 Tink89
To live is to dance
pi_132998206
Ga voor de housewarming toch maar snel een shapewear jurkje scoren bij de Hema denk ik. Zo thuis m'n jurk nog eens passen en dan een besluit nemen of het zo kan of niet. Het is bij mij niet eens met vet, maar vooral vel wat bubbelt.
pi_133000191
M'n studiegenoot heeft het over "hertjes regelen". Ik weet vrij zeker dat hij nog maagd is en verbrand kcals door me in te houden en niét z'n ballen z'n nek in te schoppen. Fun.

Het is vandaag overigens wel ideaal hardloopweer, dus dat ga ik straks voor het eten uit maar doen :9.
pi_133003326
Hertjes regelen :?

Ik lig hier zielig te zijn. Ik ging voor controle naar de tandarts en vroeg of we dit jaar nog een en ander kunnen sleutelen aan mijn gebit. Ik mocht gelijk blijven, hij heeft 3 vullingen vervangen. Ik heb nu pijn in mn mond, wang, tong, kaak, oor, nek en hoofd ;(
Over 2 weken worden en vullingen op mijn voortanden vervangen. Joy.

Ik drink nu met een rietje. Eet yoghurt. En gelukkig heb ik nog daleksoep van gisteren.
Spoilers!
pi_133004102
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik lig hier zielig te zijn. Ik ging voor controle naar de tandarts en vroeg of we dit jaar nog een en ander kunnen sleutelen aan mijn gebit. Ik mocht gelijk blijven, hij heeft 3 vullingen vervangen. Ik heb nu pijn in mn mond, wang, tong, kaak, oor, nek en hoofd ;(

Ik drink nu met een rietje. Eet yoghurt. En gelukkig heb ik nog daleksoep van gisteren.
Daleks. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133004226
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

Chickies scoren. Meisjes neuken. Ugh. Studentikoos gebral.

Succes met het smoeltje! :*.
pi_133004570
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daleks. O+
:Y
Spoilers!
pi_133006134
Ik ging ook naar de tandarts. Voor het eerst in 2 jaar.

Hij heeft eindeloos tandsteen weggehaald en een vervolgafspraak gemaakt voor over een kleine 3 weken om 4 gaatjes te laten vullen. Jippie.
pi_133010072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef Tink89 het volgende:

Ik heb een L van de H&M en die zit bijzonder fijn. Ik ben wel nog op zoek naar een onderjurkje. Vind het bijzonder irritant dat die broekjes niet altijd perfect tot onder m'n borstel blijven zitten, omdat ik een slanke taille heb.
Hier schoot ik echt hardop van in de lach _O-

Ahhh tand ellende. Sterkte er mee :o
Ik moet ook weer nodig maar ik moet eerst mn ziekenfonds in orde maken.
Maar het regent :P
(en duizend andere smoesen)

Gister verjaardag van mn vader gehad en echt alleen maar complimenten gehad van alle tantes en ooms.
Nou kleed zwart + corrigerend hemDje ook wel af, maar toch.
Gister wel ff laten gaan en taart en later thuis 3 ijsjes gehad :')

Vanmorgen 18.8 maar ik vrees dat ik morgenvroeg maar ff naast de weegschaal ga staan :P
Screw them.
We're going home.
pi_133010566
Ik vind shapewear vreselijk. Vooral dingen in de buurt van m'n buik krullen altijd op, op een of andere manier. En het zit gewoon niet lekker. Dan koop ik liever m'n kleding slim. En maillots en panty's doen ook wel wat.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:21:18 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_133010888
18.8? Wat, stone?
disclaimer
pi_133010929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
18.8? Wat, stone?
Nein!
Mijn totaal bedrag in kilo's :P
Screw them.
We're going home.
  donderdag 7 november 2013 @ 17:25:16 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_133011006
Wat er reeds af is dan toch wel?
disclaimer
pi_133011766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
Wat er reeds af is dan toch wel?
Ja! Maar ik weet niet precies wat er sinds gistermorgen af is want ik heb m'n schriftje niet bij de hand :P
Screw them.
We're going home.
pi_133011901
Ik heb corrigerende bodies van de hema die bedoeld zijn voor over de boobs. Die trek ik eronder (opstuwend effect en geen plattend) en heb de onderkant loshangen in mijn broek, maar toch trekt t niet op, itt de hemdddjes die ik dus wel heb maar niet draag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_133011957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb corrigerende bodies van de hema die bedoeld zijn voor over de boobs. Die trek ik eronder (opstuwend effect en geen plattend) en heb de onderkant loshangen in mijn broek, maar toch trekt t niet op, itt de hemdddjes die ik dus wel heb maar niet draag.
Welke zijn dat? Ik heb van Hema ook een corrigerende body, maar die plet de boel alleen maar. Heel lelijk is dat.
pi_133012039
Met spaghettibandjes. Op mijn borst plet ie inderdaad, maar ik doe de bandjes zo lang mogelijk en doe m dan onder mijn borst.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 november 2013 @ 18:46:28 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133013764
Hema heeft ook corrigerend spul met een uitsparing voor je borsteN :)
pi_133013874
Ik heb gezondigd en ik heb een paar dropjes op. Evil me.

O: Schaaltje brinta, roggebrood met kaas
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren, 2 met kaas ,1 met ei. Cherrytomaatjes, stuk komkommer.
T: banaan, droppies :9
D: Auberginecurry met rijst
S: bootcamp
T: kwark.

Planning morgen
O: brood met beleg. Ik had overnight oats in gedachten maar vergeten rijstmelk te halen en moet zo de deur uit om te sporten.
T: fruit
L: salade (veldsla, tomaat, komkommer, courgette, geitenkaas), evt. nog een stukje brood erbij.
T: fruit
D: pizza :')
T: Nog geen idee.

Morgen uitje met werk, rondvaart op een pizzaboot in Amsterdam. Dus voor L maar even een bak groente mee. Courgette grill ik vanavond nog even, zag ook nog een wortel in de groentela liggen dus dat kan er ook nog wel bij.
pi_133015327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef Tink89 het volgende:
Hema heeft ook corrigerend spul met een uitsparing voor je borsteN :)
Ja maar die zitten minder lekker en rollen op van onder.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:21:51 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_133015365
Zo, ondanks dat ik eigenlijk zin had in vette klep toch maar pasta met velen groente gemaakt en het was verdomd lekker :9
Wel hoog in m'n kcals vandaag maar ach.
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 19:25:32 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133015552
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ondanks dat ik eigenlijk zin had in vette klep toch maar pasta met velen groente gemaakt en het was verdomd lekker :9
Wel hoog in m'n kcals vandaag maar ach.
Knap van je *O*

Ik at vandaag emotioneel. ;( Oh well.
pi_133015600
Ik heb zin in een salade bestaande uit alleen maar mais, kidneyboontjes en kikkererwten. Is dat raar? :').
pi_133015974
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb zin in een salade bestaande uit alleen maar mais, kidneyboontjes en kikkererwten. Is dat raar? :').
Tja wat is raar ;)
Wel hoog in kcal voor een salade denk ik.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:33:09 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_133015977
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:25 schreef eleusis het volgende:

[..]

Knap van je *O*

Ik at vandaag emotioneel. ;( Oh well.
zitten je ballen er nog wel aan?
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 19:33:52 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_133016013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja wat is raar ;)
Wel hoog in kcal voor een salade denk ik.
ligt er aan, als je er verder niks anders in kiept is dat als maaltijd prima te doen.
Je kan dan later op de avond bubbelbadje spelen *O*
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 november 2013 @ 19:39:15 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_133016265
Ik doe niet aan shape ware... Wysyiwyg *O*

Dadelijk volleybaltraining!
pi_133016487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe niet aan shape ware... Wysyiwyg *O*

Dadelijk volleybaltraining!
Ook geen beugelbh? Geen make up? Geen kleurtje in het haar?
pi_133016528
Hier niet zo'n lekkere dag. Ik weet niet. Niet heel slecht gegeten (ook niet heel goed) ook echt wel goed bewogen, maar het voelde gewoon allemaal minder lekker ofzo vandaag. Meestal is dat een voorbode van een vreetfest :')
  donderdag 7 november 2013 @ 19:46:18 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_133016545
een BH? Moet dat dan? :{
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 19:46:33 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_133016553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier niet zo'n lekkere dag. Ik weet niet. Niet heel slecht gegeten (ook niet heel goed) ook echt wel goed bewogen, maar het voelde gewoon allemaal minder lekker ofzo vandaag. Meestal is dat een voorbode van een vreetfest :')
NEE. }:|
disclaimer
pi_133016585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133016586
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NEE. }:|
Nee, he?
pi_133016602
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De fuck zie ik? :D
  donderdag 7 november 2013 @ 19:48:44 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_133016637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, he?
Dat heb jij helemaal niet nodig *O*
disclaimer
pi_133016642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De fuck zie ik? :D
Een octopus die het er niet mee eens is. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133016710
Misschien maar even een glaasje cola zero. Das ook lekker rebels in dit regime :')
  donderdag 7 november 2013 @ 19:51:40 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_133016747
och, mijn man zit naast me twee toetjes a 260 kcal per stuk weg te buffelen.
disclaimer
pi_133016777
Was ik maar hem O+
pi_133016781
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
och, mijn man zit naast me twee toetjes a 260 kcal per stuk weg te buffelen.
Props voor het niet mee-eten. Nee zeggen is niet mijn ding, als iemand toetjes naar binnen mikt naast me.
pi_133016802
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Props voor het niet mee-eten. Nee zeggen is niet mijn ding, als iemand toetjes naar binnen mikt naast me.
Eensch, ik had er allang één gekaapt geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133016819
Vriend heeft net ook een toetje op, achja hij is ook braaf mee gaan wandelen :D
pi_133016860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was ik maar hem O+
SPOILER
pi_133016966
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

SPOILER
:D Gneh, ik kan het me goed voorstellen :D
pi_133016978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D Gneh, ik kan het me goed voorstellen :D
Dit. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133017041
Ik zag mezelf even omcirkeld met taart en tiramisu en red bull en oliebollen en en en.

Maar goed, nu dus een mexicaanse salade. Oók lekker.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:57:56 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_133017053
quote:

[..]

SPOILER
ik lachte wel hardop :')
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 19:58:39 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_133017085
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

ze zijn meestal vrij snel op, dat scheelt. :')
disclaimer
pi_133017107
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze zijn meestal vrij snel op, dat scheelt. :')
Drie happen en dat was 't?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 7 november 2013 @ 19:59:48 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_133017138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Drie happen en dat was 't?
ongeveer :')
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 20:00:27 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_133017168
ik denk tegenwoordig bij ALLES "hoeveel kcals is het en is het me dat waard?"
Dat werkt echt goed voor me, want het antwoord is haast altijd "nee" :')
disclaimer
pi_133017180
Oh joy, ik bedenk me net dat er maandag sinds heel lange tijd weer chocolade in huis gaat zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133017200
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zag mezelf even omcirkeld met taart en tiramisu en red bull en oliebollen en en en.

Maar goed, nu dus een mexicaanse salade. Oók lekker.
En dan je weg naar buiten eten om bij de bakker te komen :9~
pi_133017879
quote:

[..]

SPOILER
O+ Mooi O+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:15:06 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133017881
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet!

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Borat mankini?
pi_133018064
Dilemma. Ik wil avocado in m'n salade doen maar ook een portie bewaren tot morgen. Dat blijft niet goed he?
  donderdag 7 november 2013 @ 20:21:33 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133018201
Mijn saunalijstje van vandaag:

O: Brinta
T: appel
T: muntthee m honing en koekje
L: hamburger m wat frietjes, maar wel een 100% puur rundvlees vers zelfgemaakt geval op een verserig broodje. Erg jummie. :@
T: fruit met kwark, muntthee m honing en koekje
D: enorme bak yoghurt m muesli/cruesli

Een beetje een rommeltje dus wel. :+
  donderdag 7 november 2013 @ 20:23:48 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133018313
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja maar die zitten minder lekker en rollen op van onder.
De jurkjes niet hoor... De hemdjes misschien wel.

Heb er uiteindelijk een bij de Action gescoord, zit prima en maakt echt wel verschil.

Lijstje voor vandaag is vreemd en ik ga het niet posten. Weet zelf ook wel dat frieten halen niet de beste optie is.

Hebben wel de loodzware spiegel in de kamer opgehangen. Telt dat als S?
  donderdag 7 november 2013 @ 20:31:46 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133018717
Ik heb van alles aan shapeware. Ik zweer bij een slip v ms Etam, niet zo'n hele hoge, die vindi k echt kut zitten. Ik heb er ook 1 van de lidl, die is ook heel fijn.
Een hemdje v d hema, een hemdje v ms etam, allebei ok en een hele verzameling korte broekjes voor in de zomer. Ook van de lidl en die zijn echt heel fijn. :Y
  donderdag 7 november 2013 @ 20:36:37 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_133018995
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet!

disclaimer
pi_133019066
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet!

Jaaa SQ, gooi die foto weer eens online :9~
Spoilers!
pi_133019090
Oh, te laat
Spoilers!
  donderdag 7 november 2013 @ 20:38:28 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_133019096
u vraagt, wij hebben reeds gedraaid :Y)
disclaimer
pi_133019177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

De jurkjes niet hoor... De hemdjes misschien wel.
De jurkjes zijn ietwat onhandig lang voor onder je spijkerbroek. En dan rollen ze alsnog.
pi_133019355
quote:
5s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Dilemma. Ik wil avocado in m'n salade doen maar ook een portie bewaren tot morgen. Dat blijft niet goed he?
Als je de pit in de avocado laat zitten, in het deel dat je wilt bewaren, en dat met wat citroen- of limoensap besprenkelt en in een zakje doet komt dat voor morgen helemaal goed. Soms wordt ie iets bruinig maar dat is gewoon verkleuring en geen verotting ofzo.
Spoilers!
pi_133019379
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik willet. Die kat ook (Britje?). Het pakje, he, niet de kerel, al is die vast ook leuk.
Kwak
  donderdag 7 november 2013 @ 20:43:46 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133019440
Oh god! Vork in andere oog steekt!

:D
  donderdag 7 november 2013 @ 20:44:31 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_133019491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik willet. Die kat ook (Britje?). Het pakje, he, niet de kerel, al is die vast ook leuk.
Jup, britmans Eny met het zware leven:

Pakje is een Onesie en koop je bij Asos :')
disclaimer
pi_133019560
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zei net tegen mn vriend dat ik vind dat hij ook zo'n ding moet nemen. En hij zei ok :o
Spoilers!
pi_133019659
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Oh god! Vork in andere oog steekt!

Doe mij er ook maar een.
pi_133019717
Die van mij zei "My god. Nee." Nu moeten we uit elkaar... :'(
Kwak
pi_133019752
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als je de pit in de avocado laat zitten, in het deel dat je wilt bewaren, en dat met wat citroen- of limoensap besprenkelt en in een zakje doet komt dat voor morgen helemaal goed. Soms wordt ie iets bruinig maar dat is gewoon verkleuring en geen verotting ofzo.
Coolio.

Topavondmaal :9.

Ikwildezetruihuuuuiiiii O+.

Maar ik mag pas over 11,8 kilo weer shoppen van mezelf ;(.
  donderdag 7 november 2013 @ 20:49:35 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_133019775
och, ik heb er inmiddels ook maar 1 gekocht :')
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 20:51:48 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_133019882
Heellll to the nooooo..... eh.. YEAHHHH

disclaimer
pi_133019973
Eny O+

Onesies. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133020069
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
och, ik heb er inmiddels ook maar 1 gekocht :')
Maar als je dan moet plassen he, zit je dan niet in je kouwe tetten op de pot? :@.

Over 11,8 kilo wil ik deze ook bestellen trouwens O+.

donderdag 7 november 2013 @ 20:55:35 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_133020114
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Eny O+

Onesies. :')
disclaimer
  donderdag 7 november 2013 @ 20:56:02 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_133020140
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Maar als je dan moet plassen he, zit je dan niet in je kouwe tetten op de pot? :@.

Over 11,8 kilo wil ik deze ook bestellen trouwens O+.

[ afbeelding ]
ik draag d'r meestal een hemd onder :P
disclaimer
pi_133020221
Ik moet echt zo dringend nieuwe bankkleren. Mijn favoriete trainingsbroek is van de week echt officieel op gegaan. Bijna alle naden waren vergaan, had grote gaten bij mijn kont. Ik werd dan ook met enige regelmaat aangerand hier.
Nu heb ik er een die net te klein is en een die niet lekker zit. En ik kan ook nog wel een vest gebruiken. Maar ik vind het eigenlijk heel zonde om mijn geld aan dat soort dingen uit te geven. Terwijl ik zeker zo lang in mijn huiskleren als in mijn nette kleren rondloop per dag.
Spoilers!
pi_133020475
SQ, jij koe! :D :P
pi_133021278
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik draag d'r meestal een hemd onder :P
Dit, hij is wel erg Brits. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133021716
Nou, dat was bootcamp... nu de volgende uitdaging :+

Ik heb honger, dus dat komt vast goed :Y Salade voor morgen is ook al gemaakt, 275 g groenten. Dan kan die pizza 's avonds wel :+
pi_133022569
Zo mijn ontbijtje voor morgen staat ook klaar. Overnight oats!

10 gram chiazaad
15 gram lijnzaak
50 gram havermout
250 gr soyayogurt
ongeveer 120 gram diepvriesfruit.

Ben benieuwd. Moet om half 8 beginnen dus of ik eet het voor 7 uur of ik neem het mee, daar ben ik nog niet over uit.

En ik ga morgen om 4 uur gelijk uit het werk sporten.. Dat zijn al 2 punten die goed zijn aangepakt morgen.
Ownee 3 punten, de boodschappen voor de noedelsoep zijn ook al in huis, weinig noedels en veel groente!!
pi_133022748
En heb de kattenbak vanavond nog verschoond, en eigenlijk wil ik nu de afwas nog doen. Maar ik wil ook slapen omdat de wekker zo vroeg gaat... Hmm ik ga nu afwassen dan lig ik om 22.15 tevreden in bed!
pi_133023586
120,1 vanochtend. Ietsiepietsie omhoog, maar ik denk dat onder de 120 wel gaat lukken voor morgen :)
pi_133023600
Zo. Kwark op.
pi_133024585
Heel stom maar ik ben trots. Afwas gedaan, lekker in bed nu. Het begin is er...
pi_133025801
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Heel stom maar ik ben trots. Afwas gedaan, lekker in bed nu. Het begin is er...
Goed gedaan O+.

Mijn doel is morgen voor 9.30 uur opstaan, brinta maken, daarna hardlopen.

Mocht iemand het zich afvragen: blueberry muffin-smaak thee is géén acceptabele vervanger van een muffin en een kop thee :r.
  donderdag 7 november 2013 @ 22:58:37 #271
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133026468
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Goed gedaan O+.

Mijn doel is morgen voor 9.30 uur opstaan, brinta maken, daarna hardlopen.

Mocht iemand het zich afvragen: blueberry muffin-smaak thee is géén acceptabele vervanger van een muffin en een kop thee :r.
Lemon pie thee ook niet voor cheesecake :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_133026641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lemon pie thee ook niet voor cheesecake :')
En speculaasthee niet voor speculaas. Om over marshmallowthee en chocoladethee nog maar te zwijgen. Er wordt ons ook niets gegund :(
Spoilers!
pi_133026737
Ik snap bij vegetariërs nooit dat ze op gaan naar iets wat dan een beetje in de buurt van vlees komt. Accepteer gewoon dat je geen vlees eet en eet iets wat compleet anders, maar ook lekker is.

Zelfde voor lijners. Je kunt geen taart eten, maar wel lekker appels. Of ananas. Of een paprika. (ik voel mij even inspiratieloos, want ik zie een fata morgana met cheesecakehuizen en chocoladefonteinen in de verte :') Maar er zijn heus erg veel lekker dingen die goed in the zone passen).

Laat maar. Ik raakte halverwege deze post mijn eigen punt kwijt.

Ik wil chocola.
pi_133026791
_O-
Spoilers!
pi_133026820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap bij vegetariërs nooit dat ze op gaan naar iets wat dan een beetje in de buurt van vlees komt. Accepteer gewoon dat je geen vlees eet en eet iets wat compleet anders, maar ook lekker is.

Zelfde voor lijners. Je kunt geen taart eten, maar wel lekker appels. Of ananas. Of een paprika. (ik voel mij even inspiratieloos, want ik zie een fata morgana met cheesecakehuizen en chocoladefonteinen in de verte :') Maar er zijn heus erg veel lekker dingen die goed in the zone passen).

Ik wil chocola.
Ik raakte je ook kwijt bij fata morgana met cheesecakehuizen. Sounds like an awesome place O+.

Nee ik snap wat je bedoelt hoor, ben het eigenlijk ook met je eens, maar ik gooide deze thee in m'n winkelmandje want aanbieding en impulskoopster, en hij viel vies tegen :P.
pi_133028881
quote:

Ik wil chocola.
Amen.
Screw them.
We're going home.
pi_133032567
Ok.. Veel te vroeg!
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:34:12 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_133032885
Mogge!
disclaimer
pi_133032898
Hoera. Vrijdag. Al mijn collega's zullen turkse pizza gaan eten.
pi_133032909
Dat is een van die dingen waar ik geen nee tegen zeg. Eet ik desnoods iets anders minder.
pi_133032921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat is een van die dingen waar ik geen nee tegen zeg. Eet ik desnoods iets anders minder.
Not helping here...
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:40:23 #282
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133032925
lekker toch :9
pi_133032972
Tijd van de maand en gewoon nog je 69kg wegen. Ik ga zo lekker atl-en volgende week :9
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 07:54:04 #284
5428 crew  miss_sly
pi_133033019
Ik heb sleutelbeenderen *O* O+
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:05:54 #285
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133033134
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]

De jurkjes zijn ietwat onhandig lang voor onder je spijkerbroek. En dan rollen ze alsnog.
Ja, dat snap ik, maar ik draag dan ook zelden broeken. En als ik dan broeken draag, kies ik meestal een iets hoger model, zodat een corrigerend geval niet nodig is. Onder een jurkje vind ik een onderjurkje ideaal.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En speculaasthee niet voor speculaas. Om over marshmallowthee en chocoladethee nog maar te zwijgen. Er wordt ons ook niets gegund :(
Speculaasthee vind ik wel echt superlekker, maar al die andere :N

quote:

Ik wil chocola.
Ik heb je punt gevonden: Vervang het ultimum niet door een slap aftreksel van dat ultimum, maar door iets compleet anders, zodat je het slappe-aftreksel-gevoel niet hebt. Ofzo...

Ik vergat vanochtend weer te wegen, was al aangekleed en had echt geen zin om me weer uit te kleden. Morgenvroeg weer een kans.

Vandaag mezelf zomaar trakteren op een half dagje vrij btw, dus ga vanmiddag lekker de laatste boodschappen voor morgen doen, even langs de apotheek en dan beginnen met het huis poetsen. Vanavond lekker uurtje paardrijden en dan moe, maar voldaan m'n bed in. Zelfs mama-met-de-spoedopname en zusje-in-de-rolstoel-met-de-gebroken-heup komen op het feestje. Heb er nog meer zin in dan eerst :D
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:07:52 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133033150
Iemand een lekker recept voor een enigszins verantwoorde dip bij komkommer, worteltjes en cherrytomaatjes?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:09:25 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133033165
Mijn weeklijstje:

V: Fish pie (Kayotic kitchen)
Z: Enchilada's (V)
Z: Curry m kip, spinazie en kikkererwten
M: broccoli stamp (V)
D: Oosterse stoofpot m kip, atjar en ananas en rijst
W: Tavak Gúvec (Kayotic kitchen)
D: Macaroni m zelfgemaakte saus

:9
pi_133033172
Wij gaan vanavond wokken! Ga dus de hele dag maar een beetje laag in mijn calorieen zitten zodat ik gewoon mee kan doen. Ik heb er wel zin in en de kinderen al helemaal :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133033186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb sleutelbeenderen *O* O+
:s)
pi_133033220
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Not helping here...
Sorry.
Goooor die Turkse pizza's! Schmerig schpul waar de honden geen brood van lusten. Onrein. Niet kosher.
Niet doen hoor!
pi_133033232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Iemand een lekker recept voor een enigszins verantwoorde dip bij komkommer, worteltjes en cherrytomaatjes?
Kwark met sambal?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:17:34 #292
319308 Tink89
To live is to dance
pi_133033246
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kwark met sambal?
Serieus? Wil het niet afschieten, maar het klinkt gewoon raar... Is het lekker?
pi_133033260
119,4kg, mission accomplished :) ... en ik denk dat 115kg op 31 december 2013 ook wel gaat lukken. :D
pi_133033319
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:17 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Serieus? Wil het niet afschieten, maar het klinkt gewoon raar... Is het lekker?
Ik doe dat nooit, maar wel soms met mayo of met creme fraiche of zure room (op burritos :9~ ) en dat is zo lekker, dat het met kwark ook redelijk te hachelen moet zijn.
Maar met crème fraiche of zure room zal t ook wel fijn zijn op je worteltjes.
pi_133033383
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef HiZ het volgende:
119,4kg, mission accomplished :) ... en ik denk dat 115kg op 31 december 2013 ook wel gaat lukken. :D
Netjes!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_133033756
quote:
tzatziki..

Ik wil terug kilo's kwijt, blijf al te lang hangen op hetzelfde gewicht, eigen schuld dat wel :P
pi_133033798
Tink, de hummus van zeester ;)
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 09:09:22 #298
5428 crew  miss_sly
pi_133033918
quote:
Griekse yoghurt met geroosterde komijn of met chilisaus.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 09:10:40 #299
5428 crew  miss_sly
pi_133033942
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:s)
En ik ben in kilo's niet meer afgevallen, het zal het shapen wel zijn in de les en met de gewichten.

Waar is Isabeau trouwens? Al een tijdje niet gezien, toch?
pi_133034277
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:18 schreef HiZ het volgende:
Lekker, zo'n doel halen! Ik wil op 19 december onder de 75 zitten en ergens in het nieuwe jaar <70 aantikken.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:30:31 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_133034320
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

*proest*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')