SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaanquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Sarabi het volgende:
Ook maar eens runkeeper gedownload. Met doelen werken is altijd fijn.
Dat hoeft inderdaad niet, maar de kans is niet groot dat jij een uitzonderlijk geval bent met een enorm laag BMR. Als dat wel het geval is wordt het tijd je schildklier te laten checken of in ieder geval een bezoekje aan de huisarts te brengen. Ook met een lager BMR kan je nog steeds afvallen, zeker met 800kcal per dag. Qua vocht vasthouden zie je dan de eerste week misschien geen verschil, maar na twee weken ongetwijfeld. Tenzij je verkeerd telt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je lichaam in rusttoestand altijd dezelfde hoeveelheid energie gebruikt. En dat is dus domweg niet waar.
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Een pond kwark zou ik echt niet weg krijgen trouwens. Zit al te vechten met de 225gr bij mijn ontbijt
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik eet elke morgen 500 gram (wat er echt wel in gaat!) voordat ik naar m'n werk ga en als ik dan thuis kom (2 a 3 uur later) barst ik van de honger. Mijn maag is monster.
Rauwquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gooi je er dan wel iets doorheen of eet je het gewoon rauw?
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvullingquote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Rauw![]()
Maar ik eet er altijd nog wel een stukje fruit bij (kiwi, banaan)
Heb ik ook al een tijd gedaan, werkte ook niet..quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als je wat minder kwarkt (een halve emmer, bijvoorbeeld) en er dan wat muesli doorheen mikt? Dat lijkt me wat substantieler qua maagvulling
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen!![]()
![]()
580kcal!
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hohop! In de stromende regen 6km hardlopen!![]()
![]()
580kcal!
ja jij hebt echt superveel gelopenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het stimuleert me momenteel ècht om vaak naar buiten te gaan
Zeker nu ik echt bijna mijn doel heb behaald
Goed dat je wel gaat dan!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
Stoer hoor! En misschien valt het mee!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Zeester het volgende:
BE is een stoertje. Ik moet vanavond oppassen tijdens mijn WW tijdstip. En ik ben vorige week ook niet geweest. Dus ik ga zo gewoon op een random tijdstip om me te laten wegen (dat kan want ik ga in de WW winkel en daar kun je altijd binnenlopen voor wegen), anders gaat het helemaal mis hier (kop in het zand enzo). Ik denk dat er wel een kilootje aan is :s, want ik ben stout geweest. Maar ontkennen heeft geen zin, gewoon de feiten onder ogen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.
K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.
Ik ben beurs..Is dit een been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er niet al te gezond uit
disclaimer
Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stoer hoor! En misschien valt het mee!
Ik negeerde buienalarm, ben gaan lopen en.... heb zes druppels op mijn dak gehad
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Vicky het volgende:
BE, bikkel.
K had via vakantie veilingen een cavitatie behandeling "gewonnen".
Soort liposuctie maar dan met ultrasound.
Ik ben beurs..Ai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook zo'n behandeling liggen. Moet nog een afspraak maken, deed het zeer? En deden ze maar 1 plek?***
yep.. links. Rechts is iets minder.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dit een been?
Ziet er niet al te gezond uit
da's dan wel jammerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, misschien valt het mee, dat kan. Maar ik denk het niet. Maar goed, je moet eens het tij keren en nu is de tijd. Heb gewoon beetje moeite denk ik met het wisselende weer, met een nieuw huisgenootje waar verleidingen bij horen (ze houdt heel erg van blauwe kaas dus daar staat een stuk van in de koelkast waar ik dan toch snel een beetje van snoep) en gewoon van algeheel eventjes-geen-zin-meer-in-afvallen. Ik deed zelfs suiker in mijn latte van de week, omdat ik daar opeens intens zin in had. En ik heb nooit suiker in mijn koffie gedronken (het was ook niet lekker :P)
ik heb mijn bovenbenen laten doen. Dat deed behoorlijk zeer. Eerst met een platte schijf en toen ging ze los met 3 van die stompe bollen..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ai!
Ik heb ook zo'n behandeling liggen. Moet nog een afspraak maken, deed het zeer? En deden ze maar 1 plek?
ik heb nu een visual van een soort Rotex die op je been wordt gezetquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb mijn bovenbenen laten doen. Dat deed behoorlijk zeer. Eerst met een platte schijf en toen ging ze los met 3 van die stompe bollen..
Het idee is dat het vet lostrillen met geluidsgolven waardoor het makkelijker door je lichaam afgebroken kan worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:19 schreef Zeester het volgende:
Hoe werkt dat dan Vicky? Gaat er echt vet weg, of maken ze het gebied minder hobbelig? Klinkt best heftig!
Dat klinkt wel interessant, want dan kun je dus vet verlies meer op een speciaal gebied focussen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het idee is dat het vet lostrillen met geluidsgolven waardoor het makkelijker door je lichaam afgebroken kan worden.
Normaal kosten die behandelingen 250 euro per keer, natuurlijk heb je meerdere behandelingen nodig.
Ik heb mijn behandeling voor 2 euro gewonnen op vakantieveilingen, plus 5 euro kosten.
Voor 7 euro wilde ik die BS wel aanhoren, maar als ik zo Vicky d'r benen zie!![]()
Was jij ook in Arnhem Vicky?
Ik zou heel graag de binnenkant van mijn knieeen gedaan willen hebben.
Ik was in Rdam.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het idee is dat het vet lostrillen met geluidsgolven waardoor het makkelijker door je lichaam afgebroken kan worden.
Normaal kosten die behandelingen 250 euro per keer, natuurlijk heb je meerdere behandelingen nodig.
Ik heb mijn behandeling voor 2 euro gewonnen op vakantieveilingen, plus 5 euro kosten.
Voor 7 euro wilde ik die BS wel aanhoren, maar als ik zo Vicky d'r benen zie!![]()
Was jij ook in Arnhem Vicky?
Ik zou heel graag de binnenkant van mijn knieeen gedaan willen hebben.
ja, natuurlijk zeggen ze datquote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik was in Rdam.
Kreeg ook al tehoren datijn putjes nog wel 3 behandelingen nodig hadden. Dan 2 voor de binnenkant en nog eens 2 voor mijn benen van top tot teen.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:33 schreef Sjeen het volgende:
Medisch wonder... Nee, zonder gekheid, doe vooral waar jezelf zin in hebt, maar post gewoon niet als je geen zin hebt in reactie.
Whateverquote:Op woensdag 6 november 2013 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus.
Je bent alleen maar bezig om de hele tijd te vertellen dat het niet klopt wat een ander zegt.
Natuurlijk is dat veel belangrijker, wat ook de reden is dat ik al die korte termijn 'tips' gewoon negeerquote:Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef douche-eendje het volgende:
Met bewegen/sporten erbij moet je ook niet de fout gaan maken om je alleen maar op gewichtsverlies te blijven focussen. Spieropbouw, vetpercentage dat naar beneden gaat, centimeters krimpen > dat zijn ook meetbare punten waar je op zou moeten letten.
En HiZ, ik mag voor jou hopen dat je een levensstijl kunt vinden waarmee je kunt voorkomen dat je weer aankomt nadat je bent afgevallen. Dat lijkt mij momenteel belangrijker onderhand dan het gewicht al verliezen.
Ik weet van niksquote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Serieliefhebber het volgende:
Ik heb een salade met eend gegeten
Je was althans lekker malsquote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet van niksIk had auberginecurry.
Lekker Zeester, ken je nagaan als je je ook nog eens echt op bewegen toelegtquote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef Zeester het volgende:
Ik heb vega wraps gegeten bij mijn oppas adres. Was niet het gezondste ooit, maar volgens mij best prima. Zaten bruine bonen, mais, paprika en tomatensaus in en wat gesmolten kaas erop.
Ik ben trouwens het voorbeeld van veel afvallen zonder bewegen. Nou beweeg ik wel redelijk wat, maar ik sport nog steeds niet. Ben wel in het algemeen actiever geworden.
Ja, dat heb ik ook wel, maar daar kan mijn haat voor sporten niet tegenop. Ik ben wel veel bezig met denken over welke sport ik moet gaan doen hoor, maar er is gewoon vrij weinig wat me echt tot bewegen aan kan zetten. Maar dat komt echt nog wel een x, maar dan gewoon iets wat ik echt leuk vind.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lekker Zeester, ken je nagaan als je je ook nog eens echt op bewegen toelegtDat zou mij dan wel nieuwsgierig maken
Maar ik vind experimenten tijdens het afvallen sowieso altijd grappig. En dan helemaal extatisch als ik iets ontdekt dat megascoret!
Kwaliteitspost!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef sigme het volgende:
Er is best een grote groep mensen die op een onveranderde hoeveelheid calorieën van een andere samenstelling, afvalt. Afgelopen weken heb ik het bij mijn tedergeliefde zien gebeuren. Die eet als een bootwerker, maar tegenwoordig geen graan meer. Geen brood, geen muesli, geen paste. Wel roomboter, vette yoghurt, gebakken eieren. En die verliest zonder moeite opeens vet - terwijl dat de afgelopen jaren alleen met heel veel moeite en veel hardlopen en een tijdje erg opletten op de hoeveelheid calorieën ietswat lukte.
Calorie in = calorie uit is gewoon veel te symplistisch. Een mens is geen verbrandingsoven. Wat een product aan verbrandingswaarde (is calorieen) heeft, is niet de energie die een mensenlichaam eruit kan halen. Hoeveel procent van de energie dan wel? Verschilt per persoon en ook van wat die persoon daarnaast eet. Het idee dat iedereen fysiek gelijk is is nog symplistischer. Neem alleen al de lichaamstemperatuur - daar zit nogal een paar graden verschil tussen de een en de ander. Dat maakt uit, voor verbranding. Maar allergieen -en het verschil daarin tussen personen zegt ook al wel iets over het verschik in verdraagzaamheid tov voedsel, of de verwerkingscapaciteit, of de giftigheid. Hoe iemand dan kan denken dan mensen fysiek gelijk zijn gaat mij boven de pet.
Nee, dat is het niet. Je BMR bepaalt hoeveel je kcal je lichaam nodig heeft om te overleven en als je daar onder zit zal je altijd afvallen. En bij sommige ligt dat getal hoger dan bij anderen en het hangt af van meerdere factoren zoals bijvoorbeeld je geslacht, lengte/gewicht, dagelijkse activiteit, vet vrije massa en zo zijn er nog een aantal op te noemen. Alles wat je doet kost energie, al doe je niks. En die energie moet ergens vandaan komen en je lichaam heeft twee opties; vet reserves en je voedsel.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef sigme het volgende:
Er is best een grote groep mensen die op een onveranderde hoeveelheid calorieën van een andere samenstelling, afvalt. Afgelopen weken heb ik het bij mijn tedergeliefde zien gebeuren. Die eet als een bootwerker, maar tegenwoordig geen graan meer. Geen brood, geen muesli, geen paste. Wel roomboter, vette yoghurt, gebakken eieren. En die verliest zonder moeite opeens vet - terwijl dat de afgelopen jaren alleen met heel veel moeite en veel hardlopen en een tijdje erg opletten op de hoeveelheid calorieën ietswat lukte.
Calorie in = calorie uit is gewoon veel te symplistisch. Een mens is geen verbrandingsoven. Wat een product aan verbrandingswaarde (is calorieen) heeft, is niet de energie die een mensenlichaam eruit kan halen. Hoeveel procent van de energie dan wel? Verschilt per persoon en ook van wat die persoon daarnaast eet. Het idee dat iedereen fysiek gelijk is is nog symplistischer. Neem alleen al de lichaamstemperatuur - daar zit nogal een paar graden verschil tussen de een en de ander. Dat maakt uit, voor verbranding. Maar allergieen -en het verschil daarin tussen personen zegt ook al wel iets over het verschik in verdraagzaamheid tov voedsel, of de verwerkingscapaciteit, of de giftigheid. Hoe iemand dan kan denken dan mensen fysiek gelijk zijn gaat mij boven de pet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je BMR bepaalt hoeveel je kcal je lichaam nodig heeft om te overleven en als je daar onder zit zal je altijd afvallen. En bij sommige ligt dat getal hoger dan bij anderen en het hangt af van meerdere factoren zoals bijvoorbeeld je geslacht, lengte/gewicht, dagelijkse activiteit, vet vrije massa en zo zijn er nog een aantal op te noemen. Alles wat je doet kost energie, al doe je niks. En die energie moet ergens vandaan komen en je lichaam heeft twee opties; vet reserves en je voedsel.
Als je jong bent dan is je lichaam volop in de groei en gieren de hormonen door je lichaam. Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.
Als jij dat niet wilt geloven dan is dat prima natuurlijk. Maar je kan onmogelijk stellen dat het onzin is zonder dat je ooit je BMR berekent hebt en consequent alle kcal hebt geteld die je dagelijks inneemt en dan 3/4/500 kcal eronder zitten. Als je dat hebt gedaan voor een langere periode dan heb je recht van spreken. Maar ik heb niet het idee dat je dat hebt gedaan en zo ja; goed hebt gedaan. Anders was je er wel van afgevallen.
Pas een artikel gelezen dat dikke mensen andere darmbbacterien hebben en daarmee meer kcals uit hun voedsel halen dan dunne mensen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Kiid het volgende:
Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.
Jij bent 1 van de bro's begrijp ik hier uit? Iemand is dun, dus degene moet wel weten waar degene het over heeft, niet? Zoek een keer op: IIFYM, daar zal je een hoop informatie vinden over mensen die weten waar ze over praten. Kcal in vs. Kcal uit werkt voor iedereen, maar hoeveel kcal je dagelijks nodig hebt verschilt voor iedereen. Dat moet je uitrekenen en met trial and error kom je daar vanzelf achter.quote:doen alsof Sigme en n00b is
doen alsof Sigme dik is
heb je die kont op haar profielfoto gezien?
Onder je bmr gaan zitten is doorgaans een slecht idee overigens, als dat ding al betrouwbaar te berekenen is. Juist per persoon is dat heel verschillend afgesteld. Het menselijk lichaam is echt geen calculator, hoeveel energie er uit bepaalde voeding wordt gehaald verschilt ook per persoon.
Dat is precies wat Sigme zegt: het gaat er niet om dat je niet afvalt als je minder binnenkrijgt dan je verbruikt, het gaat erom dat je niet precies kunt uitrekenen hoeveel je zult verbruiken en hoeveel energie je precies uit je voer zult halen. Daar zit de individuele ruimte en dat maakt afvallen per persoon zo verschillend.
Als jij denkt dat al die mensen hun gespierde fysiek te danken hebben aan genetisch potentieel dan blijkt daar wel uit dat je daar niet veel over weet. Al zit er wel een kern van waarheid natuurlijk, maar er gaan een hoop jaren aan streng letten op je voeding en fitness voordat je aan een genetisch potentieel begint te denken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
God dankend voor genetische aanleg.
Ik kook as we speak groentesquote:Op woensdag 6 november 2013 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Bleh, net tapas gegeten maar helemaal niet bevredigd. Het was met een grote groep, dus arrangement, maar et bestond voornamelijk uit vette happen. Daarnaast was ik later, dus heb ook gewoon te weinig gegeten. Nu zit ik tegenover de Mac cravings te negeren. Straks thuis maar even een snelle salade maken, ik hoef toch niet vroeg naar bed.
Meh, dat ben ik niet met je eens. Daar zit een hoop training en discipline in.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef loveli het volgende:
[..]
God dankend voor genetische aanleg.
Stel: jij blijft op constant gewicht bij 2500kcal. Nu voer ik jou een maand lang elke dag 2500kcal. In de vorm van gras. Blijf jij dan op gewicht?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je BMR bepaalt hoeveel je kcal je lichaam nodig heeft om te overleven en als je daar onder zit zal je altijd afvallen. En bij sommige ligt dat getal hoger dan bij anderen en het hangt af van meerdere factoren zoals bijvoorbeeld je geslacht, lengte/gewicht, dagelijkse activiteit, vet vrije massa en zo zijn er nog een aantal op te noemen. Alles wat je doet kost energie, al doe je niks. En die energie moet ergens vandaan komen en je lichaam heeft twee opties; vet reserves en je voedsel.
Als je jong bent dan is je lichaam volop in de groei en gieren de hormonen door je lichaam. Dat is de reden waarom er jonge mensen zijn die ''alles'' (dat is niet zo, maar ze kunnen iig meer hebben) kunnen eten zonder aan te komen. Omdat hun lichaam de energie simpel weg ook verbruikt.
Als jij dat niet wilt geloven dan is dat prima natuurlijk. Maar je kan onmogelijk stellen dat het onzin is zonder dat je ooit je BMR berekent hebt en consequent alle kcal hebt geteld die je dagelijks inneemt en dan 3/4/500 kcal eronder zitten. Als je dat hebt gedaan voor een langere periode dan heb je recht van spreken. Maar ik heb niet het idee dat je dat hebt gedaan en zo ja; goed hebt gedaan. Anders was je er wel van afgevallen.
Hiephoi blij met de weegschaalquote:
quote:
Dude, die trial en error is precies waar ik het over heb! Je komt er alleen door uitproberen achter wat je onderhoud is, dat kun je niet uitrekenen op een website. Daarbij verschilt het ook nog eens per persoon hoeveel energie je opneemt uit de voeding die je inneemt (iemand met gluten intolerantie vernielt zijn darmen door tarwe te eten en neemt vervolgens nog nauwelijks voedingsstoffen op, bijvoorbeeld) Dus de kcal op het pakje zeggen niet altijd alles, en ja, die experimenteren kun je daar ook achter komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de bro's begrijp ik hier uit? Iemand is dun, dus degene moet wel weten waar degene het over heeft, niet? Zoek een keer op: IIFYM, daar zal je een hoop informatie vinden over mensen die weten waar ze over praten. Kcal in vs. Kcal uit werkt voor iedereen, maar hoeveel kcal je dagelijks nodig hebt verschilt voor iedereen. Dat moet je uitrekenen en met trial and error kom je daar vanzelf achter.
Je kan ook je kcal bij houden. Hoe denk je dat BB's dat allemaal doen? Die houden niet alleen het aantal kcal bij, maar ook de macro's en vaak tot op de gram af. Dus het kan makkelijk, maar je wilt het niet of je weet niet hoe. Dat maakt het nog niet onzin natuurlijk.
Ik ben hier niet om een wellus nietus discussie te voeren. Doe ermee wat je wilt
Gek blijft het hè, wekenlang kutten en het niet voor elkaar krijgen, en dan ineens die knop om kunnen zetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen chocola, geen kfc, geen sloten wijn, geen pepernoten, geen feestontbijtjes, geen gebakken aardappels, geen kapsalons, geen chips met joppiesaus, geen kroketten.
Wel al meerdere keren mijzelf en mijn kleren kunnen uitwringen omdat ik TOCH naar buiten ging, ondanks het slechte weer.
Dat soort dingen
Ja maar, mijn pleziertje, wat doe je... Ik was niet van plan om te stoppen... someone on the Internet is wrong!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zullen we allemaal weer doen wat we zelf wijs achten?
Resultaten uit het verleden leren dat beide partijen toch niet nader tot elkaar komen en dat beide partijen zullen aangeven nu niet meer te reageren, maar dat beide partijen er dan rustig nog 30 posts aan wijden.
supergoed!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen chocola, geen kfc, geen sloten wijn, geen pepernoten, geen feestontbijtjes, geen gebakken aardappels, geen kapsalons, geen chips met joppiesaus, geen kroketten.
Wel al meerdere keren mijzelf en mijn kleren kunnen uitwringen omdat ik TOCH naar buiten ging, ondanks het slechte weer.
Dat soort dingen
Srsly? *vork in oog steekt...quote:Op donderdag 7 november 2013 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, heb je aandelen in sigme?
Verder eens met phoebe.
Ik zit af te vallen
ideaal bijleesmomentquote:Op donderdag 7 november 2013 07:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Srsly? *vork in oog steekt...
quote:Op donderdag 7 november 2013 07:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gek blijft het hè, wekenlang kutten en het niet voor elkaar krijgen, en dan ineens die knop om kunnen zetten.
En nu voor heeeeeeel lang weer vast houden.
Het gaat mij dan weer de pet te boven hoe iemand kan doen alsof we allemaal zo van elkaar verschillen.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef sigme het volgende:
Ja, dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat mij dan weer de pet te boven hoe iemand kan doen alsof we allemaal zo van elkaar verschillen.Maar ik ben het verder met je eens, hoor. Al moet ik er wel bij aantekenen dat dit anekdotisch bewijs is en uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat mensen helemaal niet zo goed van zichzelf weten hoeveel ze nou werkelijk naar binnen krijgen. Je mag verhalen als 'ja maar dan eet ik minder en val ik nog steeds niet af' dus vrijwel altijd met een korrel zout nemen.
Hier is hij ook altijd zoek. Zullen we gaan zoeken?quote:
Ik heb mezelf verbeterdquote:Op woensdag 6 november 2013 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
2 keer voor 11 uur 's ochtends is trouwens wel impressive.
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hier is hij ook altijd zoek. Zullen we ga zoeken?
Ik denk dat ik vandaag wel weer ga sporten. Sport jij nog?quote:
Seks is ook sport, toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag wel weer ga sporten. Sport jij nog?
Mijn vriend zegt van wel :pquote:Op donderdag 7 november 2013 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seks is ook sport, toch?
Nah, het is hier gewoon echt bagger. Ik voel me wel ietsje beter, de laatste tijd, dat is dan weer positief.
Ik heb natuurlijk mijn major dip gehad. Die gaat iets beter. Het lijf daarentegen niet want het wordt herfst. Daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt van wel :p
Hier ook hoor. Gewoonweg bagger.. En hoe ik mezelf terug kan vinden, geen idee.
Anja ik heb geen major dip gehad, maar meerdere kleine dipjes. Heb ook erg last van de herfst, van mij mag het gat vriezen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk mijn major dip gehad. Die gaat iets beter. Het lijf daarentegen niet want het wordt herfst. Daar word je ook niet vrolijk van.
Anderzijds is Jonas geadopteerd en verhuist vandaag, en heb ik een leuk en druk weekend voor de boeg met feestjes en werk.
Niks mis met een bril.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Anja ik heb geen major dip gehad, maar meerdere kleine dipjes. Heb ook erg last van de herfst, van mij mag het gat vriezen.
Hier is het ook druk, maar das niet erg. Veel werken, dus lekker wat geld in het laatje..
Komt goed uit want ik moet aan de bril...
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks mis met een bril.
Vandaag wordt trouwens wel butt, want jarig en wijn.
Binnen no time zijn mensen aan jou met bril gewend.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:10 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik ben blij dat ik heel goed niet kan drinken. Dat voordeel heb ik..
Nee ik vind de bril die ik heb uitgezocht ook echt leuk! Alleen heb er al gemengde reacties op gehad. De een vind hem te groot, maar goedik moet hem dragen
Ik denk ook dat je gewoon lekker van het jarig zijn moet genieten.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Binnen no time zijn mensen aan jou met bril gewend.
Ik drink niet meer heel veel en heel vaak. Dat scheelt.
geveeliciteerd!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks mis met een bril.
Vandaag wordt trouwens wel butt, want jarig en wijn.
Ik weet niet of je vitamine D3 neemt? Maar dat helpt echt bij winterdipjesquote:Op donderdag 7 november 2013 08:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Anja ik heb geen major dip gehad, maar meerdere kleine dipjes. Heb ook erg last van de herfst, van mij mag het gat vriezen.
Hier is het ook druk, maar das niet erg. Veel werken, dus lekker wat geld in het laatje..
Komt goed uit want ik moet aan de bril...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vitamine D3 neemt? Maar dat helpt echt bij winterdipjes
Vooral met de donkere dagen zorgde het bij mij dat ik beter mijn bed uit kwam en me gewoon beter voelde.
Ik haalde altijd deze en nam de dubbele dosis. Spul smaakt naar sinasappel dus het is geen aanslag op je levenEn het kost <5 euro.
Goede tip, ik ga hem straks gelijk halen! Gewoon de kids-versie gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ligt er aan welke en hoeveel je er van slikt.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik gebruik wel een multivitamine. Maar ik denk niet dat daar voldoende vitamine d inzit..
Ok dan ga ik de druppels erbij halen!quote:
B12 haal je op zich voldoende uit je eten, tenzij je een maag/darm-probleem hebt. De kans is groot dat je die hele pil weer uitpiestquote:Op donderdag 7 november 2013 09:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godver, heb ik toch het verkeerde spul gehaald. Ik zit hier aan de B12. Goed voor je energieniveau zegt het potje
Ik twijfelde in de winkel nog. En heb dus de verkeerde gekozen. Nou ja, ik kom nog wel eens bij een drogist ofzo binnenkort.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
B12 haal je op zich voldoende uit je eten, tenzij je een maag/darm-probleem hebt. De kans is groot dat je die hele pil weer uitpiest. Vit D-tekort komt wel heel veel voor in NL. Ik slik ze ook weer, nu ik praktisch geen zonlicht meer zie
.
bleghquote:Op donderdag 7 november 2013 10:13 schreef Zeester het volgende:
En meer makreel eten he jongens! Das het vitamine D rijkste eten!
Ik denk nog geen pond eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Hoe veel zouden een dikke panty, boxershort, beha en spaghettitopje samen wegen? Die had ik vanochtend op de weegschaal al aan namelijk...
een pond ongeveerquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Hoe veel zouden een dikke panty, boxershort, beha en spaghettitopje samen wegen? Die had ik vanochtend op de weegschaal al aan namelijk...
Niet zo veel inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk nog geen pond eigenlijk.
positief mits lang hemdje.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Wat is jullie ervaring met shapewear eigenlijk?
Ik heb een broekje.. en die kan echt kut zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel fan. Alleen is het wel een lastig ding als je verschillende maten draagt zoals ik. Ik droeg meestal corrigerende bodies toen ik nog op mijn dikst was. Heb nu een corrigerend jurkje wat zo onder je borsten begint, en een corrigerend broekje wat je tot onder je borsten kunt optrekken. Ik had ze laatst samen aan en toen heb ik gemeten en het scheelt 4 cm, zowel op mijn heupen als op mijn taille. Met een dubbele laag dusquote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een geweldige slip van 3 of 4 euro van de Action. Daar hebben ze ook topjes en body's.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb echt een mini- maar o zo stuitend- rolletje onder mijn prinsesjesquote:Op donderdag 7 november 2013 10:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben wel fan. Alleen is het wel een lastig ding als je verschillende maten draagt zoals ik. Ik droeg meestal corrigerende bodies toen ik nog op mijn dikst was. Heb nu een corrigerend jurkje wat zo onder je borsten begint, en een corrigerend broekje wat je tot onder je borsten kunt optrekken. Ik had ze laatst samen aan en toen heb ik gemeten en het scheelt 4 cm, zowel op mijn heupen als op mijn taille. Met een dubbele laag dus!
Dat valt dus wel mee. Alleen ik ging vrijdag all you can eat eten, en voor ik ging zat het allemaal heeeerlijk, maar erna wist ik niet hoe snel ik naar huis moest om me uit te kledenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb echt een mini- maar o zo stuitend- rolletje onder mijn prinsesjesben bang dat zo'n ding tot net onder de prammers tot quadrupleboobsyndrome gaat leiden
dat heb ik wel met gewone shape hemdjes, die dus over je boobs lopen. Die zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb echt een mini- maar o zo stuitend- rolletje onder mijn prinsesjesben bang dat zo'n ding tot net onder de prammers tot quadrupleboobsyndrome gaat leiden
Ik heb de mijne bij de Shoeby gekocht..quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Maar wat voor maat koop je dan? Hoe werkt dit?
je gewone kledingmaat. Het afslankende effect is alreeds verwerkt,quote:Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Maar wat voor maat koop je dan? Hoe werkt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |