Ik luister eigenlijk zeld0n naar hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na al die jaren nog steeds niks leuks van Nico
Heeft hij iets aan zijn luchtwegen? Zo'n raar hijgje na elke zin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Na al die jaren nog steeds niks leuks van Nico
columnsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef tong80 het volgende:
Nico is lief en leuk. Geweldige collumns ook.
Ja en het kapsel is reeds pittig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
Is die nieuwe haarkleur van Paulien nou een beetje roodachtig?
'Mooie lamp trouwens.' Zou Wim T. Schippers zeggen.quote:
Het staat er echt nietquote:
Vera Kleur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mooie lamp trouwens.' Zou Wim T. Schippers zeggen.
Wie is dat mens dat ze er zit
Schrijfster en columniste.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mooie lamp trouwens.' Zou Wim T. Schippers zeggen.
Wie is dat mens dat ze er zit
Ik vind het wel gebberig ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j vindt dit vast een leuk item.
Misschien heeft Matthijs wat yoghurt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft ze nou een yoghurtpak aan?
Scheel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Mooi brillenmeisje wel, in het groen.
Wordt tijd dat ze een omscholingscurcus doet.quote:
Pas op jij!quote:
Klopt, heeft weinig met taal of taalontwikkelingen te makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef Stickertje het volgende:
Dit is De tv draait door met dom commentaar
16.12.1968 4:12 AMCquote:
Met een smiley zou het moeten lukkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom zou je iets in 1 woord samenvatten? Hoe kan dat uberhaupt?
Osdorp tot 1978quote:
Mijn moeder is daar een x heen geweest, maar viel nogal tegen. Zeker in vergelijking met haar boeken en columns.quote:
Neeee dan hebben we bij elkaar in de buurt gewoondquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Osdorp tot 1978
Daarna verviel Osdorp tot een posse.
Het keldertje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef wdn het volgende:
Wel een leuk onderwerp
Kun je eens goed zeiken over anderen
Ik woonde in een flat (dat kan ik me nog herinneren) en er was ergens in de buurt water (rivier of vijver of zo) En achter de flat waren appelbomen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neeee dan hebben we bij elkaar in de buurt gewoondIk woonde ook in Osdorp.
Ik luister.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Paulien leuk, maar een avondvullende theatershow? Ik weet het niet, hoor.
Waarnaar?quote:
Mmm waar ik woonde was dacht ik geen water, wel voetbalvelden in de buurt en iets verderop een hondenracebaan en ook nog iets verder een rugbyclub dacht ik. Groot parkeerterrein was er ook. Is nu weg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik woonde in een flat (dat kan ik me nog herinneren) en er was ergens in de buurt water (rivier of vijver of zo) En achter de flat waren appelbomen.
Oh, was dat die show van nu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder is daar een x heen geweest, maar viel nogal tegen. Zeker in vergelijking met haar boeken en columns.
Krijg je met lesbiennesquote:
Iedere keer hoop je dat het niveau niet lager kan, maar je bewijst weer eens het tegendeel.quote:
Zegt de grootste kutmod van het verder geweldige FOK!forum.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere keer hoop je dat het niveau niet lager kan, maar je bewijst weer eens het tegendeel.
Doven horen niet op de weg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere keer hoop je dat het niveau niet lager kan, maar je bewijst weer eens het tegendeel.
Blinden echter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doven horen niet op de weg.
Aldus Dven.
Voor één keer mag Peter R los van mijquote:
\oquote:
o/quote:
Had ik je nog op geantwoord hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 19:24 schreef wdn het volgende:
[..]
o/
DM gezien van gister?
Mams van 67 belde dat ik dinsdag internet moet aansluiten (ik vroeg "het hele internet?" maar ze snapte die niet) en ze wist meteen de straatnaam
Is dus een paar meter van die van jou af.
Of op dezelfde school gezeten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik je nog op geantwoord hoorTenzij je er nog eentje hebt gestuurd, laatste was met de straatnaam.
Kijk gewoon meteen je moeder vragen, hele internet niet nodig man![]()
Misschien hebben we wel samen op straat gespeeld of zo
Ja, whatever Corrie. Ik ben enorm zuur.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter oud en aardig dan jong en zuur.
Er waren 2 lagere scholen waar je op hebt kunnen zitten. Een katholieke en een openbare. Ik zat op die openbare.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Of op dezelfde school gezeten.
Ik heb foto's van een sint optocht waar we met school aan mee moesten doen.
En ik ben enorm oudquote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, whatever Corrie. Ik ben enorm zuur.
And the winner is...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
Wie is de eerste die een opmerking over de gouden oorringen maakt?
Grote kans dat het de openbare is geweestquote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Er waren 2 lagere scholen waar je op hebt kunnen zitten. Een katholieke en een openbare. Ik zat op die openbare.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef OProg het volgende:
Wie is de eerste die een opmerking over de gouden oorringen maakt?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Sylvana met d'r dikke gouden oorringen.
Wat een statement weer.
Haha dat zou echt toevallig zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Grote kans dat het de openbare is geweest
Volgende vraag aan mams
Racist.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef waxmask het volgende:
Nou Syl jij kunt naakt door Amsterdam en niemand die hem er in hangt hoor...
Nou, dat is relatief, hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:30 schreef StephanL het volgende:
Gouden oorringen
Ze ziet er voor het eerst in tijden weer eens goed uit
Scherp. Toen was ik nog niet hier.quote:
Je hebt ons toch!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef Uccie het volgende:
Sylvana en Peterrrrr waar heb ik dat nou weer aan verdient
Klopt, en Dankbaar betrekt daar Vaatstra en een heleboel bij, maar daar zijn ze mij mee kwijt geraakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zit ook in het Demmink complot.
Dat is waar....zonder jullie steun had ik mijn verdriet moeten verdrinken met thee....daar red je dit niet mee.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Je hebt ons toch!
Al dat andere volk dat kijkt en niet hier komt die hebben pas een probleem
Ditquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef BlueMage het volgende:
Toch denk ik dat ik Peter nog net iets aardiger vind dan die Dankbaar.
Nou dat ligt weer aan welke theequote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar....zonder jullie steun had ik mijn verdriet moeten verdrinken met thee....daar red je dit niet mee.
Daarentegen zijn er ook mensen die gewoon NIET kijken en iets leuks aan het doen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is waar....zonder jullie steun had ik mijn verdriet moeten verdrinken met thee....daar red je dit niet mee.
Ja, Wim had er gewoon bij moeten zitten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef waxmask het volgende:
Waarom dan geen debat met Dankbaar Peterrrr??? Bang voor een glas wijn?
Geen jägerthee in elk gevalquote:
Is er nog iets leukers dan? Waar waar waar?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er ook mensen die gewoon NIET kijken en iets leuks aan het doen zijn.
Overal waar je maar wil wax. Dat noemt men ook weleens 'buiten' of 'de kroeg'quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is er nog iets leukers dan? Waar waar waar?
Ja, nee...maar je kent me....ik houd van deze zelfkastijding.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarentegen zijn er ook mensen die gewoon NIET kijken en iets leuks aan het doen zijn.
Ik niet, maar ik heb geen leven.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, nee...maar je kent me....ik houd van deze zelfkastijding.
Buiten regent het, en in de kroeg zitten dronken oude mannetjes....nog meer?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Overal waar je maar wil wax. Dat noemt men ook weleens 'buiten' of 'de kroeg'
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een grapje van Peter.
Dat ook...en het regent.quote:
Je zou in de Arena kunnen zitten nu. Of met een lekkere vrouw op stap.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Buiten regent het, en in de kroeg zitten dronken oude mannetjes....nog meer?
Nee daar gaat Peter naar toe!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou in de Arena kunnen zitten nu. Of met een lekkere vrouw op stap.
Klonk als compôte...jeweetwel, appelmoes met stukjes appel.quote:
Nee, die heeft een ticquote:
Het is een complotquote:
'just because you are not paranoid doesn't mean you are not being followed'quote:
Dat heb ik met Specularium.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Je zal zo'n complete halve zool achter je aan hebben.
Vlak Dankbaar ook niet uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Daar heb ik een 2-delige keu voorquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef waxmask het volgende:
Demmink was nooooiiiit in Turkije he Peterrrr???
Ik wilde dit even melden.quote:
Mijn stream loopt iets achter, ik hoor 't 'm een paar seconden later zeggenquote:
Pinogodquote:
Strootklaas en Atzepiet.quote:
Ik las Bassie.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Het verjaardagsfeestje van Bossie was leuker. Niet eens taart.
He bahquote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Als je 15 bent moet je de playboy lezen of zo.
Kijken..quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Voor je leeslijst?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |