Als dat de halve finalisten worden dan zal ik echt ontzettend gelukkig zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Hup Roger, Delpo, Wawa en Berdie!
Afgelopen zaterdag won hij op vrijwel dezelfde ondergrond in straights. Dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef TennispeRFect het volgende:
Heeft Ferrer een realistische kans om te winnen?
Dat lijkt me wel ja. Nadal had afgelopen zaterdag weinig in te brengen. Maar goed, de bookmakers zijn het niet met me eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef TennispeRFect het volgende:
Heeft Ferrer een realistische kans om te winnen?
Had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:42 schreef Rosario het volgende:
Suus, als je geen nieuwe wilt openen, maak dan ook niet de laatste post.![]()
Peya/Soares winnen de tweede set.
Ja, ik vind het tot nu toe weinig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef Rosario het volgende:
Nou dat is wel even een wat ander begin.
Inderdaad. Tijd voor een nieuwe avatar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Norrage het volgende:
Waar is de aanvallende Rafa van Montreal, Cinci en de USO heengegaan???
Tsja Murray is er niet en Federer over z'n top, dus ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan de wedstrijden moeilijk rijmen met het idee dat dit de beste spelers van de wereld zijn. Wel als je Djokovic-Nadal ziet, maar verder niet.
In de jaren 90 had je soms dat er vier of vijf reële kanshebbers waren voor de WTF.
Het is toch beide zo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:10 schreef Norrage het volgende:
Ferrer
En de commentatoren zeggen dat Rafa zo goed is
Weet Ferrer wel gelijk waar ie aan toe is ...quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Norrage het volgende:
Ferrer
Balen dat ie meteen tegen Rafa moest
twitter:SteveTignor twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 16:45:30Nadal needs to beat either Berdych or Wawrinka to be year-end No. 1. Combined record against them since 2006: 27-0. #atp reageer retweet
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef detennismaster het volgende:
twitter:SteveTignor twitterde op dinsdag 05-11-2013 om 16:45:30Nadal needs to beat either Berdych or Wawrinka to be year-end No. 1. Combined record against them since 2006: 27-0. #atp reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef Norrage het volgende:
En ooit had Berdych nog een positieve H2H met Rafa
Zijn laatste gewonnen pot tegen Nadal. Ben benieuwd hoe die er zelf op terugkijkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet zeker wat kutter is, het Spaanse of het Franse publiek. Of gewoon allebei oneindig maar dan ook echt oneindig kut
Berdych was zo'n held daar
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Haha ja heerlijk, en Rafa ook helemaal geagiteerd "Don't do that". Als je drie sets lang het publiek hoort juichen om je UE's pak je ze gewoon effe lekker terug.quote:
Die 27-0 is vooral het ernstigequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef suus21 het volgende:
Nadal heeft bijna tegen iedereen een winning record dus die stats zeggen ook niks. Hoe meer druk hoe beter hij speelt. Terecht dat hij als #1 afsluit.
Hij vindt hem gewoon een zaadje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef suus21 het volgende:
Nadal heeft toch al heel lang een haatgevoel jegens berdych, begrijp dat niet helemaal..
Dat zegt niks, elke wedstrijd staat op zich. Elke winst brengt je ook dichterbij een verliespartij, mbt streaks of h2h's. Ieder ander ( op djoko en fed na ) zou wellicht bezwijken onder de druk van het moeten winnen van de volgende wedstrijd voor de #1 ranking, maar nadal juist niet. De komende wedstrijd kun je dan ook niet vergelijken met de vorige standaard h2h potjes.quote:
quote:
Die kreeg ik ook al doorgestuurd.quote:
Berdych heeft in 13 potten 1 set ofzo gewonnen, en Wawrinka 0. Die gaan echt nooit meer van Rafa winnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:43 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dat zegt niks, elke wedstrijd staat op zich. Elke winst brengt je ook dichterbij een verliespartij, mbt streaks of h2h's. Ieder ander ( op djoko en fed na ) zou wellicht bezwijken onder de druk van het moeten winnen van de volgende wedstrijd voor de #1 ranking, maar nadal juist niet. De komende wedstrijd kun je dan ook niet vergelijken met de vorige standaard h2h potjes.
Die vent is altijd fantastischquote:
Heb jij een macro voor deze post?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Federer en Djokovic.
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
http://www.drakulastream.eu/static/popups/1817631027353490.html
Niet je bril afdoen halverwege.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk via tennistv. Is prima alleen wordt het beeld af en toe onscherp. Iemand enig idee wat je kunt doen om het te verhelpen?
Ik draag niet eens een bril.quote:
Misschien zit daar het probleem. Want soms als je met je ogen knijpt zie je wel scherp, of niet?quote:
Nee, het ligt aan de stream.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Misschien zit daar het probleem. Want soms als je met je ogen knijpt zie je wel scherp, of niet?
Dan is dat waarschijnlijk het probleemquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dan is dat waarschijnlijk het probleem
edit: spuit 11
speelt hij matig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik geef Federer geen kans vanavond.
Nee, maar hij kan Djokovic's niveau en tempo niet lang genoeg aan denk ik.quote:
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef TennispeRFect het volgende:
Al maakt Djoko 20 DF dan nog gaat Fed het niet kunnen afmaken op de beslissende momenten
Is ie in ieder geval consistentquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:59 schreef Norrage het volgende:
Fed weer terug naar zijn slechte spel van de rest van het jaar
quote:
Ja, blijven wachten na een goede eerste service ipv er gelijk weer staan. Sloomquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
Fed is echt heel traag vandaag, wat een slecht voetenwerk.
Ditquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef TennispeRFect het volgende:
Hup Federer, verras ons, naar het net, doe iets.
Ik lees wel eens dat het doping is maar dat lijkt me sterk. Duizelig lijkt me niet gezien de conditie en het uberuitgekiende eet en drink patroonquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
Van 40-0 voor Djokovic naar de break voor Fed.
Djokovic nu steeds uit balans. Hij schreeuwt. Zou hij duizelig zijn ofzo?
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef luckass het volgende:
Heeft iemand een stream die niet belachelijk veel hapert?
Ja, tennistv.com, maar die kost geld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef luckass het volgende:
Heeft iemand een stream die niet belachelijk veel hapert?
Ja, nu weer. Bizar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef Rosario het volgende:
Djoko heeft die rare bewegingen alleenals-ie zelf serveert.. Vreemd hoor.
Oh alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef TennispeRFect het volgende:
Rafa gaat dit toenooi zo hard winnen. En dan heeft ie alles. Olympisch goud, alle Grand Slams, enz.
Ja, maar dan met meer breaks.quote:
Ze moeten doen wat ze op RG doen, dat ze die shizzle manipuleren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef stefan92 het volgende:
Wat een toptoernooi, elke wedstrijd kent veel meer unforced errors dan winners, denk iets van 20 gemiddeld.
Dat zegt lang niet alles, maar het niveau lijkt inderdaad een stuk lager dan in Parijs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef stefan92 het volgende:
Wat een toptoernooi, elke wedstrijd kent veel meer unforced errors dan winners, denk iets van 20 gemiddeld.
Ik ga met mijn tijd mee jongeman.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef TennispeRFect het volgende:
'shizzle' FF really? je bent 40 ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga met mijn tijd mee jongeman.
Waarom dat laatste? Jij bent toch voor Djokovic?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
Game Fed
Djoko moet dit gewoon winnen, en niet moe worden, en dan Rafa het toernooi laten winnen
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef TennispeRFect het volgende:
geen challenge? Technisch niet mogelijk ofzo
Ik bedoelde, dat ie dat niet moet laten doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat laatste? Jij bent toch voor Djokovic?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef TennispeRFect het volgende:
Die vader van Djoko kan met zo een kop niet anders dan extreem rechtse sympathien hebben
Oké, het derde zinsdeel hoorde bij het tweede.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dat ie dat niet moet laten doen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef TennispeRFect het volgende:
Die vader van Djoko kan met zo een kop niet anders dan extreem rechtse sympathien hebben
Waar dan? Ik zie nog niks. Of bedoel je dat het zo begint?quote:
Was grapje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie nog niks. Of bedoel je dat het zo begint?
Maar het zou toch moeten beginnen nu?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Was grapje.
Prachtige passing van Djokovic nu.
Ik zie geen tennis op BBC2.quote:
wtf?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Tennisfans hebben zich massaal laten horen bij Sport1 vanavond vertelden ze net.
Veel klachten omdat het niet live was.quote:
Ach volgend jaar heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel klachten omdat het niet live was.
echt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel klachten omdat het niet live was.
nounou 2 wedstrijden oudquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef Rosario het volgende:
Dit is echt het slechtste toernooi van het jaar.
Ik mis af en toe een dag de laatste tijdquote:
Als in, 1e set?quote:
Ja.quote:
Serieus? Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij is het ook een bizar trage kutbaan trouwens. [...]
Het ziet er zo traag uit gewoon.....quote:
Je doet je username weer eer aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Zo zwak van Federer. Gesteld dat hij de finale haalt en tegen Djokovic moet dan geef ik hem echt geen kans.
Dankzij jou ging hij beter spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje!![]()
Mooi moment om binnen te vallen.
Fan van iemand zijn is niet hetzelfde als denken dat ze winnen.quote:
Ja, volkomen absurd. Je moet wel wereldvreemd zijn om die derde set niet live uit te zenden.quote:
Nee, was niet live. Ze noemen het live maar het is het niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Angelof9 het volgende:
Sport 1 was toch live? Zijn ze echt weer terug naar set 1 gegaan??
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een ongelooflijke kut tiebreak set van Djokovic.
Zeg maar onbeperkt bellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was niet live. Ze noemen het live maar het is het niet.
Faalzenderquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was niet live. Ze noemen het live maar het is het niet.
yupquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goed begin.*1-0 Djokovic.
Wel goed dat Federer een set heeft trouwens voor het geval dat relevant is bij de vraag wie er doorgaat naar de SF.
En dat Del Potro al een set verloren heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goed begin.*1-0 Djokovic.
Wel goed dat Federer een set heeft trouwens voor het geval dat relevant is bij de vraag wie er doorgaat naar de SF.
Ja, die had ik. Nouja, na 7 keer refreshen doet ie het weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
http://www.drakulastream.eu/static/popups/1817631027353490.html
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Win je de tiebreak waarin je maar één servicepunt inlevert, pak je daarna geen enkel punt in je eigen servicegame die volgt..
Straks gaan Delpo en Fed doorquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Del Potro al een set verloren heeft.
Al denk ik dat uiteindelijk de winnaar van Del Potro-Federer meegaat met Djoko, welke setstanden ook..
http://cdn.livetvstatic.r(...)d=169785&ci=101&si=4quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, die had ik. Nouja, na 7 keer refreshen doet ie het weer.
Hoe zou dat dan moeten gebeuren?quote:
Del Potro die wint van Djoko in 2 sets en het is zeker mogelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan moeten gebeuren?
Die dropshot return? Daar stak hij wel zijn hand voor op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat nou een complete mishit waar Federer niet zijn racket voor opstak?
Maar dan moet Federer dit wel winnen toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro die wint van Djoko in 2 sets en het is zeker mogelijk
Hij is ook 6 jaar ouder dan die spelers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef teun234 het volgende:
De beste tennisspeler allertijden hard op weg naar een negatieve head 2 head tegen zowel; nadal, djokovic alsook Murray
Oh, gemist, leek me al vreemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die dropshot return? Daar stak hij wel zijn hand voor op.
Tja zo gaat dat...quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef teun234 het volgende:
De beste tennisspeler allertijden hard op weg naar een negatieve head 2 head tegen zowel; nadal, djokovic alsook Murray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |