Faalzenderquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, was niet live. Ze noemen het live maar het is het niet.
yupquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goed begin.*1-0 Djokovic.
Wel goed dat Federer een set heeft trouwens voor het geval dat relevant is bij de vraag wie er doorgaat naar de SF.
En dat Del Potro al een set verloren heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
Goed begin.*1-0 Djokovic.
Wel goed dat Federer een set heeft trouwens voor het geval dat relevant is bij de vraag wie er doorgaat naar de SF.
Ja, die had ik. Nouja, na 7 keer refreshen doet ie het weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
http://www.drakulastream.eu/static/popups/1817631027353490.html
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Marcoss het volgende:
Win je de tiebreak waarin je maar één servicepunt inlevert, pak je daarna geen enkel punt in je eigen servicegame die volgt..
Straks gaan Delpo en Fed doorquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Del Potro al een set verloren heeft.
Al denk ik dat uiteindelijk de winnaar van Del Potro-Federer meegaat met Djoko, welke setstanden ook..
http://cdn.livetvstatic.r(...)d=169785&ci=101&si=4quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, die had ik. Nouja, na 7 keer refreshen doet ie het weer.
Hoe zou dat dan moeten gebeuren?quote:
Del Potro die wint van Djoko in 2 sets en het is zeker mogelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe zou dat dan moeten gebeuren?
Die dropshot return? Daar stak hij wel zijn hand voor op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat nou een complete mishit waar Federer niet zijn racket voor opstak?
Maar dan moet Federer dit wel winnen toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro die wint van Djoko in 2 sets en het is zeker mogelijk
Hij is ook 6 jaar ouder dan die spelers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef teun234 het volgende:
De beste tennisspeler allertijden hard op weg naar een negatieve head 2 head tegen zowel; nadal, djokovic alsook Murray
Oh, gemist, leek me al vreemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die dropshot return? Daar stak hij wel zijn hand voor op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |