Nadal 15360 in 2009 volgens mij. Federer 2006 zat omgerekend boven de 16000 meen ik.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef PimFR het volgende:
Rafael Nadal heeft nu 13030 punten op de ATP Ranking en heeft niks te verdedigen tot februari. Als het volgend jaar een beetje mee zit kan hij boven de 15000 punten komen. Wat is eigenlijk de hoogst gehaalde ATP Ranking score die gehaald is in dit systeem?
Zal wel zo ongeveer. Maar ik denk dat toch dat Fedje 2006 en Djoko 2011 nóg meer punten hadden dan Rafa nu kan halen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef PimFR het volgende:
Rafael Nadal heeft nu 13030 punten op de ATP Ranking en heeft niks te verdedigen tot februari. Als het volgend jaar een beetje mee zit kan hij boven de 15000 punten komen. Wat is eigenlijk de hoogst gehaalde ATP Ranking score die gehaald is in dit systeem?
Djoko stond na de US Open 2011 op 15.225 (daarna had hij nogal wat blessures en eindigde op 13.630 dat seizoen)quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef PimFR het volgende:
Naar mijn weten heeft Fed ook dit record (omgerekend uiteraard) nog steeds in handen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal 15360 in 2009 volgens mij. Federer 2006 zat omgerekend boven de 16000 meen ik.
Nadal zo hoog in 2009? Dat kan niet...dat jaar was helemaal niet zo goed van hem...of net na het winnen van de AO?quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal 15360 in 2009 volgens mij. Federer 2006 zat omgerekend boven de 16000 meen ik.
Zal wel na de AO-titel zijn ja. Toen had hij winst Australian Open, winst Roland Garros, winst Wimbledon, winst op de Spelen en halve finale US Open staan.quote:Op maandag 11 november 2013 23:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal zo hoog in 2009? Dat kan niet...dat jaar was helemaal niet zo goed van hem...of net na het winnen van de AO?
En dat zeg je op basis van één wedstrijd? Nadal heeft toch echt wel een beter jaar en staat volgens mij terecht op nummer 1.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef tennisboy het volgende:
Djokovic laat toch wel even zien dat hij toch echt wel de beste tennisser van de wereld is.
Ja, ik hoopte alleen dat Nadal er nog achter die laatste volley van Djokovic aan zou rennen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Dat punt voor de break op 4-3 eerste set...![]()
![]()
Daar wacht je nu tien jaar op?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef Angelof9 het volgende:
Hebben jullie wel eens die South Park aflevering waarin Kyle zich laat ombouwen tot neger? En dan is ie veel langer en dan gaat hij basketballen en dan zegt die plastisch chirurg "Oh nee, zijn verbouwing is alleen cosmetisch!!" en dan knallen Kyle zijn knieën uit elkaar op het basketbal court.
Daar moet ik ALTIJD aan denken als ik Nadal zie spelen. Ik zit gewoon te wachten tot zijn knieën ontploffen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef Angelof9 het volgende:
Hebben jullie wel eens die South Park aflevering waarin Kyle zich laat ombouwen tot neger? En dan is ie veel langer en dan gaat hij basketballen en dan zegt die plastisch chirurg "Oh nee, zijn verbouwing is alleen cosmetisch!!" en dan knallen Kyle zijn knieën uit elkaar op het basketbal court.
Daar moet ik ALTIJD aan denken als ik Nadal zie spelen. Ik zit gewoon te wachten tot zijn knieën ontploffen.
Na zo'n lang seizoen vind ik deze partij niet echt meer maatgevend. Wel sterk hoe fit hij nog is.quote:Op maandag 11 november 2013 23:34 schreef tennisboy het volgende:
Djokovic laat toch wel even zien dat hij toch echt wel de beste tennisser van de wereld is.
quote:Op maandag 11 november 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
Dat punt voor de break op 4-3 eerste set...![]()
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef Angelof9 het volgende:
Die lob was echt fantastisch.quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:13 schreef Angelof9 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |