Ja, maar dan met meer breaks.quote:
Ze moeten doen wat ze op RG doen, dat ze die shizzle manipuleren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef stefan92 het volgende:
Wat een toptoernooi, elke wedstrijd kent veel meer unforced errors dan winners, denk iets van 20 gemiddeld.
Dat zegt lang niet alles, maar het niveau lijkt inderdaad een stuk lager dan in Parijs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef stefan92 het volgende:
Wat een toptoernooi, elke wedstrijd kent veel meer unforced errors dan winners, denk iets van 20 gemiddeld.
Ik ga met mijn tijd mee jongeman.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef TennispeRFect het volgende:
'shizzle' FF really? je bent 40 ofzo
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ga met mijn tijd mee jongeman.
Waarom dat laatste? Jij bent toch voor Djokovic?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Norrage het volgende:
Game Fed
Djoko moet dit gewoon winnen, en niet moe worden, en dan Rafa het toernooi laten winnen
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef TennispeRFect het volgende:
geen challenge? Technisch niet mogelijk ofzo
Ik bedoelde, dat ie dat niet moet laten doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom dat laatste? Jij bent toch voor Djokovic?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef TennispeRFect het volgende:
Die vader van Djoko kan met zo een kop niet anders dan extreem rechtse sympathien hebben
Oké, het derde zinsdeel hoorde bij het tweede.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoelde, dat ie dat niet moet laten doen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:36 schreef TennispeRFect het volgende:
Die vader van Djoko kan met zo een kop niet anders dan extreem rechtse sympathien hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |