Mexicanoslager.quote:
Guatamalaslager heeft mijn voorkeurquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mexicanoslager.
Of Mexikajak. Aldus Kapi.
Ik dacht al zoiets te ruiken.quote:
nee blijfquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te ruiken.
Tot morgen.
jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
Is het waar dat de vaste users hier danwel 16-18 jaar zijn en anders 35+?
Nee.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
Ik ben laatst 19 geworden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
Moet naar m'n eigen kutje Tjackaquote:
Jezus, wat een wijf ben jij toch af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ga je er een gewoonte van maken om in de SC te komen Tong?
Nog gefelicteerd #FeliInsomnia_quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben laatst 19 geworden.
Nog 1 jaar bij de VBL jongeren crew.
Gewoon af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Ga je er een gewoonte van maken om in de SC te komen Tong?
Het was een gewone vraag hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, wat een wijf ben jij toch af en toe.
Pics graag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe.
Nu even naar een lekker wijf.
Elke keer als hij er is reageer je er op op deze wijzequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was een gewone vraag hoor.
Nee, 30 cm.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef Dven het volgende:
Het is wat meid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke keer als hij er is reageer je er op op deze wijze![]()
Als iets je dwars zit dan kan je het niet loslaten he?
Ik voel me niet aangevallen, ik vraag me gewoon oprecht af wat je probleem ineens is met een doodnormale vraag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ja. Was geen aanval verder, dus je hoeft je ook niet aangevallen te voelen.
Je bent het icoontje linksboven vergeten.quote:
Ik heb geen probleem, het viel me gewoon op dat het je nogal dwars lijkt te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen, ik vraag me gewoon oprecht af wat je probleem ineens is met een doodnormale vraag.
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de echte bent.
oh je bent een neppequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef KnutdelJsbeer het volgende:
[..]
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?
Mijn godquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet te hard roepen of z'n bilmaatje GGMM komt om uitleg vragen.
ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Jimbo, donderdag weer meehunten?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent het icoontje linksboven vergeten.
Post anders nog een paar van die Scarlett gifs die ik je ge-dm'd heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef KnutdelJsbeer het volgende:
[..]
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?
Kun jij reeksen in MUZ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we een box proberen te halen, wat vervolgens mislukt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Via een omweg je eigen post gepost zien worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post anders nog een paar van die Scarlett gifs die ik je ge-dm'd heb.
Het proberen is bijna nog leuker dan het halenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een box proberen te halen, wat vervolgens mislukt!
Narcist is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Via een omweg je eigen post gepost zien worden.
Aangezien er denk ik wel behoefte is voor een nieuw top 2000 topic.quote:
Het proberen is dan ook erg makkelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het proberen is bijna nog leuker dan het halen
Maak er maar eentje toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangezien er denk ik wel behoefte is voor een nieuw top 2000 topic.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, het viel me gewoon op dat het je nogal dwars lijkt te zitten.
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nemen-de-metro.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat laatste zag ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geen idee of die reeksen aan elkaar zitten. En ik ben te lui om de OP te quoten ipv te citeren.
Thnx, dit had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nemen-de-metro.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop nog een augurk in je kontquote:
Sorry Kapitein, hier in de tweede wereld lopen we wat achter voor wat betreft informatievoorzieningenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.
Als je in deze reeks kijkt: Topicreeks: Top 2000 #1 (editie 2012): De Lijst der Lijsten komt er weer aan! is het zo te zien gewoon 'apart' niet gelinkt aan 2011.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geen idee of die reeksen aan elkaar zitten. En ik ben te lui om de OP te quoten ipv te citeren.
Elke editie start met een nieuw topic.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste zag ik nietWeet ik ook niet eigenlijk of er elk jaar een hele nieuwe is of dat ze aansluiten...
Dat blijkt wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry Kapitein, hier in de tweede wereld lopen we wat achter voor wat betreft informatievoorzieningen
Dan ben jij Bishop?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.
Ja ik zie het, 2011 was ook apart. Dan zou ik gewoon een nieuwe openen, DM het linkje maar dan maak ik er gelijk een reeks vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke editie start met een nieuw topic.
Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?quote:
komt er weer een hunt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
In ieder geval een open kampioenschapquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?
3/10quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval een open kampioenschap
Yep donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt er weer een hunt?
Zit de hele dag in leeuwarden
Misschien dat ik nog wel even langs wip ja
wacht maar tot je dr voorgevel kan aanschouwenquote:
Kapi heeft ons opgegeven voor een of andere show.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?
Gewoon negeren, dan stopt hij vanzelfquote:
met een abbo zou het te doen moeten zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep donderdag en vrijdag.
Ah je kunt je record dus niet verbreken
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga een spycam kopen. Voor het (valse) gevoel van veiligheid.
synology nas erbij en je kan gelijk dik downloaden enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Nou dan nog. Je moet toch de hele dag wel posten om het te halen met of zonder abo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een abbo zou het te doen moeten zijnMaar ik ga niet weer een dag die hard posten
haal uit chinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Regel dan op z'n minst een aantrekkelijke nanny.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag er eentje tijdens de reclames, was wel voor kinderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
de vorige was in +- 13 uur gelukt, zou ik een dag vol meedoen ga ik ver over de 3500quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan nog. Je moet toch de hele dag wel posten om het te halen met of zonder abo.
Nee ik ook niet, de lol is er eigenlijk een beetje af wel.
net als je vriendin, hi ha hoquote:
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi heeft ons opgegeven voor een of andere show.
Hij wilde eerst HMF uitnodigen maar die ging shoppen die dag.
Waar zeg ik dat die er niet is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Regel dan op z'n minst een aantrekkelijke nanny.
haahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto is
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de vorige was in +- 13 uur gelukt, zou ik een dag vol meedoen ga ik ver over de 3500
Weet je wat beter is dan één aantrekkelijke nanny?quote:
haahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |