Ik voel me niet aangevallen, ik vraag me gewoon oprecht af wat je probleem ineens is met een doodnormale vraag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ja. Was geen aanval verder, dus je hoeft je ook niet aangevallen te voelen.
Je bent het icoontje linksboven vergeten.quote:
Ik heb geen probleem, het viel me gewoon op dat het je nogal dwars lijkt te zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen, ik vraag me gewoon oprecht af wat je probleem ineens is met een doodnormale vraag.
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de echte bent.
oh je bent een neppequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef KnutdelJsbeer het volgende:
[..]
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?
Mijn godquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet te hard roepen of z'n bilmaatje GGMM komt om uitleg vragen.
ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Jimbo, donderdag weer meehunten?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent het icoontje linksboven vergeten.
Post anders nog een paar van die Scarlett gifs die ik je ge-dm'd heb.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef KnutdelJsbeer het volgende:
[..]
Wat/wie is er nog wel echt tegenwoordig?
Kun jij reeksen in MUZ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we een box proberen te halen, wat vervolgens mislukt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |