Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?quote:
komt er weer een hunt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej Jimbo, donderdag weer meehunten?
In ieder geval een open kampioenschapquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?
3/10quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval een open kampioenschap
Yep donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt er weer een hunt?
Zit de hele dag in leeuwarden
Misschien dat ik nog wel even langs wip ja
wacht maar tot je dr voorgevel kan aanschouwenquote:
Kapi heeft ons opgegeven voor een of andere show.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor welk kampioenschap ben je aan het oefenen?
Gewoon negeren, dan stopt hij vanzelfquote:
met een abbo zou het te doen moeten zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep donderdag en vrijdag.
Ah je kunt je record dus niet verbreken
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga een spycam kopen. Voor het (valse) gevoel van veiligheid.
synology nas erbij en je kan gelijk dik downloaden enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Nou dan nog. Je moet toch de hele dag wel posten om het te halen met of zonder abo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met een abbo zou het te doen moeten zijnMaar ik ga niet weer een dag die hard posten
haal uit chinaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Regel dan op z'n minst een aantrekkelijke nanny.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag er eentje tijdens de reclames, was wel voor kinderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
de vorige was in +- 13 uur gelukt, zou ik een dag vol meedoen ga ik ver over de 3500quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan nog. Je moet toch de hele dag wel posten om het te halen met of zonder abo.
Nee ik ook niet, de lol is er eigenlijk een beetje af wel.
net als je vriendin, hi ha hoquote:
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto isquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kapi heeft ons opgegeven voor een of andere show.
Hij wilde eerst HMF uitnodigen maar die ging shoppen die dag.
Waar zeg ik dat die er niet is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Regel dan op z'n minst een aantrekkelijke nanny.
haahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto is
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de vorige was in +- 13 uur gelukt, zou ik een dag vol meedoen ga ik ver over de 3500
Weet je wat beter is dan één aantrekkelijke nanny?quote:
haahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat het niet meer dan anderhalf uur met de auto is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |