Via een omweg je eigen post gepost zien worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post anders nog een paar van die Scarlett gifs die ik je ge-dm'd heb.
Het proberen is bijna nog leuker dan het halenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een box proberen te halen, wat vervolgens mislukt!
Narcist is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Via een omweg je eigen post gepost zien worden.
Aangezien er denk ik wel behoefte is voor een nieuw top 2000 topic.quote:
Het proberen is dan ook erg makkelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het proberen is bijna nog leuker dan het halen
Maak er maar eentje toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aangezien er denk ik wel behoefte is voor een nieuw top 2000 topic.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, het viel me gewoon op dat het je nogal dwars lijkt te zitten.
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nemen-de-metro.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat laatste zag ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geen idee of die reeksen aan elkaar zitten. En ik ben te lui om de OP te quoten ipv te citeren.
Thnx, dit had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Dven het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)nemen-de-metro.dhtml![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop nog een augurk in je kontquote:
Sorry Kapitein, hier in de tweede wereld lopen we wat achter voor wat betreft informatievoorzieningenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.
Als je in deze reeks kijkt: Topicreeks: Top 2000 #1 (editie 2012): De Lijst der Lijsten komt er weer aan! is het zo te zien gewoon 'apart' niet gelinkt aan 2011.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar geen idee of die reeksen aan elkaar zitten. En ik ben te lui om de OP te quoten ipv te citeren.
Elke editie start met een nieuw topic.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste zag ik nietWeet ik ook niet eigenlijk of er elk jaar een hele nieuwe is of dat ze aansluiten...
Dat blijkt wel ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry Kapitein, hier in de tweede wereld lopen we wat achter voor wat betreft informatievoorzieningen
Dan ben jij Bishop?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die postte ik gister al. Kom eens met je eigen nieuws.
Ja ik zie het, 2011 was ook apart. Dan zou ik gewoon een nieuwe openen, DM het linkje maar dan maak ik er gelijk een reeks vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke editie start met een nieuw topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |