umadquote:Op zondag 3 november 2013 21:43 schreef richolio het volgende:
Die TC slaat echt nergens opWord ook zonder reden gebanned door VMSDKR, wa'n eikel
quote:Op zondag 3 november 2013 21:43 schreef richolio het volgende:
Die TC slaat echt nergens opWord ook zonder reden gebanned door VMSDKR, wa'n eikel
Daar kan LB wat aan doen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
Meh, TT die niets met het gespreksonderwerp te maken hebben
Of kanoquote:
Nu al?quote:
4 uur geslapen en morgen gaat de wekker weer om 10 voor 6quote:
Dan moeten we hem dus hier houden.quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Tjacka het volgende:
kanoman er zijn altijd rellen wanneer jij hier bent
Toen was ik BOB en kon ik daarna niet meer slapenquote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu al?en vannacht was het zo laat
Ik ben nog lang niet toe aan slapen hoor
Fapze.quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zielig zijn en series kijken in bad.
Fijne avond nog allemaal
quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat ik thuis niks te vertellen heb.
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen was ik BOB en kon ik daarna niet meer slapen
Tsjah. Ik ben natuurlijk een rebelse man.quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Tjacka het volgende:
kanoman er zijn altijd rellen wanneer jij hier bent
Have funquote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond nog allemaal
quote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Dat is wel erg kort inderdaad, 4 uurtjes. Nou, welterusten dan maarquote:Op zondag 3 november 2013 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
4 uur geslapen en morgen gaat de wekker weer om 10 voor 6
hiquote:
je zou zo in de vbl-sc passen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah. Ik ben natuurlijk een rebelse man.
Oké. slaap lekker donniequote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, anders wordt Vinnie onrustig.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, anders wordt Vinnie onrustig.
Loop niet zo te zeiken, als je gewoon terugkomt en niet de hele tijd van die kutverhaaltjes vertelt over waar je wel niet geweest bent kun je gewoon blijven.quote:Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Geef me nou gewoon één serieuze reden waarom?
Oh, lastig ja.quote:Op zondag 3 november 2013 21:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik half... had toch meer zin om muziek te luisteren
Ik weet nog nietquote:
Het gaat me allang niet meer over of ik nou wel in die chat mag komen of niet, maar waarom je het deed en dat je dan vervolgens geen normale reden kan geven. Alsof ik de enige ben die rotzooi in die chat strooiquote:Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Loop niet zo te zeiken, als je gewoon terugkomt en niet de hele tijd van die kutverhaaltjes vertelt over waar je wel niet geweest bent kun je gewoon blijven.
Ja nou gister had ik ook niet het plan om tot zo laat te blijven en zoveel te posten 'snachtsquote:
Ik ben de groepsklootzak - wen eraan.quote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Het gaat me allang niet meer over of ik nou wel in die chat mag komen of niet, maar waarom je het deed en dat je dan vervolgens geen normale reden kan geven. Alsof ik de enige ben die rotzooi in die chat strooiHet gaat je niet zo goed af he, 'modje' spelen?
Als je maar niet over een half uurtje al weg bentquote:Op zondag 3 november 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou gister had ik ook niet het plan om tot zo laat te blijven en zoveel te posten 'snachts
Misschein even om wat af te wassen ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je maar niet over een half uurtje al weg bent
We zien het welquote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschein even om wat af te wassen ofzo
Wat is een snorder?quote:Op zondag 3 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
cach jij gaat ook aangerand worden door een snorder de 24e
I don't care, I love itquote:Op zondag 3 november 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
I crashed my car into the bridge I watched I watched I let it burn
You're from the seventies but I'm a nineties bitchquote:
Blijft een leuk liedjequote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
You're from the seventies but I'm a nineties bitch
Ja is een leuk liedjequote:
Ja hoi, ik ben niet sofquote:
Thanks, maar niet helemaal mijn ding vrees ikquote:
Hoe kom je daar bij?quote:
Geen ideequote:
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazigquote:
Maar waarom zou ik sof zijn?quote:
Wazig is onscherp.quote:Op zondag 3 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazig
Waarom wel bedoel jequote:
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?quote:
No shitquote:
Ik bedoel waarom niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom wel bedoel je
Ze kwam hier binnen vallen met de vraag of ik sof wasquote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom wel bedoel je
Neequote:
En dat ben jijquote:
omdat je tan2 verslaafd bent.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?
Dag liefjequote:
Nee, mijn eerste post was hoi in deze sc.quote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kwam hier binnen vallen met de vraag of ik sof was![]()
Precies.quote:
En verder?quote:
Goede conclusie.quote:Op zondag 3 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazig
Waarom reageer je er opquote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?
Echt nietquote:
Ja en toe zei ik hoi terug en ik was direct sof in jou ogenquote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste post was hoi in deze sc.
Ik verveel mequote:
Chiu, de aller aardigste fokuser van fok.quote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Precies.
[..]
En verder?
[..]
Goede conclusie.
Verdoe je tijd dan maar aan die domme trolquote:
Dat zeg ikquote:
Ik moet toch wat?quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verdoe je tijd dan maar aan die domme trol
EN ikquote:
Ik zou nog liever afwassenquote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet toch wat?beter dan afwassen
Welke trol?quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verdoe je tijd dan maar aan die domme trol
Dat je dat bentquote:
Meh, nu kan ik lekker blijven zitten en in de keuken is het koudquote:
jawel?quote:
Dat had je niet moeten zeggen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
Stiekem zijn sof en ik natuurlijk allebei kloons van CHiu
Goeie quote welquote:
Fair enoughquote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, nu kan ik lekker blijven zitten en in de keuken is het koud
Ja.quote:
Valt mee toch.quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Chiu, naast wazig ben je ook vervelend
Gewoon negeren joh. Van die ongeschoolde kneusjes die denken dat ze leuk zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Chiu, naast wazig ben je ook vervelend
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh. Van die ongeschoolde kneusjes die denken dat ze leuk zijn
Okéquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden.quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier flink zeg
Wel leuk geluid als je lekker binnen zit
Ik werd vanmorgen wakker van de harde wind en regen, en de hagel, en het onweer..quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier flink zeg
Wel leuk geluid als je lekker binnen zit
quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier scheen vanmorgen de zonquote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker van de harde wind en regen, en de hagel, en het onweer..
Oftewel het was pokkeweer![]()
Dat was hier vanmiddagquote:
Even leek het een mooie dag te worden maar helaasquote:
waarom noem jij iedereen ongeschooldquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet koud neequote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even leek het een mooie dag te worden maar helaas
Ach, voor begin november is het eigenlijk zo slecht nog niet. Veel regen maar niet koud
quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom noem jij iedereen ongeschoold
Ach, beetje regen mag de pret niet drukken tochquote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet koud neeMaar het is wel gewoon pokkeweer alsnog
Tjacka is nou eenmaal ongeschoold, pest hem daar niet mee.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?
Volgens mij noem je iedereen ongeschoold omdat je iets moet afreageren?quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?
ik ga niet meer met jou in discussie lijkt mij voor deze sc beter.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tjacka is nou eenmaal ongeschoold, pest hem daar niet mee.
Meh, maar windstoten die zo hard op m'n raam beuken dat ik er wakker van wordt en onweer een hagelquote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, beetje regen mag de pret niet drukken toch
Is er sprake van een discussie dan? Je stelt een vraag waarop je een antwoord krijgt. Lijkt me vooralsnog weinig weg te hebben van een discussie maar goed. En meningen mogen verschillen lijkt mequote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga niet meer met jou in discussie lijkt mij voor deze sc beter.
Niet naar luisterenquote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, maar windstoten die zo hard op m'n raam beuken dat ik er wakker van wordt en onweer een hagel
quote:
Ik was hier vandaag nauwelijksquote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
beneen beetje afwezig vanavond
Maar ik werd er wakker vanquote:
Dan weet ik het ook niet hoorquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik werd er wakker vanIk kan toch niet slapen met de radio hard?
Het was gewoon pokkeweerquote:
nee, maar ik voelde het aankomen. ik ben liever van de pil zeg maar, dan van de abortus.quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er sprake van een discussie dan? Je stelt een vraag waarop je een antwoord krijgt. Lijkt me vooralsnog weinig weg te hebben van een discussie maar goed. En meningen mogen verschillen lijkt me
quote:
Ik zie het probleem niet zo met een discussie ook al lopen de meningen sterk uiteen. Zolang je je niet laat voeden door emotie moet het goed gaan. En daarnaast hebben wij in deze gewoon een andere interpretatie van het woord 'ongeschoold', zo blijktquote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar ik voelde het aankomen. ik ben liever van de pil zeg maar, dan van de abortus.
Op of in bed liggen en nog niet op hoeven te staan als je dat hoortquote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lig er liever naar te luisteren bij mijn ouders thuisdaar heb ik een dakraam
![]()
Uhuhquote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op of in bed liggen en nog niet op hoeven te staan als je dat hoort
dan wil ik graag jouw mening horenquote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo met een discussie ook al lopen de meningen sterk uiteen. Zolang je je niet laat voeden door emotie moet het goed gaan. En daarnaast hebben wij in deze gewoon een andere interpretatie van het woord 'ongeschoold', zo blijkt
Oké ik jokte, ik was er wel vandaagquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké ik jokte, ik was er wel vandaag
Een beetje maarquote:
Ik ben niet helemaal eerlijk met mijn oordeel en opmerking, dat moet ik van tevoren zeggen. Ik roep namelijk standaard dat mensen met minder dan een afgeronde vwo/hbo/universiteit ongeschoold zijnquote:
rare meningquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal eerlijk met mijn oordeel en opmerking, dat moet ik van tevoren zeggen. Ik roep namelijk standaard dat mensen met minder dan een afgeronde vwo/hbo/universiteit ongeschoold zijn
Als je het zo puur bekijkt is dat het ook. Maar ik kijk ook, als ik het serieus meen tenminste, naar de manier van posten van iemand en de onderwerpen die besproken worden. Natuurlijk kan ik daarin een vergissing maken maar het is maar een mening natuurlijkquote:
Ik zie nu een knul voor me die aantekeningen van users zit te maken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het zo puur bekijkt is dat het ook. Maar ik kijk ook, als ik het serieus meen tenminste, naar de manier van posten van iemand en de onderwerpen die besproken worden. Natuurlijk kan ik daarin een vergissing maken maar het is maar een mening natuurlijk
En zijn hier ook users die ik niet dom vind hoor. Ik noem een LB, VA, Ess en Sof om er maar een paar te noemen
Lijkt me niet nodig als je je baseert op mensen die hier bijna dagelijks actief zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zie nu een knul voor me die aantekeningen van users zit te maken.
Sof doet zich vrij dom voor anders.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het zo puur bekijkt is dat het ook. Maar ik kijk ook, als ik het serieus meen tenminste, naar de manier van posten van iemand en de onderwerpen die besproken worden. Natuurlijk kan ik daarin een vergissing maken maar het is maar een mening natuurlijk
En zijn hier ook users die ik niet dom vind hoor. Ik noem een LB, VA, Ess en Sof om er maar een paar te noemen
Stoere meid ben jij. Heb je last van een schrale anus?quote:Op zondag 3 november 2013 22:28 schreef Chiu het volgende:
[..]
Zozo, kijk uit mensen, we hebben hier te maken met een badass.
Nee, maar jij praat wel alsof je er last van hebt.quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stoere meid ben jij. Heb je last van een schrale anus?
True, die heeft zeker haar momenten ja. Maar dat heb ik ook en wel meerdere johquote:
En waar baseer jij dat opquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Chiu het volgende:
[..]
Nee, maar jij praat wel alsof je er last van hebt.
Ach, het is niet koud toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, op zich zou ik nog wel wat eten willen halen maar het is me te laat en het regent
Nee, maar nat eten is niet zo lekkerquote:
Parapluquote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar nat eten is niet zo lekker
Parasolquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paracetamolquote:
Op hetzelfde feit waarop jij baseert dat mijn moeder een stinkvis is.quote:
Trek je maar niks aan van dat vieze mannetje hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Chiu het volgende:
[..]
Op hetzelfde feit waarop jij baseert dat mijn moeder een stinkvis is.
Dus dat weet je zelf wel.
Ik vind het gewoon knap dat je iemand in een hokje kan plaatsen via een forumpje. Dat zijn gewoon vooroordelen en vooroordelen komen bijna nooit uit. En dat je mij dom noemt vind ik dan ook vreemd, en erg irritant. Dus dit is een tip als je mij een keer terug wil trollen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, die heeft zeker haar momenten ja. Maar dat heb ik ook en wel meerdere joh
Parachutequote:
Ik heb dat anders zelf mogen ervarenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Chiu het volgende:
[..]
Op hetzelfde feit waarop jij baseert dat mijn moeder een stinkvis is.
Dus dat weet je zelf wel.
Hier heb ik ook wel eens last van. Onterecht wel.quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal eerlijk met mijn oordeel en opmerking, dat moet ik van tevoren zeggen. Ik roep namelijk standaard dat mensen met minder dan een afgeronde vwo/hbo/universiteit ongeschoold zijn
Paradoxquote:
Dat je last hebt van een schrale anus? Ja, dat zou me niet verbazen dat je dat hebt mogen ervaren.quote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb dat anders zelf mogen ervaren
Uhh, ook halloquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van dat vieze mannetje hoor.
Over ongeschoolde mensen gesproken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Chiu het volgende:
[..]
Dat je last hebt van een schrale anus? Ja, dat zou me niet verbazen dat je dat hebt mogen ervaren.
Ik heb jou sinds je verzoek van afgelopen nacht niet uitgemaakt voor dom. Maar wat ik me afvraag is waarom je het irritant vindt als je het slechts ziet als onjuist vooroordeel?quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap dat je iemand in een hokje kan plaatsen via een forumpje. Dat zijn gewoon vooroordelen en vooroordelen komen bijna nooit uit. En dat je mij dom noemt vind ik dan ook vreemd, en erg irritant. Dus dit is een tip als je mij een keer terug wil trollen.
Soms wel inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier heb ik ook wel eens last van. Onterecht wel.
Paraatquote:
Vooral omdat ik zelf ook vrij weinig heb om te laten zienquote:
Same!quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral omdat ik zelf ook vrij weinig heb om te laten zien
Een nare eigenschap van mij.
Parabenenquote:
Of jij. Maar bekijk het vooral van je eigen kant. Dan wordt dit nog een lange discussie.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Over ongeschoolde mensen gesproken.
Godverdomme wat ben jij traag van begrip zeg.
Het is de schuld van de Rabobankquote:
Paranotenquote:
Is misschein wel een goed idee jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
Okay dit gaat nergens meer over Ess, ik kap ermee
Bedanktquote:
Ik vind het irritant omdat ik zelf weet dat het onjuist is eigenlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb jou sinds je verzoek van afgelopen nacht niet uitgemaakt voor dom. Maar wat ik me afvraag is waarom je het irritant vindt als je het slechts ziet als onjuist vooroordeel?
Overigens kan ik gedrag bestempelen als dom gedrag. Zo vind ik jouw gebruik van het woord 'kanker/kanjer' dom. Dat zegt iets over jouw gedrag op dat moment en minder over jou als persoon in het algemeen
Dan schiet je al heel aardig opquote:
Juist als je dat van jezelf weet moet je je er niet druk om maken wat een ander meent manquote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het irritant omdat ik zelf weet dat het onjuist is eigenlijk.
En als het wat zegt over mijn gedrag, dan vraag ik mij af wanneer gedrag iets te maken heeft met iemands IQ.
Ik ben erquote:
Het is nog nooit zo gezellig geweestquote:
Omdat auto-update.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef xcachet het volgende:
Waarom zie ik iemand zijn posts nog als ik die gene heb geblokkeerd?
Golden kiwi's zijn lekkerquote:
Ja hoi, kom je hier alleen om plaatjes te posten?quote:
Deze lijken er wel een beetje tussen in te zittenquote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Golden kiwi's zijn lekker
Die gewone vind ik niet zo
quote:
Het is groen of geelquote:Op zondag 3 november 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze lijken er wel een beetje tussen in te zitten
Jij baseert je conclusie constant op je eigen zaad. Daar schiet je niks mee op.quote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Chiu het volgende:
[..]
Of jij. Maar bekijk het vooral van je eigen kant. Dan wordt dit nog een lange discussie.
Correct, daarom ga ik nu weer verder!quote:Op zondag 3 november 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi, kom je hier alleen om plaatjes te posten?
Ze zijn groengeelquote:
Erg vriendelijk leek het anders niet jufquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
Oh pastapipos, dat was een vraag, geen beschuldiging![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Correct, daarom ga ik nu weer verder!
Dat besefte ik ook, daarom mijn verhelderingquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Erg vriendelijk leek het anders niet juf
Vrouwenquote:
Ik vergeef je hoorquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat besefte ik ook, daarom mijn verheldering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |