Hoe kom je daar bij?quote:
Geen ideequote:
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazigquote:
Maar waarom zou ik sof zijn?quote:
Wazig is onscherp.quote:Op zondag 3 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazig
Waarom wel bedoel jequote:
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?quote:
No shitquote:
Ik bedoel waarom niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom wel bedoel je
Ze kwam hier binnen vallen met de vraag of ik sof wasquote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waarom wel bedoel je
Neequote:
En dat ben jijquote:
omdat je tan2 verslaafd bent.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?
Dag liefjequote:
Nee, mijn eerste post was hoi in deze sc.quote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze kwam hier binnen vallen met de vraag of ik sof was![]()
Precies.quote:
En verder?quote:
Goede conclusie.quote:Op zondag 3 november 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb haar eerder maar bestempeld als wazig
Waarom reageer je er opquote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok, waarom zou ik als ik slechts een kloon van sof zijn ruim 26.000 posts in iets meer dan een jaar hebben?
Echt nietquote:
Ja en toe zei ik hoi terug en ik was direct sof in jou ogenquote:Op zondag 3 november 2013 22:03 schreef Chiu het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste post was hoi in deze sc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |