ik ga niet meer met jou in discussie lijkt mij voor deze sc beter.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tjacka is nou eenmaal ongeschoold, pest hem daar niet mee.
Meh, maar windstoten die zo hard op m'n raam beuken dat ik er wakker van wordt en onweer een hagelquote:Op zondag 3 november 2013 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, beetje regen mag de pret niet drukken toch
Is er sprake van een discussie dan? Je stelt een vraag waarop je een antwoord krijgt. Lijkt me vooralsnog weinig weg te hebben van een discussie maar goed. En meningen mogen verschillen lijkt mequote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga niet meer met jou in discussie lijkt mij voor deze sc beter.
Niet naar luisterenquote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, maar windstoten die zo hard op m'n raam beuken dat ik er wakker van wordt en onweer een hagel
quote:
Ik was hier vandaag nauwelijksquote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
beneen beetje afwezig vanavond
Maar ik werd er wakker vanquote:
Dan weet ik het ook niet hoorquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik werd er wakker vanIk kan toch niet slapen met de radio hard?
Het was gewoon pokkeweerquote:
nee, maar ik voelde het aankomen. ik ben liever van de pil zeg maar, dan van de abortus.quote:Op zondag 3 november 2013 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er sprake van een discussie dan? Je stelt een vraag waarop je een antwoord krijgt. Lijkt me vooralsnog weinig weg te hebben van een discussie maar goed. En meningen mogen verschillen lijkt me
quote:
Ik zie het probleem niet zo met een discussie ook al lopen de meningen sterk uiteen. Zolang je je niet laat voeden door emotie moet het goed gaan. En daarnaast hebben wij in deze gewoon een andere interpretatie van het woord 'ongeschoold', zo blijktquote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar ik voelde het aankomen. ik ben liever van de pil zeg maar, dan van de abortus.
Op of in bed liggen en nog niet op hoeven te staan als je dat hoortquote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lig er liever naar te luisteren bij mijn ouders thuisdaar heb ik een dakraam
![]()
Uhuhquote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op of in bed liggen en nog niet op hoeven te staan als je dat hoort
dan wil ik graag jouw mening horenquote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo met een discussie ook al lopen de meningen sterk uiteen. Zolang je je niet laat voeden door emotie moet het goed gaan. En daarnaast hebben wij in deze gewoon een andere interpretatie van het woord 'ongeschoold', zo blijkt
Oké ik jokte, ik was er wel vandaagquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké ik jokte, ik was er wel vandaag
Een beetje maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |