Valt mee toch.quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Chiu, naast wazig ben je ook vervelend
Gewoon negeren joh. Van die ongeschoolde kneusjes die denken dat ze leuk zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
Chiu, naast wazig ben je ook vervelend
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon negeren joh. Van die ongeschoolde kneusjes die denken dat ze leuk zijn
Okéquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden.quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier flink zeg
Wel leuk geluid als je lekker binnen zit
Ik werd vanmorgen wakker van de harde wind en regen, en de hagel, en het onweer..quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier flink zeg
Wel leuk geluid als je lekker binnen zit
quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier scheen vanmorgen de zonquote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen wakker van de harde wind en regen, en de hagel, en het onweer..
Oftewel het was pokkeweer![]()
Dat was hier vanmiddagquote:
Even leek het een mooie dag te worden maar helaasquote:
waarom noem jij iedereen ongeschooldquote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet koud neequote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even leek het een mooie dag te worden maar helaas
Ach, voor begin november is het eigenlijk zo slecht nog niet. Veel regen maar niet koud
quote:Op zondag 3 november 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom noem jij iedereen ongeschoold
Ach, beetje regen mag de pret niet drukken tochquote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet koud neeMaar het is wel gewoon pokkeweer alsnog
Tjacka is nou eenmaal ongeschoold, pest hem daar niet mee.quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?
Volgens mij noem je iedereen ongeschoold omdat je iets moet afreageren?quote:Op zondag 3 november 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het merendeel van de users die ik daarvan beticht zijn dat ook. Of vergis ik me soms en hebben ze vaak een degree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |