Trek je maar niks aan van dat vieze mannetje hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Chiu het volgende:
[..]
Op hetzelfde feit waarop jij baseert dat mijn moeder een stinkvis is.
Dus dat weet je zelf wel.
Ik vind het gewoon knap dat je iemand in een hokje kan plaatsen via een forumpje. Dat zijn gewoon vooroordelen en vooroordelen komen bijna nooit uit. En dat je mij dom noemt vind ik dan ook vreemd, en erg irritant. Dus dit is een tip als je mij een keer terug wil trollen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
True, die heeft zeker haar momenten ja. Maar dat heb ik ook en wel meerdere joh
Parachutequote:
Ik heb dat anders zelf mogen ervarenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Chiu het volgende:
[..]
Op hetzelfde feit waarop jij baseert dat mijn moeder een stinkvis is.
Dus dat weet je zelf wel.
Hier heb ik ook wel eens last van. Onterecht wel.quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal eerlijk met mijn oordeel en opmerking, dat moet ik van tevoren zeggen. Ik roep namelijk standaard dat mensen met minder dan een afgeronde vwo/hbo/universiteit ongeschoold zijn
Paradoxquote:
Dat je last hebt van een schrale anus? Ja, dat zou me niet verbazen dat je dat hebt mogen ervaren.quote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb dat anders zelf mogen ervaren
Uhh, ook halloquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van dat vieze mannetje hoor.
Over ongeschoolde mensen gesproken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Chiu het volgende:
[..]
Dat je last hebt van een schrale anus? Ja, dat zou me niet verbazen dat je dat hebt mogen ervaren.
Ik heb jou sinds je verzoek van afgelopen nacht niet uitgemaakt voor dom. Maar wat ik me afvraag is waarom je het irritant vindt als je het slechts ziet als onjuist vooroordeel?quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon knap dat je iemand in een hokje kan plaatsen via een forumpje. Dat zijn gewoon vooroordelen en vooroordelen komen bijna nooit uit. En dat je mij dom noemt vind ik dan ook vreemd, en erg irritant. Dus dit is een tip als je mij een keer terug wil trollen.
Soms wel inderdaadquote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier heb ik ook wel eens last van. Onterecht wel.
Paraatquote:
Vooral omdat ik zelf ook vrij weinig heb om te laten zienquote:
Same!quote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral omdat ik zelf ook vrij weinig heb om te laten zien
Een nare eigenschap van mij.
Parabenenquote:
Of jij. Maar bekijk het vooral van je eigen kant. Dan wordt dit nog een lange discussie.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Over ongeschoolde mensen gesproken.
Godverdomme wat ben jij traag van begrip zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |