Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ja die bedoelde ik ook, gewoon niet laten zienquote:Op zondag 3 november 2013 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik miste nog een ontnomen penalty. Ziyech had ook een penalty mee moeten krijgen.
Jij bent ook maar een mafketel.quote:Op zondag 3 november 2013 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
Zie hem staan die dikke debiel.
Kamphuis___!
Rieks.quote:
Misschien zijn een paar goede ogen ook niet wegquote:Op zondag 3 november 2013 19:38 schreef alors het volgende:
Grote oren, hij kan er alleen niet zo goed mee luisteren.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Dit gun ik Jeroen Grueter wel, voor niks naar het stadion gegaan.
Beter dan van ADOquote:
Je bent zelf een soort dierentuin.quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is een soort dierentuin met dolfijnen.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerenveen heeft verloren van de scheids vandaag.. verkeerde beslissingen nemen kan altijd, maar bij dat penalty-geval stond hij er met zijn neus bovenop..
Hoi Rens.quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Heerenveen heeft verloren van de scheids vandaag.. verkeerde beslissingen nemen kan altijd, maar bij dat penalty-geval stond hij er met zijn neus bovenop..
Wie is Rens.. ik heb er verder geen probleem mee als Heerenveen verliest.. kan me alleen de frustratie van Van Basten wel voorstellen.quote:
Nee het uitvak was lekker vol.quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een volksclub ook dat Utrecht. Goed gevulde harde kern.
[ afbeelding ]
Lijkt de ArenA wel in de 87e minuut.quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een volksclub ook dat Utrecht. Goed gevulde harde kern.
[ afbeelding ]
RensHearrenfean, een user op Fok!quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie is Rens.. ik heb er verder geen probleem mee als Heerenveen verliest.. kan me alleen de frustratie van Van Basten wel voorstellen.
Rekik en de scheids vinden van wel.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Twee benen vooruit, kan de speler ernstig blesseren.
Gelukkig hapt er iemand.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rekik en de scheids vinden van wel.
PSVers hebben er over het algemeen zeer veel moeite mee om objectief te blijven.
De gemiddelde 4e divisie club in Engeland neemt nog meer uitsupporters mee.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
mwuah 180 fans zijn inderdaad niet veel.
Tsja Nederland hé. Alleen Ajax en Feyenoord hebben altijd uitverkochte uitvakken.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
De gemiddelde 4e divisie club in Engeland neemt nog meer uitsupporters mee.
Idd, falersquote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed in beeld gebracht, Ajax - Celtic op dinsdag en Real op woensdag
Die Tom he.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Grifte het volgende:
Tom, stop.
Gewoon weglopen, en niet meer terugkomen.
Alsof ze Geo4kant een baantje bij de NOS hebben aangeboden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed in beeld gebracht, Ajax - Celtic op dinsdag en Real op woensdag
Hij kan beter naar Fox gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Grifte het volgende:
Tom, stop.
Gewoon weglopen, en niet meer terugkomen.
Deed FOK! het niet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! doet het net op tijd voor deze topshow
Eerwaarde 4lf. Hoe vervorm jij gifjes dusdanig dat ze als UI door kunnen. Mijn excuses als het lijkt of ik enkel misbruik van je wil maken want ik vind je echt toppiejoppie hoor.quote:
Photoshopquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerwaarde 4lf. Hoe vervorm jij gifjes dusdanig dat ze als UI door kunnen. Mijn excuses als het lijkt of ik enkel misbruik van je wil maken want ik vind je echt toppiejoppie hoor.
En Bulthuis is een teringdebiel, dat hij naar Engeland kon.
Op de perstribune sloeg Philip Kooke ook iemand. Het was ongekend.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Grifte het volgende:
Nou nou commentator, dit is geen hockey.
HIJ SLAAT HIJ SLAAT
Hans van Zetten zou jaloers geweest zijn.
Rofl, ligtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou leuk zijn als morgen bij Studio Voetbal het ligt uitgaat.
xD zou overbodig zijn
*lichtquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou leuk zijn als morgen bij Studio Voetbal het ligt uitgaat.
xD zou overbodig zijn
GGMM zou de betweter uithangen. Ik kon oprecht om je doordachte grapje lachen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM moet reageren, jij niet.
Dankjewelquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM zou de betweter uithangen. Ik kon oprecht om je doordachte grapje lachen.
Die pakte even een wedstrijdje van Juventus mee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:56 schreef Grifte het volgende:
Is Hafcfan al gesignaleerd? Dit kan natuurlijk niet.
Hangt er van af of hij zometeen "en de goal" zegt gekkie.quote:
Eeen Zivkovic daar is ie dan toch. Daar is ie dan tochquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of hij zometeen "en de goal" zegt gekkie.
Dan is het hem dus niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Eeen Zivkovic daar is ie dan toch. Daar is ie dan toch
En we gaan met de trekker naar Madridquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
FC Groningen kan makkelijk Europa in dit jaar.
Maar als ze 2 wedstrijden verliezen kan het ook zomaar helemaal anders zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
FC Groningen kan makkelijk Europa in dit jaar.
Wilde hem nog in mijn team zetten, maar dacht er pas weer vrijdag om 19.00 aanquote:
Mexicanobakker heeft de beruchte stok naar Schiermonnikoog gebracht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Mexicanobakker ziet in Kostic zijn ogen een niet te stillen honger.
Qua team schat ik ze toch beter in dan bijvoorbeeld Utrecht of ADO, maar je hebt gelijk in de Eredivisie kan door 1 verlies alles anders lopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ze 2 wedstrijden verliezen kan het ook zomaar helemaal anders zijn.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
0-3.
Ik denk dat het langzaam tijd wordt om johannes_vermeer te feliciteren.(en Paxcon, maar dat vind ik een iets minder fanatieke supporter)
Dit Sierd je.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
0-3.
Ik denk dat het langzaam tijd wordt om johannes_vermeer te feliciteren.(en Paxcon, maar dat vind ik een iets minder fanatieke supporter)
Maar hij tankt diesel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Jan de Jonge is ergens familie van Gert Jan, dat kan niet anders.
Spoilers lulquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Dit wordt weer zo'n knotsgekke wedstrijd
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
xD
Sommige dingen kunnen het daglicht nu eenmaal niet verdragen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom mocht ik dus nooit jouw kelder in.
Post dan ook een lul xdquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
Boefje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat mag niet ben ik ooit achter gekomen
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
lol xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Antonia wil mijn manager niet helpen en weigert naar Kolder te passen.
Je UI is niet helemaal in Full HDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ik eet nu een banaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ja sorry en mijn post was ook verre van HD.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je UI is niet helemaal in Full HD
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijf
Een grapje is leuk, maar dit soort opmerkingen wil ik niet meer zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.
Ik wens niet geassocieerd te worden met FC Groningenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.
lol xD xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani wilde duidelijk een tijltje
[ afbeelding ]
alsjeblieft
xD
GGMM censureert mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani wilde duidelijk een tijltje
[ afbeelding ]
alsjeblieft
xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |