Wie is Rens.. ik heb er verder geen probleem mee als Heerenveen verliest.. kan me alleen de frustratie van Van Basten wel voorstellen.quote:
Nee het uitvak was lekker vol.quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een volksclub ook dat Utrecht. Goed gevulde harde kern.
[ afbeelding ]
Lijkt de ArenA wel in de 87e minuut.quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een volksclub ook dat Utrecht. Goed gevulde harde kern.
[ afbeelding ]
RensHearrenfean, een user op Fok!quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wie is Rens.. ik heb er verder geen probleem mee als Heerenveen verliest.. kan me alleen de frustratie van Van Basten wel voorstellen.
Rekik en de scheids vinden van wel.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Twee benen vooruit, kan de speler ernstig blesseren.
Gelukkig hapt er iemand.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rekik en de scheids vinden van wel.
PSVers hebben er over het algemeen zeer veel moeite mee om objectief te blijven.
De gemiddelde 4e divisie club in Engeland neemt nog meer uitsupporters mee.quote:Op zondag 3 november 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
mwuah 180 fans zijn inderdaad niet veel.
Tsja Nederland hé. Alleen Ajax en Feyenoord hebben altijd uitverkochte uitvakken.quote:Op zondag 3 november 2013 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
De gemiddelde 4e divisie club in Engeland neemt nog meer uitsupporters mee.
Idd, falersquote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed in beeld gebracht, Ajax - Celtic op dinsdag en Real op woensdag
Die Tom he.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Grifte het volgende:
Tom, stop.
Gewoon weglopen, en niet meer terugkomen.
Alsof ze Geo4kant een baantje bij de NOS hebben aangeboden.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed in beeld gebracht, Ajax - Celtic op dinsdag en Real op woensdag
Hij kan beter naar Fox gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 19:52 schreef Grifte het volgende:
Tom, stop.
Gewoon weglopen, en niet meer terugkomen.
Deed FOK! het niet?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
FOK! doet het net op tijd voor deze topshow
Eerwaarde 4lf. Hoe vervorm jij gifjes dusdanig dat ze als UI door kunnen. Mijn excuses als het lijkt of ik enkel misbruik van je wil maken want ik vind je echt toppiejoppie hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |