quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
lol xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Antonia wil mijn manager niet helpen en weigert naar Kolder te passen.
Je UI is niet helemaal in Full HDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ik eet nu een banaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ja sorry en mijn post was ook verre van HD.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je UI is niet helemaal in Full HD
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijf
Een grapje is leuk, maar dit soort opmerkingen wil ik niet meer zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |