Maar als ze 2 wedstrijden verliezen kan het ook zomaar helemaal anders zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Groby het volgende:
FC Groningen kan makkelijk Europa in dit jaar.
Wilde hem nog in mijn team zetten, maar dacht er pas weer vrijdag om 19.00 aanquote:
Mexicanobakker heeft de beruchte stok naar Schiermonnikoog gebracht.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Mexicanobakker ziet in Kostic zijn ogen een niet te stillen honger.
Qua team schat ik ze toch beter in dan bijvoorbeeld Utrecht of ADO, maar je hebt gelijk in de Eredivisie kan door 1 verlies alles anders lopenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als ze 2 wedstrijden verliezen kan het ook zomaar helemaal anders zijn.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
0-3.
Ik denk dat het langzaam tijd wordt om johannes_vermeer te feliciteren.(en Paxcon, maar dat vind ik een iets minder fanatieke supporter)
Dit Sierd je.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef GGMM het volgende:
0-3.
Ik denk dat het langzaam tijd wordt om johannes_vermeer te feliciteren.(en Paxcon, maar dat vind ik een iets minder fanatieke supporter)
Maar hij tankt diesel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Jan de Jonge is ergens familie van Gert Jan, dat kan niet anders.
Spoilers lulquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Dit wordt weer zo'n knotsgekke wedstrijd
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
xD
Sommige dingen kunnen het daglicht nu eenmaal niet verdragen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom mocht ik dus nooit jouw kelder in.
Post dan ook een lul xdquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
xD
Boefje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat mag niet ben ik ooit achter gekomen
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
lol xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, of heb je naast negers ook wat tegen lesbiennes? XD
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Antonia wil mijn manager niet helpen en weigert naar Kolder te passen.
Je UI is niet helemaal in Full HDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ik eet nu een banaan.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Paxcon is dit met meerdere kleurlingen zo en is een multiculturele samenleving daarom gedoemd te mislukken.
Ja sorry en mijn post was ook verre van HD.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je UI is niet helemaal in Full HD
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijfquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nicki Minaj vind ik echt een ranzig wijf
Een grapje is leuk, maar dit soort opmerkingen wil ik niet meer zien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.
Ik wens niet geassocieerd te worden met FC Groningenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Poeh. Heb ik eerst de gehele Feyenoord achterban uitgeroeid met TR's plaatsen en nu roept de Groningen pose erom.
lol xD xDquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani wilde duidelijk een tijltje
[ afbeelding ]
alsjeblieft
xD
GGMM censureert mij.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani wilde duidelijk een tijltje
[ afbeelding ]
alsjeblieft
xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |