SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Ja, met een paar miljoen erbij. Zetten ze hem gewoon in de kantine achter de bar.quote:
Wat een Kolder ieke foto. Al is promoveren natuurlijk ook geen Kolder.quote:
o_0'quote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een Kolder ieke foto. Al is promoveren natuurlijk ook geen Kolder.
Op BBC staat overigens dat de wedstrijd gestaakt is omdat het weer Colder werd met onweer
XD
Kolder
quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn mond valt open van verbazing.
[ afbeelding ] xD
[..]
[ afbeelding ] xD
[..]
[ afbeelding ] xD
Kolderiek hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] xD
TR geplaatst.quote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef alors het volgende:
godverdomme Immers____!
Please laat hem geblesseerd zijn.
quote:
Gewoon een extra training langs de zijlijn.quote:
Een dikke paddo die in de plaats komt is idd een meevaller.quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Dat zou een meevaller zijn voor Feyenoord.
Hij doet net alsof omdat hij neergehaald werd zodat zijn actie iets minder stuntelig leek.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Koemantriest mannetje. Is toch geen overtreding man.
Volgens mij struikelde hij gewoon... Immers lijkt me niet slim genoeg voor een stukje toneelquote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet net alsof omdat hij neergehaald werd zodat zijn actie iets minder stuntelig leek.
Ja klopt, wel een echte afmaker.quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hemmen is toch wel matig in het meevoetballen zeg. Die houdt cambuur echt op.
Boven verwachting.quote:
Misschien speelt hij daarom wel bij Cambuur.quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hemmen is toch wel matig in het meevoetballen zeg. Die houdt cambuur echt op.
Dat mocht je willen, ze zijn gewoon echt zo slecht.quote:
We zijn godsamme bijna even slecht als Ajax...quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, ze zijn gewoon echt zo slecht.
Deze man snapt het.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien speelt hij daarom wel bij Cambuur.
Niet zo flauw doen. Hij snijdt gewoon een sterk punt aan, als Messi op zijn plek stond weet ik zeker dat de bal sneller rond zou gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo niet, dat is meer een commandant.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Hij snijdt gewoon een sterk punt aan, als Messi op zijn plek stond weet ik zeker dat de bal sneller rond zou gaan.
Neem zelf ook een schot hagel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het hagelt, het hagelt! ha-ha-hagelslag.
Tuurlijk. Maar de rest speelt nu leuk, hij maakt voorin in een paar minuten foute keuzes waardoor ze anders 100% kansen kregen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn denk ik om deze opmerking te kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het hagelt, het hagelt! ha-ha-hagelslag.
Zou CR z'n onderbroekjes ook uitwassen? Of doet hij iedere dag een nieuwe aan..quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo niet, dat is meer een commandant.
Lukoki maakt altijd foute keuzes. Bij toeval komen daar soms nog doelpunten uit ook.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de rest speelt nu leuk, hij maakt voorin in een paar minuten foute keuzes waardoor ze anders 100% kansen kregen.
En zoveel scoort hij niet.
Behalve op maandag en vrijdag, dan doet hij steevast zijn broekje uit.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zou CR z'n onderbroekjes ook uitwassen? Of doet hij iedere dag een nieuwe aan..
Als hij vanavond al bij jou komt, waarom zou je hem dan nu nog in actie willen zien?quote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef alors het volgende:
Gaat Otje nog komen of moet ik wachten tot vanavond?
Heb het doorgegeven aan Lodeweges.quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cambuur MOET de 1-0 maken voor de rust
Hebben ze wel verdiend...quote:Op zondag 3 november 2013 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cambuur MOET de 1-0 maken voor de rust
Komt ie vanavond in d'r Otje?quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij vanavond al bij jou komt, waarom zou je hem dan nu nog in actie willen zien?
quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
Die Brands is wel de grootste dissonant vandaag..
Behalve in de afronding, tot nu toequote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
Cambuur overklast Feyenoord op werkelijk alle fronten.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:11 schreef Trebo het volgende:
Die Brands is wel de grootste dissonant vandaag..
quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zijn godsamme bijna even slecht als Ajax...
Met Pelle werkt het altijdquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
Die hoge ballen steeds op Armenteros, wereldtactiek.
Nee hoor, dan gooien ze de hoge ballen naar Pelle.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Pelle werkt het altijd
Jullie hebben werkelijk geen plan b.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
Alle ballen op Samuelquote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef DonRaja het volgende:
Oh jawel:quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jullie hebben werkelijk geen plan b.
Ik probeer een context te bedenken waarin dit een leuke post zou zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, dan gooien ze de hoge ballen naar Pelle.
Zelfspotquote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jawel:
Plan A: Alle ballen hoog op de spits
Plan B: Alle ballen nog hoger op de spits
Ik deed net alsof jij bedoelde dat ze de lange ballen ook op Armenteros speelde als Pelle er in stond.quote:Op zondag 3 november 2013 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer een context te bedenken waarin dit een leuke post zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super Sunday fox sports![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Immers is dan ook één van de redenen waarom Feyenoord al een paar seizoenen niet europees speeltquote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
En alle Feyenoorder maar schelden op Immers
Ik walg van jullie.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers is dan ook één van de redenen waarom Feyenoord al een paar seizoenen niet europees speelt
Deze post is zo dom dat ik je dank voor het onderbouwen van mijn post.quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Immers is dan ook één van de redenen waarom Feyenoord al een paar seizoenen niet europees speelt
''alle"quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg van jullie.
Vorig seizoen, alleen voor de keeper, nog steeds niet scorenquote:
Beetje naar inderdaad. Ik scheld dan ook nooit op Nick van der Velden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik walg van jullie.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat dat nog wel weggeven.
GAE - HER definitief gestaakt.
Paxcon ook niet. Paxcon juicht voor blonde Nederlanders met blauwe ogen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje naar inderdaad. Ik scheld dan ook nooit op Nick van der Velden.
Er kan totaal niet meer op worden gevoetbald. Soort zwembad, heeft het meer van weg dan een voetbalveld. Getuige de fragmenten is er bij iedere pass wel een vloedgolf. Als je doorspeelt is er gewoon teveel kans op spier-, knie of andere soorten blessures.quote:
Het is ook terecht maar jammer.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er kan totaal niet meer op worden gevoetbald. Soort zwembad, heeft het meer van weg dan een voetbalveld. Getuige de fragmenten is er bij iedere pass wel een vloedgolf. Als je doorspeelt is er gewoon teveel kans op spier-, knie of andere soorten blessures.
Tevens moeten Kowet en Heracles het allebei van positiespel hebben. Op dit veld kan dat totaal niet.
Battieboiiquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaat Jan-Joost bij de desk staan?
Jan Joost moet de griep krijgenquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Vond het ook al een beetje gayquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Scoort die paardenlul nog ook.. mijn waardering voor hem neemt hiermee niet toe helaas.. blijft een kneus.
Grappenmaker, jammer dat je nog te dom bent om zijn naam correct te spellen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
'Technisch gezien een knappe goal van Immers'
Er klopt hier iets niet.. Immer en techniek?
Hij schatte het verkeerd in waardoor hij hem goed raakte.quote:Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben bloedserieus.. misschien is hij als mens een fijne vent, maar als speler moet ik hem niet..quote:Op zondag 3 november 2013 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Grappenmaker, jammer dat je nog te dom bent om zijn naam correct te spellen.
Jan-Joost is een mongool die eens live moet worden aangepakt. Zelfde geldt voor Sjek.quote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Slobeend het volgende:
Als Zlatan zo'n doelpunt maakt hebben ze het bij ieder voetbalprogramma over het geniale doelpunt van Zlatan.quote:Op zondag 3 november 2013 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
En sowieso beter dan Armenteros...quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs geschorst speelt hij nog beter dan Immers
Het was een goeie goal, maar door de motoriek van Immers heb je altijd twijfel of het niet gewoon per ongeluk was.quote:Op zondag 3 november 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Zlatan zo'n doelpunt maakt hebben ze het bij ieder voetbalprogramma over het geniale doelpunt van Zlatan.
Dikke billen ook zag ikquote:Op zondag 3 november 2013 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En sowieso beter dan Armenteros...
Die zou ik voor straf de hele rust rondjes laten rennen op het veld. Met z´n dikke pens.
Dat is er een voor Van der Gijp.quote:
Ik vind hem de grootste gladjanus van het hele stel vervelende voetbalfiguren op tv.. nog gladder dan Sjek..quote:Op zondag 3 november 2013 15:31 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een enorme paardenlul is Jan Joost toch
quote:
haha Aad300 was nog een stuk harder geweest.quote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Moet het nou weer gelijk zo hard.
Ik werd uitgelokt, sorry.quote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Moet het nou weer gelijk zo hard.
Die nodigen we niet meer uit, die gaat zitten en zegt vervolgens anderhalf uur lang niets.quote:Op zondag 3 november 2013 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
haha Aad300 was nog een stuk harder geweest.
quote:Op zondag 3 november 2013 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord begint wat beter te spelen, tegengoal hangt in de lucht...
Die uitspraak heeft mij gedwongen om voor het eerst in mijn leven een kritische noot te plaatsen bij de uitspraken van Johan Derksen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die nodigen we niet meer uit, die gaat zitten en zegt vervolgens anderhalf uur lang niets.
Terecht, daar sloeg hij even volkomen de plank mis. Ik denk eerder dat hij het gevoel heeft toch maar weinig van voetbal te weten als hij naastquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uitspraak heeft mij gedwongen om voor het eerst in mijn leven een kritische noot te plaatsen bij de uitspraken van Johan Derksen.
Hij is dit jaar ook niet opgeroepen om zwarte piet te spelen, hij past niet door de schoorsteen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
Alsjeblieft, verlos die Armenteros uit z´n lijden...
Hij is wel zo arrogant dat hij zichzelf prima vindt spelen, lekker pingelen met de bal.quote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef DonRaja het volgende:
Alsjeblieft, verlos die Armenteros uit z´n lijden...
Geldt voor alle trainers imoquote:Op zondag 3 november 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman moet een klaagverbod krijgen.
Maar zijn vervanger is Te Vrede...quote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is wel zo arrogant dat hij zichzelf prima vindt spelen, lekker pingelen met de bal.
Werkte 2 seizoenen terug wel goedquote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman klaagt het meest. En ook om de meest knullige dingen.
Ik geniet van die knotsgekke eredivisie.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag johannes. Hoe staat het leven op deze zonnige zondag?
'Je gebruikt zijn naam Immers als grap.' had beter geklonken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een Kolderieke grap van je. Immers gebruik je zijn naam als grap.
Zonnige zondag.. jij woont niet in Almelo dusquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag johannes. Hoe staat het leven op deze zonnige zondag?
Is me eigenlijk niet opgevallen. Vorig jaar hoefde Koeman niet te klagen of hij werd met zijn elftal door de arbitrage heel veel speelrondes nog in de titelrace gehouden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vele wedstrijden. Klagen om de scheids te beïnvloeden. Werkte vrij regelmatig
Daarbij zit Alors helemaal niet hand in hand momenteel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Trebo het volgende:
Homo's lopen hand in hand.
Wat origineel zeg..
Klopt, semiquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me eigenlijk niet opgevallen. Vorig jaar hoefde Koeman niet te klagen of hij werd met zijn elftal door de arbitrage heel veel speelrondes nog in de titelrace gehouden.
Je bedoelt die competitie waar iedereen van iedereen kan winnen en je gek bent al je nog TOTO speelt? Die competitie?quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geniet van die knotsgekke eredivisie.
Dat is een juiste constatering.quote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonnige zondag.. jij woont niet in Almelo dus
'haalbare'quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur is te zwak om tot scoren te komen. Een gelijkspelletje is vandaag het hoogst haalbaar.
Dat klopt dan dus niet he...quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur is te zwak om tot scoren te komen. Een gelijkspelletje is vandaag het hoogst haalbaar.
Die waar een gewaardeerd voetbalanalyticus elke week in zijn hemd wordt gezet omdat hij, ondanks zijn logische voorspellingen, elke week op maximaal 2 uit 6 uitkomt.quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt die competitie waar iedereen van iedereen kan winnen en je gek bent al je nog TOTO speelt? Die competitie?
*vindtquote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
Lulkoki vind het jammer dat de Cler niet meer speelt.
*vindtquote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
Lulkoki vind het jammer dat de Cler niet meer speelt.
Die scheurt zijn kruisbanden en die heb een hernia!quote:Op zondag 3 november 2013 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, Mathijsen. Die scheurde alles af.
Aids is besmettelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Het scorebord in het stadion heeft aids
Hij wil er geen een maken. Hij scoort altijd per ongeluk.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
Deze was te makkelijk voor Immers, hij wil alleen nog moeilijke doelpunten maken.
Stijn weet.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuk dus nooit met een DKV-supporter.
aids (naja hiv) is wel degelijk besmettelijkquote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.
Het is werkelijk een plaag, dat blaag.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt weer met je eigen domheid te koop.
Goed voelt dat, ik ken het gevoel.quote:
HIV ja.quote:Op zondag 3 november 2013 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
aids (naja hiv) is wel degelijk besmettelijk
Ik zou alles wat met Groningen te maken heeft ook vermijden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuk dus nooit met een DKV-supporter.
Jij een abonnement op de voetbal internationalquote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur heeft een abonnement op buitenspelletjes.
Ik heb een abonnement op Donald Duck.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur heeft een abonnement op buitenspelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |