SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Ja, met een paar miljoen erbij. Zetten ze hem gewoon in de kantine achter de bar.quote:
Wat een Kolder ieke foto. Al is promoveren natuurlijk ook geen Kolder.quote:
o_0'quote:Op zondag 3 november 2013 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een Kolder ieke foto. Al is promoveren natuurlijk ook geen Kolder.
Op BBC staat overigens dat de wedstrijd gestaakt is omdat het weer Colder werd met onweer
XD
Kolder
quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn mond valt open van verbazing.
[ afbeelding ] xD
[..]
[ afbeelding ] xD
[..]
[ afbeelding ] xD
Kolderiek hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] xD
TR geplaatst.quote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef alors het volgende:
godverdomme Immers____!
Please laat hem geblesseerd zijn.
quote:
Gewoon een extra training langs de zijlijn.quote:
Een dikke paddo die in de plaats komt is idd een meevaller.quote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Dat zou een meevaller zijn voor Feyenoord.
Hij doet net alsof omdat hij neergehaald werd zodat zijn actie iets minder stuntelig leek.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Koemantriest mannetje. Is toch geen overtreding man.
Volgens mij struikelde hij gewoon... Immers lijkt me niet slim genoeg voor een stukje toneelquote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij doet net alsof omdat hij neergehaald werd zodat zijn actie iets minder stuntelig leek.
Ja klopt, wel een echte afmaker.quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hemmen is toch wel matig in het meevoetballen zeg. Die houdt cambuur echt op.
Boven verwachting.quote:
Misschien speelt hij daarom wel bij Cambuur.quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hemmen is toch wel matig in het meevoetballen zeg. Die houdt cambuur echt op.
Dat mocht je willen, ze zijn gewoon echt zo slecht.quote:
We zijn godsamme bijna even slecht als Ajax...quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mocht je willen, ze zijn gewoon echt zo slecht.
Deze man snapt het.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien speelt hij daarom wel bij Cambuur.
Niet zo flauw doen. Hij snijdt gewoon een sterk punt aan, als Messi op zijn plek stond weet ik zeker dat de bal sneller rond zou gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo niet, dat is meer een commandant.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zo flauw doen. Hij snijdt gewoon een sterk punt aan, als Messi op zijn plek stond weet ik zeker dat de bal sneller rond zou gaan.
Neem zelf ook een schot hagel.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het hagelt, het hagelt! ha-ha-hagelslag.
Tuurlijk. Maar de rest speelt nu leuk, hij maakt voorin in een paar minuten foute keuzes waardoor ze anders 100% kansen kregen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn denk ik om deze opmerking te kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het hagelt, het hagelt! ha-ha-hagelslag.
Zou CR z'n onderbroekjes ook uitwassen? Of doet hij iedere dag een nieuwe aan..quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo niet, dat is meer een commandant.
Lukoki maakt altijd foute keuzes. Bij toeval komen daar soms nog doelpunten uit ook.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de rest speelt nu leuk, hij maakt voorin in een paar minuten foute keuzes waardoor ze anders 100% kansen kregen.
En zoveel scoort hij niet.
Behalve op maandag en vrijdag, dan doet hij steevast zijn broekje uit.quote:Op zondag 3 november 2013 15:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zou CR z'n onderbroekjes ook uitwassen? Of doet hij iedere dag een nieuwe aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |