Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Antwoord geef je zelf al:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Dat doen dus.quote:Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars
Zou niet uit moeten maken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Performance zal toch gelijk zijn? Zelfde apparaat alleen kleinere formfactor. Maar evenveel pixels, zelfde proc.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:
- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Maar wat moet ik daar dan voor account aanmaken? Iets van Vodafone?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Antwoord geef je zelf al:
[..]
Dat doen dus.
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?
Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
Browser, iMessage, Twitter, Facebook, Youtube, Textverwerken on the go, fotoboek, muziekplayer, Gamen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor?
Boeken, mail, internet, games, af en toe een podcast. Ook wel muziek luisteren tussendoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef bridgefan het volgende:
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.
Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
Hoe bedoel je, 'primary server'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'primary server'?
Wat zijn gateways?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d. Ja, denk ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Wat zijn gateways?Moet ik dan bij de Advanced Settings kijken?
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d.
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.
Studie: presentaties via dropbox bij de hand, opgaven en uitwerkingen ook, artikelen lezen. Tijdens het reizen de krant lezen of iets voor mijn studie lezen. Op het werk om notulen en andere stukken voor vergaderingen mee te nemen. Soms wat nuttige excelbestanden in Numbers meenemen. En thuis om te internetten, lezen, spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Ja. Zorg eens dat je deze instellingen matcht, en bij username "mail06123456" (dus je 06-nummer) invoert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?
Bij dezen:quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.
internet(radio), wekker, krant, gamen, televisie (ik heb voor de rest geen TV), en boekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Bij dezen:
[ link | afbeelding ]
Nee, gewon de instellingen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?
Wachtwoord van je My Vodafone-account.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, gewon de instellingen.
Heb een username geprobeerd in te voeren met mail[06-nummer] maar dan vraagt hij om een wachtwoord en als ik een wachtwoord ingeef, zegt hij dat het niet klopt.
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wachtwoord van je My Vodafone-account.
SSL moet je niet hebben maar TLS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Kan het te maken met (in advanced settings) SSL (staat uit) of S/MIME?
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
SSL moet je niet hebben maar TLS.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:22 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)Heb de primary server uitgezet (die optie is er als je op het pijltje klikt). Nu gebruikt hij kennelijk gewoon Vodafone,.
Muziek, veel lezen, internetten, skypen, tv kijken. Ziggy heeft daar een mooie app voor en soms een spelletje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Op de studie voor notities (Evernote)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Precies dit 👍quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Op de studie voor notities (Evernote)
In bed voor boeken (iBooks)
Op de wc voor vermaak (YouTube)
Terechte vraag, je hebt er geen zak aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Films soms, voornamelijk als ik ga vliegen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Tutsplus.com?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Films soms, voornamelijk als ik ga vliegen.
Simpel mailwerk in bed, als de laptop gesloten is.
Soms een game.
Bank zaken.
Muziekspeler (spotify, Airplay naar Apple TV die aangesloten zit op surround)
Boeken.
En ik ben lid van tutsplus.com, en daar werkt alles perfect op m'n iPad, en vind ik fijner om mee te 'leren' dan op m'n werkstation.
Neequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ik weet het antwoord denk al maar vraag het toch maar even. Kan je die nieuwe Macbooks zonders osx kopen en dat je dan wat korting krijgt oid?
Korting krijgen omdat je een gratis systeem eraf laat halen? Ze zouden je een rekening moeten maken voor de moeitequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ik weet het antwoord denk al maar vraag het toch maar even. Kan je die nieuwe Macbooks zonders osx kopen en dat je dan wat korting krijgt oid?
Doe jezelf een lol en koop een HP ofzo. Echt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
+1000quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die een provideradres gebruiken. Omschakelen naar Gmail, Outlook of een eigen domeinnaam (@achternaam.nl ofzo) kost even wat tijd en moeite, maar als je van provider wil wisselen heb je dat probleem ook, plus dat je geketend bent aan de belemmeringen van KPN (kleine mailbox, drama met settings en IMAP vooral op mobile devices).
quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ja, op de Beverwijkse Zwarte markt!quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
HP is nog teveel eer Swets. Gun hem een Medion of zo..quote:Op zondag 3 november 2013 00:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Doe jezelf een lol en koop een HP ofzo. Echt.
Godverdommequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kan ik een iPad ook zonder iOS kopen?
Niet eerstehands.quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kan ik een iPad ook zonder iOS kopen?
System 7 of zoquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?
Inderdaad ja. Mijn ouders hebben nu al een paar keer moeten wisselen van emailadres omdat ze naar een andere provider gingen. Zo onhandigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die een provideradres gebruiken. Omschakelen naar Gmail, Outlook of een eigen domeinnaam (@achternaam.nl ofzo) kost even wat tijd en moeite, maar als je van provider wil wisselen heb je dat probleem ook, plus dat je geketend bent aan de belemmeringen van KPN (kleine mailbox, drama met settings en IMAP vooral op mobile devices).
Weet jij misschien je zoiets gratis kan aanmaken? Ik wil niet meteen een heel domein registreren om een eigen mailadres te kunnen aanmaken..quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mijn ouders hebben nu al een paar keer moeten wisselen van emailadres omdat ze naar een andere provider gingen. Zo onhandig
Ik heb zelf sinds kort 'mail@voornaam.com'. Alleen nog wat problemen met Push helaas. Workaround met Boxcar is niet ideaal..
Windows RTquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?
Je kan wel een iPhone kopen die op Android looptquote:
Nee, (gelukkig) geen last van. Waarop though? Mac neem ik aan of toch iPhone/iPadquote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Safari sluit hier continu af. Dan krijg ik een of ander enorm foutenrapport. Iemand hier die dat herkent? Heb er nog nooit last van gehad
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, (gelukkig) geen last van. Waarop though? Mac neem ik aan of toch iPhone/iPad
Dat klinkt wel extreem irritant zeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat daar aan te doen is, sorryquote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.
Ja, klopt. Hoop dat iemand anders een idee heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel extreem irritant zeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat daar aan te doen is, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Federer-fan op 03-11-2013 15:57:28 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
force quit, de safarimap uit je userbibliotheek naar bureaublad verplaatsen. Opnieuw opstarten. Sluiten alleen je bookmarks terug zetten in de nieuwe safarimap en opstarten.quote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.
Hmm, de optie Force quit geeft hij niet als hij niet vastloopt.quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
force quit, de safarimap uit je userbibliotheek naar bureaublad verplaatsen. Opnieuw opstarten. Sluiten alleen je bookmarks terug zetten in de nieuwe safarimap en opstarten.
Omdat de SMTP-server niks te maken heeft met het mailaccount wat je probeert te gebruiken.quote:
alt command esc voor force quit.quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, de optie Force quit geeft hij niet als hij niet vastloopt.
Waar vind ik trouwens mijn userbibliotheek?
hoe oud is je thunderbold?quote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
Godver, er zit een kabelbreukje in de kabel tussen mbp en mijn thunderbolt scherm.
Hmm op ebay zo een kabel gevonden, kost wel 100,-. Maar krijg er verder geen gevonden en dit is een originele.
Nee, maar als ik een kpn smtp wil gebruiken op mijn Vodafone-enabled telefoon gaat dat een beetje moeilijk. Was even vergeten dat kpn ook mail aanbiedtquote:Op maandag 4 november 2013 09:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat de SMTP-server niks te maken heeft met het mailaccount wat je probeert te gebruiken.
Ja ok. Maar het antwoord is dus dat je niet de KPN-server moet gebruiken.quote:Op maandag 4 november 2013 09:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een kpn smtp wil gebruiken op mijn Vodafone-enabled telefoon gaat dat een beetje moeilijk. Was even vergeten dat kpn ook mail aanbiedt
quote:Op maandag 4 november 2013 09:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar het antwoord is dus dat je niet de KPN-server moet gebruiken.
Gewoon de KPN-server als outgoing server uitzetten en auth.vodafone.nl (zo heet het geloof ik) aanzetten.quote:
Hoiquote:Op maandag 4 november 2013 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n iPad Air is binnen. Ff installeren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Nice.quote:Op maandag 4 november 2013 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n iPad Air is binnen. Ff installeren
.
Films kijken kun je gewoon doen met VLC voor iOS.quote:Op maandag 4 november 2013 11:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Meeeeh, ik wil mijn jailbreak. Ik mis iFile voor in het vliegtuig
Nee, bedoelde meer dat ik zonder gezeik een 64GB SD-kaart vol met films kan gebruiken en kijken zonder het op een iPad te zetten dmv de camera connection kit. Heb maar een 16GB versie.quote:Op maandag 4 november 2013 11:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Films kijken kun je gewoon doen met VLC voor iOS.
Ja ik heb hetzelfde probleem nu ik de Air ga halenquote:Op maandag 4 november 2013 11:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat ik zonder gezeik een 64GB SD-kaart vol met films kan gebruiken en kijken zonder het op een iPad te zetten dmv de camera connection kit. Heb maar een 16GB versie.
Weet je hoe ideaal iFile is? Gewoon die app openen, de camera connection kit met SD/USB inpluggen (liever SD-kaart gebruiken ivm stroom) en gewoon lekker films vanaf de kaart zonder het op de iPad te zettenquote:Op maandag 4 november 2013 11:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde probleem nu ik de Air ga halen![]()
Ga misschien voor de 32GB deze keer, alleen die 16GB extra is de ¤100 eigenlijk niet waard.. (i.t.t. to de 64>128 upgrade)
Snel een JB beschikbaar hopelijk. En dan nog zien of het werkt met de lightning aansluiting.
Gratis Spotify via KPN zeker?quote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef Blistering het volgende:
Spotify Premium zorgt ervoor dat ik voldoende heb aan 16gb op m'n iPhone
If onlyquote:
De enige service van KPN (op het perfecte bereik na, ik vind KPN over het algemeen een kutbedrijf) dat echt gewoon briljant is. Gratis Spotify Premium zonder dat het van je data afgaatquote:Op maandag 4 november 2013 12:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
If onlyGewoon 9,99 p/m dokken hiero.
Dat is wel een goed punt. Ik merk dat ik sinds ik Spotify Premium heb maandelijks mijn limiet overschrijdt. Komt omdat de wifi in het OV ronduit erbarmelijk is, en ik dus eigenlijk altijd vanaf 3G stream.quote:Op maandag 4 november 2013 12:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De enige service van KPN (op het perfecte bereik na, ik vind KPN over het algemeen een kutbedrijf) dat echt gewoon briljant is. Gratis Spotify Premium zonder dat het van je data afgaat.
Ik heb 4GB bij Vodafone maar ben bang dat Spotify het helemaal op zal vreten.
Ligt er helemaal aan waar je zit.quote:Op maandag 4 november 2013 12:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt. Ik merk dat ik sinds ik Spotify Premium heb maandelijks mijn limiet overschrijdt. Komt omdat de wifi in het OV ronduit erbarmelijk is, en ik dus eigenlijk altijd vanaf 3G stream.
Ik zit bij Vodafone btw, wat me totaal niet bevalt aangezien ik vaak maar 1 of 2 streepjes bereik heb. Zodra m'n abo afgelopen is (juni 2014) zeg ik 'm op en neem ik de iPhone 6 (die in 2014 vast wel zal komen) bij een fatsoenlijke provider.
Opvallend inderdaadquote:
was t nog gelukt?quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, de optie Force quit geeft hij niet als hij niet vastloopt.
Waar vind ik trouwens mijn userbibliotheek?
Bedankt dat je het vraagt. Ik heb in elk geval net je instructies opgevolgd. Tot nu toe gaat het goed.quote:
Nee, ik heb liever een scherm van 5 inch of groter. En Android bevalt me wat dat betreft ook wel heel erg goedquote:
Klopt ja, ik had het precies zo gedaan. Connection kit met een MicroSD en een gewone SD erin. Lekker voor op vakantiequote:Op maandag 4 november 2013 12:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Weet je hoe ideaal iFile is? Gewoon die app openen, de camera connection kit met SD/USB inpluggen (liever SD-kaart gebruiken ivm stroom) en gewoon lekker films vanaf de kaart zonder het op de iPad te zetten
Alhoewel de 16 GB > 32 GB inderdaad kanjertjesduur is, zou ik het iedereen afraden (al ligt het er aan hoe je je device gebruikt).
Ik ga nooit meer een 16GB iPhone aanschaffen ivm muziek maar op de iPad valt het opzich wel mee. Gebruik het alleen maar voor muziek(alleen maar 1GB aan muziek op mijn iPad, gebruik toch meestal mijn telefoon), kranten, boeken en voor games als GTA, FIFA, NOVA3, Gangstar Vegas, Dead Trigger, Asphalt etc. Geen films of foto's, dat heb ik gewoon op mijn Dropbox of NAS staan en voor films gebruik ik gewoon online diensten als Youtube en Netflix.
Iets meer dan een jaar.quote:
consumentenrecht claimen op t accessoirequote:
fijnquote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt dat je het vraagt. Ik heb in elk geval net je instructies opgevolgd. Tot nu toe gaat het goed.
Gaat niet lukken, katten hebben eraan geknaagdquote:Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
consumentenrecht claimen op t accessoire
Ik moet zeggen dat ik Android ook wel ok vond. Heb een Galaxy S3 gehad, maar een paar maanden geleden toch overgestapt op de 5.quote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever een scherm van 5 inch of groter. En Android bevalt me wat dat betreft ook wel heel erg goed
Haha mooi is dat hèquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.tuaw.com/2013/(...)crosoft-and-samsung/
"Apple is alleen maar marketing"
quote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.tuaw.com/2013/(...)crosoft-and-samsung/
"Apple is alleen maar marketing"
En dat van Microsoft ook. Ik ben het uiteraard eens met de strekking, dat Apple zeker niet alleen marketing is, maar die grafiek zegt echt helemaal niets. Ze hebben nog net bij Samsung alleen de Electronics divisie meegenomen, maar daar zit bijvoorbeeld ook de hele tv-afdeling bij en die markt is een stuk zwaarder, ik kan me goed voorstellen dat daar een groot deel van het marketing-budget heen gaat.quote:To be fair, Samsung's product lineup is far more expansive than Apple's
Ja, de Xperia Z1 hoort daar geloof ik ook nog bij. En mocht je het écht bont willen maken kun je voor de Xperia ZL, Galaxy Note 3 of HTC One Max gaanquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Android ook wel ok vond. Heb een Galaxy S3 gehad, maar een paar maanden geleden toch overgestapt op de 5.
Inmiddels merk ik ook wel dat ik dat grote scherm mis. Wat zijn tegenwoordig de high-end concurrenten van de 5(S) dan? Google Nexus 5, HTC One en Galaxy S4 ofzo?
Dan nog. Ik zie hier NOOIT een apple reclame op TV. Samsung en MS zie ik zeer regelmatig.quote:Op maandag 4 november 2013 19:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
En dat van Microsoft ook. Ik ben het uiteraard eens met de strekking, dat Apple zeker niet alleen marketing is, maar die grafiek zegt echt helemaal niets. Ze hebben nog net bij Samsung alleen de Electronics divisie meegenomen, maar daar zit bijvoorbeeld ook de hele tv-afdeling bij en die markt is een stuk zwaarder, ik kan me goed voorstellen dat daar een groot deel van het marketing-budget heen gaat.
Interessant zeg, met name de laatste 2. Aangezien ik ook naar tablets aan het kijken was is een combinatie van een gsm/tablet misschien wel een heel goed idee.quote:Op maandag 4 november 2013 19:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, de Xperia Z1 hoort daar geloof ik ook nog bij. En mocht je het écht bont willen maken kun je voor de Xperia ZL, Galaxy Note 3 of HTC One Max gaan
je kan je muziek downloaden op je muziek. dan kan je gewoon offline luisteren.quote:Op maandag 4 november 2013 12:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt. Ik merk dat ik sinds ik Spotify Premium heb maandelijks mijn limiet overschrijdt. Komt omdat de wifi in het OV ronduit erbarmelijk is, en ik dus eigenlijk altijd vanaf 3G stream.
Ik zit bij Vodafone btw, wat me totaal niet bevalt aangezien ik vaak maar 1 of 2 streepjes bereik heb. Zodra m'n abo afgelopen is (juni 2014) zeg ik 'm op en neem ik de iPhone 6 (die in 2014 vast wel zal komen) bij een fatsoenlijke provider.
Ik weet dat ik afspeellijsten kan downloaden ja, maar soms ik wil ook wel eens naar wat random dingen luisteren.quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
je kan je muziek downloaden op je muziek. dan kan je gewoon offline luisteren.
mensen die dit niet weten...
Ik wil over een half jaartje ook wel weer een nieuwe... ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de Nexus 5 (5-inch?), de Galaxy Mega (6.3-inch) of de Galaxy Note 3 (5.7-inch). Eens kijken hoe de prijzen over een half jaar liggen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Interessant zeg, met name de laatste 2. Aangezien ik ook naar tablets aan het kijken was is een combinatie van een gsm/tablet misschien wel een heel goed idee.
De HTC One Max is wel erg prijzig trouwens, hoewel de Galaxy Note 3 ook niet bepaald goedkoop is. Stel dat ik nog 350-400 vang voor m'n 5, dan zal ik toch zeker nog wel 200 bij moeten leggen. Wel veel geldGa er eens goed over nadenken!
Past gewoon in je broekzak hoor, of je moet skinny jeans dragenquote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n halve tablet zou willen hebben. Je wil toch dat je telefoon gewoon in je broekzak past?
Dan ben je waarschijnlijk gewoon gewend aan zo'n onhandig, oncomfortabel bakbeest in je broekzak, want ik moet er echt niet aan denken met een gewone straight/tapered fit. Of je draagt van die baggyniggajeans ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 20:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Past gewoon in je broekzak hoor, of je moet skinny jeans dragen
Haha, nouja ik heb mijn telefoon überhaupt nooit in mijn broekzak eigenlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk gewoon gewend aan zo'n onhandig, oncomfortabel bakbeest in je broekzak, want ik moet er echt niet aan denken met een gewone straight/tapered fit. Of je draagt van die baggyniggajeans ofzo.
Waar dan?quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, nouja ik heb mijn telefoon überhaupt nooit in mijn broekzak eigenlijk.
Binnenzak van mijn jasquote:
Ik heb juist vol bereik hier en ik heb alleen GPRS/EDGE als ik ondergronds met de metro of trein benquote:Op maandag 4 november 2013 12:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon altijd in mijn tas, maar ik snap dat gedoe van telkens groter ook niet. Ik vind het niet comfortabel. Mijn Iphone 4S is slechts een paar cm groter dan mijn langste vinger. Ja, ik heb kleine handjes - mensen valt het niet op, tenzij ik er wat van zeg. Laatst een 12 jarige die grotere handen had en ze was niet groter dan ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet waarom je zo'n halve tablet zou willen hebben. Je wil toch dat je telefoon gewoon in je broekzak past?
Heb je je bibliotheek overgezet van iTunes naar iBooks? In de Mavericks iBooks applicatie is daar een menu-optie voor. SUPER DOM dat dat niet vanzelf gaat, ik dacht dat m'n boeken weg waren, tot ik puur toevallig die optie vond.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef kahlie het volgende:
Oh, trouwens, Maverick en Ibooks![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteindelijk dus maar mijn .epub naar mijzelf gemailt zodat ik hem op de Ipad kon lezen. Mijn bibliotheek heeft hij ingelezen, maar klopt niet. Als ik wat wil deleten haalt hij het ook gelijk van mijn Mac af. Ugh. Ik heb geen zin om al mijn boeken erin te zetten als ik hoor dat andere mensen opeens de hele bubs zijn kwijt geraakt. Laten ze dat eens gauw maken!
Mwah, die van mij past gemakkelijk in mijn broekzak. En na een weekje ben je echt wel gewend aan de grootte van dat beeldscherm. Die 5" is voor mij nu gewoon een 'normale' maat voor een mobiel apparaatquote:Op maandag 4 november 2013 19:58 schreef BigSmurf het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mwah, die van mij past gemakkelijk in mijn broekzak. En na een weekje ben je echt wel gewend aan de grootte van dat beeldscherm. Die 5" is voor mij nu gewoon een 'normale' maat voor een mobiel apparaatmag best wat groter dus.
Mijn beste houd de Media Markt in de gaten die naar ik meen eind dit of begin volgend jaar een weekend heeft dat zij een actie hebben met bepaalde nieuwe telefoons. Zo heb ik ooit mijn eerste Galaxy Note voor 450 euro opgehaald(los!) i.v.g. met de standaardprijs van +/- 600+ euro.quote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik wil over een half jaartje ook wel weer een nieuwe... ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de Nexus 5 (5-inch?), de Galaxy Mega (6.3-inch) of de Galaxy Note 3 (5.7-inch). Eens kijken hoe de prijzen over een half jaar liggen.
Nee, in iTunes stonden alleen maar wat vage dingetjes die ik weleens op mijn Ipad had gehad vanwege de portabiliteit van mijn Ipad. Nu staan er dus allerlei prive PDF's in mijn iBooks bibliotheek. *zucht* Die dus zeggen dat als ik ze delete, ze ook van mijn MacBook afgaan. Dat wil ik dus niet, want die dingen zijn wel nog belangrijk, maar wil ik niet in iBooks hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb je je bibliotheek overgezet van iTunes naar iBooks? In de Mavericks iBooks applicatie is daar een menu-optie voor. SUPER DOM dat dat niet vanzelf gaat, ik dacht dat m'n boeken weg waren, tot ik puur toevallig die optie vond.
Nu staat het er weer netjes in en ben ik superblij met de iBooks desktop-app (want makkelijk copypasten van je notities enzo)
Hopelijk vind jij ook je rust xx
Ik ben vandaag bij de Mediamarkt geweest en heb alle 3 de toestellen uit jouw post even getest. Moet zeggen dat de telefoon waar ik in eerste instantie voor zou gaan, de Galaxy Note 3, mij ook het meeste beviel. Ligt lekker in de hand, het scherm is fenominaal en voor mij precies groot genoeg. De S-pen hebben ze eruit gehaald om diefstal tegen te gaan, dus die kon ik helaas niet testen. De Mega vond ik écht mega. Het verschil was mij echt te groot tussen 6.3 en 5.7 inch. De Note 3 grenst aan het maximaal aanvaardbare, voor mij dan.quote:Op maandag 4 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik wil over een half jaartje ook wel weer een nieuwe... ben nu heel erg aan het twijfelen tussen de Nexus 5 (5-inch?), de Galaxy Mega (6.3-inch) of de Galaxy Note 3 (5.7-inch). Eens kijken hoe de prijzen over een half jaar liggen.
Ja, echt heel apart dat verschil in grootte. Maar je bent echt na een week of zo helemaal gewend aan dat scherm, dat zie je dan gewoon als een 'normale' telefoon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de Mediamarkt geweest en heb alle 3 de toestellen uit jouw post even getest. Moet zeggen dat de telefoon waar ik in eerste instantie voor zou gaan, de Galaxy Note 3, mij ook het meeste beviel. Ligt lekker in de hand, het scherm is fenominaal en voor mij precies groot genoeg. De S-pen hebben ze eruit gehaald om diefstal tegen te gaan, dus die kon ik helaas niet testen. De Mega vond ik écht mega. Het verschil was mij echt te groot tussen 6.3 en 5.7 inch. De Note 3 grenst aan het maximaal aanvaardbare, voor mij dan.
De Nexus 5 is ook een mooi toestel, die qua scherm zeker niet onderdoet voor de Note 3. Maar zoals gezegd is het 5.7 inch scherm van de Note 3 voor mij echt perfect.
Ohja, heb ook de LG G2 nog even vastgehouden. Prima ding, maar ik vond die knop aan de achterkant bijzonder weinig meerwaarde geven eigenlijk.
Het blijft overigens hilarisch dat m'n iPhone 5 incl. case qua afmetingen gewoon in het scherm van de Note 3 past
Heb hetzelfde gevoel met mijn 5Squote:Op dinsdag 5 november 2013 20:19 schreef Scrummie het volgende:
Zo, nu paar uurtjes aan het werken op m'n spiksplinterknalnieuwe rMBP 13" met 8 gig geheugen. Wat een ding
Staat die Apple onder m'n tafel? Nee, erop.
Je kan 'schakel verbergen in' doen en weer uitzetten als je klaar bent met kijken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je dock niet zichtbaar is als je een video op maximale grootte afspeelt?
Ik zette hem op full screen maar de onderkant verdwijnt achter mijn dock, maar ik heb het nu laten verdwijnen met Alt+Cmd+D.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je kan 'schakel verbergen in' doen en weer uitzetten als je klaar bent met kijken.Maar waarom niet gewoon fullscreen? Je kan dan namelijk alsnog bij de balk en dock als je naar de bovenkant of naar de onderkant (als je hem onder hebt) gaat met je muis.
Oh ja dat doet hij idd wel eens, meestal werkt full screen afsluiten en weer opnieuw aandoenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zette hem op full screen maar de onderkant verdwijnt achter mijn dock, maar ik heb het nu laten verdwijnen met Alt+Cmd+D.
?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
Apple: 4 info-verzoeken over NL'ers
Daarvan zit er tenminste één in deze sc
Dock automatisch laten verbergen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kun je zorgen dat je dock niet zichtbaar is als je een video op maximale grootte afspeelt?
Ja, maar ik wil het alleen als ik bijvoorbeeld een stream op volledig scherm kijk. Maar ik heb het nu opgelost met Alt+Cmd+D.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dock automatisch laten verbergen?
Best respectabel voor een PowerMac G4.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister batterij op 100 % opgeladen, om 08:15 eruit gehaald en avonds om 12 uur was die 40 procent over.
vandaag rond 8 uur eruit gehaald, nu heeft die nog 52 %.
Ik heb wel alles uitstaan / op minimale. alleen wifi staat aan. en op het werk een uur pauze in totaal dus dan 3G, en in de reis op en neer spotify.
Oh, ik dacht dat het over een Apple ][e gingquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Best respectabel voor een PowerMac G4.
4G zou minder stroom kosten en de M7-proc zorgt voor wat slimmere slaapstand van je telefoon. Dus dat zou goed kunnenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:05 schreef remlof het volgende:
Mijn iPhone 5s houdt het trouwens wel veel langer vol dan m'n 4 in de laatste periode. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ie net nieuw is
Staat nu op 76% nadat ik 'm vanmorgen om 8 uur van de lader heb getrokken en er een beetje mee heb gebeld en 'm een beetje als wifi-hotspot heb gebruikt via 4G. En een beetje whatsappen en wordfeuden. Normaal gebruik voor mij. M'n 4 zou nu al dik onder de 50% zitten.
Dat zit volgens mij in systeemsettings: Instellingen - Toetsenbord - Tekst.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vergeef me de luiheid van het niet terugzoeken in andere topics, maar sinds de update van Pages/OSX is er iets veranderd met het gebruiken van aanhalingstekens. Ging dat 'eerst gewoon zo' - is het ,nu plotseling zo geworden'. Ik zou graag weer gewoon de eerste variant gebruiken, maar hij doet dat dus automatisch anders en ik krijg het niet aangepast. Iemand een idee?
Daar zit het inderdaad. Bedankt!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zit volgens mij in systeemsettings: Instellingen - Toetsenbord - Tekst.
Dat heet openoffice.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is er een goedkope variant van Excel voor iMac?
Apple Numbers, hoewel dat eveneens een flink uitgeklede variant is. Maar voor basisdingen wel genoeg, dunkt me.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is er een goedkope variant van Excel voor iMac?
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:41 schreef Zocalo het volgende:
Jeeej, nieuwe iPhone gekocht.
Nu contacten uit Gmail geimporteerd, maar daar zitten er ook heel veel tussen die alleen een mailadres hebben en geen nummer. Bovendien ook veel oude contacten. Kan je zorgen dat je alleen contacten met nummer laat zien?
Het beste is om gewoon naar Gmail te gaan en daar je contacten te bewerken. Je moet gewoon zelf een mooi lijstje aanhouden.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:41 schreef Zocalo het volgende:
Jeeej, nieuwe iPhone gekocht.
Nu contacten uit Gmail geimporteerd, maar daar zitten er ook heel veel tussen die alleen een mailadres hebben en geen nummer. Bovendien ook veel oude contacten. Kan je zorgen dat je alleen contacten met nummer laat zien?
Ja, heb nu wel een app waarmee ik hem kan opschonen, maar moet alsnog alles zelf invoeren. Doe het wel in iCloud, anders heb ik over een paar jaar hetzelfde gedoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het beste is om gewoon naar Gmail te gaan en daar je contacten te bewerken. Je moet gewoon zelf een mooi lijstje aanhouden.
Hoe bedoel je? Ga gewoon naar Gmail.com en maak een half uur een mooi overzicht van je contacten. Je hebt alleen over een paar jaar hetzelfde gedoe als je lelijke contacten aanmaakt, en dat kan net zo goed op iCloud gebeuren.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, heb nu wel een app waarmee ik hem kan opschonen, maar moet alsnog alles zelf invoeren. Doe het wel in iCloud, anders heb ik over een paar jaar hetzelfde gedoe.
Dat is wat ik bedoelquote:Op woensdag 6 november 2013 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ga gewoon naar Gmail.com en maak een half uur een mooi overzicht van je contacten. Je hebt alleen over een paar jaar hetzelfde gedoe als je lelijke contacten aanmaakt, en dat kan net zo goed op iCloud gebeuren.
Ja, met wat vertraging, maar in principe wel ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef Zocalo het volgende:
Als je een nieuw contact toevoegt in je telefoon, komt deze dan ook gelijk in iCloud?
Wil je meer dan 1 jaar? Koop AppleCare binnen het eerste jaar na aankoop. Europese garantie is uiteraard niet van toepassing op in China gekochte producten.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:40 schreef Thierry92 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met garantie indien ik een Macbook uit HongKong haal?
De 1 jaar garantie geldt sowieso overal ter wereld, maar heb gehoord dat de Nederlandse garantiewet niet van toepassing is op producten van buiten europa?
Ga morgen even met de apple store bellen, maar misschien weet iemand het hier al.
Google is your friend.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:57 schreef Zocalo het volgende:
Mijn iPhone 5S controleert niet automatisch of ik nieuwe mail heb. Ik heb geen speciale app hiervoor, gewoon de standaard applicatie.
Bij Instellingen - Berichtenvenster staat dat hij meldingen moet geven, maar hij controleert pas als ik de app open. Hoe verander je dit?
Bedankt! Laat hem nu eens per uur ophalen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:17 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Google is your friend.
Maargoed. Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Nieuwe gegevens > Kies voor push, of kies ervoor dat hij het elk X tijdstip ophaalt. Let op, dit trekt je batterij natuurlijk wel sneller leeg.
Soortgelijke 'torens' zul je meer gaan zien omdat dat een efficiënte plaatsing van de antennes is voor ac-netwerk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Nat-Water het volgende:
Bijna goed, dat is het ontwerp waar Apple Extreme op gebaseerd heeft.
Of omgekeerd.
Welke versie van Parallels heb je?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Ben ik de enige die problemen ondervind met Windows 8 na de update naar Mavericks Mac OSX 10.9?
Windows 8 draait via Parallels 8 niet meer goed,wil maar niet opstarten en geeft elke keer een foutmelding. Zelfs een schone installatie (helemaal opnieuw dus)geeft geen sjoege en terwijl ik een originele installatie schijf heb van Windows 8 Pro (64 bit) met bijbehorende key die trouwens ook niet meer werkt.(maar dan kun je oplossen heb ik begrepen via een omweg)
Met Mac OSX 10.8 en Parallels 8 had ik totaal geen problemen. Iemand?
Update iBooks 1.0.1 al geïnstalleerd (vannacht uitgekomen) en gecheckt of je het probleem dan nog steeds hebt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Kremers het volgende:
Is er een issue met iBooks in Mavericks en het niet syncen van PDF bestanden naar iOS7 iBooks? Boeken die eerst in iTunes stonden worden overigens wel gesynct. Ik heb in Mavericks een paar PDF bestanden aan iBooks toegevoegd, maar wat ik ook doe iTunes ziet ze niet en upload ze dus niet naar mijn iPad.. Ik heb sync alle boeken aanstaan.
Waarom zou je je iPhone nog willen jailbreaken? Alle functies die een jailbreak fijn maakte in iOS4 en 5 zitten gewoon ingebakken in iOS7? Toggles etc. Ik zou overigens gewoon het iCulture forum in de gaten houden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is trouwens een betrouwbare bron om op de hoogte te blijven van een toekomstige jailbreak voor iOS7?
Ik heb 8 er maar af gegooid en een andere Windows versie erop gezet. Zo belangrijk is Windows 8 nou ook niet voor mij te meer ik er niet echt van afhankelijk ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:27 schreef yupyup het volgende:
Welke versie van Parallels heb je?
Ik heb 9 en geen probleem, maar als je een oudere versie hebt moet je upgraden.
Yep. iTunes en Mavericks/iBooks zijn volledig bijgewerkt. Ik heb nog een keer de PDF's uit OS X iBooks gegooid, maar nog steeds wordt er niets gesynchroniseerd. Neem aan dat er geen MB limiet is voor wat hij synct?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Update iBooks 1.0.1 al geïnstalleerd (vannacht uitgekomen) en gecheckt of je het probleem dan nog steeds hebt?
Same.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Vanochtend heb ik een update van Facebook geinstalleerd op mijn iPhone 5. Sinds een half uur sluit hij Facebook meteen af al sik het open. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben en wat kan ik eraan doen?
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Vanochtend heb ik een update van Facebook geinstalleerd op mijn iPhone 5. Sinds een half uur sluit hij Facebook meteen af al sik het open. Zijn er hier meer mensen die daar last van hebben en wat kan ik eraan doen?
bij mij geen problemen op de iPod touch 5G en iPad 4quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Geen probleem hier, werkt prima, iPhone 5 op laatste iOS versie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef Federer-fan het volgende:
Weet je het heel zeker dat ie echt dood is? Ik heb namelijk ook al 2 keer gehad dat ie het een dagje niet deed en de dag erna was er weer niets aan de handquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:30 schreef -Menn0- het volgende:
Shit! Oplader van m'n MacBook pro is dood. Heeft iemand er toevallig 1 over waar hij of zij niks mee doet die ik kan overkopen?
Nee hij doet het echt niet, draadbreuk denk ik. Heb de oplader van een vriendin geleend om te checken of die wel werkt en dat gaat prima.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker dat ie echt dood is? Ik heb namelijk ook al 2 keer gehad dat ie het een dagje niet deed en de dag erna was er weer niets aan de hand![]()
Of is ie doorgebrand oid ?
hoe is de schijf geformatteerd?quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef Jurrian2010 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik bestanden direct (dus via Opslaan als...) op de externe harde schijf kan zetten? Krijg constant een foutmelding en die krijg ik bij vrijwel alle programma's (Word, Adobe Reader, etc.).
Als ik het bestand eerst op de interne schijf zet en daarna op de externe doet hij het wel gewoon.
Geen idee. Heb hem direct aangesloten en geformatteerd. Weet niet wat ik precies als instellingen gebruik.quote:
via meer info als je de schijf geselecteerd hebt.quote:Op zondag 10 november 2013 13:28 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb hem direct aangesloten en geformatteerd. Weet niet wat ik precies als instellingen gebruik.
EDIT: Weet überhaupt niet waar ik deze instellingen terug kan vinden.![]()
Nog dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:27 schreef yupyup het volgende:
Welke versie van Parallels heb je?
Ik heb 9 en geen probleem, maar als je een oudere versie hebt moet je upgraden.
Structuur: Mac OS Uitgebreid (hoofdlettergevoelig, journaled)quote:Op zondag 10 november 2013 13:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
via meer info als je de schijf geselecteerd hebt.
Normaliter als je m als mac os extended journaled gebruikt zou het wel meteen moeten werken
je moet m niet op hoofdlettergevoellig hebben levert alleen maar issues opquote:Op zondag 10 november 2013 13:37 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Structuur: Mac OS Uitgebreid (hoofdlettergevoelig, journaled)
Neem aan dat deze dan niet klopt?
Jammer Swets! Te laat gezien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:43 schreef Swetsenegger het volgende:
V&A / [tk] Iphone 4s 16GB zwart.
Ach so!quote:Op maandag 11 november 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
nee,nee. Om erbij te hebben. Voor die prijs en van dit persoon (redelijk betrouwbaar) kun je je geen buil stoten.
Mooie is dat je ooit wel iemand er een plezier mee kan doen bij een of andere gebeurtenis daar de iPhone an sich toch een soort "ik heb'm" aantrekkingskracht heeft voor een hoop mensen.
Aha. Hmm, zit wel wat in jaquote:Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Dat sommigen zo gefocust zijn op het ooit bezitten van een iPhone dat het hebben van een iPhone alleen al een doel op zichzelf is. En dus genoegen nemen met elk soort iPhone.
Dit is enigszins waar, maar ik denk niet dat je sinds iOS 7 veel mensen blij kan maken met een nieuwe iPhone 4 hoor. Die is nu toch gewoon gedateerd.quote:Op maandag 11 november 2013 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Dat sommigen zo gefocust zijn op het ooit bezitten van een iPhone dat het hebben van een iPhone alleen al een doel op zichzelf is. En dus genoegen nemen met elk soort iPhone.
Die van mij was een 4squote:Op maandag 11 november 2013 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit is enigszins waar, maar ik denk niet dat je sinds iOS 7 veel mensen blij kan maken met een nieuwe iPhone 4 hoor. Die is nu toch gewoon gedateerd.
I know, maar hij zegt 'genoegen nemen met elk soort iPhone', ik betwijfel of dit ook geldt voor de iPhone 4.quote:
Logitechquote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef JoelBaka het volgende:
Welke toetsenborden raden jullie aan voor de iPad (Air)? Gewoon een draadloos Apple toetsenbordje of nog een speciale icm hoes?
Een jaartje oud, maar toch een mooi overzicht:quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef JoelBaka het volgende:
Welke toetsenborden raden jullie aan voor de iPad (Air)? Gewoon een draadloos Apple toetsenbordje of nog een speciale icm hoes?
Op? Ik weet dat mijn moeder hetzelfde probleem heeft op haar ipad met ios7.quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Federer-fan het volgende:
Safari sluit continu af. Krijg enorme foutmeldingen. Zijn er meer mensen met dat probleem?
Sorry, op een iMac die draait op Snow Leopard.quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Op? Ik weet dat mijn moeder hetzelfde probleem heeft op haar ipad met ios7.
andere gebruiker zelfde probleem?quote:Op dinsdag 12 november 2013 08:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, op een iMac die draait op Snow Leopard.
Hoe bedoel je precies? Ik ben de enige die de computer gebruikt.quote:
maak even een nieuwe gebruiker aan, als t daar wel werkt terug naar je eigen gebruiker. Eerst stel safari opnieuw in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik ben de enige die de computer gebruikt.
Is het moeilijk om een nieuwe gebruiker aan te maken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak even een nieuwe gebruiker aan, als t daar wel werkt terug naar je eigen gebruiker. Eerst stel safari opnieuw in.
Die tip van je had ik opgevolgd maar het probleem blijft bestaan.quote:Blijft t geklooi de userlibrary van safari verplaatsen baar je bureaublad en je bookmarks terugzetten in de nieuwe folder die aangemaak wordt
System Preferences > User & Groups > +quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het moeilijk om een nieuwe gebruiker aan te maken?
Ik zit er over te twijfelen of ik overstap. Heb nu een iPad 3 maar voor het geld van een 16GB Air kan ik ook een 32GB rMini halen..quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier ook de iPad mini retina besteld
Ik heb nu helemaal geen iPad en wou een kleinere om mee te nemen dus voor mij is dit de beste optiequote:Op dinsdag 12 november 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit er over te twijfelen of ik overstap. Heb nu een iPad 3 maar voor het geld van een 16GB Air kan ik ook een 32GB rMini halen..
Ik zou even langs de winkel gaan om te kijken hoe je het formaat van de mini vindt. De mini biedt mijns inziens veel meer voor het geld:quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit er over te twijfelen of ik overstap. Heb nu een iPad 3 maar voor het geld van een 16GB Air kan ik ook een 32GB rMini halen..
Eerst natuurlijk de vraag wat je d'r mee gaat doen. Als je er veel mee gaat lopen / reizen wat dan ook, een mini. Op de bank internetten? Air.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat is helemaal super idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu helemaal geen iPad en wou een kleinere om mee te nemen dus voor mij is dit de beste optie
Dat allemaal niet eigenlijk. Vooral muziek luisteren, af en toe filmpje pakken of televisieprogramma terugkijken maar het is meer internetten enzo. Bij een nieuwe iPad komt dan ook gratis Pages enzo dus dat misschien ook meer dan nu.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou even langs de winkel gaan om te kijken hoe je het formaat van de mini vindt. De mini biedt mijns inziens veel meer voor het geld:
- hogere pixendensiteit dus scherper beeld
- betere handzaamheid/lager gewicht
- zelfde processor dus even snel
- dubbel het geheugen voor hetzelfde geld (vanaf 32GB)
- accessoires zijn goedkoper
Als je van plan bent veel boeken te lezen en spelletjes te spelen, is de mini de betere keuze. Wil je meer foto- en videobewerking doen, dan zou ik voor de Air gaan. Houd er dan wel rekening mee dat je met de 16GB echt niet uitkomt.
Student dus reis niet. Misschien dan onderweg wat meer gebruiken want nu vind ik de 3 wel wat groot idd voor in de bus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Eerst natuurlijk de vraag wat je d'r mee gaat doen. Als je er veel mee gaat lopen / reizen wat dan ook, een mini. Op de bank internetten? Air.
Ook al vind ik persoonlijk de air ook al te lomp om op de bank te gebruiken maar dat is mijn mening.
Heel goed punt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
- dubbel het geheugen voor hetzelfde geld (vanaf 32GB)
Klopt. Moet je eens naar Kuala Lumpur of Singapore gaan o.i.d, daar gebruikt echt werkelijk iedereen met Galaxy Note-achtige apparaten in het OV (en geen iPads).quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef Nat-Water het volgende:
Dan gewoon de mini nemen. Ik heb het wel eens geprobeerd, staand in de bus/trein met zo'n normale iPad. Geen succes. De mini is wat dat betreft zeker ideaal.
Tja allemaal Samsung enzo daar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Moet je eens naar Kuala Lumpur of Singapore gaan o.i.d, daar gebruikt echt werkelijk iedereen met Galaxy Note-achtige apparaten in het OV (en geen iPads).
Ja maar niet per se omdat het Samsung is, maar gewoon omdat dat schermformaat daar heel erg populair is.quote:
Ik had het idee dat ik spacegrey ook niet zo mooi zou vinden maar toen ik het in de winkel zag was t best mooi! Ik vind dat witte echt niet fijn kijken. Ik had van mijn werk tijdje een iPad 2 met een witte rand, ik vind het echt heel raar kijken dus heb nu weer voor een zwarte gekozenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:13 schreef Nat-Water het volgende:
Dan gewoon de mini nemen. Ik heb het wel eens geprobeerd, staand in de bus/trein met zo'n normale iPad. Geen succes. De mini is wat dat betreft zeker ideaal.
En dan vooral de zilveren versie. 'k vind spacegrey niet mooi
Nee via appeltje systeemvoorkeuren gebruikers en groepen nieuwe gebruikerquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het moeilijk om een nieuwe gebruiker aan te maken?
[..]
Die tip van je had ik opgevolgd maar het probleem blijft bestaan.
Overigens heb ik vooralsnog mijn toevlucht gezocht tot Firefox.
Beetje kromme vergelijking met de iPad 2 natuurlijk, die had een bezel van 5 kilometer in tegenstelling tot de huidige generatie. Maar iedereen zijn voorkeur.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ik spacegrey ook niet zo mooi zou vinden maar toen ik het in de winkel zag was t best mooi! Ik vind dat witte echt niet fijn kijken. Ik had van mijn werk tijdje een iPad 2 met een witte rand, ik vind het echt heel raar kijken dus heb nu weer voor een zwarte gekozen
Nee het gaat niet zo zeer om nieuwe of oude ipad, blijkbaar vind ik gewoon een zwarte rand om een scherm heen fijner kijken dan een witte rand er omheen. Ik was afgelopen weekend nog in de apple store om te vragen of ze al iets over de levering van de mini hadden gehoord en ik zat toen even naar de air te kijken maar heb dan nog exact hetzelfde met die witte rand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:39 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking met de iPad 2 natuurlijk, die had een bezel van 5 kilometer in tegenstelling tot de huidige generatie. Maar iedereen zijn voorkeur.
Trouwens net een mailtje binnen van Apple, hij wordt geleverd tussen 26 nov en 03 december. 10 werkdagen, my ass.
Maar in de Londense metro gebruikt haast iedereen een normale iPad en zit bijna iedereen er mee te spelen. Zijn volgens mij gewoon regionale verschillen over hoe men een apparaat gebruikt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Moet je eens naar Kuala Lumpur of Singapore gaan o.i.d, daar gebruikt echt werkelijk iedereen met Galaxy Note-achtige apparaten in het OV (en geen iPads).
Zelf bouwenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik spreek even namens een Windows-overstapper: de beste man heeft een Windows tooltje om simpel foto's te resizen/comprimeren zodat ze minder ruimte innemen, hij zoekt een alternatief op OSX. Dit is nodig voor zijn werk, en een batch actie in Photoshop is in principe al omslachtig en ingewikkeld.
Weet er iemand iets wat simpel en handig die functie biedt?
Maak van die 4GB 6GB en dan moet je er toch wel 600 euro voor kunnen vangen dunkt me.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:05 schreef no1uknow het volgende:
Doen jullie eens een gokje, hoeveel zou ik kunnen vangen voor een late 2008 iMac, 2,8 Ghz C2D, 4GB ram, 1TB HDD incl. Magic Mouse en wired keyboard?
Bij de aMac duurde het een week (inclusief verzenden) om mijn MacBook te laten reparareren (trackpad vervangen).quote:Op woensdag 13 november 2013 12:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand heeft gisteravond wijn over mijn MacBook gegooid. Na een nacht in de rijst gaat hij nu niet meer aan. Diegene is verzekerd, maar om de vergoeding te krijgen heb ik een verklaring nodig dat hij daadwerkelijk stuk is.
Waar kan ik deze het snelst krijgen en hoe lang duurt dit? Ik weet dat het bij icentre bijna drie weken duurde om mijn MacBook destijds te repareren en zo lang kan ik eigenlijk niet zonder.
Moest een nieuw logic board in. Duurde 2,5 week voor ik hem weer kon ophalen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Bij de aMac duurde het een week (inclusief verzenden) om mijn MacBook te laten reparareren (trackpad vervangen).
Bij de Apple Store duurde het slechts een half uur om mijn accu te vervangen, dus ik zou zeggen daar.
Drie weken is wel erg lang, trouwens. Wat moest je gerepareerd hebben?
Hmm, ja dat is ook wel een aardig ingrijpende reparatie dan. En tja, dan ben je er na die lange reis wel meteen vanaf toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Moest een nieuw logic board in. Duurde 2,5 week voor ik hem weer kon ophalen.
Ik heb via de Apple het nummer van een service center gekregen. Kan hem daar ter plekke brengen en meteen na laten kijken. Dat is alleen wel in Fucking Zwolle.
Gratis in de zin dat je 2 jaar lang voor 2 personen ¤ 115,20 per persoon per jaar aan "korting" ervoor opgeeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of dit onder reclame valt, maar bij united consumers krijg je een "gratis" ipad air als je daar je zorgverz. afsluit.
Best grappig als je deze nog niet had.
Die betaal je zeker gewoon terug doordat de verzekering duurder is?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Weet niet of dit onder reclame valt, maar bij united consumers krijg je een "gratis" ipad air als je daar je zorgverz. afsluit.
Best grappig als je deze nog niet had.
Jeetje..dat moet je eigenlijk ook niet willen. Was er dan in de stad waar je woonde geen enkele APR die je goed helpen? Whatabout de buurtsteden?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:10 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik ben vanuit Limburg helemaal naar A'dam gereisd voor mijn batterij5 uur onderweg geweest.
Mja, had met de IVIZI in Maastricht geen goede ervaringen, en Apple wist dat. Zij hadden dus zoiets van "kom maar hierheen, dan doen wij 't wel". Vooral omdat mijn batterij echt op het randje zat wat betreft vervangcapaciteit (zelfs iets erboven).quote:Op woensdag 13 november 2013 20:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jeetje..dat moet je eigenlijk ook niet willen. Was er dan in de stad waar je woonde geen enkele APR die je goed helpen? Whatabout de buurtsteden?
Niet anders dan mijn iPad (4), hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ruim 15,5 uur gebruik en ruim twee dagen standby op één acculading op iPad Air. Ik ben blij.
Ik had wat lager verwacht gezien de indicatie van 10 uur die Apple zelf geeftquote:Op woensdag 13 november 2013 22:07 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet anders dan mijn iPad (4), hoorongeveer 80% van 'n iPad bestaat uit accu, dan is dat ook niet gek natuurlijk.
[ afbeelding ]
heb je de laatste versie van iTunes?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:36 schreef DjinN het volgende:
Pfff wat een ellende weer met iTunes zeg...kan nu helemaal niets meer op mijn iPad zetten. Er naartoe slepen lukt niet, via "bestand aan bibliotheek toevoegen" krijg ik een runtime error waardoor iTunes afsluit
Meh
Jepquote:Op woensdag 13 november 2013 22:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de laatste versie van iTunes?
Juist ja. Toch wel tof dat men bij Apple dus zo welwillend en klant gericht is. Klinkt als een verademing als je ziet hoe agressief sommige APR's zoals iCentre e.d. dagelijks opereren.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:06 schreef J.Appleseed het volgende:
Mja, had met de IVIZI in Maastricht geen goede ervaringen, en Apple wist dat. Zij hadden dus zoiets van "kom maar hierheen, dan doen wij 't wel". Vooral omdat mijn batterij echt op het randje zat wat betreft vervangcapaciteit (zelfs iets erboven).
Exact. Betreffende mijn ervaring bij de IVIZI: mijn accucapaciteit was dus in 6 maanden tijd (sinds aankoop) 20% capaciteit verloren, i.e. ik had nog 80% over na ca. 150 laadcycli waar dit perceptage volgens Apple pas wordt bereikt na 1000 laadcycli.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:55 schreef Iwanius het volgende:
Houd je het maximale toegestane importbedrag in de gaten.Anders kun je nog flink bijlappen wanneer je gepakt wordt en is het verschil vrij mager.Reken ook nog de lokale (state) tax bij het aankoopbedrag.
[..]
Juist ja. Toch wel tof dat men bij Apple dus zo welwillend en klant gericht is. Klinkt als een verademing als je ziet hoe agressief sommige APR's zoals iCentre e.d. dagelijks opereren.
Alleen maar focussen op geld,geld,geld en "hoeveel kunnen wij eruit slepen."alsof hun hele verkoop ervan afhangt.
Vaak hebben Apple-apparaten, i.t.t. andere fabrikanten, een betere batterijduur dan Apple aangeeft (denk bijvoorbeeld ook aan de nieuwe Haswell MacBook Airs, die soms wel 15 uur meegaan op één lading).quote:Op woensdag 13 november 2013 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had wat lager verwacht gezien de indicatie van 10 uur die Apple zelf geeft.
Valt onder garantie, dus ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef Monnet het volgende:
Ik heb 'n probleempje met het trackpad van m'n MBP. De linker- en rechtermuisklikken werken niet meer. Voorheen hoorde je een klikje, die lijkt ook verdwenen te zijn. Ding is twee maanden oud. Ik kan gewoon even naar de Apple Store hiermee, neem ik aan?
Of heeft iemand hier een idee?
Vroeg Sinterklaas cadeautje of gewoon omdat je het nodig vond?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Shipping mail gehad voor iPad mini retina, kan niet wachten tot ie er is
BorderMaker is de makkelijkste manier om foto’s te verkleinen en kaders, tekst en watermerken te plaatsen. Iedereen kan het; in 3 stappen heeft u een professioneel resultaat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik spreek even namens een Windows-overstapper: de beste man heeft een Windows tooltje om simpel foto's te resizen/comprimeren zodat ze minder ruimte innemen, hij zoekt een alternatief op OSX. Dit is nodig voor zijn werk, en een batch actie in Photoshop is in principe al omslachtig en ingewikkeld.
Weet er iemand iets wat simpel en handig die functie biedt?
Dat tweedequote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vroeg Sinterklaas cadeautje of gewoon omdat je het nodig vond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |