Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Antwoord geef je zelf al:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Dat doen dus.quote:Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars
Zou niet uit moeten maken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Performance zal toch gelijk zijn? Zelfde apparaat alleen kleinere formfactor. Maar evenveel pixels, zelfde proc.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:
- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Maar wat moet ik daar dan voor account aanmaken? Iets van Vodafone?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Antwoord geef je zelf al:
[..]
Dat doen dus.
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?
Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
Browser, iMessage, Twitter, Facebook, Youtube, Textverwerken on the go, fotoboek, muziekplayer, Gamen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor?
Boeken, mail, internet, games, af en toe een podcast. Ook wel muziek luisteren tussendoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef bridgefan het volgende:
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.
Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
Hoe bedoel je, 'primary server'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'primary server'?
Wat zijn gateways?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d. Ja, denk ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Wat zijn gateways?Moet ik dan bij de Advanced Settings kijken?
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d.
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.
Studie: presentaties via dropbox bij de hand, opgaven en uitwerkingen ook, artikelen lezen. Tijdens het reizen de krant lezen of iets voor mijn studie lezen. Op het werk om notulen en andere stukken voor vergaderingen mee te nemen. Soms wat nuttige excelbestanden in Numbers meenemen. En thuis om te internetten, lezen, spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Ja. Zorg eens dat je deze instellingen matcht, en bij username "mail06123456" (dus je 06-nummer) invoert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?
Bij dezen:quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.
internet(radio), wekker, krant, gamen, televisie (ik heb voor de rest geen TV), en boekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Bij dezen:
[ link | afbeelding ]
Nee, gewon de instellingen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?
Wachtwoord van je My Vodafone-account.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, gewon de instellingen.
Heb een username geprobeerd in te voeren met mail[06-nummer] maar dan vraagt hij om een wachtwoord en als ik een wachtwoord ingeef, zegt hij dat het niet klopt.
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wachtwoord van je My Vodafone-account.
SSL moet je niet hebben maar TLS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Kan het te maken met (in advanced settings) SSL (staat uit) of S/MIME?
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
SSL moet je niet hebben maar TLS.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:22 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)Heb de primary server uitgezet (die optie is er als je op het pijltje klikt). Nu gebruikt hij kennelijk gewoon Vodafone,.
Muziek, veel lezen, internetten, skypen, tv kijken. Ziggy heeft daar een mooie app voor en soms een spelletje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Op de studie voor notities (Evernote)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Precies dit 👍quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Op de studie voor notities (Evernote)
In bed voor boeken (iBooks)
Op de wc voor vermaak (YouTube)
Terechte vraag, je hebt er geen zak aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |