Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier wordt het ook mini-retina zodra die te bestellen is. Heb er nog een iPad 4 van de baas bij.
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Antwoord geef je zelf al:quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef bridgefan het volgende:
Ik heb een iPhone 5, met een abonnement bij Vodafone en ik kan geen mail verzenden. De foutmelding die ik krijg is:
'mail.kpnmail.nl failed. Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars'
Het is me niet duidelijk wat het probleem is. Ik heb KPN erover gebeld maar zij verwezen me naar Vodafone. Vervolgens heb ik Vodafone gemaild maar nog geen reactie gekregen.
Is dit een bekend probleem? Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Dat doen dus.quote:Additional outgoing mail server can be configured in Settings -> Mail, Contacts Calendars
Zou niet uit moeten maken...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Performance zal toch gelijk zijn? Zelfde apparaat alleen kleinere formfactor. Maar evenveel pixels, zelfde proc.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de reviews. Met name interessant:
- Performance t.o.v. Air
- Accuduur t.o.v. non-Retina mini
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is niet in je opgekomen dat het een beetje moeilijk verzenden is via de KPN server met een Vodafone netwerk?
Maar wat moet ik daar dan voor account aanmaken? Iets van Vodafone?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Antwoord geef je zelf al:
[..]
Dat doen dus.
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:52 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een mailacount heb bij KPN. Maar ik ben nogal digibeet. Wat zou er dan bij de outgoing mail server moeten staan?
Ik ontvang trouwens wel gewoon mail.
Browser, iMessage, Twitter, Facebook, Youtube, Textverwerken on the go, fotoboek, muziekplayer, Gamen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Waar gebruiken jullie je iPad's eigenlijk voor?
Boeken, mail, internet, games, af en toe een podcast. Ook wel muziek luisteren tussendoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:55 schreef bridgefan het volgende:
Er staan trouwens ook andere SMTP servers: Mail.planet.nl, Smarthost.direct-adsl.nl en authsmtp.vodafoon.nl. Die zou hij moeten gebruiken als de primaire outgoing server niet werkt maar die werken kennelijk ook niet.
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je iCloud mail bedoelde. Maar ja, dan zou je bij Vodafone moeten zijn inderdaad.
Ik gebruik authsmtp.vodafone.nl voor mijn uitgaande server. Kun je eens proberen.
Hoe bedoel je, 'primary server'?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die laatste heb ik er nu ook tussen gezet maar dan nog werkt hij niet. Ik krijg nog steeds dezelfde melding. Kan ik die laatste niet de primary server maken?
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
authsmtp.vodafoon.nl of authsmtp.vodafone.nl?
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Die eerste, en die leek me ook al niet te kloppen. Heb nu die laatste toegevoegd maar dan nog doet hij het niet.
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, 'primary server'?
Wat zijn gateways?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Apart. En de gateways heb je ook aangepast?
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d. Ja, denk ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Wat zijn gateways?Moet ik dan bij de Advanced Settings kijken?
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Poorten. Iets van 587 of 993 o.i.d.
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Als ik naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Planet Mail -> Outgoing Mail Server ga, staat er boven aan het scherm 'Primary Server'. Daaronder staat een rijtje met Other SMTP Servers.
Studie: presentaties via dropbox bij de hand, opgaven en uitwerkingen ook, artikelen lezen. Tijdens het reizen de krant lezen of iets voor mijn studie lezen. Op het werk om notulen en andere stukken voor vergaderingen mee te nemen. Soms wat nuttige excelbestanden in Numbers meenemen. En thuis om te internetten, lezen, spelletjes spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Ja. Zorg eens dat je deze instellingen matcht, en bij username "mail06123456" (dus je 06-nummer) invoert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik zie bij Mail.planet.nl staan 'Server Port 25'. Is dat wat je bedoelt?
Bij dezen:quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kun je daar eens een screenshot van maken? Heb zelf geen iPhone, wel een iPad maar daar hoef ik dus geen rekening te houden met provider-instellingen - en op Android is dat anders dan op iOS.
internet(radio), wekker, krant, gamen, televisie (ik heb voor de rest geen TV), en boekenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Bij dezen:
[ link | afbeelding ]
Nee, gewon de instellingen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat krijg je als je bij eender welke server op dat pijltje naar rechts duwt? Kan je 'm dan verwijderen?
Wachtwoord van je My Vodafone-account.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Nee, gewon de instellingen.
Heb een username geprobeerd in te voeren met mail[06-nummer] maar dan vraagt hij om een wachtwoord en als ik een wachtwoord ingeef, zegt hij dat het niet klopt.
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wachtwoord van je My Vodafone-account.
SSL moet je niet hebben maar TLS.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Hij accepteert de account nu maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.
Kan het te maken met (in advanced settings) SSL (staat uit) of S/MIME?
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
SSL moet je niet hebben maar TLS.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:22 schreef bridgefan het volgende:
[..]
Ik heb het opgelost, vooral dankzij jouw hulp natuurlijk(!)Heb de primary server uitgezet (die optie is er als je op het pijltje klikt). Nu gebruikt hij kennelijk gewoon Vodafone,.
Muziek, veel lezen, internetten, skypen, tv kijken. Ziggy heeft daar een mooie app voor en soms een spelletje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Op de studie voor notities (Evernote)quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Precies dit 👍quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Op de studie voor notities (Evernote)
In bed voor boeken (iBooks)
Op de wc voor vermaak (YouTube)
Terechte vraag, je hebt er geen zak aan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Films soms, voornamelijk als ik ga vliegen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:53 schreef JoelBaka het volgende:
Tutsplus.com?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Films soms, voornamelijk als ik ga vliegen.
Simpel mailwerk in bed, als de laptop gesloten is.
Soms een game.
Bank zaken.
Muziekspeler (spotify, Airplay naar Apple TV die aangesloten zit op surround)
Boeken.
En ik ben lid van tutsplus.com, en daar werkt alles perfect op m'n iPad, en vind ik fijner om mee te 'leren' dan op m'n werkstation.
Neequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ik weet het antwoord denk al maar vraag het toch maar even. Kan je die nieuwe Macbooks zonders osx kopen en dat je dan wat korting krijgt oid?
Korting krijgen omdat je een gratis systeem eraf laat halen? Ze zouden je een rekening moeten maken voor de moeitequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ik weet het antwoord denk al maar vraag het toch maar even. Kan je die nieuwe Macbooks zonders osx kopen en dat je dan wat korting krijgt oid?
Doe jezelf een lol en koop een HP ofzo. Echt.quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
+1000quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die een provideradres gebruiken. Omschakelen naar Gmail, Outlook of een eigen domeinnaam (@achternaam.nl ofzo) kost even wat tijd en moeite, maar als je van provider wil wisselen heb je dat probleem ook, plus dat je geketend bent aan de belemmeringen van KPN (kleine mailbox, drama met settings en IMAP vooral op mobile devices).
quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Ja, op de Beverwijkse Zwarte markt!quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
HP is nog teveel eer Swets. Gun hem een Medion of zo..quote:Op zondag 3 november 2013 00:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Doe jezelf een lol en koop een HP ofzo. Echt.
Godverdommequote:Op zondag 3 november 2013 00:00 schreef YazooW het volgende:
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kan ik een iPad ook zonder iOS kopen?
Niet eerstehands.quote:Op zondag 3 november 2013 09:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kan ik een iPad ook zonder iOS kopen?
System 7 of zoquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?
Inderdaad ja. Mijn ouders hebben nu al een paar keer moeten wisselen van emailadres omdat ze naar een andere provider gingen. Zo onhandigquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die een provideradres gebruiken. Omschakelen naar Gmail, Outlook of een eigen domeinnaam (@achternaam.nl ofzo) kost even wat tijd en moeite, maar als je van provider wil wisselen heb je dat probleem ook, plus dat je geketend bent aan de belemmeringen van KPN (kleine mailbox, drama met settings en IMAP vooral op mobile devices).
Weet jij misschien je zoiets gratis kan aanmaken? Ik wil niet meteen een heel domein registreren om een eigen mailadres te kunnen aanmaken..quote:Op zondag 3 november 2013 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mijn ouders hebben nu al een paar keer moeten wisselen van emailadres omdat ze naar een andere provider gingen. Zo onhandig
Ik heb zelf sinds kort 'mail@voornaam.com'. Alleen nog wat problemen met Push helaas. Workaround met Boxcar is niet ideaal..
Windows RTquote:Op zondag 3 november 2013 09:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig he... Wat wil je er dan op hebben?
Je kan wel een iPhone kopen die op Android looptquote:
Nee, (gelukkig) geen last van. Waarop though? Mac neem ik aan of toch iPhone/iPadquote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Safari sluit hier continu af. Dan krijg ik een of ander enorm foutenrapport. Iemand hier die dat herkent? Heb er nog nooit last van gehad
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, (gelukkig) geen last van. Waarop though? Mac neem ik aan of toch iPhone/iPad
Dat klinkt wel extreem irritant zeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat daar aan te doen is, sorryquote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.
Ja, klopt. Hoop dat iemand anders een idee heeft.quote:Op zondag 3 november 2013 15:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt wel extreem irritant zeg. Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat daar aan te doen is, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Federer-fan op 03-11-2013 15:57:28 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
force quit, de safarimap uit je userbibliotheek naar bureaublad verplaatsen. Opnieuw opstarten. Sluiten alleen je bookmarks terug zetten in de nieuwe safarimap en opstarten.quote:Op zondag 3 november 2013 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op een iMac. Het is heel vreemd. Elke paar minuten sluit hij af.
Hmm, de optie Force quit geeft hij niet als hij niet vastloopt.quote:Op zondag 3 november 2013 20:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
force quit, de safarimap uit je userbibliotheek naar bureaublad verplaatsen. Opnieuw opstarten. Sluiten alleen je bookmarks terug zetten in de nieuwe safarimap en opstarten.
Omdat de SMTP-server niks te maken heeft met het mailaccount wat je probeert te gebruiken.quote:
alt command esc voor force quit.quote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, de optie Force quit geeft hij niet als hij niet vastloopt.
Waar vind ik trouwens mijn userbibliotheek?
hoe oud is je thunderbold?quote:Op zondag 3 november 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
Godver, er zit een kabelbreukje in de kabel tussen mbp en mijn thunderbolt scherm.
Hmm op ebay zo een kabel gevonden, kost wel 100,-. Maar krijg er verder geen gevonden en dit is een originele.
Nee, maar als ik een kpn smtp wil gebruiken op mijn Vodafone-enabled telefoon gaat dat een beetje moeilijk. Was even vergeten dat kpn ook mail aanbiedtquote:Op maandag 4 november 2013 09:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat de SMTP-server niks te maken heeft met het mailaccount wat je probeert te gebruiken.
Ja ok. Maar het antwoord is dus dat je niet de KPN-server moet gebruiken.quote:Op maandag 4 november 2013 09:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een kpn smtp wil gebruiken op mijn Vodafone-enabled telefoon gaat dat een beetje moeilijk. Was even vergeten dat kpn ook mail aanbiedt
quote:Op maandag 4 november 2013 09:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar het antwoord is dus dat je niet de KPN-server moet gebruiken.
Gewoon de KPN-server als outgoing server uitzetten en auth.vodafone.nl (zo heet het geloof ik) aanzetten.quote:
Hoiquote:Op maandag 4 november 2013 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n iPad Air is binnen. Ff installeren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Nice.quote:Op maandag 4 november 2013 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
M'n iPad Air is binnen. Ff installeren
.
Films kijken kun je gewoon doen met VLC voor iOS.quote:Op maandag 4 november 2013 11:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Meeeeh, ik wil mijn jailbreak. Ik mis iFile voor in het vliegtuig
Nee, bedoelde meer dat ik zonder gezeik een 64GB SD-kaart vol met films kan gebruiken en kijken zonder het op een iPad te zetten dmv de camera connection kit. Heb maar een 16GB versie.quote:Op maandag 4 november 2013 11:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Films kijken kun je gewoon doen met VLC voor iOS.
Ja ik heb hetzelfde probleem nu ik de Air ga halenquote:Op maandag 4 november 2013 11:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat ik zonder gezeik een 64GB SD-kaart vol met films kan gebruiken en kijken zonder het op een iPad te zetten dmv de camera connection kit. Heb maar een 16GB versie.
Weet je hoe ideaal iFile is? Gewoon die app openen, de camera connection kit met SD/USB inpluggen (liever SD-kaart gebruiken ivm stroom) en gewoon lekker films vanaf de kaart zonder het op de iPad te zettenquote:Op maandag 4 november 2013 11:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde probleem nu ik de Air ga halen![]()
Ga misschien voor de 32GB deze keer, alleen die 16GB extra is de ¤100 eigenlijk niet waard.. (i.t.t. to de 64>128 upgrade)
Snel een JB beschikbaar hopelijk. En dan nog zien of het werkt met de lightning aansluiting.
Gratis Spotify via KPN zeker?quote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef Blistering het volgende:
Spotify Premium zorgt ervoor dat ik voldoende heb aan 16gb op m'n iPhone
If onlyquote:
De enige service van KPN (op het perfecte bereik na, ik vind KPN over het algemeen een kutbedrijf) dat echt gewoon briljant is. Gratis Spotify Premium zonder dat het van je data afgaatquote:Op maandag 4 november 2013 12:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
If onlyGewoon 9,99 p/m dokken hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |