abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132825445

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
De kantineheld staat symbool voor alle vrijwilligers in het amateurvoetbal die er met z'n allen voor gezorgd hebben dat Cruijff, van Hanegem, Gullit, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van Persie, en al die anderen zicht van F'je tot A-international konden ontwikkelen.
Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nieuwschierig op 02-11-2013 21:34:14 ]
Wie dit leest is gek
pi_132825463
Potverdrie, een typefout
Wie dit leest is gek
pi_132825468
Weer geen ode aan de kantineheld in de TT :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:02 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

DailyMotion blokkeert al mijn oude video's, maar aangezien Youtube er dit keer geen probleem van maakt, gaan we daarop verder.

Alleen ontzettend jammer dat ook alle seizoenscompilaties weg zijn.
Heb je die niet op je harde schijf?
AFCA!
pi_132825931
Kut TT

Er had iets in moeten staan over Kantineheld Harry.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132826079
De line-up voor maandag is:

Derksen, Gijp en Kieft.
pi_132826946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

Derksen, Gijp en Kieft.
Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?
pi_132827011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?
2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
pi_132827036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast me :o
pi_132828612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast me :o
Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)
Vergelijk maar met vorige vrijdagavonden
http://sigaarsnor.blogspo(...)jfers?&max-results=5
dit is gewoon een normaal resultaat
pi_132828738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)
Vergelijk maar met vorige vrijdagavonden
http://sigaarsnor.blogspo(...)jfers?&max-results=5
dit is gewoon een normaal resultaat
Je hebt gelijk.
pi_132830259
quote:

Derksen, Gijp en Kieft.
Je vergeet Wilfriet
pi_132830311
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:12 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vergeet Wilfriet
Die zit er alleen uit ijdelheid weet je nog wel?
pi_132842690
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Weer geen ode aan de kantineheld in de TT :')

[..]

Heb je die niet op je harde schijf?
Gelukkig wel, maar kan nergens een goede uploadsite vinden.

Voor Youtube zijn ze te lang
Voor DM zijn ze op de blacklist gezet
Voor Vimeo zijn de bestanden te groot.
pi_132857474
Haha toch nog 1 goed.
  zondag 3 november 2013 @ 16:49:20 #16
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_132857849
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef macca728 het volgende:
Haha toch nog 1 goed.
René: Johan, het niveau is bedroevend
Johan: Maar René, het is wel vermakelijk.

:O
Wie dit leest is gek
pi_132875611
Ik wil de VI Hooligans die de Studio Voetbal uitzending gesaboteerd hebben hartelijk danken, het was een geslaagde avond _O_
  zondag 3 november 2013 @ 23:18:55 #18
15600 BB-King
Long live the King!
pi_132876165
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_132876353
FOX kan ook niets uitzenden _O-
pi_132876477
Met dank aan Stijn, Jack gaat over zonnebanken tweeten. Net als je dacht alles te hebben meegemaakt.

zondag 3 november 2013 @ 23:40:25 #22
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_132877127
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
_O-
graag op anoniem
pi_132879965
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Kaarsjes op de tafel. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132880035
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 08:33:35 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132880687
Licht gaat uit vannacht, kom we brengen het beest naar buiten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132880706
Gewoon in het donker en dan die smakelijke snuif geluiden van Kieft *O*
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_132880708
Topshow.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 10:12:23 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_132882045
Ik ben niet thuis vanavond dus kan niet kijken -O- Ik reken op de mp4 jongens :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 november 2013 @ 10:22:53 #29
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132882253
quote:

Derksen, Gijp en Kieft.
Op zich kan ik Kieft wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 4 november 2013 @ 10:56:23 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_132882854
Bestaat er ook een Kieft bingokaart?

Ik wil graag de "Ik word er moe van", "Ik houd er niet van" en "Ik erger mij eraan" doorkruisen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_132883409
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Op zich kan ik Kieft en vd Gijp wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.
pi_132883451
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

René: Johan, het niveau is bedroevend
Johan: Maar René, het is wel vermakelijk.

:O
Kieft: Maar het is écht heel slecht Johan

Wordt weer ouderwets avondje azijnpissen met Gijp en Kieft :{
pi_132884136
Kieft is een held, heerlijke pessimist.
  maandag 4 november 2013 @ 12:14:24 #34
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_132884786
Wim met voetbal heeft dit weinig te maken Kieft
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_132884819
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wim met voetbal heeft dit weinig te maken Kieft
Wim 'Waar ik óók moe van word' Kieft
pi_132885274
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
pi_132885714
Niks mis met Kieftje, topshowtje gewoon lekker man
pi_132885844
Mijn mooiste herinnering aan Kieft:

Het was NAC - PSV, aan de Beatrixstraat, ik schat rond 1994. Ik twijfel over de uitslag, maar ik vermoed 2-2 (in die jaren verloor NAC bijna altijd van PSV, op een 2-2 en een 1-0 bekeroverwinning na). Ik stond achter het doel, aan de Ei-tribune, met vrienden en onbekenden. Corner PSV, Kieft haalt de bal op en we staan praktisch oog in oog, op enkele centimeters van elkaar vandaan. Kieft wordt uitgejouwd door mijn omgeving en hij reageert geïrriteerd: "Hou jullie bekken dicht, stelletje kènkerlaaiers", bijt ie ons toe en hij spuugt onze richting op. De reactie laat zich raden: Iedereen in mijn omgeving spuugt terug. Behalve ik, ik was nog maar 13 ofzo en netjes opgevoed, maar het heeft wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.

M'n ouders hebben tot op de dag van vandaag spijt dat ze me naar NAC lieten gaan vroeger :@.
pi_132888111
Eerst had ik het niet zo op Kieft, maar ik kan hem steeds meer waarderen.
pi_132888171
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan Kieft:

Het was NAC - PSV, aan de Beatrixstraat, ik schat rond 1994. Ik twijfel over de uitslag, maar ik vermoed 2-2 (in die jaren verloor NAC bijna altijd van PSV, op een 2-2 en een 1-0 bekeroverwinning na). Ik stond achter het doel, aan de Ei-tribune, met vrienden en onbekenden. Corner PSV, Kieft haalt de bal op en we staan praktisch oog in oog, op enkele centimeters van elkaar vandaan. Kieft wordt uitgejouwd door mijn omgeving en hij reageert geïrriteerd: "Hou jullie bekken dicht, stelletje kènkerlaaiers", bijt ie ons toe en hij spuugt onze richting op. De reactie laat zich raden: Iedereen in mijn omgeving spuugt terug. Behalve ik, ik was nog maar 13 ofzo en netjes opgevoed, maar het heeft wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.

M'n ouders hebben tot op de dag van vandaag spijt dat ze me naar NAC lieten gaan vroeger :@.
Brengt dit herinneringen boven?

pi_132889677
quote:
‘Paul de Leeuw wordt flink overschat’

Paul de Leeuw wordt in Hilversum flink overschat. Dat heeft voetbalanalist René van der Gijp gezegd op een persbijeenkomst in Vlaanderen, meldt Privé. Van der Gijp vindt De Leeuw helemaal niets. “Paul wordt toch schromelijk overschat met dat talent van hem. Het is toch gewoon slecht wat die man maakt? Wat doet hij eigenlijk? Interviews afnemen zonder te luisteren naar zijn gesprekspartner. Heel ergerlijk“, aldus de Voetbal International-ster.

In Nederland is De Leeuw nog altijd volop op de buis. “Maar ik hoor al dat jullie hem gelukkig ook al geen tweede kans zullen geven. Geheel terecht!“, aldus Gijp bij de Belgen.

Van der Gijp doelt op het programma dat De Leeuw voor VTM maakte, maar nu is geannuleerd. Een ‘insider’ bij VTM weet wel waarom. “René heeft een overschot aan gelijk wat Paul betreft. Wij hadden ons ook veel meer voorgesteld van zijn kwaliteiten als programmamaker.”

Volgens de ingewijde had VTM veel meer verwacht. “De grote mijnheer De Leeuw die wij ons nog herinnerden uit zijn hoogtijdagen, was totaal zoek. Het was soms ronduit beschamend. Bij de derde aflevering gingen hier intern alle alarmbellen rinkelen.”

Van hogerhand is hem toen te verstaan gegeven dat Vlaanderen zeker geen Nederland is, stelt de anonieme persoon in Privé. “Toen is hij in de media helemaal losgegaan op onze zender. Zulk divagedrag zijn we in Vlaanderen niet gewend.”
pi_132890117
De Leeuw is ook totaal niet grappig. Gijp heeft gelijk.
pi_132891631
Het is wachten op een reactie van de engnekken vanuit Hilversum.
pi_132891974
Ben benieuwd vanavond :)
Zonder wrijving geen glans
pi_132892009
Wim, heb jij een mening over Paul de Leeuw?
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132892073
Ik heb net weer eens de Gouden Koppel filmpjes gekeken _O_
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:44 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132892087
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Ben jij wel de echte Wim Kieft?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132892131
quote:
Knap staaltje imitatie
pi_132892602
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ben jij wel de echte Wim Kieft?
Ja, hij is de echte Wim Kieft. Vanwaar de achterdocht?
pi_132892825
Belangrijk bij een Wim Kieft imitatie is om negatief te zijn en om de paar zinnen "dat weet ik allemaal wel" er tussendoor te gooien.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132892907
En vergeet niet om tussen iedere twee zinnen een keer goed met je neus te snuiven alsof je net een lijntje coke naar binnen hebt gewerkt.
  maandag 4 november 2013 @ 16:45:38 #53
168304 Mani89
pi_132893346
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, hij is de echte Wim Kieft. Vanwaar de achterdocht?
Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.

Dan heb je nog mensen die zich voordoen als een schilder die al een paar honderd jaar dood is, maar daar laat ik mij niet door in de maling nemen.
pi_132893369
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.

Dan heb je nog mensen die zich voordoen als een schilder die al een paar honderd jaar dood is, maar daar laat ik mij niet door in de maling nemen.
Ja, die laatste die ken ik. Ja die is echt goed. Topshow.
pi_132893840
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
Held weet ik zo niet maar hij is tenminste een echte realist en relativerend iemand,iets dat Derksen en co ook weleens kunnen gebruiken in hun gespeelde enthousiasme.

Maar ik ben benieuwd of VI vanavond zijn show begint met een schemerige studio en.

(parodie op Candlelight van Jan van Veen :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 17:00:40 ]
pi_132893868
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 17:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

(parodie op Candlelight van Jan van Veen :+ )

Dat zou je niet zeggen.
pi_132894411
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Eens.
quote:
_O-
pi_132894498
Paul de Leeuw verkleedt zich graag als een vrouw.
pi_132897739
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Pascalus het volgende:
De Leeuw is ook totaal niet grappig. Gijp heeft gelijk.
Misschien moet Raymann het ook eens proberen in België.. benieuwd of ze die act in die jurk grappig vinden daar.
pi_132898502
quote:
_O_
pi_132901913
quote:
'Bij die lui van Studio Voetbal was het licht al veel eerder uitgegaan'

PSV liet een clubforum een rapport opstellen over de vereniging, maar omdat deze te kritisch was, wilde de leiding het epistel intern houden. Dat lukte niet: het rapport lekte al snel uit en werd zondagavond dan ook besproken bij Studio Voetbal. De analisten toonden zich erg kritisch over de Eindhovense club en daar begreep voormalig voorzitter Harry van Raaij helemaal niets van.

Volgens Van Raaij hadden de heren die zondag aan tafel zaten geen recht van spreken. "Ik heb me geweldig geërgerd", zegt de oud-preses bij 040TV. "Daar zitten vijf mensen die geen bestuurlijke functie hebben gehad en PSV geen van allen in de verste verte kennen. En dat zij dan een oordeel vellen... ik vond het hemeltergend."

Van Raaij vindt dat de analisten over de wedstrijden moeten praten en niet over relaties in het bestuur van een club, omdat zij daar simpelweg niets van af weten. Tijdens de uitzending viel plotseling het licht uit. "Ik vond dat wel bij de uitzending passen, want in mijn gedachten was dat bij al die lui aan tafel al veel eerder gebeurd", besloot Van Raaij.
pi_132902111
Harrygod _O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:20:34 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132902140
Tijd voor een mooie Studio Voetbal parodie.
Oh.
pi_132902256
Stop Politie _O-
De agent uut 't Oosten _O_
pi_132902261
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Danny Vera kan er wel op inspelen. De sound of silence wellicht, "hello darkness my old friend".

En dan inzoomen op het hoofd van Johan.
pi_132902284
Ik heb net op de toto ingevuld dat ''Stop! Politie'' meer kijkers trekt dan FOX Voetbal.
pi_132902470
w/
  maandag 4 november 2013 @ 20:27:37 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132902483
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
:Y Ik zeg Licht uit en kaarsjes aan :D _O-
pi_132902520
Nu Pellie niet meedingt voor de Gillette speler van de week ga ik voor Immers
pi_132902558
inb4

pi_132902601
Losssssssssssssss
pi_132902612
BROEK UIT FRITUURPAN AAN!!!!
pi_132902613
Tijd voor een topshow.
pi_132902615
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Pascalus het volgende:
inb4

[ afbeelding ]
Doe die ander ook nog, die is toch om te gieren Geer
pi_132902618
SIMON AAN DE BAR
  maandag 4 november 2013 @ 20:30:08 #77
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132902619
Kieft, baas.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  maandag 4 november 2013 @ 20:30:23 #78
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132902631
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef IbanMayo het volgende:
SIMON AAN DE BAR
Prima kerel.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:30:25 #79
pi_132902634
Los.
pi_132902637
Ik hoop op een flink cynische en negatieve Kieft
pi_132902644
quote:
SIMON AAN DE BAR
GELUKKIG NIET VAN ONZE BELASTINGCENTEN!!!
pi_132902656
Welke onherstelbare cuffer is het deze keer?
  maandag 4 november 2013 @ 20:30:54 #83
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132902659
quote:
SIMON AAN DE BAR
PIZZA'S VAN ONZE BELASTINGCENTEN :(
Snelle Egel
pi_132902677
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Doe die ander ook nog, die is toch om te gieren Geer
pi_132902679
_O_ _O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:31:22 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132902690
Genee :D
RED ONS HENNIEGOD
pi_132902697
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke onherstelbare cuffer is het deze keer?
dannyveramusic twitterde op maandag 04-11-2013 om 20:05:15 We zijn er zo met #VI we doen de titeltrack van mijn nieuwe album “Distant Rumble” sinds vrijdag overal verkrijgbaar!! #wimkieft is r ook! reageer retweet
pi_132902704
Die man kan zo goed zingen.
pi_132902712
  maandag 4 november 2013 @ 20:31:43 #91
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132902713
weer een boekie
Snelle Egel
pi_132902719
Er ligt weer een boekje.
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:31:53 #93
35723 crew  GGMM
pi_132902720
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon een eigen nummer van Danny :o
John Troost heeft zijn hulp aangeboden bij Ajax! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132902734
Lekker wijf achter Genee
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_132902738
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Die man kan zo goed zingen.
je deelt die mening samen met Frits Bom u staat er niet alleen voor
pi_132902740
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat leuk!
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:32:27 #97
35723 crew  GGMM
pi_132902751
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat leuk!
Ik had gehoopt dat je hem zou kennen. Jammer dit. :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 november 2013 @ 20:32:29 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132902753
wedstrijdjes... :D
pi_132902759
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar moet ik echt van huilen.
pi_132902764
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat leuk!
stukje inside info wat je alleen hier meekrijgt als vaste bezoeker van dit topic
pi_132902798
Is Gijp die lul uit een soap met z'n overhemd tot z'n navel?
pi_132902802
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je hem zou kennen. Jammer dit. :{
Ze hebben het de afgelopen driehonderd uitzendingen over hem gehad :') Natuurlijk ken ik die
  maandag 4 november 2013 @ 20:33:32 #103
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132902806
'Die niemand gezien heeft'.. wat moet je dan zien..
pi_132902822
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_132902832
quote:
_O_
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:34:03 #106
35723 crew  GGMM
pi_132902837
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ze hebben het de afgelopen driehonderd uitzendingen over hem gehad :') Natuurlijk ken ik die
Oke ;)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132902844
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef xzaz het volgende:
'Die niemand gezien heeft'.. wat moet je dan zien..
voor de beelden moet je schakelen naar Fox
  maandag 4 november 2013 @ 20:34:08 #108
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132902846
quote:
:D
  maandag 4 november 2013 @ 20:34:11 #109
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132902848
quote:
_O- _O_
Snelle Egel
pi_132902851
quote:
De kaarsen staan klaar. Ik hoop niet dat dit het was.
  maandag 4 november 2013 @ 20:34:17 #111
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132902855
quote:
pi_132902861
quote:
pi_132902864
quote:
pi_132902869
quote:
_O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:34:35 #116
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132902872
Badje!
pi_132902894
Kieft heeft niet van de Eredivisie genoten.
pi_132902896
Door wie zal de stoeptegel PSV 100 zijn uitgegeven?
  maandag 4 november 2013 @ 20:35:28 #120
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132902916
lekker positief weer
pi_132902921
Wim speelt zijn rol met verve.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 4 november 2013 @ 20:35:42 #122
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132902928
NIKS :D
pi_132902938
Polsen.
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:36:05 #124
35723 crew  GGMM
pi_132902958
Polsen
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Polsen.
:{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132902968
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Polsen.
Die kan er helemaal niets van.
pi_132902970
Gijpie heeft wel gelijk.
  maandag 4 november 2013 @ 20:36:23 #127
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132902979
Hij heeft wel gelijk ^O^
  maandag 4 november 2013 @ 20:36:30 #128
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_132902987
Kieft is een prima tafelgast wanneer Bosie of Hansie Hansie er niet is.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_132902992
Polsen willen we hier bij Groningen niet hebben.
  maandag 4 november 2013 @ 20:36:51 #130
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903007
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Keukendrol het volgende:
Kieft is een prima tafelgast wanneer Bosie of Hansie Hansie er niet is.
Wordt het te technisch?
pi_132903026
Kieft ergert zich.

Gras is groen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:37:10 #132
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132903027
Kieft heeft zich ontwikkeld tot een prima gast inderdaad
Snelle Egel
pi_132903031
Nee, die Bakkali kan er helemaal niks van. Vraag maar aan Ajacied422. Dat is een kenner.
  maandag 4 november 2013 @ 20:37:32 #134
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_132903048
Als garrincha? laat me niet lachen :D
graag op anoniem
pi_132903051
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft ergert zich.

Gras is groen.
Aan een PSV'er nog wel, dat verwacht niemand.
pi_132903054
Kieft _O_
pi_132903060
Pijnlijk maar waar
  maandag 4 november 2013 @ 20:37:43 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903061
Ajax mist inderdaad het Ajax voetbal.
pi_132903066
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef S0nic het volgende:
Kieft heeft zich ontwikkeld tot een prima gast inderdaad
Is altijd onderschat geweest.
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:37:58 #140
35723 crew  GGMM
pi_132903080
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Aan een PSV'er nog wel, dat verwacht niemand.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132903087
Luuk de Jong, ja dat is de oplossing :') :')
pi_132903094
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
23 seconden.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:38:14 #143
pi_132903096
Beleid
  maandag 4 november 2013 @ 20:38:14 #144
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903097
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Kieft ergert zich.

Gras is groen.
De kracht van het team is het team.
pi_132903108
Luuk de Jong naar Vitesse
  maandag 4 november 2013 @ 20:38:43 #146
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903119
Wel mooi dat ze hier bij Ajax beginnen en bij Studio voetbal alleen bij Ajax beginnen als ze winnen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:39:04 #147
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903139
Luuk past qua achternaam wel goed in het aankoopbeleid van Ajax
pi_132903145
Sikthorson
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:39:19 #149
35723 crew  GGMM
pi_132903151
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef xzaz het volgende:
Wel mooi dat ze hier bij Ajax beginnen en bij Studio voetbal alleen bij Ajax beginnen als ze winnen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132903152
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef Grifte het volgende:
Luuk past qua achternaam wel goed in het aankoopbeleid van Ajax
Nigel ook
pi_132903154
De vader van Luuk de Jong heet Jo.
pi_132903166
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
Die kennen we al.
  maandag 4 november 2013 @ 20:39:47 #153
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_132903179
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef xzaz het volgende:

[..]

Wordt het te technisch?
Wat? Ik zeg dat hij een prima gast is.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_132903188
quote:
George dacht ik.
  maandag 4 november 2013 @ 20:39:57 #155
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903190
quote:
Luuk blijkt het nog niet te weten.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:40:05 #156
pi_132903195
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk, plaatjes recyclen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:40:19 #157
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903207
quote:
Nee, dat is een of andere wethouder die zelfmoord gepleegd heeft.

jodejong xd
  maandag 4 november 2013 @ 20:40:38 #158
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903222
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leuk, plaatjes recyclen.
Bij kritiek op Ajax :D
pi_132903229
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Is dat die gepijpte wethouder?
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:40:49 #160
pi_132903231
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:

[..]

jodejong xd
onder de verkeerde douche gestapt?

xd xd
pi_132903233
Gaan we het nu serieus over voetbal hebben?
pi_132903246
Als Vitesse de betere spelers heeft, waarom heeft Johan dan Ajax voorspeld?
pi_132903256
Havenaar is een topspits.
pi_132903258
Neuh.. neuh. Jaah
  maandag 4 november 2013 @ 20:41:30 #165
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903265
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Vitesse de betere spelers heeft, waarom heeft Johan dan Ajax voorspeld?
"Ajax is het aan z'n stand verplicht"
  maandag 4 november 2013 @ 20:41:46 #167
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903279
tita pleepotten
pi_132903281
:')
pi_132903284
pi_132903287
Johan _O-
  maandag 4 november 2013 @ 20:41:53 #172
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903288
Godver _O-
pi_132903305
Ik schrik ook altijd van John
  maandag 4 november 2013 @ 20:42:28 #174
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903316
Eng! Eng! Eng!
  maandag 4 november 2013 @ 20:42:30 #175
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132903317
Johan Derksen over John van den Brom. :D
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 4 november 2013 @ 20:42:36 #176
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132903320
John T. _O_
pi_132903324
John Troost :'(
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:42:44 #178
pi_132903328
Die wilde het licht uit doen :D
pi_132903331
Dus hij wil zich aanbieden bij zowel Ajax als VI.
pi_132903332
Zo, doe maar uit dat licht, bij vd Brom.
  maandag 4 november 2013 @ 20:42:50 #181
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903335
Dat gebaar wat die maakt, dat lijkt op... ach laat maar.
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:42:58 #182
35723 crew  GGMM
pi_132903348
John troost is een rare mental coach. (ik praat johannes_vermeer even bij)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 november 2013 @ 20:43:42 #183
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903368
Laat Troost daar maar lekker op de Herdgang rondhuppelen, daar kijken ze niet op van zo'n figuur na het passeren van de gebroeders Van der Kerkhof.
  maandag 4 november 2013 @ 20:43:47 #184
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132903372
Sjamak
RED ONS HENNIEGOD
pi_132903374
Hiwat
pi_132903376
Saai, Mak en Achenteh
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:43:55 #187
pi_132903378
Saymak speelde goed ja. Achenteh niet gezien.
  maandag 4 november 2013 @ 20:43:58 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903381
Zwolle, toch een van de kanshebbers dit jaar.
pi_132903388
Jammer dat ze die Troost niet hebben binnen gelaten.. zou vast top entertainment opleveren
pi_132903393
Toch raar dat ze tegen PSV altijd de wedstrijd van hun leven spelen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:44:15 #191
pi_132903394
PSV was niet slecht, PEC was gewoon goed.
  maandag 4 november 2013 @ 20:44:30 #192
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132903401
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat ze die Troost niet hebben binnen gelaten.. zou vast top entertainment opleveren
Troost aan tafel :')
Snelle Egel
  maandag 4 november 2013 @ 20:44:47 #193
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903417
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Als kantineheld misschien.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:44:48 #194
pi_132903419
Van Ooijen speelde goed.
pi_132903424
Maher.
pi_132903425
Maher
pi_132903428
Maher vergeten..
  maandag 4 november 2013 @ 20:44:56 #198
168304 Mani89
pi_132903429
Haha PSV.
  maandag 4 november 2013 @ 20:44:57 #199
337526 Kloktijd
Wijzer door de jaren heen
pi_132903431
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:45:00 #200
pi_132903432
Maher vergat ie expres.
pi_132903434
Maher is alweer vergeten.
  FOK!fotograaf maandag 4 november 2013 @ 20:45:04 #202
842 Zorro
Z
pi_132903436
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV was niet slecht, PEC was gewoon goed.
De man die dat heeft opgebouwd zit nu bij de jeugd van PSV, dus dat komt helemaal goed :+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  maandag 4 november 2013 @ 20:45:11 #203
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132903444
Gijp doet weer eens alsof ie niet weet hoe ze heten.
Snelle Egel
pi_132903448
quote:
pi_132903457
Hopelijk gaan ze het nog hebben over het feit dat het cluppie van Dirkie Kuijt in Katwijk genaaid wordt door de KNVB.
pi_132903469
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maher vergat ie expres.
  maandag 4 november 2013 @ 20:45:39 #208
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903471
'jochies', het zijn geen jochies als je bij het eerste zit.
  maandag 4 november 2013 @ 20:45:56 #209
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132903479
Bruna :') :')
  maandag 4 november 2013 @ 20:45:58 #210
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903482
die reekiek :')
pi_132903483
Domoren
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:45:59 #212
pi_132903484
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:?
pi_132903485
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog hebben over het feit dat het cluppie van Dirkie Kuijt in Katwijk genaaid wordt door de KNVB.
Dat bewaren ze voor het laatste half uur, anders zapt heel Katwijk naar RTL5.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:46:29 #214
pi_132903508
VI weet ook nooit wat ze willen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 november 2013 @ 20:46:30 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_132903509
god, Rekik is net terug, 0 wedstrijdritme
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 4 november 2013 @ 20:46:31 #216
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903510
_O-
pi_132903514
:D :D
pi_132903515
Kamphuis uitlachen _O_ _O-
pi_132903518
_O- _O-
  maandag 4 november 2013 @ 20:46:39 #220
168304 Mani89
pi_132903522
HAHAHA DIE KAN ER HE-LE-MAAL NIKS VAN!
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:46:41 #221
pi_132903523
Kamphuis _O- _O- _O-
pi_132903534
Kampfhuis
pi_132903550
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
Kampfhuis
  maandag 4 november 2013 @ 20:47:13 #225
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903557
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef rubbereend het volgende:
god, Rekik is net terug, 0 wedstrijdritme
wedstrijdritme :') Je bent pro hoor, als je niet kan voetballen moet je er niet in zitten.
pi_132903572
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

wedstrijdritme :') Je bent pro hoor, als je niet kan voetballen moet je er niet in zitten.
pi_132903582
Beelden :o
  maandag 4 november 2013 @ 20:47:40 #228
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903585
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

pi_132903591
Lucky P$V
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_132903600
Ron Jans is ook overal. NOS, FOX, RTV Oost.

Dat wordt zoeken mensen!
  maandag 4 november 2013 @ 20:47:53 #231
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903601
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef Cavaliers het volgende:
Beelden :o
Zijn gratiz
pi_132903603
Ron Jans _O_ _O_
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:48:05 #233
pi_132903612
Was een heel smerige wedstrijd trouwens.
  maandag 4 november 2013 @ 20:48:10 #234
168304 Mani89
pi_132903613
Ron Jans had vroeger heel anders gereageerd.
  FOK!fotograaf maandag 4 november 2013 @ 20:48:11 #235
842 Zorro
Z
pi_132903614
Dat van Benson heb je overigens op GEEN ENKELE zender meer teruggezien :')
pi_132903615
Jans _O_
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:48:19 #237
pi_132903619
Ron Jans is Calimero.
pi_132903624
pi_132903627
Als trainer zijnde. :') Dat is dan journalist.
pi_132903628
quote:
6s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Zorro het volgende:
true
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:48:31 #241
pi_132903631
quote:
inb4 Calimero plaatje
  maandag 4 november 2013 @ 20:48:32 #242
168304 Mani89
pi_132903632
Vermoeiend.
pi_132903635
Ron had al een paar biertjes op
pi_132903636
vermoejond
pi_132903639
KIEFT VINDT IETS VERMOEIEND
pi_132903641
Kieft vindt iets vermoeiend _O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:48:43 #247
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132903644
Als zijnde, daar was 'ie weer.
pi_132903646
Fermoeiond.
pi_132903647
quote:
  FOK!fotograaf maandag 4 november 2013 @ 20:49:07 #250
842 Zorro
Z
pi_132903666
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*O*
pi_132903677
Wim Kieft houdt van mensen bashen _O_
pi_132903679
_O-
pi_132903680
Genee _O- _O- _O- _O-
pi_132903681
_O- _O-
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:20 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132903683
Sjeneee :')
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:49:20 #256
pi_132903684
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_132903685
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:21 #258
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132903686
Wilfred _O- _O-
Snelle Egel
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:22 #259
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903687
Untergang :{w
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:23 #260
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_132903689
Herr Vink von die Gestapo
pi_132903694
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Ron Jans had vroeger heel anders gereageerd.
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:49:33 #262
pi_132903698
Tering.
pi_132903704
Wilfrietje _O_ _O_ _O- _O-
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:47 #264
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903719
Heerlijk begin
pi_132903720
quote:
Die beweging daarna ook :D
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:49 #266
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132903721
quote:
Snelle Egel
pi_132903731
quote:
_O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:49:59 #268
168304 Mani89
pi_132903733
quote:
Die bedoelde ik inderdaad. Bedankt johannes.
pi_132903736
Fink und Kampfhaus, adjudanten van Hitler.
pi_132903742
Wim _O-
pi_132903743
Kieft zegt iets niet rullevant.
pi_132903750
De regenjas
pi_132903754
_O- :D _O-
pi_132903755
_O- _O- _O-
pi_132903757
Heeft hij weer verloren?
pi_132903760
John kan ook in een B film
pi_132903765
_O- _O-
  maandag 4 november 2013 @ 20:50:30 #279
168304 Mani89
pi_132903770
Neem nog een lijntje John.
pi_132903789
Hij lijkt wel op B100
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 4 november 2013 @ 20:50:49 #281
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903797
  maandag 4 november 2013 @ 20:50:51 #282
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132903800
Is dit rullevant wat ik zeg?
  maandag 4 november 2013 @ 20:50:54 #283
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132903802
hun
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:51:11 #285
pi_132903816
Allemaal lachwekkende coaches.
pi_132903818
Johnie
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 20:51:27 #287
35723 crew  GGMM
pi_132903832
Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_132903837
Die zitten erbij alsof het ergens over gaat.
pi_132903843
Eredivisie = straf
pi_132903856
Tim Immers :')
pi_132903858
Frank heeft idd geen persoonlijkheid.
  maandag 4 november 2013 @ 20:51:50 #292
168304 Mani89
pi_132903860
Tim Immers _O_
pi_132903865
Tim Immers
pi_132903866
Bergkamp heeft nog nooit iets interessants gezegd.
pi_132903867
Tim Immers :D
  maandag 4 november 2013 @ 20:51:55 #297
357045 Grifte
Feijenoord
pi_132903869
Tim Immers _O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:51:59 #298
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132903871
Lekker maandelijks bedragje oppakken, wat boeit hun dat voetbal nou :')
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 20:51:59 #299
pi_132903873
Tim Immers.
pi_132903874
TIMMETJE
  maandag 4 november 2013 @ 20:52:01 #301
203457 De_Dorstige
Chairface Chippendale
pi_132903875
Haha, Gijp. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')