Heb je die niet op je harde schijf?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:02 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
DailyMotion blokkeert al mijn oude video's, maar aangezien Youtube er dit keer geen probleem van maakt, gaan we daarop verder.
Alleen ontzettend jammer dat ook alle seizoenscompilaties weg zijn.
Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De line-up voor maandag is:
Derksen, Gijp en Kieft.
2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?
Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast mequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast me
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)
Vergelijk maar met vorige vrijdagavonden
http://sigaarsnor.blogspo(...)jfers?&max-results=5
dit is gewoon een normaal resultaat
Je vergeet Wilfrietquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen, Gijp en Kieft.
Gelukkig wel, maar kan nergens een goede uploadsite vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Weer geen ode aan de kantineheld in de TT
[..]
Heb je die niet op je harde schijf?
René: Johan, het niveau is bedroevendquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
Kaarsjes op de tafel.quote:Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
Op zich kan ik Kieft wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen, Gijp en Kieft.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op zich kan ik Kieft en vd Gijp wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.
Kieft: Maar het is écht heel slecht Johanquote:Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
René: Johan, het niveau is bedroevend
Johan: Maar René, het is wel vermakelijk.
Wim 'Waar ik óók moe van word' Kieftquote:Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wim met voetbal heeft dit weinig te maken Kieft
quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
Kieft is een held, heerlijke pessimist.
Brengt dit herinneringen boven?quote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan Kieft:
Het was NAC - PSV, aan de Beatrixstraat, ik schat rond 1994. Ik twijfel over de uitslag, maar ik vermoed 2-2 (in die jaren verloor NAC bijna altijd van PSV, op een 2-2 en een 1-0 bekeroverwinning na). Ik stond achter het doel, aan de Ei-tribune, met vrienden en onbekenden. Corner PSV, Kieft haalt de bal op en we staan praktisch oog in oog, op enkele centimeters van elkaar vandaan. Kieft wordt uitgejouwd door mijn omgeving en hij reageert geïrriteerd: "Hou jullie bekken dicht, stelletje kènkerlaaiers", bijt ie ons toe en hij spuugt onze richting op. De reactie laat zich raden: Iedereen in mijn omgeving spuugt terug. Behalve ik, ik was nog maar 13 ofzo en netjes opgevoed, maar het heeft wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.
M'n ouders hebben tot op de dag van vandaag spijt dat ze me naar NAC lieten gaan vroeger.
quote:‘Paul de Leeuw wordt flink overschat’
Paul de Leeuw wordt in Hilversum flink overschat. Dat heeft voetbalanalist René van der Gijp gezegd op een persbijeenkomst in Vlaanderen, meldt Privé. Van der Gijp vindt De Leeuw helemaal niets. “Paul wordt toch schromelijk overschat met dat talent van hem. Het is toch gewoon slecht wat die man maakt? Wat doet hij eigenlijk? Interviews afnemen zonder te luisteren naar zijn gesprekspartner. Heel ergerlijk“, aldus de Voetbal International-ster.
In Nederland is De Leeuw nog altijd volop op de buis. “Maar ik hoor al dat jullie hem gelukkig ook al geen tweede kans zullen geven. Geheel terecht!“, aldus Gijp bij de Belgen.
Van der Gijp doelt op het programma dat De Leeuw voor VTM maakte, maar nu is geannuleerd. Een ‘insider’ bij VTM weet wel waarom. “René heeft een overschot aan gelijk wat Paul betreft. Wij hadden ons ook veel meer voorgesteld van zijn kwaliteiten als programmamaker.”
Volgens de ingewijde had VTM veel meer verwacht. “De grote mijnheer De Leeuw die wij ons nog herinnerden uit zijn hoogtijdagen, was totaal zoek. Het was soms ronduit beschamend. Bij de derde aflevering gingen hier intern alle alarmbellen rinkelen.”
Van hogerhand is hem toen te verstaan gegeven dat Vlaanderen zeker geen Nederland is, stelt de anonieme persoon in Privé. “Toen is hij in de media helemaal losgegaan op onze zender. Zulk divagedrag zijn we in Vlaanderen niet gewend.”
Ben jij wel de echte Wim Kieft?quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wim, heb jij een mening over Paul de Leeuw?
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Knap staaltje imitatiequote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.quote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij is de echte Wim Kieft. Vanwaar de achterdocht?
Ja, die laatste die ken ik. Ja die is echt goed. Topshow.quote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.
Dan heb je nog mensen die zich voordoen als een schilder die al een paar honderd jaar dood is, maar daar laat ik mij niet door in de maling nemen.
Held weet ik zo niet maar hij is tenminste een echte realist en relativerend iemand,iets dat Derksen en co ook weleens kunnen gebruiken in hun gespeelde enthousiasme.quote:Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
Kieft is een held, heerlijke pessimist.
Dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
(parodie op Candlelight van Jan van Veen)
Eens.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien moet Raymann het ook eens proberen in België.. benieuwd of ze die act in die jurk grappig vinden daar.quote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Pascalus het volgende:
De Leeuw is ook totaal niet grappig. Gijp heeft gelijk.
quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:'Bij die lui van Studio Voetbal was het licht al veel eerder uitgegaan'
PSV liet een clubforum een rapport opstellen over de vereniging, maar omdat deze te kritisch was, wilde de leiding het epistel intern houden. Dat lukte niet: het rapport lekte al snel uit en werd zondagavond dan ook besproken bij Studio Voetbal. De analisten toonden zich erg kritisch over de Eindhovense club en daar begreep voormalig voorzitter Harry van Raaij helemaal niets van.
Volgens Van Raaij hadden de heren die zondag aan tafel zaten geen recht van spreken. "Ik heb me geweldig geërgerd", zegt de oud-preses bij 040TV. "Daar zitten vijf mensen die geen bestuurlijke functie hebben gehad en PSV geen van allen in de verste verte kennen. En dat zij dan een oordeel vellen... ik vond het hemeltergend."
Van Raaij vindt dat de analisten over de wedstrijden moeten praten en niet over relaties in het bestuur van een club, omdat zij daar simpelweg niets van af weten. Tijdens de uitzending viel plotseling het licht uit. "Ik vond dat wel bij de uitzending passen, want in mijn gedachten was dat bij al die lui aan tafel al veel eerder gebeurd", besloot Van Raaij.
Danny Vera kan er wel op inspelen. De sound of silence wellicht, "hello darkness my old friend".quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor een mooie Studio Voetbal parodie.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor een mooie Studio Voetbal parodie.
Prima kerel.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe die ander ook nog, die is toch om te gieren Geer
quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke onherstelbare cuffer is het deze keer?
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 04-11-2013 om 20:05:15We zijn er zo met #VI we doen de titeltrack van mijn nieuwe album “Distant Rumble” sinds vrijdag overal verkrijgbaar!! #wimkieft is r ook! reageer retweet
John Troost heeft zijn hulp aangeboden bij Ajax!quote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon een eigen nummer van Danny
Wat leuk!quote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
John Troost heeft zijn hulp aangeboden bij Ajax!
Daar moet ik echt van huilen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
John Troost heeft zijn hulp aangeboden bij Ajax!
Ze hebben het de afgelopen driehonderd uitzendingen over hem gehadquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je hem zou kennen. Jammer dit.
Okequote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben het de afgelopen driehonderd uitzendingen over hem gehadNatuurlijk ken ik die
voor de beelden moet je schakelen naar Foxquote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef xzaz het volgende:
'Die niemand gezien heeft'.. wat moet je dan zien..
Wordt het te technisch?quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Keukendrol het volgende:
Kieft is een prima tafelgast wanneer Bosie of Hansie Hansie er niet is.
Is altijd onderschat geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef S0nic het volgende:
Kieft heeft zich ontwikkeld tot een prima gast inderdaad
quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan een PSV'er nog wel, dat verwacht niemand.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef xzaz het volgende:
Wel mooi dat ze hier bij Ajax beginnen en bij Studio voetbal alleen bij Ajax beginnen als ze winnen.
Nigel ookquote:Op maandag 4 november 2013 20:39 schreef Grifte het volgende:
Luuk past qua achternaam wel goed in het aankoopbeleid van Ajax
Wat? Ik zeg dat hij een prima gast is.quote:
Leuk, plaatjes recyclen.quote:
Nee, dat is een of andere wethouder die zelfmoord gepleegd heeft.quote:
Is dat die gepijpte wethouder?quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dat is een of andere wethouder die zelfmoord gepleegd heeft.
onder de verkeerde douche gestapt?quote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, dat is een of andere wethouder die zelfmoord gepleegd heeft.
jodejong xd
"Ajax is het aan z'n stand verplicht"quote:Op maandag 4 november 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Vitesse de betere spelers heeft, waarom heeft Johan dan Ajax voorspeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troost aan tafelquote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat ze die Troost niet hebben binnen gelaten.. zou vast top entertainment opleveren
Als kantineheld misschien.quote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer dat ze die Troost niet hebben binnen gelaten.. zou vast top entertainment opleveren
De man die dat heeft opgebouwd zit nu bij de jeugd van PSV, dus dat komt helemaal goedquote:Op maandag 4 november 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV was niet slecht, PEC was gewoon goed.
quote:
Dat bewaren ze voor het laatste half uur, anders zapt heel Katwijk naar RTL5.quote:Op maandag 4 november 2013 20:45 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk gaan ze het nog hebben over het feit dat het cluppie van Dirkie Kuijt in Katwijk genaaid wordt door de KNVB.
wedstrijdritmequote:Op maandag 4 november 2013 20:46 schreef rubbereend het volgende:
god, Rekik is net terug, 0 wedstrijdritme
quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
wedstrijdritmeJe bent pro hoor, als je niet kan voetballen moet je er niet in zitten.
truequote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Zorro het volgende:
Dat van Benson heb je overigens op GEEN ENKELE zender meer teruggezien
inb4 Calimero plaatjequote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Zorro het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Zorro het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Ron Jans had vroeger heel anders gereageerd.
Die bedoelde ik inderdaad. Bedankt johannes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |