abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132825445

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
De kantineheld staat symbool voor alle vrijwilligers in het amateurvoetbal die er met z'n allen voor gezorgd hebben dat Cruijff, van Hanegem, Gullit, van Basten, Bergkamp, Sneijder, van Persie, en al die anderen zicht van F'je tot A-international konden ontwikkelen.
Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nieuwschierig op 02-11-2013 21:34:14 ]
Wie dit leest is gek
pi_132825463
Potverdrie, een typefout
Wie dit leest is gek
pi_132825468
Weer geen ode aan de kantineheld in de TT :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:02 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

DailyMotion blokkeert al mijn oude video's, maar aangezien Youtube er dit keer geen probleem van maakt, gaan we daarop verder.

Alleen ontzettend jammer dat ook alle seizoenscompilaties weg zijn.
Heb je die niet op je harde schijf?
AFCA!
pi_132825931
Kut TT

Er had iets in moeten staan over Kantineheld Harry.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_132826079
De line-up voor maandag is:

Derksen, Gijp en Kieft.
pi_132826946
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:

Derksen, Gijp en Kieft.
Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?
pi_132827011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet jij de kijkcijfers van gisteren Johannes ?
2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
pi_132827036
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

2030 VOETBAL INTERNATIONAL 556.000
Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast me :o
pi_132828612
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oei. Bijna de helft minder dan de vorige keer. Dat verbaast me :o
Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)
Vergelijk maar met vorige vrijdagavonden
http://sigaarsnor.blogspo(...)jfers?&max-results=5
dit is gewoon een normaal resultaat
pi_132828738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Mij niet, op vrijdag is het altijd minder ivm concurrentie van RTL4 (The Voice)
Vergelijk maar met vorige vrijdagavonden
http://sigaarsnor.blogspo(...)jfers?&max-results=5
dit is gewoon een normaal resultaat
Je hebt gelijk.
pi_132830259
quote:

Derksen, Gijp en Kieft.
Je vergeet Wilfriet
pi_132830311
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:12 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Je vergeet Wilfriet
Die zit er alleen uit ijdelheid weet je nog wel?
pi_132842690
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:11 schreef RensAjacied het volgende:
Weer geen ode aan de kantineheld in de TT :')

[..]

Heb je die niet op je harde schijf?
Gelukkig wel, maar kan nergens een goede uploadsite vinden.

Voor Youtube zijn ze te lang
Voor DM zijn ze op de blacklist gezet
Voor Vimeo zijn de bestanden te groot.
pi_132857474
Haha toch nog 1 goed.
  zondag 3 november 2013 @ 16:49:20 #16
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_132857849
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef macca728 het volgende:
Haha toch nog 1 goed.
René: Johan, het niveau is bedroevend
Johan: Maar René, het is wel vermakelijk.

:O
Wie dit leest is gek
pi_132875611
Ik wil de VI Hooligans die de Studio Voetbal uitzending gesaboteerd hebben hartelijk danken, het was een geslaagde avond _O_
  zondag 3 november 2013 @ 23:18:55 #18
15600 BB-King
Long live the King!
pi_132876165
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_132876353
FOX kan ook niets uitzenden _O-
pi_132876477
Met dank aan Stijn, Jack gaat over zonnebanken tweeten. Net als je dacht alles te hebben meegemaakt.

zondag 3 november 2013 @ 23:40:25 #22
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_132877127
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Morgen verwacht ik wel dat ze voor de grap het licht even uitzetten bij VI en smakelijk nalachen.
_O-
graag op anoniem
pi_132879965
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 23:18 schreef BB-King het volgende:
Kaarsjes op de tafel. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_132880035
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 08:33:35 #25
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132880687
Licht gaat uit vannacht, kom we brengen het beest naar buiten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132880706
Gewoon in het donker en dan die smakelijke snuif geluiden van Kieft *O*
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_132880708
Topshow.
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 10:12:23 #28
9859 crew  Karina
Woman
pi_132882045
Ik ben niet thuis vanavond dus kan niet kijken -O- Ik reken op de mp4 jongens :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 november 2013 @ 10:22:53 #29
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132882253
quote:

Derksen, Gijp en Kieft.
Op zich kan ik Kieft wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 4 november 2013 @ 10:56:23 #30
15600 BB-King
Long live the King!
pi_132882854
Bestaat er ook een Kieft bingokaart?

Ik wil graag de "Ik word er moe van", "Ik houd er niet van" en "Ik erger mij eraan" doorkruisen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_132883409
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Op zich kan ik Kieft en vd Gijp wel hebben, maar als ze weer melancholisch over het niveau van de eredivisie gaan beginnen om vervolgens dit te vergelijken met Arsenal, Dortmund en Barcelona dan ga ik denk ik Studio Voetbal bij kaarslicht terugkijken op Uitzending Gemist.
pi_132883451
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 16:49 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

René: Johan, het niveau is bedroevend
Johan: Maar René, het is wel vermakelijk.

:O
Kieft: Maar het is écht heel slecht Johan

Wordt weer ouderwets avondje azijnpissen met Gijp en Kieft :{
pi_132884136
Kieft is een held, heerlijke pessimist.
  maandag 4 november 2013 @ 12:14:24 #34
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_132884786
Wim met voetbal heeft dit weinig te maken Kieft
TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_132884819
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wim met voetbal heeft dit weinig te maken Kieft
Wim 'Waar ik óók moe van word' Kieft
pi_132885274
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
pi_132885714
Niks mis met Kieftje, topshowtje gewoon lekker man
pi_132885844
Mijn mooiste herinnering aan Kieft:

Het was NAC - PSV, aan de Beatrixstraat, ik schat rond 1994. Ik twijfel over de uitslag, maar ik vermoed 2-2 (in die jaren verloor NAC bijna altijd van PSV, op een 2-2 en een 1-0 bekeroverwinning na). Ik stond achter het doel, aan de Ei-tribune, met vrienden en onbekenden. Corner PSV, Kieft haalt de bal op en we staan praktisch oog in oog, op enkele centimeters van elkaar vandaan. Kieft wordt uitgejouwd door mijn omgeving en hij reageert geïrriteerd: "Hou jullie bekken dicht, stelletje kènkerlaaiers", bijt ie ons toe en hij spuugt onze richting op. De reactie laat zich raden: Iedereen in mijn omgeving spuugt terug. Behalve ik, ik was nog maar 13 ofzo en netjes opgevoed, maar het heeft wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.

M'n ouders hebben tot op de dag van vandaag spijt dat ze me naar NAC lieten gaan vroeger :@.
pi_132888111
Eerst had ik het niet zo op Kieft, maar ik kan hem steeds meer waarderen.
pi_132888171
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan Kieft:

Het was NAC - PSV, aan de Beatrixstraat, ik schat rond 1994. Ik twijfel over de uitslag, maar ik vermoed 2-2 (in die jaren verloor NAC bijna altijd van PSV, op een 2-2 en een 1-0 bekeroverwinning na). Ik stond achter het doel, aan de Ei-tribune, met vrienden en onbekenden. Corner PSV, Kieft haalt de bal op en we staan praktisch oog in oog, op enkele centimeters van elkaar vandaan. Kieft wordt uitgejouwd door mijn omgeving en hij reageert geïrriteerd: "Hou jullie bekken dicht, stelletje kènkerlaaiers", bijt ie ons toe en hij spuugt onze richting op. De reactie laat zich raden: Iedereen in mijn omgeving spuugt terug. Behalve ik, ik was nog maar 13 ofzo en netjes opgevoed, maar het heeft wel een onuitwisbare indruk achtergelaten.

M'n ouders hebben tot op de dag van vandaag spijt dat ze me naar NAC lieten gaan vroeger :@.
Brengt dit herinneringen boven?

pi_132889677
quote:
‘Paul de Leeuw wordt flink overschat’

Paul de Leeuw wordt in Hilversum flink overschat. Dat heeft voetbalanalist René van der Gijp gezegd op een persbijeenkomst in Vlaanderen, meldt Privé. Van der Gijp vindt De Leeuw helemaal niets. “Paul wordt toch schromelijk overschat met dat talent van hem. Het is toch gewoon slecht wat die man maakt? Wat doet hij eigenlijk? Interviews afnemen zonder te luisteren naar zijn gesprekspartner. Heel ergerlijk“, aldus de Voetbal International-ster.

In Nederland is De Leeuw nog altijd volop op de buis. “Maar ik hoor al dat jullie hem gelukkig ook al geen tweede kans zullen geven. Geheel terecht!“, aldus Gijp bij de Belgen.

Van der Gijp doelt op het programma dat De Leeuw voor VTM maakte, maar nu is geannuleerd. Een ‘insider’ bij VTM weet wel waarom. “René heeft een overschot aan gelijk wat Paul betreft. Wij hadden ons ook veel meer voorgesteld van zijn kwaliteiten als programmamaker.”

Volgens de ingewijde had VTM veel meer verwacht. “De grote mijnheer De Leeuw die wij ons nog herinnerden uit zijn hoogtijdagen, was totaal zoek. Het was soms ronduit beschamend. Bij de derde aflevering gingen hier intern alle alarmbellen rinkelen.”

Van hogerhand is hem toen te verstaan gegeven dat Vlaanderen zeker geen Nederland is, stelt de anonieme persoon in Privé. “Toen is hij in de media helemaal losgegaan op onze zender. Zulk divagedrag zijn we in Vlaanderen niet gewend.”
pi_132890117
De Leeuw is ook totaal niet grappig. Gijp heeft gelijk.
pi_132891631
Het is wachten op een reactie van de engnekken vanuit Hilversum.
pi_132891974
Ben benieuwd vanavond :)
Zonder wrijving geen glans
pi_132892009
Wim, heb jij een mening over Paul de Leeuw?
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132892073
Ik heb net weer eens de Gouden Koppel filmpjes gekeken _O_
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:44 #48
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132892087
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
“Nou, nee, dat niet. Dat niet. Maar op de een of andere manier word ik er altijd een beetje moe van als ik die man op televisie ziet. Hij is een bekende Nederlander, een zanger, noem het allemaal maar op, dat weet ik allemaal wel. Maar als je hem op TV ziet, met al dat zweet op zijn voorhoofd, dan vind ik dat toch onsmakelijk op de een of andere manier. Het is fout om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen dat weet ik allemaal wel, maar bij hem is het wel heel extreem vind ik. Die man is zo dik, en zo slecht in conditie, dat als hij opstaat van een bank hij vervolgens een kwartier lang niet meer uit zijn woorden komt. Zo buiten adem is hij dan. Hoe je het ook draait of keert, dat is gewoon een slechte eigenschap voor een televisie presentator. Maar wat ik me nou steeds af zit te vragen Johan, zou hij nou nooit eens een programma van zichzelf terugkijken? Dan schaam je je toch dood, als je jezelf zo op televisie terugziet? Aan de andere kant is het ook wel weer knap, dat je het als dikke homo zo ver weet te schoppen in de TV wereld. Daar heb ik dan ook wel weer respect voor op de een of andere manier.”
Ben jij wel de echte Wim Kieft?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132892131
quote:
Knap staaltje imitatie
pi_132892602
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ben jij wel de echte Wim Kieft?
Ja, hij is de echte Wim Kieft. Vanwaar de achterdocht?
pi_132892825
Belangrijk bij een Wim Kieft imitatie is om negatief te zijn en om de paar zinnen "dat weet ik allemaal wel" er tussendoor te gooien.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_132892907
En vergeet niet om tussen iedere twee zinnen een keer goed met je neus te snuiven alsof je net een lijntje coke naar binnen hebt gewerkt.
  maandag 4 november 2013 @ 16:45:38 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132893346
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, hij is de echte Wim Kieft. Vanwaar de achterdocht?
Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.

Dan heb je nog mensen die zich voordoen als een schilder die al een paar honderd jaar dood is, maar daar laat ik mij niet door in de maling nemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_132893369
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou, ik heb hier ook wel eens accounts van Bert Maalderink en Evert Ten Napel gezien, maar die bleken gewoon fake te zijn, goeie genade.

Dan heb je nog mensen die zich voordoen als een schilder die al een paar honderd jaar dood is, maar daar laat ik mij niet door in de maling nemen.
Ja, die laatste die ken ik. Ja die is echt goed. Topshow.
pi_132893840
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 11:53 schreef Stofje het volgende:
Held weet ik zo niet maar hij is tenminste een echte realist en relativerend iemand,iets dat Derksen en co ook weleens kunnen gebruiken in hun gespeelde enthousiasme.

Maar ik ben benieuwd of VI vanavond zijn show begint met een schemerige studio en.

(parodie op Candlelight van Jan van Veen :+ )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2013 17:00:40 ]
pi_132893868
quote:
15s.gif Op maandag 4 november 2013 17:00 schreef Iwanius het volgende:

[..]

(parodie op Candlelight van Jan van Veen :+ )

Dat zou je niet zeggen.
pi_132894411
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Eens.
quote:
_O-
pi_132894498
Paul de Leeuw verkleedt zich graag als een vrouw.
pi_132897739
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Pascalus het volgende:
De Leeuw is ook totaal niet grappig. Gijp heeft gelijk.
Misschien moet Raymann het ook eens proberen in België.. benieuwd of ze die act in die jurk grappig vinden daar.
pi_132898502
quote:
_O_
pi_132901913
quote:
'Bij die lui van Studio Voetbal was het licht al veel eerder uitgegaan'

PSV liet een clubforum een rapport opstellen over de vereniging, maar omdat deze te kritisch was, wilde de leiding het epistel intern houden. Dat lukte niet: het rapport lekte al snel uit en werd zondagavond dan ook besproken bij Studio Voetbal. De analisten toonden zich erg kritisch over de Eindhovense club en daar begreep voormalig voorzitter Harry van Raaij helemaal niets van.

Volgens Van Raaij hadden de heren die zondag aan tafel zaten geen recht van spreken. "Ik heb me geweldig geërgerd", zegt de oud-preses bij 040TV. "Daar zitten vijf mensen die geen bestuurlijke functie hebben gehad en PSV geen van allen in de verste verte kennen. En dat zij dan een oordeel vellen... ik vond het hemeltergend."

Van Raaij vindt dat de analisten over de wedstrijden moeten praten en niet over relaties in het bestuur van een club, omdat zij daar simpelweg niets van af weten. Tijdens de uitzending viel plotseling het licht uit. "Ik vond dat wel bij de uitzending passen, want in mijn gedachten was dat bij al die lui aan tafel al veel eerder gebeurd", besloot Van Raaij.
pi_132902111
Harrygod _O_
  maandag 4 november 2013 @ 20:20:34 #63
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132902140
Tijd voor een mooie Studio Voetbal parodie.
Oh.
pi_132902256
Stop Politie _O-
De agent uut 't Oosten _O_
pi_132902261
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Danny Vera kan er wel op inspelen. De sound of silence wellicht, "hello darkness my old friend".

En dan inzoomen op het hoofd van Johan.
pi_132902284
Ik heb net op de toto ingevuld dat ''Stop! Politie'' meer kijkers trekt dan FOX Voetbal.
pi_132902470
w/
  maandag 4 november 2013 @ 20:27:37 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_132902483
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
:Y Ik zeg Licht uit en kaarsjes aan :D _O-
pi_132902520
Nu Pellie niet meedingt voor de Gillette speler van de week ga ik voor Immers
pi_132902558
inb4

pi_132902601
Losssssssssssssss
pi_132902612
BROEK UIT FRITUURPAN AAN!!!!
pi_132902613
Tijd voor een topshow.