abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133372472
Ik bezorg pakjes voor mijn werk, hier heb je van die grote huizen die je kunt bereiken via prive bruggen, 1 brug per 2 huizen zegmaar.

Zette ik mijn auto aan de kant van het andere huis, die man helemaal flippen. Ipv dat iemand dat even netjes kenbaar maakt. -,-
Vraag me echt af wat voorn huwelijksproblemen dat soort figuren hebben gewoon.

Dan probeer ik nog netjes te praten met die meneer, waarom hij er problemen mee heeft, maar dat gaat dan gewoon echt niet, die man was zo gefrustreerd erover, ik begrijp het gewoon echt niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door kingtoppie op 18-11-2013 12:43:34 ]
Rustig aan.
pi_133376515
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_is_komming_.html

Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
pi_133377155
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:

Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
Altijd vermakelijk om te bekijken.
En als irritatie: Het rijden zonder dimlicht onder hedendaagse omstandigheden. Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto.. :')
Of: HELP MIST! Ik doe effe mijn mistachterlicht aan terwijl er nog 150 meter zicht is!
Of: Verstralerssss! Dan zien ze mij! :')
Fietsers: Verlichting? Why...?
pi_133377298
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Altijd vermakelijk om te bekijken.
En als irritatie: Het rijden zonder dimlicht onder hedendaagse omstandigheden. Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto.. :')
Of: HELP MIST! Ik doe effe mijn mistachterlicht aan terwijl er nog 150 meter zicht is!
Of: Verstralerssss! Dan zien ze mij! :')
Fietsers: Verlichting? Why...?
Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzetten :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133377387
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzetten :')
Maarja... staat zo stoer jeweetz!
pi_133378670
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:

Leuke filmpjes toch.
Rustig aan.
pi_133378698
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Maarja... staat zo stoer jeweetz!
Mja.

Op een gewone normale dag vind ik het nog niet eens zo'n probleem buiten dat het kansloos is. Hinderlijker zijn de mensen die zich niet lijken te realiseren waarom je als het regent absoluut geen mistlicht moet voeren. Leuk zeker met de regen op je vizier. Zie je geen fluit meer.

En wat betreft die mist, ik roep al tijden dat als het weer eens een keer zo'n dikke mistige dag is waar op plekken gewoon minder dan 50 meter zich is, de politie wat mij betreft eens op zo'n mistig weggetje gaat staan. Ergens net buiten de bebouwde kom ofzo. Iedereen die dan zonder ten minste dimlicht voorbij komt, zonder pardon op de bon slingeren. Dat is veel nuttiger dan met een lasergun in de berm gaan liggen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 18 november 2013 @ 16:22:31 #260
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_133378998
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto.. :')

Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"

Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_133381314
Nu het weer wat meer donker en grauw is begin ik mij te irriteren aan de fietsers die rondrijden zonder licht. En dan ook nog midden op de weg, tegemoetkomend. Ik heb speciaal voor hen mijn groot licht aangezet; als zij er niet voor willen zorgen dat ik ze zie, doe ik het zelf wel.

Dan nog een (donkere) auto op de snelweg zonder licht, die het ook niet nodig vond om zijn richtingaanwijzers te gebruiken bij het wisselen van rijstrook. Nadat ik mijn alarmlichten even aan heb gezet en mijn eigen verlichting aan en uit heb gezet snapte ie de hint en zette ie zijn verlichting ook aan; Maar een koplamp bleek kapot. Da's drie keer faal qua verlichting.
  maandag 18 november 2013 @ 17:43:38 #262
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_133381399
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
Dan nog een (donkere) auto op de snelweg zonder licht,
Net als een zilvere/witte auto in de strontdikke mist zonder verlichting.
pi_133382408
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
:Y
pi_133382490
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"

Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.
sig verwijderd door FA
pi_133382509
Wordt zo langzaamaan wel eens tijd om het verplicht te maken altijd met dimlicht aan te rijden.
Flesje bier
  maandag 18 november 2013 @ 18:37:39 #266
164283 Luco
Buongiorno!
pi_133382968
Ik zet ook standaard mijn verlichting aan. Zou mooi zijn als dat inderdaad verplicht zou worden gesteld.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  maandag 18 november 2013 @ 18:39:52 #267
6067 Turbomuis
pi_133383042
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.
Nee, niet op de snelweg. Duh.
De meeste mensen rijden ook wel 's binnen de bebouwde kom :)

En als het heel helder is en ik heb m'n zonnebril op, dan zie ik wel degelijk veel verschil tussen tegenliggers met of zonder licht. Dus wat mij betreft gewoon altijd met. Dan wordt het ook een gewoonte en vergeet je het niet als het regent/mist/schemert :)
  maandag 18 november 2013 @ 18:53:11 #268
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_133383554
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Wordt zo langzaamaan wel eens tijd om het verplicht te maken altijd met dimlicht aan te rijden.
Eens. M'n automatische verlichting staat op de gevoeligste stand, zodat bij ook maar enige afwezigheid van zonlicht automatisch al m'n dimlicht aan gaat. Vanmiddag ook weer, zoveel mensen die met dikke schemer (lantaarnpalen al aan) gewoon lekker zonder licht kachelen. :{
pi_133384341
De mijne staat altijd aan. In de auto moet ik bekennen dat ik het heel soms vergeet omdat ik daar de verlichting zelf aan moet zetten :{

Op de motor brandt ie altijd, want daar is ie gewoon geschakeld net het contact.

Maar echt. Zonder licht in de mist rijden > rijbewijs invorderen. Artikel 5.
pi_133384504
wat bezielt mensen ook om als een achterlijke bij een pompstation aan te komen rijden,
af en toe moet je gewoon aan de kant duiken :P
Funkmode!
pi_133384545
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef Luco het volgende:
Ik zet ook standaard mijn verlichting aan. Zou mooi zijn als dat inderdaad verplicht zou worden gesteld.
Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).
pi_133384700
quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat :9
Funkmode!
pi_133384874
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat :9
Bij borden en bochten zoals onderstaand heb ik het wel eens per ongeluk :Y.

Voor de rest valt het wel mee :P.
  maandag 18 november 2013 @ 19:31:24 #274
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_133384967
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

Beter te vaak dan te weinig. :s)
pi_133386208
Bij mij is het gewoon standaard onderdeel van mijn start patroon van de auto.

Instappen, sleutel omdraaien zodat die start terwijl ik mijn gordel om doe, verlichting aan, spiegels checken en eventueel goed zetten en daarna rijd ik pas weg.

Spiegels wil ik nog wel eens overslaan omdat ik meestal degene ben die rijd in mijn auto.
pi_133388036
vorige week ook weer iets bizar meegemaakt.
(ik heb er ff een gruwelijk lelijke paint bijgemaakt voor uitleg :P)

ik kwam dus op een voorrangsweg aanrijden, waar een gekke pool heel anders over dacht.
deze beste meneer reed gewoon door, ook al claxoneerde ik. nou reed hij dus ook nog eens de verkeerde weghelft op :?
mijn stoplicht was rood en hij ging gewoon naast me staan waarop ik gebaarde en tuuterde dat die achterlijke achter mij moest gaan staan. vervolgens keek ik op het stoplicht wat al op oranje stond. ik reed er dus nog snel doorheen, kijk ik dik een seconde later in me binnenspiegel schiet die knakker dus dik door rood heen vanaf de verkeerde weghelft. me hart ging ook tekeer want die stoplichten staan retestrak op elkaar afgestemd en zag het overige verkeer ook al rijden. liep gelukkig allemaal goed af, maar wat een verrekte mongol! (tevens is de weg waar het overig verkeer op rijd een n-weg waar dus 80 word gereden :') )

[ Bericht 3% gewijzigd door aadspagaat op 18-11-2013 20:33:00 ]
Funkmode!
pi_133389406
Vanavond nog weer een top voorbeeld van een vader. Op ee fiets, in de het donker, twee kinderen erbij, ook beide op de fiets en alle drie zonder licht...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 18 november 2013 @ 20:56:15 #278
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_133389539
Geweldig ook als het mistig is veel automobilisten de mistlamp aanzet maar lekker met 20m afstand (bij 130km/h) achter elkaar aan rijden. Voor de duidelijk zicht is dan ca. 200m.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_133390433
Inderdaad heel irritant, mistachterlicht aan en aan laten terwijl ik al achter die persoon rij. (lijkt me duidelijk dat ik de voorganger dan gezien heb, dus dan kan die rode straler uit toch?) Bij de volgende apk of beurt gaat het licht weer uit denk ik....
...
  dinsdag 19 november 2013 @ 07:58:49 #280
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_133402632
Wat ook irritant is, is dat als ik 's ochtends naar mijn werk rijd, heel veel andere mensen in auto's rijden met de meest deprimerende kleuren. Koop toch eens gewoon een leuke rode, gele, groene of paarse auto! Of een ander blij kleurtje. En als je dan toch zo'n donkergrijze Golf hebt en geen andere wilt kopen, laat 'm dan overspuiten.
Schaap
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:40 #281
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133403997
quote:
13s.gif Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef aadspagaat het volgende:
vorige week ook weer iets bizar meegemaakt.
(ik heb er ff een gruwelijk lelijke paint bijgemaakt voor uitleg :P)
[ afbeelding ]

ik kwam dus op een voorrangsweg aanrijden, waar een gekke pool heel anders over dacht.
deze beste meneer reed gewoon door, ook al claxoneerde ik. nou reed hij dus ook nog eens de verkeerde weghelft op :?
mijn stoplicht was rood en hij ging gewoon naast me staan waarop ik gebaarde en tuuterde dat die achterlijke achter mij moest gaan staan. vervolgens keek ik op het stoplicht wat al op oranje stond. ik reed er dus nog snel doorheen, kijk ik dik een seconde later in me binnenspiegel schiet die knakker dus dik door rood heen vanaf de verkeerde weghelft. me hart ging ook tekeer want die stoplichten staan retestrak op elkaar afgestemd en zag het overige verkeer ook al rijden. liep gelukkig allemaal goed af, maar wat een verrekte mongol! (tevens is de weg waar het overig verkeer op rijd een n-weg waar dus 80 word gereden :') )
Zo’n soortgelijke situatie heb ik ook pas meegemaakt.
Op onderstaand plaatje stonden voor het stoplicht twee auto’s voor rood te wachten (ik stond op de plaats waar de camera staat).
Toen kwam er opeens vanuit die bocht van rechts een auto met hoge snelheid aan gereden, die reed gewoon om die auto’s heen volledig over de baan van het tegemoetkomend verkeer. Terwijl het een hele onoverzichtelijke bocht is en je totaal niet kunt zien of er wat aan komt (je hoort daar ook niet te rijden). Gelukkig kwam er niks aan, anders was dat een frontale botsing geweest.
En toen ging hij zo om die auto’s heen met hoge snelheid rechts de oprit naar de snelweg op, terwijl het tegemoetkomend verkeer groen had voor die richting op te rijden. En daar reden meerdere auto’s wat net niet in een botsing resulteerde.
Dat was echt niet normaal, wat een gek! Ik schrok me dood.

De situatie is daar nu wel anders, het fietspad daar rechts is weg, er steken geen fietsers meer die weg over.

https://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133404869
Ik reed vanmorgen op de provinciale weg (waar je 80 mag) waar ik achter een rijtje auto's terecht kwam dat steeds langzamer ging rijden. Nou gaat op die plek de weg heel ongemerkt ietsjes omhoog en ik betrap mezelf er soms ook op dat ik daar geen 80 meer rijd, dus eerst zocht ik er nog niks achter.
Ook was het, zoals zo vaak wanneer het regent, erg druk; het verkeer dat ons tegemoet kwam stond in een dikke file.
Ik dacht dus dat het op onze baan ook begon op te stropen, maar ontdekte toen de weg een flauwe bocht maakte, dat er maar twee auto's voor mij reden en dat het verder leeg was.
Op een gegeven moment zakte het naar 50 km/h, toen naar 40... :?
Dubbele doorgetrokken streep dus van inhalen geen sprake, ik vroeg me echt af wat er aan de hand was. Was die man misschien onwel geworden, of deed zijn auto het niet goed meer? In beide gevallen zou ik zeggen: knipperlichten aan en naar de kant sturen, maar dat gebeurde ook niet.
Er kwam een rotonde, waar hij redelijk vlot doorheen stuurde, en ik dacht, hij heeft eindelijk z'n gaspedaal ontdekt, nu gaan we weer gewoon 80 rijden.
Nou, hoger dan 60, soms een aarzelende 70 zijn we niet gekomen.
Op een gegeven moment, midden in een bos, ging hij boven op zijn rem staan en sloeg linksaf.
Ik weet dat daar inderdaad een paar huizen staan, en omdat ik geen verlicht navigatieschermpje zag en ook geen bijrijder, begreep ik dat deze man met de kaart op schoot naar dat kleine weggetje op zoek is geweest, waarvan hij kennelijk alleen wist dat het aan die N-weg lag, maar niet precies wáár.
Echt, dit moeten ze verbieden. }:|
pi_133405027
Uit de categorie klein leed:
Fietsers met verkeerd afgestelde, veel te felle LED-koplampen waardoor ik (ook fietsend) zo ongeveer met lasogen een donkere tunnel in moet rijden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:37:55 #284
6067 Turbomuis
pi_133406338
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond nog weer een top voorbeeld van een vader. Op ee fiets, in de het donker, twee kinderen erbij, ook beide op de fiets en alle drie zonder licht...
Diezelfde kwam ik laatst tegen dan denk ik.
Auto met achterop een sticker 'My daddy is the best"
Achterin een kinderzitje met kleuter en een maxicosi met baby. En pappie al rokend achter het stuur.
Dus.
pi_133412436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Diezelfde kwam ik laatst tegen dan denk ik.
Auto met achterop een sticker 'My daddy is the best"
Achterin een kinderzitje met kleuter en een maxicosi met baby. En pappie al rokend achter het stuur.
Dus.
Leuk verhaal
pi_133416287
Wat ik altijd nog steeds erg intrigerend vind zijn al die traffic filmpjes op YouTube uit Rusland. Wat een mafketels heb je daar, ik heb wel eens in Rome gereden met een huurauto maar dat is peanuts met die idioten die daar rondkachelen :)
pi_133417633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
Wat ik altijd nog steeds erg intrigerend vind zijn al die traffic filmpjes op YouTube uit Rusland. Wat een mafketels heb je daar, ik heb wel eens in Rome gereden met een huurauto maar dat is peanuts met die idioten die daar rondkachelen :)
Zo zit ik wel eens met grote verbazing te kijken naar resultaten die je krijgt als je bij YouTube roadrage intypt :{ Meerendeel is trouwens inderdaad in Rusland :')

Zelf gelukkig maar één keer gehad dat er iemand uit zijn auto kwam omdat hij het niet met mij eens was :+ Had hem geen voorrang verleend. Was ook zo, mijn fout, maar als ik 'sorry' gebaar en ik doe dat twee keer, laat het dan gewoon gaan. Deze man parkeerde zijn auto en stapte zwaaiend uit, maar ik zat nog lekker op mijn motor dus na 2,5 seconden was hij uit beeld en nooit meer iets van die meneer gezien :W
pi_133417927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:36 schreef Gwywen het volgende:
Op een gegeven moment, midden in een bos, ging hij boven op zijn rem staan en sloeg linksaf.
Ik weet dat daar inderdaad een paar huizen staan, en omdat ik geen verlicht navigatieschermpje zag en ook geen bijrijder, begreep ik dat deze man met de kaart op schoot naar dat kleine weggetje op zoek is geweest, waarvan hij kennelijk alleen wist dat het aan die N-weg lag, maar niet precies wáár.
Echt, dit moeten ze verbieden. }:|
Dat is ook verboden. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')