Altijd vermakelijk om te bekijken.quote:Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_is_komming_.html
Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzettenquote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd vermakelijk om te bekijken.
En als irritatie: Het rijden zonder dimlicht onder hedendaagse omstandigheden. Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto..![]()
Of: HELP MIST! Ik doe effe mijn mistachterlicht aan terwijl er nog 150 meter zicht is!
Of: Verstralerssss! Dan zien ze mij!![]()
Fietsers: Verlichting? Why...?
Maarja... staat zo stoer jeweetz!quote:Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzetten
Leuke filmpjes toch.quote:Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_is_komming_.html
Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
Mja.quote:Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maarja... staat zo stoer jeweetz!
Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"quote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto..![]()
Net als een zilvere/witte auto in de strontdikke mist zonder verlichting.quote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
Dan nog een (donkere) auto op de snelweg zonder licht,
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"
Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
Nee, niet op de snelweg. Duh.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.
Eens. M'n automatische verlichting staat op de gevoeligste stand, zodat bij ook maar enige afwezigheid van zonlicht automatisch al m'n dimlicht aan gaat. Vanmiddag ook weer, zoveel mensen die met dikke schemer (lantaarnpalen al aan) gewoon lekker zonder licht kachelen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Wordt zo langzaamaan wel eens tijd om het verplicht te maken altijd met dimlicht aan te rijden.
Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).quote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef Luco het volgende:
Ik zet ook standaard mijn verlichting aan. Zou mooi zijn als dat inderdaad verplicht zou worden gesteld.
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staatquote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).
Bij borden en bochten zoals onderstaand heb ik het wel eens per ongelukquote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat
Beter te vaak dan te weinig.quote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat
Zo’n soortgelijke situatie heb ik ook pas meegemaakt.quote:Op maandag 18 november 2013 20:25 schreef aadspagaat het volgende:
vorige week ook weer iets bizar meegemaakt.
(ik heb er ff een gruwelijk lelijke paint bijgemaakt voor uitleg)
[ afbeelding ]
ik kwam dus op een voorrangsweg aanrijden, waar een gekke pool heel anders over dacht.
deze beste meneer reed gewoon door, ook al claxoneerde ik. nou reed hij dus ook nog eens de verkeerde weghelft op![]()
mijn stoplicht was rood en hij ging gewoon naast me staan waarop ik gebaarde en tuuterde dat die achterlijke achter mij moest gaan staan. vervolgens keek ik op het stoplicht wat al op oranje stond. ik reed er dus nog snel doorheen, kijk ik dik een seconde later in me binnenspiegel schiet die knakker dus dik door rood heen vanaf de verkeerde weghelft. me hart ging ook tekeer want die stoplichten staan retestrak op elkaar afgestemd en zag het overige verkeer ook al rijden. liep gelukkig allemaal goed af, maar wat een verrekte mongol! (tevens is de weg waar het overig verkeer op rijd een n-weg waar dus 80 word gereden)
Diezelfde kwam ik laatst tegen dan denk ik.quote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef Albert86 het volgende:
Vanavond nog weer een top voorbeeld van een vader. Op ee fiets, in de het donker, twee kinderen erbij, ook beide op de fiets en alle drie zonder licht...
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 19 november 2013 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Diezelfde kwam ik laatst tegen dan denk ik.
Auto met achterop een sticker 'My daddy is the best"
Achterin een kinderzitje met kleuter en een maxicosi met baby. En pappie al rokend achter het stuur.
Dus.
Zo zit ik wel eens met grote verbazing te kijken naar resultaten die je krijgt als je bij YouTube roadrage intyptquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:21 schreef Vlassie1980 het volgende:
Wat ik altijd nog steeds erg intrigerend vind zijn al die traffic filmpjes op YouTube uit Rusland. Wat een mafketels heb je daar, ik heb wel eens in Rome gereden met een huurauto maar dat is peanuts met die idioten die daar rondkachelen
Dat is ook verboden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:36 schreef Gwywen het volgende:
Op een gegeven moment, midden in een bos, ging hij boven op zijn rem staan en sloeg linksaf.
Ik weet dat daar inderdaad een paar huizen staan, en omdat ik geen verlicht navigatieschermpje zag en ook geen bijrijder, begreep ik dat deze man met de kaart op schoot naar dat kleine weggetje op zoek is geweest, waarvan hij kennelijk alleen wist dat het aan die N-weg lag, maar niet precies wáár.
Echt, dit moeten ze verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |