Dan ben je ook gewoon een kinderachtige mongool en mag je blij zijn dat je er met wat woorden vanaf kwam.quote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]dat doen ze niet (het laatste) want het interesseert ze gewoon niet.
Ik heb ooit toen ik een keer de fiets pakte en al naderend bij een afslag(fietsen) een groep fietsers zag staan die vervolgens beide! richting blokkeerden voor de overige fietsers, er 1 zachtjes aangereden van achteren om ze eens te laten voelen hoe het is om te worden aangereden en maar te gaan staan waar jij wilt staan zonder inachtneming van de fatsoen en verkeersregels.
Toevallig was er een vader bij wiens dochter ik haar achterband dus aanreed en je had hem moeten horen. Ik diende hem van repliek en vertelde hem wie hier asociaal was. Hij bleef het niet normaal vinden dat iemand het waagde de achterband van zijn dochter haar fiets zachtjes aan te rijden. Nee, dat was associaal en hoe zijn dochter zich gedroeg was niet van belang.
Was trouwens een (autochtone) Hollandse vader van wie je op zijn minst beter zou verwachten
Altijd vermakelijk om te bekijken.quote:Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_is_komming_.html
Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzettenquote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Altijd vermakelijk om te bekijken.
En als irritatie: Het rijden zonder dimlicht onder hedendaagse omstandigheden. Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto..![]()
Of: HELP MIST! Ik doe effe mijn mistachterlicht aan terwijl er nog 150 meter zicht is!
Of: Verstralerssss! Dan zien ze mij!![]()
Fietsers: Verlichting? Why...?
Maarja... staat zo stoer jeweetz!quote:Op maandag 18 november 2013 15:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Normale heldere dag: Laat ik mijn mistlampen voor eens aanzetten
Leuke filmpjes toch.quote:Op maandag 18 november 2013 14:58 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ter_is_komming_.html
Als je dit ziet rijden wij echt zo slecht nog niet. Echt bizar hoe slecht die Russen rijden.
Mja.quote:Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maarja... staat zo stoer jeweetz!
Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"quote:Op maandag 18 november 2013 15:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Mist? Boeiend, ze zien mij wel met een grijze auto..![]()
Net als een zilvere/witte auto in de strontdikke mist zonder verlichting.quote:Op maandag 18 november 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
Dan nog een (donkere) auto op de snelweg zonder licht,
quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.quote:Op maandag 18 november 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is het probleem, zo ver denken veel mensen niet eens. Het gaat er niet om of ze gezien worden, maar "ik zie toch genoeg? Dan hoef ik m'n licht toch niet aan?"
Ik zet m'n licht altijd aan, ook bij zon, al is het alleen maar dat dan het verschil tussen mij en een geparkeerde auto duidelijk is.
Nee, niet op de snelweg. Duh.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een geparkeerde auto op de auto(snel)weg? Bij een volledig heldere dag vind ik het echt compleet onzinnig.
Eens. M'n automatische verlichting staat op de gevoeligste stand, zodat bij ook maar enige afwezigheid van zonlicht automatisch al m'n dimlicht aan gaat. Vanmiddag ook weer, zoveel mensen die met dikke schemer (lantaarnpalen al aan) gewoon lekker zonder licht kachelen.quote:Op maandag 18 november 2013 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Wordt zo langzaamaan wel eens tijd om het verplicht te maken altijd met dimlicht aan te rijden.
Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).quote:Op maandag 18 november 2013 18:37 schreef Luco het volgende:
Ik zet ook standaard mijn verlichting aan. Zou mooi zijn als dat inderdaad verplicht zou worden gesteld.
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staatquote:Op maandag 18 november 2013 19:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Eens. Bij mij zit het in het riedeltje van de auto starten (net als m'n gordel omdoen).
Bij borden en bochten zoals onderstaand heb ik het wel eens per ongelukquote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat
Beter te vaak dan te weinig.quote:Op maandag 18 november 2013 19:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
heb je ook wel is dat jestandaard je richting aan doet, terwijl je gewoon met de bocht mee gaat en je geen andere kant op. ik bedenk het me altijd pas weer als die knipper al aan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |