doei bbyquote:
asdfghjkl tomquote:
Waar woon je ook alweer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
Mooie tt inso.
Ik denk dat ik iemand mij naar huis laat brengen. Of dat ik 's ochtends vroeg naar huis ga.
Het is makkelijk om in zulke gevallen negatief te blijven denken. Ik herken het zelf ook hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar zoek dan afleiding, zodat je er niet teveel aan denkt, na een tijdje verdwijnt dat gevoel wel of vermindert het in ieder geval sterk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True. Okay.
Maar er zijn misschien meer vissen in de zee, maar, there's always a bigger fish.
En dit:
[ afbeelding ]
En verder moet ik zo maar goed gaan slapen, morgenochtend hardlopen, morgenmiddag gaan werken, daarna lekker uit eten en dan spreek ik jullie vanavond weer.
En nu even niks. Noisa in mijn headphones en toch maar het idee dat ze me blijkbaar wel leuk vond.
Ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was. Ik ben blijkbaar wel goed genoeg, maar er is beter. Ah well, vooruitgang
Je bent te scherp voor dit tijdstip.quote:
Ik dat laatste want ik ken niemand in de omg Amsterdam.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
Mooie tt inso.
Ik denk dat ik iemand mij naar huis laat brengen. Of dat ik 's ochtends vroeg naar huis ga.
Mooi nummerquote:
Best wel ver van iedereen af ja. Sowieso red je dat niet meer om 1 uur.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent te scherp voor dit tijdstip.
Ik wel veel mensen. Maar daar ga ik niet vragen of ik mag blijven slapenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dat laatste want ik ken niemand in de omg Amsterdam.
Ben binnen half uurtje thuisquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet ook echt een klote eind met de trein. Verste van iedereen
hou opquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best wel ver van iedereen af ja. Sowieso red je dat niet meer om 1 uur.
Kunnen daarna toch uit in Amsterdam?
Ik heb dan wel een rijbewijs maar ben dan nog net geen 2 maanden 18quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet ook echt een klote eind met de trein. Verste van iedereen
integendeel, ik snap hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Rodawa het volgende:
Mijn excuses VA, ik heb moeite met verwoorden hoe ik over zulke zaken denk, het wordt echt weer een vreemd geheel zo.
Ik ben niet nuchter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een rijbewijs maar ben dan nog net geen 2 maanden 18
ga niet rijden ajb.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dan wel een rijbewijs maar ben dan nog net geen 2 maanden 18
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi nummer
Ken je die van Harold Faltermeyer ook?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
kan misschien wel woning van mijn pa regelen voor een nachie.
matrassen er in en klaar.
200 days played time op 1 wow char.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:28 schreef badschaap het volgende:
doet me denken. Heb vroeger tegen een game verslaving aangezeten
fittie met Amsterdammers tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel enorm bang dat ik doorsla in iets.
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
Mij wel, ligt op de routequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
sessies van 8-12 uur per dag naast schoolquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
200 days played time op 1 wow char.
maak over mij geen zorgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik skipte school.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
sessies van 8-12 uur per dag naast school
Denk ook niet dat ik zal slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodigquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
We gaan gewoon uit tot in de ochtend?
ik doe het alleen om cachie gerust te stellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodig
Gewoon om 6 uur trein pakken
van watquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
waar dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
Ik zal maar niks zeggen nee..quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik het meest nuchter eindig van jullie allemaal.
Hier en daar in de moshpit. Rode pet, donkerblauw vestquote:
Laatste keren dat ik uit was en dronk. naja.. never mindquote:
the*quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ga wel naar de Prodigy luisteren. Jullie dwingen mij
Als ik die nacht ergens hard op gegaan ben is het Smack My Bitch Up.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ga wel naar de Prodigy luisteren. Jullie dwingen mij
Bellen of online bestellen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
http://www.livenation.nl/(...)d3god8SMAdA#id475715
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik die nacht ergens hard op gegaan ben is het Smack My Bitch Up.
Zo'n heerlijke moshpit toen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wel wat inhoud omdat ik goede indruk moet achterlaten.
Kan ik gewoon aanmaken toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
online je moet daarvoor eigenlijk accountje hebben want meer kans
Hoezo een goede indruk achterlaten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wel wat inhoud omdat ik goede indruk moet achterlaten.
Uhu, zou ik nu alvast wel doen, mocht het snel gaan met die kaarten zit je niet eerst nog eens met profiel aanmaken en zoquote:
Nou zo blond ben ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, zou ik nu alvast wel doen, mocht het snel gaan met die kaarten zit je niet eerst nog eens met profiel aanmaken en zo
samequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
kut nu heb ik sws te veel adrenaline om te slapen straks
noem naamquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef badschaap het volgende:
ik ga misschien naar het grootste dnb feest van europa in antwerpen
Weet ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zo blond ben ik gelukkig niet
het gaat kanjer snel, vorige keer was 15 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, zou ik nu alvast wel doen, mocht het snel gaan met die kaarten zit je niet eerst nog eens met profiel aanmaken en zo
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
hahaha fokkie ik weet wat.
we nemen feyenoord vlag mee en gaan in amsterdam foto maken en dan zijn we famous op fr12 enzulks
Ik heb dit nog nooit gedaan. Straks verpest ik hetquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat kanjer snel, vorige keer was 15 minuten
Geef cachie goede tips.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
als 10 voor 10 niet zit lukt het niet
hint cachie hint
Ik snap deze niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:39 schreef Tjacka het volgende:
als 10 voor 10 niet zit lukt het niet
hint cachie hint
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaan we toch ons eerste meet idee doen
`zo'' snel zal het ook wel niet gaan toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
niet f5en
heb je meerdere computers gebruik ze dan ook.
inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik meet je sws wel voordat concert.
Heb geen f5 want macbook dus wel erg snelquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef Tjacka het volgende:
niet f5en
heb je meerdere computers gebruik ze dan ook.
ja welquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`zo'' snel zal het ook wel niet gaan toch?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
hare Krishna hare Krishna hare rama hare rama.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn daar echt maar 2 hele kleine rookruimten in ziggo
Wat danquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
ik ben echt het tegenovergestelde van inso denk ik
Tjackie wel, heb al even geïnformeerd.quote:
met x en bier als een ketterquote:
niet naar buitenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
omdat je gister zei dat je narcistisch was
Alles > 30 jaar: uquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Ik zeg altijd bedankt. Dan hoef ik ook niet te twijfelen tussen u en je
ditwordtniks, ditwordtniks @ 2,33quote:
Je zou toch bij een ander meisje in bed gaan liggen? Hoeveel heb je er nu opeens?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:49 schreef badschaap het volgende:
heuj endat 2e meisje van hot or not wil ook weer knuffelen
doe maar jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik voor die dag daarna ook maar vrij vragen. Denk dat ik ook wel loesoe ben.
Ik spreek mijn baas wel eens aan met swa. Weet niet wat ie daar van vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alles > 30 jaar: u
Alles < 30 jaar: je
Weet je de leeftijd niet, let dan op kenmerken als:
- Het hebben van een snor
- Het hebben van een baard
- Het hebben van rimpels
- Het dragen van een stropdas
- Het dragen van bruine schoenen
Uitzondering: Ryan (heeft een snor maar is geen U).
Mocht de persoon in kwestie van onbekende leeftijd zijn maar één of meer van bovenstaande kenmerken hebben, dan spreek je deze persoon aan met U. Op het forum dien je dit vast te stellen aan de hand van het volgende:
- Leeftijd zoals aangegeven in het profiel (met als norm >30 jaar).
- Het hebben van >10.000 posts bij een gemiddelde van <15 posts per dag, of;
- Het hebben van >25.000 posts bij een gemiddelde van <30 posts per dag.
In bovenstaande gevallen is de persoon in kwestie een U; zo niet, dan dient deze persoon te worden aangesproken met "je", "jij" of "swa".
Fox Stevensonquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RAMPAGE.RADAR
jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaan we dan ook een whatsapp groep maken net als het feyenoord topic?
groepschatsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen goeie ervaring met whatsapp-groepenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Je baas straalt dus geen autoriteit uit. Eigen is hij jouw bitch in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik spreek mijn baas wel eens aan met swa. Weet niet wat ie daar van vindt.
2 vriendinnen van mij werken daar en hun vader is radio dj. Misschien dat die nog wat kan fixen. Maar denk dat op = opquote:
Mijn collega's, baas en ik zijn 1 familiaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je baas straalt dus geen autoriteit uit. Eigen is hij jouw bitch in plaats van andersom.
Het lukt je echt welquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
2 vriendinnen van mij werken daar en hun vader is radio dj. Misschien dat die nog wat kan fixen. Maar denk dat op = op
bazenclipquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als we toch op de nostalgietour zijn, dat is voor mij dit:
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
's Nachts spelen de hormonen altijd op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:52 schreef badschaap het volgende:
wat mij overdag nooit lukt, een gewoon goed gesprek met een meid te doen lukt altijd snachts
Jij wordt emo als je hebt gedronken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik zweef in mijn gedachtes, alles is zo twijfelachtig
onzekerheid is een groot gedeelte van mijn karakter
Soms lijkt het makkelijk voor me je ziet me blijven lachen
want ik verberg in feiten mijn ware zijn met grappen
Ik snap het effe niet, hoe moet ik me voelen?
hoe moet ik me uiten? je ziet me lachen met verdriet
ware struggles ja heb weer gedronken #hardeleef
#cutforcachetquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wordt emo als je hebt gedronken?
quote:
Nee man.quote:
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij houdt ons allemaal wel in het gareel
Al die tijd gewoon seksueel getinte teksten meegezongen als 8-jarig kind.quote:
als ik alleen drink vaak wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wordt emo als je hebt gedronken?
Nou, fix date danquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:56 schreef badschaap het volgende:
dan nogsteeds, via whatsapp praat ik der teminste tegen in real life niet![]()
#autiststruggles #cut4kony
Denk het niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Word er gefouileerd bij ziggo denk je=
Ik ook in gezelschapquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Al die tijd gewoon seksueel getinte teksten meegezongen als 8-jarig kind.
Waarom, Vengaboys, waarom..
Laatste keer dat ik daar was niet, maar dat was niet voor een concert. Meestal doorzoeken ze tassen wel bij een concert, maar als jij een pistool in je schoen stopt zal niemand het merken hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga niet veel drinken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:58 schreef xcachet het volgende:
En als jullie alle drie wasted zijn voel ik me niet veilig
Per uur?quote:
Had een collega van mij het ook over. Decibel laatste keer iedereen het daaronder plakkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:58 schreef Tjacka het volgende:
gewoon bij je balletjesdaar mogen ze niet eens voelen
Ik ben wel erg veilig persoon als ik gedronken hebt.quote:
Ja, komt door mijn foto.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
cach denkt dat ze met hooligans te maken krijgt
Denken dat een meisje van 17 wat kan maken tegenover een kerelquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:
cach denkt dat ze met hooligans te maken krijgt
Moet ik een VOG meenemen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat een meisje van 17 wat kan maken tegenover een kerel
tegen mij wel hoor cach.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat een meisje van 17 wat kan maken tegenover een kerel
Inso wordt dan jaloers. Fokkie ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat wil ik je als het doorgaat de 23e nog een keer horen zeggen
Ik knuffel wel met Insoquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso wordt dan jaloers. Fokkie ook.
daar knuffel ik ook mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inso wordt dan jaloers. Fokkie ook.
Collector's Edition knuffelquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet. Hihaho. Mijn knuffels zijn zeldzaam.
Wil je morgen wel online zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
IEDEREEN HAAT IEDEREEN HAAT IEDEREEN HAAT FEYENOORD
Dan verplicht ik tjacka mij mee te nemen naar ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Ajax speelt toch niet he die zondag?
Anders zijn Cachie en Tjacka al chagrijnig
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlagquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan verplicht ik tjacka mij mee te nemen naar ajax.
Met Joozef, Heijn en Koohen spandoek.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlag
Vak 410 wel te verstaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlag
Gewoon zeggen dat je met 3 jongens van internet naar Amsterdam gaat voor een concert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders gaan dit niet goed vinden
1quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
Tjack tot hoe laat moet je morgen werken?
wat? naar avicii gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders gaan dit niet goed vinden
Oh ik kan zelf internetbankieren hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je met 3 jongens van internet naar Amsterdam gaat voor een concert.
Kopen ze vast wel.
Moet lukkenquote:
Nee dat vinden ze wel goed hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat? naar avicii gaan?
autistenquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf internetbankieren hoor.
Maar als ze vragen met wie ik ga weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ze hoeft niet `alles'' te melden hequote:
huh, drugs. Waar?quote:
Ga jij aan de x?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik dat even dood leuk ga vermelden
Ze zouden me opsluiten als ze erachter komen.
Ik een ounce white widow.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb nog 2 gram K2 in mijn tas zitten
k2?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:23 schreef dat k2?VoornaamAchternaam het volgende:
Heb nog 2 gram K2 in mijn tas zitten
Ja hahaha xd xdquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sowieso!!!
mooi zuipen gekkenhuis hahahhahaah echt tof,
ohw, geen interessequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |