abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132814967

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif aay8vb.gif ridder%20koen.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg rsz_1poging4.jpg fok3.gif patrick.gif ELLENO+.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif bild2.jpg blind_blind.gif angelo.jpg banaan.gif nemu.jpg kayaa.jpg arielgif.gif sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif McChicken.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif sararaats4.jpg liktkutjes.gif cartmans.jpeg

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 2 november 2013 @ 01:22:47 #2
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_132814976
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
nuttige dingen doen

later bitches
doei bby
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_132814981
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_132814982
Playwithcachie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 2 november 2013 @ 01:24:00 #5
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_132814999
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_132815002
Mooie tt inso.

Ik denk dat ik iemand mij naar huis laat brengen. Of dat ik 's ochtends vroeg naar huis ga.
pi_132815009
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
Mooie tt inso.

Ik denk dat ik iemand mij naar huis laat brengen. Of dat ik 's ochtends vroeg naar huis ga.
Waar woon je ook alweer?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_132815011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

True. Okay.

Maar er zijn misschien meer vissen in de zee, maar, there's always a bigger fish.

En dit:

[ afbeelding ]

En verder moet ik zo maar goed gaan slapen, morgenochtend hardlopen, morgenmiddag gaan werken, daarna lekker uit eten en dan spreek ik jullie vanavond weer.

En nu even niks. Noisa in mijn headphones en toch maar het idee dat ze me blijkbaar wel leuk vond.

Ik dacht altijd dat ik niet goed genoeg was. Ik ben blijkbaar wel goed genoeg, maar er is beter. Ah well, vooruitgang
Het is makkelijk om in zulke gevallen negatief te blijven denken. Ik herken het zelf ook hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar zoek dan afleiding, zodat je er niet teveel aan denkt, na een tijdje verdwijnt dat gevoel wel of vermindert het in ieder geval sterk.

Daarnaast kijk ik zelf liever niet naar hoe 'mooi' (wat door de meerderheid als mooi wordt beschouwd dus) iemand is, in plaats daarvan kan je ook kijken naar de potentie. Je kan aan jezelf werken, zowel qua innerlijk als uiterlijk. Daarmee hoef je niet jezelf helemaal te veranderen, je kan echter wel je persoonlijkheid versterken en qua uiterlijk erop vooruit gaan. Iedereen heeft wat dat betreft de kans om die potentie te benutten. Stel je voor hoe Schwarzenegger eruit zou zien als hij niet zou trainen en 70 kg zou wegen. Hij heeft echter het maximale uit zijn lichaam gehaald en miljoenen mensen kijken nu tegen hem op.

Tering, ik dwaal nu weer af volgens mij. :') Maar goed, samenvattend: "niet goed genoeg" zijn klopt niet naar mijn mening. Als je aan jezelf iets niet fijn vindt, zowel qua innerlijk als uiterlijk, dan moet je daar iets aan doen. Je hebt de kans om je potentie te benutten, de mensen die dit doen zijn de mensen tegen wie je opkijkt.

quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Maar toch in dezelfde zin ;) ;) ;)
Je bent te scherp voor dit tijdstip. ;(
pi_132815013
ik kom ook niet thuis.
Groot fan van User Wotte
pi_132815014
quote:
Mooie tt inso.

Ik dat laatste want ik ken niemand in de omg Amsterdam.
pi_132815020
quote:
Mooi nummer :Y
Ken je die van Harold Faltermeyer ook?
pi_132815021
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waar woon je ook alweer?
Harderwijk.
pi_132815022
niet dat ik daar behoefte aan ga hebben trouwens
Groot fan van User Wotte
pi_132815032
Mijn excuses VA, ik heb moeite met verwoorden hoe ik over zulke zaken denk, het wordt echt weer een vreemd geheel zo.
pi_132815033
Mijn laatste trein zou om 00:23 gaan :')
pi_132815036
quote:

[..]

Harderwijk.
Best wel ver van iedereen af ja. Sowieso red je dat niet meer om 1 uur.

Kunnen daarna toch uit in Amsterdam?
pi_132815039
  zaterdag 2 november 2013 @ 01:25:26 #18
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_132815043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Je bent te scherp voor dit tijdstip. ;(
:7
pi_132815044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik dat laatste want ik ken niemand in de omg Amsterdam.
Ik wel veel mensen. Maar daar ga ik niet vragen of ik mag blijven slapen :')
pi_132815049
quote:
Dat is fake hoor.
pi_132815052
die van mij 1.21
Groot fan van User Wotte
pi_132815054
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen daarna toch uit in Amsterdam?
Dit.