fittie met Amsterdammers tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel enorm bang dat ik doorsla in iets.
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
Mij wel, ligt op de routequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
sessies van 8-12 uur per dag naast schoolquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
200 days played time op 1 wow char.
maak over mij geen zorgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik skipte school.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
sessies van 8-12 uur per dag naast school
Denk ook niet dat ik zal slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodigquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
We gaan gewoon uit tot in de ochtend?
ik doe het alleen om cachie gerust te stellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodig
Gewoon om 6 uur trein pakken
van watquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
waar dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
Ik zal maar niks zeggen nee..quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:32 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik het meest nuchter eindig van jullie allemaal.
Hier en daar in de moshpit. Rode pet, donkerblauw vestquote:
Laatste keren dat ik uit was en dronk. naja.. never mindquote:
the*quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ga wel naar de Prodigy luisteren. Jullie dwingen mij
Als ik die nacht ergens hard op gegaan ben is het Smack My Bitch Up.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
Okay, ik ga wel naar de Prodigy luisteren. Jullie dwingen mij
Bellen of online bestellen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:34 schreef Tjacka het volgende:
http://www.livenation.nl/(...)d3god8SMAdA#id475715
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik die nacht ergens hard op gegaan ben is het Smack My Bitch Up.
Zo'n heerlijke moshpit toen
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wel wat inhoud omdat ik goede indruk moet achterlaten.
Kan ik gewoon aanmaken toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
online je moet daarvoor eigenlijk accountje hebben want meer kans
Hoezo een goede indruk achterlaten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik mezelf wel wat inhoud omdat ik goede indruk moet achterlaten.
Uhu, zou ik nu alvast wel doen, mocht het snel gaan met die kaarten zit je niet eerst nog eens met profiel aanmaken en zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |