fittie met Amsterdammers tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel enorm bang dat ik doorsla in iets.
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
Mij wel, ligt op de routequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders willen wel halen. Of m'n broer. Maar die kunnen niet helemaal jullie naar huis brengen
sessies van 8-12 uur per dag naast schoolquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
200 days played time op 1 wow char.
maak over mij geen zorgenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik skipte school.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
sessies van 8-12 uur per dag naast school
Denk ook niet dat ik zal slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga sowieso een nacht doorhalen denk ik.
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodigquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
We gaan gewoon uit tot in de ochtend?
ik doe het alleen om cachie gerust te stellenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wou zeggen, matrassen zijn niet echt nodig
Gewoon om 6 uur trein pakken
van watquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
waar dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik spot mezelf nog hier en daar in die livestream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |