Alles > 30 jaar: uquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:43 schreef xcachet het volgende:
Ik zeg altijd bedankt. Dan hoef ik ook niet te twijfelen tussen u en je
ditwordtniks, ditwordtniks @ 2,33quote:
Je zou toch bij een ander meisje in bed gaan liggen? Hoeveel heb je er nu opeens?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:49 schreef badschaap het volgende:
heuj endat 2e meisje van hot or not wil ook weer knuffelen
doe maar jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef xcachet het volgende:
Misschien moet ik voor die dag daarna ook maar vrij vragen. Denk dat ik ook wel loesoe ben.
Ik spreek mijn baas wel eens aan met swa. Weet niet wat ie daar van vindt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alles > 30 jaar: u
Alles < 30 jaar: je
Weet je de leeftijd niet, let dan op kenmerken als:
- Het hebben van een snor
- Het hebben van een baard
- Het hebben van rimpels
- Het dragen van een stropdas
- Het dragen van bruine schoenen
Uitzondering: Ryan (heeft een snor maar is geen U).
Mocht de persoon in kwestie van onbekende leeftijd zijn maar één of meer van bovenstaande kenmerken hebben, dan spreek je deze persoon aan met U. Op het forum dien je dit vast te stellen aan de hand van het volgende:
- Leeftijd zoals aangegeven in het profiel (met als norm >30 jaar).
- Het hebben van >10.000 posts bij een gemiddelde van <15 posts per dag, of;
- Het hebben van >25.000 posts bij een gemiddelde van <30 posts per dag.
In bovenstaande gevallen is de persoon in kwestie een U; zo niet, dan dient deze persoon te worden aangesproken met "je", "jij" of "swa".
Fox Stevensonquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/RAMPAGE.RADAR
jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaan we dan ook een whatsapp groep maken net als het feyenoord topic?
groepschatsquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen goeie ervaring met whatsapp-groepenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Je baas straalt dus geen autoriteit uit. Eigen is hij jouw bitch in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik spreek mijn baas wel eens aan met swa. Weet niet wat ie daar van vindt.
2 vriendinnen van mij werken daar en hun vader is radio dj. Misschien dat die nog wat kan fixen. Maar denk dat op = opquote:
Mijn collega's, baas en ik zijn 1 familiaquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je baas straalt dus geen autoriteit uit. Eigen is hij jouw bitch in plaats van andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |