Dan verplicht ik tjacka mij mee te nemen naar ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Ajax speelt toch niet he die zondag?
Anders zijn Cachie en Tjacka al chagrijnig
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlagquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan verplicht ik tjacka mij mee te nemen naar ajax.
Met Joozef, Heijn en Koohen spandoek.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlag
Vak 410 wel te verstaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan wij ook wel mee in het ajax-vak zitten met een Feyenoord-vlag
Gewoon zeggen dat je met 3 jongens van internet naar Amsterdam gaat voor een concert.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders gaan dit niet goed vinden
1quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:12 schreef xcachet het volgende:
Tjack tot hoe laat moet je morgen werken?
wat? naar avicii gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:16 schreef xcachet het volgende:
Mijn ouders gaan dit niet goed vinden
Oh ik kan zelf internetbankieren hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je met 3 jongens van internet naar Amsterdam gaat voor een concert.
Kopen ze vast wel.
Moet lukkenquote:
Nee dat vinden ze wel goed hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat? naar avicii gaan?
autistenquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ik kan zelf internetbankieren hoor.
Maar als ze vragen met wie ik ga weet ik niet wat ik moet zeggen.
Ze hoeft niet `alles'' te melden hequote:
huh, drugs. Waar?quote:
Ga jij aan de x?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denken dat ik dat even dood leuk ga vermelden
Ze zouden me opsluiten als ze erachter komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |