Gelukkig dus opgelostquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:45 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ja nu ook bij mij. Heel vreemd. Zonet was het onspeelbaar, niet normaal meer. Hij liep daarna ook meteen vast, dus weet niet wat dat was. Xbox opnieuw opgestart en nu is het goed.
Beach Bum zou begin november komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:00 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Gelukkig dus opgelost
Maar hoe zit het met die beach bum? Moe je dat ergens installeren ofzo?
Haha, top! Tegelijk met die stimulus pack dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Beach Bum zou begin november komen.
Reken maar op eind volgende maand dus
Nee de stimulus kan je waarschijnlijk begin volgend jaar verwachtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Haha, top! Tegelijk met die stimulus pack dus
Wat is zijn socialclub accountnaam?quote:Op zondag 3 november 2013 18:31 schreef Exentric90 het volgende:
refIy ( hoofdletter i ) wil ook graag in de crew. Is dat een probleem? hij speelt eigenlijk alleen met ons mee en heeft al eerder een request gedaan.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben in ieder geval nog steeds niets gedaan aan de moneyglitch.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:34 schreef Shadeauw het volgende:
Zo te lezen op GTAforums werkt de LSC glitch nog steeds
Goed werk Rockstar
Welke moneyglitch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:00 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben in ieder geval nog steeds niets gedaan aan de moneyglitch.
Auto van max 50k kopen, maximaal tunen.quote:
Veel plezier met jullie komende bans.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Auto van max 50k kopen, maximaal tunen.
Daarna auto verkopen bij LSC, direct daarna swappen van character en dat kan je oneindig blijven doen.
Heb het ook gedaan nadat mijn met races verdiende Entity XF opeens pleitte was inclusief het geld.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Veel plezier met jullie komende bans.
Zal wel meevallen en anders pech.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Veel plezier met jullie komende bans.
quote:
De Banhammer is al aan het zwaaien. Ze pakken nu de mensen die echt tig miljoenen daaraan hebben verdient, daarna komen de kleinere visjes. Zijn overigens geen permbans, ze houden het bij het deleten van je character(s) en het resetten van je geld terug naar $0,-.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zal wel meevallen en anders pech.
Precies. Laat ze maar lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
De Banhammer is al aan het zwaaien. Ze pakken nu de mensen die echt tig miljoenen daaraan hebben verdient, daarna komen de kleinere visjes. Zijn overigens geen permbans, ze houden het bij het deleten van je character(s) en het resetten van je geld terug naar $0,-.
Bron: Zoveel forums waar geklaagd wordt.
Ze doen hun best maar. Mij zien ze dan niet meer terug onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
De Banhammer is al aan het zwaaien. Ze pakken nu de mensen die echt tig miljoenen daaraan hebben verdient, daarna komen de kleinere visjes. Zijn overigens geen permbans, ze houden het bij het deleten van je character(s) en het resetten van je geld terug naar $0,-.
Gevonden,quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:42 schreef sjonnie1990 het volgende:
Wtf, iemand, leg het me uit. Zit net bij een dude in de auto. Kan niet dood, auto ook niet. Een tank schoot continu op ons en reed over me heen. Niets... How???
Geen problemen mee, maar laat ze eerst de andere problemen eens fixen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
[..]
Precies hoe ik er ook over denk, ik kan mensen nou niet echt afschrijven omdat ze glitchen.. Rockstar heeft het er min of meer zelf naar gemaakt, 2x 250k compensatie compenseert al lang niet meer alle allende die mensen hebben moet doorstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ze doen hun best maar. Mij zien ze dan niet meer terug online.
Binnenkort komen de nieuwe consoles uit, dus heb dan wel weer genoeg te doen.
Dar maakt het juist hilarisch, zeikwijf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Desunoto het volgende:
Als je in een Buzzard een andere Buzzard tegenkomt dan is het heel simpel: degene met een wanted level heeft 2% kans om het gevecht te winnen omdat de raketten steeds de politieautos op de grond op zoeken. Wat een onzin weer.
Om het nog maar niet te hebben over dat geluid dat bijna erger is dan nagels over een schoolbord als de raketten een doelwit gevonden hebben. Of het per ongeluk neerschieten van een maatje in een vliegtuig omdat de raket opeens zijn kant op vliegt.
Elke keer als ik een uurtje speel, vind ik wel weer een ander probleem met de game. Zo wordt het haast onmogelijk om alle problemen te omzeilen.
Als ik een game wil spelen waar van alles mis mee is dan ga ik wel Battlefield 3 spelen of zo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dar maakt het juist hilarisch, zeikwijf.
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen glitchen en glitchen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Vendris het volgende:
er zelf naar gemaakt, 2x 250k compensatie compenseert al lang niet meer alle allende die mensen hebben
quote:The newest automatic title update for GTA Online is now available for both PlayStation 3 and Xbox 360. As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below:
Built in measures to prevent users from losing their progress when there is a cloud outage
Built in a number of measures to protect players’ cash balances even if there are network problems
Fixed an issue where on rare occasions during network problems the player could lose their Online vehicle or mods after exiting GTA Online
Of course, if you're still experiencing any other technical problems, please visit our support website to contact our support team and subscribe to the GTA Online Launch Status article. You can also shoot us a quick message at the Rockstar Support Twitter.
We also encourage you to send any constructive gameplay feedback you have to us at our GTAOnline@rockstargames.com address, as we continue to monitor it for all the latest suggestions for tweaking and improving the experience of GTA Online.
On a related note, we anticipate the GTA$ Stimulus to be distributed in the next couple of days following this Title Update. The Stimulus will go out over the course of a full day once it's initiated so don't be alarmed if people on your friends list receive it before or later than you do. Enjoy and we certainly appreciate your patience and understanding as we sorted out these remaining issues.
Mee eens. Een vriend van me is ook tonnen kwijtgeraakt, en heeft er ook gebruik van gemaakt. Als ze hem bannen start ik ook opnieuwquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen glitchen en glitchen.
Ik ben tot nu toe gewoon nog niks kwijt geraakt. 1x zelfs zoveel geluk gehad met 2 crewleden. Tijdens wat races liep xbox vast. En bij hun bleef alleen het loading scherm hangen. Ik reboot, kom terug, zij zijn nog steeds aan het wachten op het loadingscherm, uiteindelijk eindigen we alle 3 weer in dezelfde session... ik heb alles nog, zij zijn alles kwijt van de sessie daarvoor.
Maar goed, mensen die een paar ton, of een miljoen zijn kwijtgeraakt, tuurlijk, als je dat even snel kan terugkrijgen met een glitch, prima. En ik denk dat R* ook niet moet gaan bannen/wipen bij mensen die onder een miljoen zijn gebleven.
Echter, een vriend van me, die dus 1 auto en 2 uur spelen kwijt is geraakt de afgelopen 1,5 maand... die heeft inmiddels 13 miljoen bij elkaar ge-glitched. Nou zal ik hem daar niet zo snel om veroordelen... maar als R* wil gaan bannen maakt ie natuurlijk wel een grote kans. Want dat soort bedragen is gewoon debiel.
Frietzakquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef rival het volgende:
Ik baal er nu al van dat ik vanavond met die stomme hoed rondloop
quote:On a related note, we anticipate the GTA$ Stimulus to be distributed in the next couple of days following this Title Update. The Stimulus will go out over the course of a full day once it's initiated so don't be alarmed if people on your friends list receive it before or later than you do. Enjoy and we certainly appreciate your patience and understanding as we sort out these remaining issues.
Lees eens 3 posts terugquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef Cryothic het volgende:
Belangrijk nieuws voor alle huilies:
http://www.rockstargames.(...)itle-update-105.html
En dan met name:
[..]
Maar dat is ook gewoon suf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:
Echter, een vriend van me, die dus 1 auto en 2 uur spelen kwijt is geraakt de afgelopen 1,5 maand... die heeft inmiddels 13 miljoen bij elkaar ge-glitched. Nou zal ik hem daar niet zo snel om veroordelen... maar als R* wil gaan bannen maakt ie natuurlijk wel een grote kans. Want dat soort bedragen is gewoon debiel.
Geen lol erin hebben alleen maar omdat je een paar babies zoeits hebt horen zeggen is wel jammer natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef OMG het volgende:
Sterker nog, ik zat laatst in een sessie en hoorde daar wat piepstemmetjes ouwehoeren. Je weet wel, van die 12 jarigen die allemaal het duurste appartement hebben, met een garage gevuld met al het dure spul dat je alleen maar kunt kopen. En ze konden er geen van allen bij dat er daadwerkelijk mensen zijn die die zooi wel legit gehaald hebben, maar zij waren ervan overtuigd dat iedereen met dat appartement en die autos de hele handel via die auto verkoop truc heeft gehaald.
Nou ja, dat soort dingen haalt voor mij alleen maar de lol uit het spel.
Niet de 120?quote:En ik wil natuurlijk level 100 halen. Ooit.
Was misschien een beetje krom geschreven, maar ik doelde meer op het feit dat als ik zou gaan glitchen, het de lol voor mij eruit zou halen. Als in, ik glitch in een paar uur miljoenen bij elkaar en heb geld om alles te kopen tegenover daadwerkelijk spelen voor het "verdienen" van geld, RP, en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Geen lol erin hebben alleen maar omdat je een paar babies zoeits hebt horen zeggen is wel jammer natuurlijk.
[..]
Niet de 120?
Geniaal!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Vendris het volgende:
High priority vehicle jatten voor simeon, resprayen, ignition bomb fitten en ergens parkeren...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Random auto bij pay en spray parkeren werkt ook goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Geniaal!
Daar had ik nog niet eens over nagedacht
Ik zat wel met het idee te spelen om in een random auto/busje een ignition bomb te plaatsen, en te parkeren. Maar geen idee waarom iemand die auto zou willen pakken. Die Simeon vehicles wil iedereen wel pakken (vooral die lagere levels).
Baller en Felon GT misschienquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Random auto bij pay en spray parkeren werkt ook goed.
Laat ik die nou net nog wel eens willen verkopen voor een makkelijke $9000. Nu moet ik nog op gaan passen ook.quote:
Ballers spawnen van nature niet bij de pay en spray, als je ze ziet staan, uitkijken dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Laat ik die nou net nog wel eens willen verkopen voor een makkelijke $9000. Nu moet ik nog op gaan passen ook..
Dat kan kloppen. Zat net met iemand met lvl 246 in een sessiequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn broertje had het erover dat hij iemand was tegengekomen met level 188?
idigitzzquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Wat is zijn socialclub accountnaam?
Ga maar eens heel...HEEL goed zoeken dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef sjonnie1990 het volgende:
Zitten er btw geen dieren in online mode? Ben ze nog niet tegen gekomen
In Online ben ik ook nog nooit dieren tegen gekomen. Geen vogels, geen haaien, geen herten, geen honden...quote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ga maar eens heel...HEEL goed zoeken dan.
Waar ik me aan irriteer is wanneer de nummer 1 al best op afstand is zonder catchup. dan kan je als nr 2 en 3 hem inhalen door steeds elkaars slipstream af te wisselen zegmaar...quote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:
en nog een race die ongeveer zo verliep (I love reddit)
[ afbeelding ]
Hahaha, je kan zoeken wat je wilt. Heb al gevonden dat ze in de online mode eruit zijn gehaald.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ga maar eens heel...HEEL goed zoeken dan.
Vogels zijn ook dieren.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Hahaha, je kan zoeken wat je wilt. Heb al gevonden dat ze in de online mode eruit zijn gehaald.
Ook geen vogels 0_0 ... ik kan me herrineren van wel. Hmm, misschien moet ik na Ac Black Flag en Battlefield 4 GTA Online maar weer eens opstarten dan. :xquote:Op woensdag 6 november 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:
Gisteren weer een hele avond bezig geweest met een zoektocht naar een tailgater of een sultan.
NIKS!
en toen maakte ik ook nog de fout om een auto uit m'n simeon lijstje bij simeon af te leveren. En nu heb ik geen lijstje meer met de tailgater erop
en nog een race die ongeveer zo verliep (I love reddit)
[ afbeelding ]
[..]
In Online ben ik ook nog nooit dieren tegen gekomen. Geen vogels, geen haaien, geen herten, geen honden...
Dan valt het meteen weer op als je met Trevor in SP weer eens een coyote dood rijd
Dat er crashes zijn kan ik prima mee leven. Vooral op criminal records, met slipstreams in supercars moet je best een partijtje sturen om iemand in te halen zonder hem/haar te raken en niet uit de bocht te vliegen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Waar ik me aan irriteer is wanneer de nummer 1 al best op afstand is zonder catchup. dan kan je als nr 2 en 3 hem inhalen door steeds elkaars slipstream af te wisselen zegmaar...
Maar nee hoor die gaan dan alsnog beuken om maar een plekje hoger te eindigen.
Maar je hebt geen moer aan een podiumplek, alleen de eerste plek is wat waard
(ik race voor de upgrades)
Denk ik ook jaquote:Op woensdag 6 november 2013 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ook geen vogels 0_0 ... ik kan me herrineren van wel. Hmm, misschien moet ik na Ac Black Flag en Battlefield 4 GTA Online maar weer eens opstarten dan. :x
Zou mij ook ideaal lijken. Of een optie volledig als ghost.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef Cryothic het volgende:
Wat dat betreft mag er van mij best een optie bij om races te laten verlopen zoals bij Forza Horizon. Als je te hard of opzettelijk richting iemand gaat, dan wordt je een ghost en vlieg je er gewoon doorheen. Lijkt me ideaal.
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zou mij ook ideaal lijken. Of een optie volledig als ghost.
Maar een wijs man vertelde mij ooit. Als je ideaal wilt racen moet je geen GTA spelen
Fijn, met die 5 ton erbij kan ik de adder kopen en hem lekker upgradenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:14 schreef Cryothic het volgende:
Nice, op Reddit de eerste persoon al weer die z'n 500.000 (in 1x... apart) gehad heeft.
Zou dus kunnen betekenen dat de uitrol van het geld begonnen is.
Zou ook heel goed kunnen dat ie aan het photoshoppen is geweest
Ik zit heel heel erg in dubio.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
Fijn, met die 5 ton erbij kan ik de adder kopen en hem lekker upgraden
Zit nu op 7 ton zo'n beetje...
Waarom in paletobay? Dat is waar trevor woont toch? Waarom niet in de stad?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit heel heel erg in dubio.
Koop ik nu een appartement voor 2 ton zodat ik 10 auto's kwijt kan. Of koop ik een 10-car-garage voor iets meer dan een ton. Ik denk dat eerste.
Maar ga ik dan voor iets meer in het Richards Majestic zitten? of neem ik de goedkoopste?
Het zal mijn namelijk niks verbazen als ze binnenkort (kan nog wel ff duren natuurlijk) ook meer properties te koop gaan aanbieden.Ik wil gewoon een huis met garage in paletobay, en een aparte garage in de stad
Nee, Paleto Bay is dat dorpje links boven op de map. Waar die bankheist is.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom in paletobay? Dat is waar trevor woont toch? Waarom niet in de stad?
Je bent gek, dit spel gaat toch om de actiequote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, Paleto Bay is dat dorpje links boven op de map. Waar die bankheist is.
Klein dorpje dat alles heeft. Tattoo, Barber, Beekers Garage, Kledingwinkel, Ammunation.
Vind dat gewoon een mooi gebied. En lekker rustig. Als ik actie wil, rijd ik wel naar de stad
Zit wat in. Maar ik zit nu in die woestijn met m'n garage. Dus ik ben het gewendquote:Op woensdag 6 november 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent gek, dit spel gaat toch om de actie
Het enige dat ik vervelend vind is dat ik op moet letten met uit mijn huis gaan... Zeker als je met een bounty begint.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ik zit nu in die woestijn met m'n garage. Dus ik ben het gewend
Ja, dat dus... ik begin bijna altijd met een bounty, nog van de dag ervoor enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Het enige dat ik vervelend vind is dat ik op moet letten met uit mijn huis gaan... Zeker als je met een bounty begint.
Tegen de tijd dat ik mijn garage uit wil rijden staat men al voor de deur te wachten.
Gisteren stond er eentje met een tank voor de deur te wachten
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Shadeauw het volgende:
Wie was er ook alweer op zoek naar een Sultan?
Ik rijd nu in eentje rond, als je m'n game joined kan je 'm meenemenZit nog geen tracker/insurance op.
Was eigenlijk op zoek naar een Primo, maar kan die nergens vinden
Dat dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef rival het volgende:
Cryo maar ik gok dat die aan het werk is. Wel aardig van je zeg
Had laatst ook een Karin Intruder aan iemand gegeven. Auto's die voor veel mensen zeldzaam zijn, rijden hier onmogelijk veel rond in mijn gamequote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef rival het volgende:
Cryo maar ik gok dat die aan het werk is. Wel aardig van je zeg
Dit is de Primoquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
Kan niet joinen op dit moment.
Die Primo, dat is toch zo'n auto die een beetje lijkt op die country-politiewagens? Zo'n amerikaanse jaren 90 sedan? Die kwam ik dan gistere avond weer bij bosjes tegen opeens
Ow, daar heb ik denk ik niet in gereden gisteren.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dit is de Primo [ afbeelding ]
![]()
Maar als ik vanavond nog een Sultan vind (en je bent online) laat ik het je wel weten
Omdat iedereen tegenwoordig in Entity's, Adders, Cheetah's en weet ik veel wat rijd. Die "simpele" auto's kom je bijna niet tegen. Dat vind ik leukquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Haha ja, Tailgater spawnt bij mij regelmatig bij de golfbaan op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, daar heb ik denk ik niet in gereden gisteren.
En eh, Tailgaters zij je? Die zoektocht is heftiger dan naar een Sultan hoor
Maar das goed, ik kijk wel even. Moet ik waarschijnlijk wel ff switchen van crew, anders vind ik je nooit
Sultan is een ideale getaway auto. Ge-upgrade rijd ie behoorlijk snel en heeft een geweldige wegligging (4wd). Daarbij is ie gewoon tof om te zien (Lancer EVO 5/6 achtig modelletje). En die Tailgater ziet er gewoon tof uit als je geupgrade is. Daarbij is ie ook gewoon snel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Maar hoe krijg je iemand in een entity dan te pakken?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegenwoordig in Entity's, Adders, Cheetah's en weet ik veel wat rijd. Die "simpele" auto's kom je bijna niet tegen. Dat vind ik leuk
Ik las dat die Tailgater (bijna) alleen spawnt als ie in simeons lijstje staat.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegenwoordig in Entity's, Adders, Cheetah's en weet ik veel wat rijd. Die "simpele" auto's kom je bijna niet tegen. Dat vind ik leuk
[..]
Haha ja, Tailgater spawnt bij mij regelmatig bij de golfbaan op de parkeerplaats.
Ik denk dat een volledig getunede Sultan nog best weg kan komen bij een Enitiy, afhankelijk van je route. Hij is een stukje wendbaarder, zo lijkt t. Al heb ik die Enity natuurlijk alleen maar gereden in races... en die gaan meestal niet opeens haaks een steegje ofzo in.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je iemand in een entity dan te pakken?
Hoe 'vlucht' je van de entity's en Akuma's als je met een bounty op je knar zit?
Of ben ik de enige die steeds in auto achtervolgingen zit?
Als ik een auto zoek zie ik die niet. Als ik achtervolgt word door de halve lobby dan zie ik er 20quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las dat die Tailgater (bijna) alleen spawnt als ie in simeons lijstje staat.
Nu al 2 avonden rond gereden met die wagen in m'n lijstje... van golf-baan naar tennisbaan op t strand naar de helitour...en dat meerdere keren. In publieke sessions, in invite-only-session... niks
Een sultan is nog wel een oke wagen idd. Maar die andere lijken me allemaal zo traagquote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik denk dat een volledig getunede Sultan nog best weg kan komen bij een Enitiy, afhankelijk van je route. Hij is een stukje wendbaarder, zo lijkt t. Al heb ik die Enity natuurlijk alleen maar gereden in races... en die gaan meestal niet opeens haaks een steegje ofzo in.
Dan heb ik denk ik (heel) veel mazzel. Zoals ik al zei "rare" cars spawnen bij mij behoorlijk veel (zoals de Sultan, Tailgater, Manana etc.) en minder rare cars zoals de Schwartzer, Primo etc. kan ik bijna niet vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las dat die Tailgater (bijna) alleen spawnt als ie in simeons lijstje staat.
Nu al 2 avonden rond gereden met die wagen in m'n lijstje... van golf-baan naar tennisbaan op t strand naar de helitour...en dat meerdere keren. In publieke sessions, in invite-only-session... niks
Schwartzer heb ik gisteren even mee gereden. Maar ik weet niet of die de moeite waard isquote:Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dan heb ik denk ik (heel) veel mazzel. Zoals ik al zei "rare" cars spawnen bij mij behoorlijk veel (zoals de Sultan, Tailgater, Manana etc.) en minder rare cars zoals de Schwartzer, Primo etc. kan ik bijna niet vinden
Omgekeerde wereld hier...
Geen last van, mijn settings staan nog op "crew+friends"quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Shadeauw het volgende:
Vind trouwens net de Primo
Zet ik m'n Sultan aan de kant, om even een foto te maken. Stapt er een of ander gedrocht in die Sultan en rijd er mee wegWTF
Heb 'm ook in de garage staan. Rijd niet echt supergoed ofzo, maar hij is zo mooiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Schwartzer heb ik gisteren even mee gereden. Maar ik weet niet of die de moeite waard is
Was gewoon een NPC, niet een andere spelerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen last van, mijn settings staan nog op "crew+friends"
Schwartzerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb 'm ook in de garage staan. Rijd niet echt supergoed ofzo, maar hij is zo mooi(C63 AMG
)
[..]
Was gewoon een NPC, niet een andere spelerdat maakt het juist zo grappig
Achtervolging inzetten en afleren dat gedragquote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Kamikaas het volgende:
Heb ik inderdaad ook al eens gehad, dat een NPC in mijn weggezette auto stapte. Toen stond ik ook even te kijken van wat gebeurt er nu.
Tailgater is vrij makkelijk te krijgen als je iemand kent die hem al heeft. Als diegene in een eigen invite only sessie gaat zoeken terwijl hij erin rijd spawned hij vrij snel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ik wacht uberhaupt nog op dat lijstje van simeon met de tailgater erop
Thanks voor de tip! Moet eerst nog 2 dagen wachten tot ik uit de bad sports lobby benquote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Tailgater is vrij makkelijk te krijgen als je iemand kent die hem al heeft. Als diegene in een eigen invite only sessie gaat zoeken terwijl hij erin rijd spawned hij vrij snel.
Op die manier heeft de halve ps3 crew nu de tailgater
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dit is de Primo [ afbeelding ]
![]()
Maar als ik vanavond nog een Sultan vind (en je bent online) laat ik het je wel weten
Het is de beste en mooiste auto in de sedan klasse, ook is hij vrij lastig te vinden zonder hulp. Ik ben zelf 3 uur aan het zoeken geweestquote:
Tailgater heeft ook vrijwel alle opties in LSC.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is de beste en mooiste auto in de sedan klasse, ook is hij vrij lastig te vinden zonder hulp. Ik ben zelf 3 uur aan het zoeken geweest
dat zei ik vanmorgen, op reddit stond deze:quote:Op woensdag 6 november 2013 11:56 schreef Shadeauw het volgende:
Volgens mij is Rockstar bezig:
https://www.dropbox.com/s/zxnjkdmxi9rmz16/IMAG0055.jpg
(Niet mijn foto btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |