abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 november 2013 @ 11:25:51 #176
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132955151
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Dit is de Primo [ afbeelding ]
:9~

Maar als ik vanavond nog een Sultan vind (en je bent online) laat ik het je wel weten ;)
Ow, daar heb ik denk ik niet in gereden gisteren.

En eh, Tailgaters zij je? Die zoektocht is heftiger dan naar een Sultan hoor :P
Maar das goed, ik kijk wel even. Moet ik waarschijnlijk wel ff switchen van crew, anders vind ik je nooit :P
NIEUW: Foto's!
pi_132955153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Omdat iedereen tegenwoordig in Entity's, Adders, Cheetah's en weet ik veel wat rijd. Die "simpele" auto's kom je bijna niet tegen. Dat vind ik leuk :)
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ow, daar heb ik denk ik niet in gereden gisteren.

En eh, Tailgaters zij je? Die zoektocht is heftiger dan naar een Sultan hoor :P
Maar das goed, ik kijk wel even. Moet ik waarschijnlijk wel ff switchen van crew, anders vind ik je nooit :P
Haha ja, Tailgater spawnt bij mij regelmatig bij de golfbaan op de parkeerplaats. :)
pi_132955214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

idigitzz
Invited.
  woensdag 6 november 2013 @ 11:30:40 #179
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132955287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
Waarom willen jullie die "simpele" wagens?
Sultan is een ideale getaway auto. Ge-upgrade rijd ie behoorlijk snel en heeft een geweldige wegligging (4wd). Daarbij is ie gewoon tof om te zien (Lancer EVO 5/6 achtig modelletje). En die Tailgater ziet er gewoon tof uit als je geupgrade is. Daarbij is ie ook gewoon snel.

Nee, ze halen het niet bij de betaalde sportscars of supercars. Maar dat hoeft ook niet. Zo heb ik nu ook een Penumbra. Zeker niet de snelste wagen, maar rijd gewoon lekker en ziet er redelijk uit.

Wat moet je met andere autos? Elk type heeft zo'n voordelen en nadelen.
M'n Peyote ziet er vet pimpmobiel uit. Maar echt heel snel een bochtje nemen zit er niet in. M'n Ratloader ziet er vet uit (als ie zonder roest zou zijn), maar snel een bochtje nemen kan ie niet.
Dan heb ik verder nog een Dominator... ziet er bruut uit, maar wederom... muscle-car dus bochten zijn een probleem.

M'n sanchez is voor de lol/offroad. En m'n Futo is om te driften :P
pi_132955308
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Omdat iedereen tegenwoordig in Entity's, Adders, Cheetah's en weet ik veel wat rijd. Die "simpele" auto's kom je bijna niet tegen. Dat vind ik leuk :)
Maar hoe krijg je iemand in een entity dan te pakken?
Hoe 'vlucht' je van de entity's en Akuma's als je met een bounty op je knar zit?

Of ben ik de enige die steeds in auto achtervolgingen zit? :+
  woensdag 6 november 2013 @ 11:32:11 #181
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132955337
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

[..]

Haha ja, Tailgater spawnt bij mij regelmatig bij de golfbaan op de parkeerplaats. :)
Ik las dat die Tailgater (bijna) alleen spawnt als ie in simeons lijstje staat.
Nu al 2 avonden rond gereden met die wagen in m'n lijstje... van golf-baan naar tennisbaan op t strand naar de helitour...en dat meerdere keren. In publieke sessions, in invite-only-session... niks :{
  woensdag 6 november 2013 @ 11:33:31 #182
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132955376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef rival het volgende:

[..]

Maar hoe krijg je iemand in een entity dan te pakken?
Hoe 'vlucht' je van de entity's en Akuma's als je met een bounty op je knar zit?

Of ben ik de enige die steeds in auto achtervolgingen zit? :+
Ik denk dat een volledig getunede Sultan nog best weg kan komen bij een Enitiy, afhankelijk van je route. Hij is een stukje wendbaarder, zo lijkt t. Al heb ik die Enity natuurlijk alleen maar gereden in races... en die gaan meestal niet opeens haaks een steegje ofzo in.
pi_132955377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nu al 2 avonden rond gereden met die wagen in m'n lijstje... van golf-baan naar tennisbaan op t strand naar de helitour...en dat meerdere keren. In publieke sessions, in invite-only-session... niks :{
Als ik een auto zoek zie ik die niet. Als ik achtervolgt word door de halve lobby dan zie ik er 20 :')
pi_132955401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik denk dat een volledig getunede Sultan nog best weg kan komen bij een Enitiy, afhankelijk van je route. Hij is een stukje wendbaarder, zo lijkt t. Al heb ik die Enity natuurlijk alleen maar gereden in races... en die gaan meestal niet opeens haaks een steegje ofzo in.
Een sultan is nog wel een oke wagen idd. Maar die andere lijken me allemaal zo traag :+
pi_132955404
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dan heb ik denk ik (heel) veel mazzel. Zoals ik al zei "rare" cars spawnen bij mij behoorlijk veel (zoals de Sultan, Tailgater, Manana etc.) en minder rare cars zoals de Schwartzer, Primo etc. kan ik bijna niet vinden :')
Omgekeerde wereld hier...
pi_132955427
Vind trouwens net de Primo :D

Zet ik m'n Sultan aan de kant, om even een foto te maken. Stapt er een of ander gedrocht in die Sultan en rijd er mee weg _O- WTF :D
  woensdag 6 november 2013 @ 11:36:29 #187
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132955460
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Dan heb ik denk ik (heel) veel mazzel. Zoals ik al zei "rare" cars spawnen bij mij behoorlijk veel (zoals de Sultan, Tailgater, Manana etc.) en minder rare cars zoals de Schwartzer, Primo etc. kan ik bijna niet vinden :')
Omgekeerde wereld hier...
Schwartzer heb ik gisteren even mee gereden. Maar ik weet niet of die de moeite waard is :)

quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Shadeauw het volgende:
Vind trouwens net de Primo :D

Zet ik m'n Sultan aan de kant, om even een foto te maken. Stapt er een of ander gedrocht in die Sultan en rijd er mee weg _O- WTF :D
Geen last van, mijn settings staan nog op "crew+friends" :)
pi_132955512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Schwartzer heb ik gisteren even mee gereden. Maar ik weet niet of die de moeite waard is :)
Heb 'm ook in de garage staan. Rijd niet echt supergoed ofzo, maar hij is zo mooi :9~ (C63 AMG O+)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]

Geen last van, mijn settings staan nog op "crew+friends" :)
Was gewoon een NPC, niet een andere speler _O- dat maakt het juist zo grappig
pi_132955608
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Heb 'm ook in de garage staan. Rijd niet echt supergoed ofzo, maar hij is zo mooi :9~ (C63 AMG O+)

[..]

Was gewoon een NPC, niet een andere speler _O- dat maakt het juist zo grappig
Schwartzer *O*

Heb ik inderdaad ook al eens gehad, dat een NPC in mijn weggezette auto stapte. Toen stond ik ook even te kijken van wat gebeurt er nu.
pi_132955641
Ik wacht uberhaupt nog op dat lijstje van simeon met de tailgater erop :')
MentionedDCMJ
pi_132955828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef Kamikaas het volgende:

Heb ik inderdaad ook al eens gehad, dat een NPC in mijn weggezette auto stapte. Toen stond ik ook even te kijken van wat gebeurt er nu.
Achtervolging inzetten en afleren dat gedrag :(

:D
pi_132955916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef sjonnie1990 het volgende:
Ik wacht uberhaupt nog op dat lijstje van simeon met de tailgater erop :')
Tailgater is vrij makkelijk te krijgen als je iemand kent die hem al heeft. Als diegene in een eigen invite only sessie gaat zoeken terwijl hij erin rijd spawned hij vrij snel.

Op die manier heeft de halve ps3 crew nu de tailgater :)
pi_132956008
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Tailgater is vrij makkelijk te krijgen als je iemand kent die hem al heeft. Als diegene in een eigen invite only sessie gaat zoeken terwijl hij erin rijd spawned hij vrij snel.

Op die manier heeft de halve ps3 crew nu de tailgater :)
Thanks voor de tip! Moet eerst nog 2 dagen wachten tot ik uit de bad sports lobby ben :')
MentionedDCMJ
pi_132956048
Volgens mij is Rockstar bezig:
https://www.dropbox.com/s/zxnjkdmxi9rmz16/IMAG0055.jpg
(Niet mijn foto btw)
  woensdag 6 november 2013 @ 11:57:46 #195
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132956092
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Dit is de Primo [ afbeelding ]

Maar als ik vanavond nog een Sultan vind (en je bent online) laat ik het je wel weten ;)

Sultan had ik er één van, maar is verdwenen. Als je hem tuned wordt het toch een RS? Ik heb ook altijd standaard een Futo in mijn garage staan _O_
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_132956134
Ik stuurde een mugger op iemand af die zijn personal auto daarna had gestolen. Die auto was hij kwijt.... Toen ie meteen naar het dashboard ging had ie hem gelukkig weer. Zoiets had ik nog niet meegemaakt.
pi_132956168
Tailgater zo speciaal?
pi_132956402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef rival het volgende:
Tailgater zo speciaal?
Het is de beste en mooiste auto in de sedan klasse, ook is hij vrij lastig te vinden zonder hulp. Ik ben zelf 3 uur aan het zoeken geweest :P
pi_132956436
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef kensei het volgende:

[..]

Het is de beste en mooiste auto in de sedan klasse, ook is hij vrij lastig te vinden zonder hulp. Ik ben zelf 3 uur aan het zoeken geweest :P
Tailgater heeft ook vrijwel alle opties in LSC.
MentionedDCMJ
  woensdag 6 november 2013 @ 12:19:49 #200
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132956843
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:56 schreef Shadeauw het volgende:
Volgens mij is Rockstar bezig:
https://www.dropbox.com/s/zxnjkdmxi9rmz16/IMAG0055.jpg
(Niet mijn foto btw)
dat zei ik vanmorgen, op reddit stond deze: