abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132926598
Tripo.
pi_132926645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Vendris het volgende:

[..]

Dar maakt het juist hilarisch, zeikwijf. :')
Als ik een game wil spelen waar van alles mis mee is dan ga ik wel Battlefield 3 spelen of zo. O-)
pi_132927304
Zo ook als je op de grond een battle hebt met iemand.... kiest de autoaim steeds politieagenten :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:48:10 #129
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132927431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef Vendris het volgende:
er zelf naar gemaakt, 2x 250k compensatie compenseert al lang niet meer alle allende die mensen hebben
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen glitchen en glitchen.
Ik ben tot nu toe gewoon nog niks kwijt geraakt. 1x zelfs zoveel geluk gehad met 2 crewleden. Tijdens wat races liep xbox vast. En bij hun bleef alleen het loading scherm hangen. Ik reboot, kom terug, zij zijn nog steeds aan het wachten op het loadingscherm, uiteindelijk eindigen we alle 3 weer in dezelfde session... ik heb alles nog, zij zijn alles kwijt van de sessie daarvoor.

Maar goed, mensen die een paar ton, of een miljoen zijn kwijtgeraakt, tuurlijk, als je dat even snel kan terugkrijgen met een glitch, prima. En ik denk dat R* ook niet moet gaan bannen/wipen bij mensen die onder een miljoen zijn gebleven.

Echter, een vriend van me, die dus 1 auto en 2 uur spelen kwijt is geraakt de afgelopen 1,5 maand... die heeft inmiddels 13 miljoen bij elkaar ge-glitched. Nou zal ik hem daar niet zo snel om veroordelen... maar als R* wil gaan bannen maakt ie natuurlijk wel een grote kans. Want dat soort bedragen is gewoon debiel.
NIEUW: Foto's!
pi_132928782
quote:
The newest automatic title update for GTA Online is now available for both PlayStation 3 and Xbox 360. As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below:

Built in measures to prevent users from losing their progress when there is a cloud outage
Built in a number of measures to protect players’ cash balances even if there are network problems
Fixed an issue where on rare occasions during network problems the player could lose their Online vehicle or mods after exiting GTA Online
Of course, if you're still experiencing any other technical problems, please visit our support website to contact our support team and subscribe to the GTA Online Launch Status article. You can also shoot us a quick message at the Rockstar Support Twitter.

We also encourage you to send any constructive gameplay feedback you have to us at our GTAOnline@rockstargames.com address, as we continue to monitor it for all the latest suggestions for tweaking and improving the experience of GTA Online.

On a related note, we anticipate the GTA$ Stimulus to be distributed in the next couple of days following this Title Update. The Stimulus will go out over the course of a full day once it's initiated so don't be alarmed if people on your friends list receive it before or later than you do. Enjoy and we certainly appreciate your patience and understanding as we sorted out these remaining issues.
pi_132928915
Ik baal er nu al van dat ik vanavond met die stomme hoed rondloop :')
pi_132931418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen glitchen en glitchen.
Ik ben tot nu toe gewoon nog niks kwijt geraakt. 1x zelfs zoveel geluk gehad met 2 crewleden. Tijdens wat races liep xbox vast. En bij hun bleef alleen het loading scherm hangen. Ik reboot, kom terug, zij zijn nog steeds aan het wachten op het loadingscherm, uiteindelijk eindigen we alle 3 weer in dezelfde session... ik heb alles nog, zij zijn alles kwijt van de sessie daarvoor.

Maar goed, mensen die een paar ton, of een miljoen zijn kwijtgeraakt, tuurlijk, als je dat even snel kan terugkrijgen met een glitch, prima. En ik denk dat R* ook niet moet gaan bannen/wipen bij mensen die onder een miljoen zijn gebleven.

Echter, een vriend van me, die dus 1 auto en 2 uur spelen kwijt is geraakt de afgelopen 1,5 maand... die heeft inmiddels 13 miljoen bij elkaar ge-glitched. Nou zal ik hem daar niet zo snel om veroordelen... maar als R* wil gaan bannen maakt ie natuurlijk wel een grote kans. Want dat soort bedragen is gewoon debiel.
Mee eens. Een vriend van me is ook tonnen kwijtgeraakt, en heeft er ook gebruik van gemaakt. Als ze hem bannen start ik ook opnieuw :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef rival het volgende:
Ik baal er nu al van dat ik vanavond met die stomme hoed rondloop :')
Frietzak :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:00:31 #133
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132932015
Belangrijk nieuws voor alle huilies:
http://www.rockstargames.(...)itle-update-105.html

En dan met name:
quote:
On a related note, we anticipate the GTA$ Stimulus to be distributed in the next couple of days following this Title Update. The Stimulus will go out over the course of a full day once it's initiated so don't be alarmed if people on your friends list receive it before or later than you do. Enjoy and we certainly appreciate your patience and understanding as we sort out these remaining issues.
NIEUW: Foto's!
pi_132932145
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef Cryothic het volgende:
Belangrijk nieuws voor alle huilies:
http://www.rockstargames.(...)itle-update-105.html

En dan met name:

[..]

Lees eens 3 posts terug :P
pi_132932229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef Cryothic het volgende:

Maar dat is ook gewoon suf.

Sterker nog, ik zat laatst in een sessie en hoorde daar wat piepstemmetjes ouwehoeren. Je weet wel, van die 12 jarigen die allemaal het duurste appartement hebben, met een garage gevuld met al het dure spul dat je alleen maar kunt kopen. En ze konden er geen van allen bij dat er daadwerkelijk mensen zijn die die zooi wel legit gehaald hebben, maar zij waren ervan overtuigd dat iedereen met dat appartement en die autos de hele handel via die auto verkoop truc heeft gehaald.

Nou ja, dat soort dingen haalt voor mij alleen maar de lol uit het spel. Als ik m'n geld op 1 of andere manier zou verliezen, dan zou ik er liever voor kiezen om wat te racen, of een Boneyard 5+ keer achter elkaar te doen, dan te glitchen. Krijg je nog RP ook.

GTA Online heeft eigenlijk een soort Farmville achtig effect op me. Iedere dag eventjes spelen en geld verdienen om door te sparen naar je volgende auto, wapen, upgrade of wat dan ook. En ik wil natuurlijk level 100 halen. Ooit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:36:37 #136
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_132933131
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:08 schreef OMG het volgende:
Sterker nog, ik zat laatst in een sessie en hoorde daar wat piepstemmetjes ouwehoeren. Je weet wel, van die 12 jarigen die allemaal het duurste appartement hebben, met een garage gevuld met al het dure spul dat je alleen maar kunt kopen. En ze konden er geen van allen bij dat er daadwerkelijk mensen zijn die die zooi wel legit gehaald hebben, maar zij waren ervan overtuigd dat iedereen met dat appartement en die autos de hele handel via die auto verkoop truc heeft gehaald.

Nou ja, dat soort dingen haalt voor mij alleen maar de lol uit het spel.
Geen lol erin hebben alleen maar omdat je een paar babies zoeits hebt horen zeggen is wel jammer natuurlijk.

quote:
En ik wil natuurlijk level 100 halen. Ooit.
Niet de 120? ;)

Weet iemand overigens hoe ik tokkies kan muten als je een missie start? Dus nog in de setup bent, want daar heb ik het meeste last van de mensen die niet doorhebben dat ze een microfoon voor hun smoel hebben. :')
pi_132933364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:36 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Geen lol erin hebben alleen maar omdat je een paar babies zoeits hebt horen zeggen is wel jammer natuurlijk.

[..]

Niet de 120? ;)
Was misschien een beetje krom geschreven, maar ik doelde meer op het feit dat als ik zou gaan glitchen, het de lol voor mij eruit zou halen. Als in, ik glitch in een paar uur miljoenen bij elkaar en heb geld om alles te kopen tegenover daadwerkelijk spelen voor het "verdienen" van geld, RP, en dergelijke. :P. Dan kies ik voor het laatste.

In eerste instantie 100 voor de achievement. Als ik er tegen die tijd nog lol in heb, dan wil ik de minigun ook wel. :P.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132933386
High priority vehicle jatten voor simeon, resprayen, ignition bomb fitten en ergens parkeren...

:'( :'( :'( :D :D _O- _O- _O- _O_
pi_132933525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:45 schreef Vendris het volgende:
High priority vehicle jatten voor simeon, resprayen, ignition bomb fitten en ergens parkeren...

:'( :'( :'( :D :D _O- _O- _O- _O_
Geniaal! :D
Daar had ik nog niet eens over nagedacht _O-

Ik zat wel met het idee te spelen om in een random auto/busje een ignition bomb te plaatsen, en te parkeren. Maar geen idee waarom iemand die auto zou willen pakken. Die Simeon vehicles wil iedereen wel pakken (vooral die lagere levels).
pi_132933570
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:50 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Geniaal! :D
Daar had ik nog niet eens over nagedacht _O-

Ik zat wel met het idee te spelen om in een random auto/busje een ignition bomb te plaatsen, en te parkeren. Maar geen idee waarom iemand die auto zou willen pakken. Die Simeon vehicles wil iedereen wel pakken (vooral die lagere levels).
Random auto bij pay en spray parkeren werkt ook goed.
pi_132933601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:52 schreef Vendris het volgende:

[..]

Random auto bij pay en spray parkeren werkt ook goed.
Baller en Felon GT misschien
pi_132933620
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:52 schreef Shadeauw het volgende:

[..]

Baller en Felon GT misschien
Laat ik die nou net nog wel eens willen verkopen voor een makkelijke $9000. Nu moet ik nog op gaan passen ook. :').
pi_132933640
GTA Online werd ineens weer leuk :D ^O^
pi_132933794
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:53 schreef OMG het volgende:

[..]

Laat ik die nou net nog wel eens willen verkopen voor een makkelijke $9000. Nu moet ik nog op gaan passen ook. :').
Ballers spawnen van nature niet bij de pay en spray, als je ze ziet staan, uitkijken dus :')
pi_132937082
Mijn broertje had het erover dat hij iemand was tegengekomen met level 188?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:25:36 #146
411855 sjonnie1990
MentionedDCMJ
pi_132937629
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mijn broertje had het erover dat hij iemand was tegengekomen met level 188?
Dat kan kloppen. Zat net met iemand met lvl 246 in een sessie
MentionedDCMJ
pi_132939996
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Kamikaas het volgende:

[..]

Wat is zijn socialclub accountnaam?
idigitzz
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:51:41 #148
411855 sjonnie1990
MentionedDCMJ
pi_132942022
Zitten er btw geen dieren in online mode? Ben ze nog niet tegen gekomen
MentionedDCMJ
pi_132949092
Kkrzooi. The los santons connections ben een fucking half uur bezig misschien langer fucking ver zit in die hangar nog 1 voertuig.opblazen ik sta er achter. Die gasten te killem blaast een iemand dat ding op. Tering.
pi_132951609
Die hoed is het minst erge van dat bad sports gedoe. :+

Wat een Kelerezooi zeg. Alle schreeuwende kutkinderen zitten in die lobby's.
Sticky bombs bij de ingang van LSC en dat soort ongein! :( (well played :D )

En vet veel mensen ver boven de rank 150..... No way dat die daar eerlijk zijn gekomen. (Anders zouden ze weleens een battle winnen zou je zeggen)

Maar grootste minpunt. Kon mijn vrienden niet joinen na een uitnodiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')